XorX Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 forta celor care trag/imping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 ''prietenul la nevoie se cunoaste'' el zice....ia-ti ktm ca, daca imping la altceva in afara de portocaliu fac alergie si tre' sa beau bere Mesaj completat ''prietenul la nevoie se cunoaste'' el zice....ia-ti ktm ca, daca imping la altceva in afara de portocaliu fac alergie si tre' sa beau bere nu iesea domne....nu ie bun are gumele originale 80% de strada si nu iese din 1 m de zapada??????? inacceptabil. nu va luati nu atingeti nu ie bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Fratilor!!! nu e competitie intre branduri..(KTM-ul e gluma prin trupa)eu va aratam pur si simplu ce facem NOI,cu ghinionul unuia de s-a impotmplit.si totul e "just for fun". nu tinea de tehnica ,caucioace sau alte cele..pur si simplu din mlastina aia nu mai iesea...parca nu ar avea rost sa intru in amanunte de cele:tipul are ceva experienta,caucioacele sunt ok,sau ca unul din noi a iesit si cu "slick-uri" de acolo..etc(pe cuv. meu:cum va-ti dat seama de uzura pneurilor???? )de ghinion ati auzit?dar de distractie? BAH,da carcotasi mai suntem. PS.eu nu am KTM Mesaj completat te asteptam si pe tine ,Raul,kiar si k berea. Editat Martie 31, 2011 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 eu inteleg ca nu se putea face clasificare separata pentru drz - desi merita dar explicati-mi si mie ce poate sa faca un ktm, yamaha, husaberg si gas gas si nu poate un drz, honda, husqvarna de primele au ajuns la "important topics" si restu' abia la "forum topics" ?! cer sa sa faca dreptate....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) pt ca cele din urma nu se strica asa des iar bani numai din consumabile se fac mai putini sau, nu sunt asa cu priza la public. ideal pt un comerciant ar fi o singura marca sa ai piese stiva in stoc.reclama e sufletul comertului, toti stim asta . pana la un anumit nivel (foarte avansat) nu tine de motor (motoare din aceeasi clasa) ci doar de rider. parerea mea. Editat Aprilie 29, 2011 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Oricum multi sunt nemultumiti ca nu se mai fabrica DRZ. Ar achizitiona-o cei care au alte marci deoarece vad ca a mea tot merge si nu se termina, noroc ca oferta in exterior este destul de mare. Treaba ca merge pe unde merge orice alt enduro este adevarata dar depinde mai mult de cel care calareste motocicleta. Eu mi-am si inmatriculat-o sa nu tot fug de poilitisti cand mai dau cate o tura si prin oras , acum sunt in cautare de roti supermoto sa ma distrez si pe astfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 iaca intrasi cu dr-z-ul intr-o balta de se mai vedea numai ghidonul.a intrat apa cu mal in piston si am cam omorat bateria inutil pt ca n-am mai patit asta niciodata. va zic cum am procedat eu in caz ca se intampla sa fie mai lesne de pornit mobra sau poate cineva are solutii mai bune. dupa cum ziceam am intrat intr-o gaura adanca plina cu apa de se mai vedea numai ghidonul. motorul a murit in primele secunde. fiind singur m-am chinuit vreo 15 minute sa scot mobra de acolo. dupa ce am scos-o am dat la demaror dar motorul logic ca nu s-a invartit pt ca pistonul avea apa. inutil si periculos sa incerci sa-l pornesti. am cautat o movila si am urcat motorul cu roata de fata pe ea. am desfacut capacul de la filtru. sa fiu luat de viitura nu alta. am ridicat motorul pe roata de spate si l-am tinut asa vo 5 minute pana s-a scurs apa. am sunat un prieten de mi-a adus trusa de scule si un spray de brake-cleaner(mers o ora dus-intors pana la sosea) am scos bujia am dat la demaror....mama ce-a iesit d-acolo....dupa ce a iesit grosu am bagat brake-cleaner pana s-a curatat frumos inauntru apoi ca sa se usuce bine in piston am aprins bricheta deasupra gaurii de bujie si invartit la demaror . am pus bujia, rezervoru, si am desfacut surubelul de jos de la carburator (de langa reglajul de ralanti) care lasa sa curga benzina din carburator. a curs vo juma de litru de apa, mal si benzina. dat la demaror.....nu pornea. am dat cu brake cleaner la admisia de aer si, pt ca este foarte volatil motorul a pornit de cateva ori cu brake cleaner pana o fi tras mizeria din jigloare. am pornit am facut vo 500 m si s-a oprit iar. am mai dat odata drumu din surubelul de la carb s-am ajuns acasa. uleiul era contaminat cu apa deci nu forjat prea tare pe drum. ajuns acasa, curatat carburatoru, cumparat cel mai ieftin ulei pt a porni motoru vo 15m inute sa curete resturile de ulei amestecat cu apa ramase. apoi am pus uleiul bun. motorul merge ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pentru un drz 400 s folosit in regim hard enduro numai in