Ahile Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Pare rau sa aud de cazatura...s-a lasat cu mai multe daune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Motorul a scapat mai ieftin decat mine, ma chinui cu recuperarea de la o fractura de metatarsian... Pana la urma am reusit sa desfac jugul, trebuie dat jos airboxul si este acces la suruburile de la blocatorul de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Recuperare usoara in continuare si ma bucur daca spui ca ai reusit sa desfaci jugul. » Post actualizat in 18 Sep 2017 08:05Cei care mai sunteti pe thread-ul asta, nu stiti persoane care ar fi interesate de GSR 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta! » Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50 intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta! Se poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Se poate! 20160815_154151.jpg Frumos! Asa as vrea sa fie si la mine! Cum ai reusit! Ai iesit tare in curba? La mine problema in curbe e ca nu ma aplec de la inceputul curbei, ma aplec cum ar veni la jumatatea ei! » Post actualizat in 27 Oct 2017 12:57 Saptamana trecuta am schimbat si eu incaltarile. Pe fata am pus Pilot POWER 2CT(soft pe magini, medium pe mijloc) si pe spate am pus Pilot Road 2 ct (hard pe mijloc si medium pe laterale). As avea cateva observatii: Gsr-ul e alta moto cu MIchelin. Intru in viraj cu cel putin 5 km in plus, daca la o curba de 90 de grade intram cu 50-55 km-h acum merg cu 60. La acelasi grad de inclinare moto ia curba mai strans, e incredibil. Indiferent de starea asfaltului moto nu joaca de loc, inainte cand ma urcam cu roata spate pe mercaj il simteam, acum nu simt nici cea mai mica trepidatie. Moto se simte mult mai maleabila si se duce singura oriunde vrei. Inca nu am dat cauciucul spate jos cu totul, mai are chicken stripes dar sunt increzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Sa vezi cand o sa pui cauciucuri cu adevarat moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Eu am in plan sa o modific pentru sezonul urmator. Ideea era sa cumpar o alta finala originala de la dezmembrari si sa o "stric" pe aia. Doar ca baietii cu dezmembrarile au preturi cam piperate pt o toba finala originala....iti dai seama ca mi s-a cerut si 500 de lei pe una ) (doar toba finala)....e absurd. Daca nu gasesc una la pret mai corect o modific pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 La 500 , mai pui 500 si iei ceva de carbon . Bine ca cea mai ieftina ar fi gpr-ul (1200/1400ron ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Dacă te apuci să citești întreg topicul, ai să găsești vreo 2 useri care au făcut asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 Ca tot vine sezonul si trebuie sa ne pregatim... mi s-a blocat becul pe faza lunga, o fi ceva de la bec, o fi de la switch? In bord se aprinde faza lunga doar cand actionez switchul. Ce metoda de verificare ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 21, 2018 Share Postat Ianuarie 21, 2018 Verifica in prima faza becul,dupa care intrerupatorul de faza scurta/faza lunga si cel de flash. Daca totul este ok ramane releul care a ramas lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrcosmin Postat Februarie 2, 2018 Share Postat Februarie 2, 2018 Noroc la gsr-isti. Dupa ce mi-am vandut hornetelul , mi-am cumprat un gsr 600 din 2007. Pe hornet avea o toba scurta, gen leo vince, ce urla prea frumos. Pe asta am toba originala. Caut de cateva zile pe site-urile romanesti dar nu gasesc decat akrapovic la 1000euro, arrow si el tot pe acolo. Ceva mai ok la bani, din ce am gasit ar fi un dominator la 370 euro dar uitandu-ma pe yt. nu-mi place cum suna. Stiti unde as putea gasi un leo vince, gpr (am vazut ca suna destul de bine) sau ceva mai ok pana in 400-500 de euro? Merci » Post actualizat in 11 Feb 2018 10:24La Trip1 arata km totali ai motocicletei? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 salutari! azi am dus gsr/ul la mecanic, se pare ca ii trebuie facuta sincrinizarea supapelor. La inceput moto se oprea cand trageam de ambreiaj iar acum se opreste motorul de fiecare data cand schimb treapta din mare in mica. am cautat pe forumuri si am vb cu suzuki iar motarelor noastre le trebuie o sincronizare intre 23 de mii si 30 de mii. Timpul de lucru e cam 4 sau 5 ore deci vreo 350 de euro aici in Barcelona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Nu te ajuta sincronizarea la problema ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 pe toate forumurile si mecanicul de la suzuki mi-a zis ca asta trebuie, cica e un motor de gsxr pus pe moto naked. Daca la gsxr supapa e de carbon la gsr e de aluminiu si necesita o sincronizare la 30 de mii. acum sper sa fie asta si sa nu platesc 350 de euro degeaba.! Am sa vad vineri dupa ce ridic motorul de la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Ok,daca mecanicul a zis ca sincronizarea rezolva problema..atunci asa o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 se pare ca e o problema frecventa la gsr si singura modalitate de reparare e sincronizarea! tu ai avut problema asta si ai rezolvat altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Este problema frecventa,este adevarat! Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp. Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu. Dar cum am spus..daca mecanicul de la Suzuki a spus ca sincronizarea corpului de injectie rezolva problema,atunci asa o fi,si ai scapat. Dar posibil "sincronizarea ta de care spui" sa fie de fapt reglajul jocurilor de la supape...care imbunatateste comportamentul motorului daca nu a fost facuta de multi km...dar nu o sa rezolve problema cu opritul motorului pe decelerare,si cand strangi maneta de ambreiaj. Dar poate ai unmodel de ECU care nu are probleme si atunci este vorba doar de hardware,nu si de software Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Este problema frecventa,este adevarat! Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp. Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu. Poti detalia nitel subiectul? A mea cred ca are, sa zicem, jumatate de problema. E uneori vag enervanta, de asta nu insist s-o caut. Daca e rezolvare relativ simpla, poate totusi merita efortul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde. GSR 600 an 2007, uneori cand strang ambreiajul moare motorul. De obicei cand e rece, nu e 100%, poate sa faca si la cald, insa mai rar. Bujii noi, filtru de aer si combustibil ok. Sa fie problema de ECU? Daca da, e costisitor de rezolvat? Cum spuneam, m-am obisnuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Dupa ce o incalt cu gume noi si-i fac toaleta de primavara, poate te pot deranja sa vorbim mai la concret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP.... Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema! Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.