stulewa Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 bah, voi va dati cu motocicleta sau macaniti pe forum???? era mai interesant topicul asta.... @ alecs_1000rr : rotumjeste marginile scutului pt ca e danger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 @ alecs_1000rr : rotumjeste marginile scutului pt ca e danger Stai coane ca nici macar pe moto nu e pus... trebuie sa ii mai faca prinderile ca sa se pupe cu ce am eu pe acolo... Iti dai seama ca nebun sa fi fost sa il fi lasat asa mai ales ca pe langa , ca trebuie sa ii rotunjesc bucatile care sunt ascutite, trebuie sa il iau pe tot la pilit sa ii mai iau din muchiile alea taioase )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Prea repede sariti unii si nu stiti istoria motorului. In primul rand in timpul liber mai repar motoare, un cunoscut l-a adus la mine sa vad ce are si sa-l repar, numai ca era gripat din cauza unui nemernic care a facut schimbul de ulei fara sa mai puna si garnitura de cauciuc. A stat la mine mai mult timp dupa care a zis ca mi-l vinde daca ma intereseaza. L-am cumparat dupa ce am vazut ca are chei originale, alarma cu telecomanda cu imobilizator care costa vreo 100 euro perfect functionala. L-am verificat si pe Italia ca au baza de date care poate fi accesata de oricine si nu figura furat, asa ca am decis sa-l duc la RAR dupa ce am vorbit cu ei si au zis ca nu este nici o problema daca n-are acte, puteau fi pur si simplu pierdute. Acolo s-a constat ca era pe ceva baza de date care nu este publica si mi sa retinut pentru ancheta. Fusese furat din Italia dar proprietarul de acolo nu la mai vrut inapoi, ceea ca mi se pare suspect pentru probabil a primit deja despagubirea de la asigurare. Procurorul a decis sa mi-l restitue deoarece am fost de buna credinta ca m-am adresat organelor de verificare a autenticitiatii. Oricum e scuter superb recomand la toata lumea. Sa lasam acum discutia sa vorbim de DRZ, eu am vrut numai sa va luminez ca se inmatrincula si fara acte. Editat Martie 4, 2013 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Stati asa ca eu acum am inteles despre ce vb asds si ca e vb de un scuter si nu de DRZ ) Eu de asta ma agitam ca la motorete , mai exista si motoare fara acte ... imi cer scuze ca m-am prins asa greu si ca nu era vb de drz... Editat Martie 4, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Nimeni nu a zis ca nu se poate inmatricula un vehicul fara acte. Discutia pornita de secbiker nu isi avea rostul pentru ca a fost un reply la postul lui adiy care a spus ca nu poate inmatricula un XR 650. Problema la el nu e ca acel ipotetic XR nu ar avea acte, ci ca acolo unde locuieste el (Sapte Insule) un XR nu se poate inmatricula cu nici un act. Si el vrea sa se plimbe si pe drumurile publice cu mobra. Acum poate secbiker gaseste o solutie si pentru adiy ca sa poate sa inmatriculeze un XR in Canada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 a iesit bine bro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) da. in romania nu-mi permiteam un xr 650r pt ca era prea scump pt mine la intretinere ( 25 schimburi de ulei pe an pe langa toate celelalte consumabile9) asa ca am preferat drz nou cu care am facut in aproape 2 ani 40k fara absolut ninio problema. in quebec ca sa-l inmatriculez (xr) m-ar costa cel putin 5000 si tot nu e sigur ca reusesc.cu 5000 bagati intr-un dr-z, ar putea iesi ceva interesant ca si performante, cu care pot face 2000 km pe wk fara sa fiu nevoit sa schimb uleiu in padure. http://newbrunswick.kijiji.ca/c-cars-vehicles-motorcycles-dirt-bikes-motocross-2006-HONDA-XR650R-W0QQAdIdZ460464002 Editat Martie 4, 2013 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Sunt curios daca ansamblul de pornire la picior nu potriveste pe DRZ de la DR 350 de exemplu. Doresc sa achizitionez cumva ansamblul deoarece am constatat ca acumulatorul cumparat anul trecut iar nu vrea sa invarta cum trebuie, am avut noroc cu prietenii care m-au tot impins la fiecare pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Foarte ciudata traba cu acumulatorul. Cred totusi ca este o problema la mobra daca de anul trecut pana acum ai facut praf acumulatorul si nu mai are puterea sa invarta. Mi-e greu sa cred ca kitul de kik de la dr se va potrivi pt ca am cautat un pic pe net sa vad daca s-a facut asa ceva pana acum si nu am gasit absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 e normal o baterie pe dr-z tine maxim 2 ani. eu ies aporape zilnic si tot se strica. pastrati garantiile la baterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Am masurat si incarcarea si este perfecta, dar calitatea acumulatorilor din ziua de azi lasa de dorit, patesc frecvent si la alte motoare in ciuda faptului ca iarna le duc la caldura. Garantia mai nou se acorda numai pe 6 luni. Un kit de pornire la DRZ in America este in jur de 200 dolari, parca nu as da atata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Depinde de acumulator, eu am inca acumulatorul cu care a venit motocicleta noua acum 5 ani. DRZ E, si farul functioneaza tot timpul cat motorul e pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Salutare, Sunt fost posesor de DRZ 400 S ( transformat in SM ). L-am avut 3 sezoane, si-a servit patria cu onoare, jos palaria. O mobra fiabila si usor de intretinut. Am si eu de vanzare pentru cunoscatorii acestui model, care vor o crestere a puterii motorului, niste axe cu came. Au fost folosite 2000 km pe motorul unui mecanic de la Ciolpani. Pretul este de 250 E negociabil. Montajul, daca sunteti din Bucuresti, este inclus in pret. O zi buna va doresc. Ne puteti contacta pe