treapta 1 si 2 cat de des ar trebui sa schimb uleiul si de care sa folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) Pentru un drz 400 s folosit in regim hard enduro numai in treapta 1 si 2 cat de des ar trebui sa schimb uleiul si de care sa folosesc? la drz400e zice de 60 de ore (parca) si dupa fiecare cursa - in regim de competitie. vezi ca la ei "regim de competitie" inseamna gaz la maxim...tot timpul. eu schimbam de 2 ori pe vara si puneam motul 300v. ps. si eram calare pe motor 3 din 5 zile. Editat Iunie 13, 2011 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 la drz400e zice de 60 de ore (parca) si dupa fiecare cursa - in regim de competitie. vezi ca la ei "regim de competitie" inseamna gaz la maxim...tot timpul. eu schimbam de 2 ori pe vara si puneam motul 300v. ps. si eram calare pe motor 3 din 5 zile. ms (ma cam gandeam eu ca nu la 6000 km cum da cartea - dar folosit in alte conditii). la yamaha de 250 cm, 4..cai schimba la 10-12 ore functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salutare tuturor! In sfarsit, am intrat si eu in randul lumii: mi-am luat si eu "drzeu". E din 2001, excelent intretinut, modelul "E", inmatriculat. Carb FCR, toba custom, doua seturi de roti (cramponate si SM), doua seturi de plastice, unul nou si al doilea folosit, pe care l-am si montat imediat, fiind cam incepator si nedorind sa le stric din prima pe alea noi. Sunt, evident, incantat ca orice copil de noua sa jucarie! De-abia am dat o tura, ca s-a stricat vremea. La noroaie nu cred ca am curaj sa ma duc singur, iar prin zona n-am gasit inca nici un amator, caci in zona Moldovei e mai slabuta miscarea. Ca prima impresie, ce pot sa zic, in comparatie cu vacuta Transalpa din dotare, drz-ul e ca un tazmanian. Usurica, sprintena tare, suspensiile inghit aproape orice denivelari fara sa sughite ca cele de la vacuta. Curioasa senzatia de stabilitate pe care o dau rotile de SM! Recunosc ca nu m-am mai dat pe astfel de roti, dar cand m-am suit pe ea am avut senzatia ca nu-s doar pe doua roti, atat de bine sta! Voi reveni cu poze si noi impresii, dupa ce-i pun crampoanele si o duc putin pe dealurile din jur. Spor! Adi. Prestat nitica endureala! Superb! Un pic de forestiere de pamant, ceva dealuri cu lanuri de porumb si faneata, ce sa zic, splendid!!! Acum am o mare dilema, nu stiu daca sa mai tin Transalpul . Tre's-o iau pe capra la un drum mai lung sa vad ce si cum, dar asta presupune sa-i bag iar SM-urile, n-are rost de "ars" cramponatele pe asfalturile lui base. DIn pacate n-am "colegi" de aventura, asa ca pozele se lasa asteptate, deocamdata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Am o problema cu indicatia bordului digital in sensul cu nu masoara km corect. La 1 km parcurs( am masurat cu bornele de pe marginea drumului) indica in jur de 700 m, asta e una; iar cealalta ar fi cu rotile de supermoto pe 17 mi se pare ca indica viteza prea mare. Exista oare ceva posibilitate de calibrare a bordului sau alt mod de a face ca indicatia sa fie corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Trebuie sa itzi calibrezi bordul dupa dimensiunile rotii folosite, banuiesc ca la enduro de 21" si la supermoto e 17". Verifica pe bord daca ai optiunile acestea sau cauta un manual de utilizare pt acel tip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 sa fie pinned, ca sa nu se aprinda orgolii dereziste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) sa fie pinned, ca sa nu se aprinda orgolii dereziste salut! cam care ar fi tipul de motor pt care totul vine de la sine? te intreb cu respect, pt ca m-am saturat sa lupt. vreau ceva care sa fie recunoscut, cu care toata lumea sa fie deacord! vreau un motor de enduro, cu care cand ma plimb pe munte si pe strada pana la munte, toata lumea sa zica: asta da motor (sau ceva de genu). vreau ca lumea sa nu se uite la mine ci la motor. vreau ca motorul sa vorbeasca pt mine. am citi pe net ca ctm-ul ar fi mai tare. ktm are si clasa de lux precum lexus sau acura pt toyota respectiv honda? tot pe net am citit ca derezeu e aparut de prin vo 2000 d.c. .... cum de pana acum nu s-au aprins orgoliii sau cum de au fost pana acum ignorate? nici eu n-am stiut ca exista o asemenea clasa sociala care are dr-z-uri. merita sa-ti iei unu? sunt motociclete pt ''paria'' sau pt "brahmani"? multumesc! Editat August 4, 2011 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 doare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Baieti, numele topicului (drz400S) duce catre o motocicleta soft-enduro, daca nu chiar una enduro-touring. Daca ati pus topicul la hard-enduro, macar stergeti S-ul din coada titlului si astfel devine un topic general pentru modelele E si S. E-ul fiind cica hard-enduro, prezenta topicului in aceasta sectiune ar fi justificata. Pentru ca ma intereseaza din nou sa cumpar un S, vroiam sa recitesc ce s-a scris despre model si am inceput sa caut topicul. Stiam ca-l deschisesem deja cu ceva timp in urma (zigzag este fostul meu nume de user) si l-am cautat de mi-a venit rau la sectiunea generala "enduro & motocros" (apropo, in limba romana, motocros se scrie cu un singur s http://dexonline.ro/definitie/motocros ) si la sectiunea enduro-touring. Chiar inainte sa abandonez cautarea gandindu-ma ca topicul a fost sters, am zis sa ma mai uit totusi si la hard-enduro. Nu-mi venea sa cred cand l-am gasit aici si am realizat ca S-ul a fost ridicat la rang de hard-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Salutare ! Dupa 4 ani pe DR de 650, prin coclauri si baltoace, am inceput sa ma uit dupa ceva mai usor ->DRZ E. Cum am ceva kile (96) si nici scund nu sunt (1.86), sunt tare curios sa vad cum imi vine mobra. Asa ca vin cu o rugaminte la voi, posesorii de DRZ-uri(in momentul asta nu conteaza daca E sau SM) si anume daca aveti careva chef sa ne intalnim (Bucuresti) sa “pipai” mobra si sa mai stam la palavre la o bere,doua (fara alcool), bineinteles date de mine. :cheers: Editat Septembrie 9, 2011 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) pe ''e'' m-am dat foarte putin dar am simtit ceva diferenta la greutate si cel mai mult mi-a placut raspunsul la acceleratie in comparatie cu s sau sm. nu are ventilator pe radiator, faza lunga si nu suporta greutate pe spate pt ca nu are cadru pt pasager. se pot aduce modificatii ulterior. ultimele 2 ''minusuri'' sunt neglijabile daca nu te intereseaza drumuri lungi cu bagaje si noaptea pe sosea. zic asta in cazul in care n-ai folosit 650 doar pt padure. daca vrei doar enduro, dupa parerea mea e-ul ramane o varianta foarte fiabila insa cred ca poti ''pierde'' din fiabilitate pt o alta marca sau model care ofera mai multa placere pura pt ca au fost facute in acest scop. bafta! @Angi sunt deacord! Editat Septembrie 10, 2011 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Pentru hard enduro clar E-ul trebuie ales, pentru ceva mai soft gen rally raid merge si S-ul. Eu de cand mi-am luat roti SM i-am terminat motorul, scoate fum la pornire rece de mie rusine daca-l vede cineva, mai nou parca afuma putin si in mers. Dar motorul tot asa bine trage numai ca ii torn ulei inainte de fiecare iesire mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 multam' de raspunsuri baieti. e cineva , in Bucuresti, dispus sa ne vedem 5min sa "pipai" un DRZ E? berea si bancurile sunt de la mine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 multam' de raspunsuri baieti. e cineva , in Bucuresti, dispus sa ne vedem 5min sa "pipai" un DRZ E? berea si bancurile sunt de la mine!! Daca vii in Vaslui, punem nemteste la bere si la ciorba de burta, iar mici ca cei pe care-i prepar la gratarul din curte nu ai sa gasesti nicaieri. Ca bonus, pun si rotile SM ca sa poti face o comparatie decenta. Eu mi-am plimbat si nevasta cu E-ul si intr-adevar, cred ca trebuie sa pastrez Transalpul pentru astfel de drumuri cu pasager, mai ales pentru drumuri lungi. Pe distante scurte (ture de 50 km prin imprejurimi) merge si cu derezeu'-eu', dar e pacat sa nu te simti in largul tau, caci trebuie sa te cam sui cu burta pe ghidon. In plus, nici nu poti sa o duci la adevaratul potential de "funfactory" cu nevasta in spinare. Am dat si o tura de vreo 150km cu SM-urile, insa bucile mele au devenit cam "delicate si sensibile" spre final. Dupa cateva zeci de km de vant in frunte, parca nu i-ar strica un parbriz inalt, usor de montat/demontat. Care, evident i-ar strica tot farmecul in oras. Dar trebuie sa te grabesti ca se cam duce sezonul de moto si vine cel de crama. Nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa regret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 atat iti spun: trebuie sa te cunosc candva! din considerente de polivalenta am pus ochii pe un DR SE.. nu-s tocmai mic ca si gabarit si avantajul in offroad al DRZ-ului nu compenseaza in restul situatiilor de zi cu zi. il scot din "joc" pe moment. in viitor e cap de lista! multam' de oferta si poteci virgine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 salut pe unde gasesc si eu piese din dezmembrari pt un DRZ E din 2002? nu am nevoie de ceva in mod special, dar ma gandesc sa-l aduc pe al meu in firea lui. multumesc. multam' de raspunsuri baieti. e cineva , in Bucuresti, dispus sa ne vedem 5min sa "pipai" un DRZ E? berea si bancurile sunt de la mine!! salut. poti sa vii la mine sa te dai cu el. a venit in garaj aseara nu uita berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.