site-ul SMR SHOP sau pe pagina de facebook sau direct la telefon !!www.uleimoto-shop.rohttp://www.facebook.com/uleimoto.shop.ro0726382144 (Vodafone) 0762698968 (Orange)Livrare gratuita in Bucuresti !! Editat Aprilie 7, 2013 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Am si eu o nedumirire legata de amortizorul spate. In kurul buteliei e o supapa. Pe acolo se baga gaz sau presiune de aer? Daca da ,cine face servisarea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Am si eu o nedumirire legata de amortizorul spate. In kurul buteliei e o supapa. Pe acolo se baga gaz sau presiune de aer? Daca da ,cine face servisarea asta? se baga azot la 130 psi la varianta S. orice service moto cat de cat ar trebui sa aiba azot. Editat Aprilie 22, 2013 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu are rost sa incerci la vulcanizari, daca cumva ti-a trecut asta prin minte, ca acolo nu au presiuni atat de mari si nici mushtuc ca sa se conecteze la butelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Multumesc,o sa caut un service. Deci am stat doua ore sa schimb o bujie. Am cumparat motorul fara trusa de scule.Am zis ca daca cumpar o cheie tubulara din asta o sa mearga. Dar nu reusam sa o bag in gaura ca era prea lunga.Apoi mi-a dat prin cap sa cumpar o cheie d-aia cu cardan, ca fiind articulata o strecor eu cumva acolo.De intrat a intrat dar nu puteam sa o indrept cat de cat ca sa o si invart.Asa ca am taiat T-ul si am indoit-o ca sa fie mai scurta: Asa am reusit sa slabesc bujia dar m-am enervat repede ca nu reusam sa invart decat cate un sfert de tura si cum filetul e lung ma apuca noaptea.Ideea salvatoare a venit instant. Am taiat prima cheie cat sa poata intra ca sa pot desuruba cu mana: Dupa ce am desurubat,alta problema...nu puteam sa scot bujia afara ca nu aveam cum s-o apuc, m-ar fi trebuit o penseta. Pana la urma am indoit cu un spitz buzele cheii ca sa intre fortat pe bujie si am reusit sa o scot.La montat am folosit iar cele doua chei in ordine inversa. VA ROG EU FROMOS, care aveti cheia originala sa-mi puneti o poza sa vad si eu cum arata ca poate adaptez ceva ca sa nu-mi mai trebuiasca doua chei si penseta pentru o amarata de bujie. Multumesc anticipat. Editat Aprilie 24, 2013 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Eu am avut DRZ E cumparat nou si nu am primit trusa de scule, doar o cheie pt spitze. Poti usor sa dai jos rezervorul si sa iti faci treaba mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Eu am avut DRZ E cumparat nou si nu am primit trusa de scule, doar o cheie pt spitze. Poti usor sa dai jos rezervorul si sa iti faci treaba mult mai usor. Pai cu rezervorul jos m-am chinuit ca nici nu merge altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurista Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Daca intereseaza pe careva http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=543020 Sper sa nu fie considerat offtopic.M-am gandit ca cineva care vrea sa-si cumpere cauta mai intai informatii despre produs. Daca am gresit ...scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Dar de ce nu ai bagat fisa inapoi pe bujie si o trageai asa ? eu asa fac si functioneaza 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Mai sus m-am plans de calitatea acumulatorilor ce se gasesc la noi pe piata, m-am enervat si mi-am cumparat un kit de pornire la pedala. O vreme am mers cu acumulator de alarme de 7 Ah cu care a pornit foarte bine o perioada dupa care brusc sa descarcat. Odata cu acest incident mi-a ars si releul de pornire, acum am montat un releu identic de scuter numai ca are un fir rosu in plus. Cu acesta incarca numai daca impreunez cele doua fire rosii. Problema este ca acum mi-a descarcat complet acumulatorul nou dupa o saptamana de repaus. Cum sa leg oare releul acesta sa nu mai descarce acumulatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 nu vad cum o baterie descarcata ar putea arde releul. releul tau facea un soi "parait" ? daca da nu e ars, asa face cand tensiunea de alimentare (amperajul) nu e suficienta. cu releul pe care-l ai acum incearca sa vezi daca incarca (masoara tensiunea cu motorul oprit si apoi cu el pornit- trebuie sa vezi o diferenta de aprox +1V). oricum acumulatorul de alarme e facut pt descarcare lenta iar incarcarea lui se face in alti parametri decat cel cu descarcare rapida, deci toti or sa se strice. parerea mea e sa cauti un releu original si daca nu vrei sa mai ai probleme cu bateria asa des ia una pe litiu. oricum pe dr-z bateriile sunt foarte perisabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Am sa iau si litiu dar acum am una mai de firma sa zicem. Acel acumulator de alarma cred ca a patit ceva mecanic in interior de a cedat din prima si cred ca este in scurt de a ars si releul de incarcare. Releul pe care l-am montat incarca maxim 14,4 ceea ce foarte bine, la ultima iesire cand am fost motorul pornea foarte greu (20 de secunde la automat) si acumulatorul tinea fara probleme. Releul asta are in plus acel fir rosu cu alb de comanda pe care l-am legat in instalatie la alimentarea acelui solenoid de sub camera plutitorului care la mine oricum nu functiona. Dar totusi nu stiu de ce nu vrea sa porneasca la "sfert". Acum fiind iarna va primii cadou cauciuri noi, pedala de pornire, FCR 39, rulmenti roti, retus vopsea cadru etc nu vreau inca sa renunt la el pentru ca isi face treaba foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy96 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 La suzuki dr-z se face schimbul de ulei la ore de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.