Jump to content

Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila


Recommended Posts

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 05.05.2019 at 15:11, virgil said:

Cand nu vezi ce este dupa colt

....cand mergi pe contrasens in curba desi nu vezi ce este dupa colt. In ambele curbe, chiar

Edited by XaeL
Link to post
Share on other sites
La 06.05.2019 la 20:16, Speedy.K a spus:

Daca as fi stat in Bucale cu ochii pe vitezometru cred ca as fi fost mort pana acum...

noh, daca nu-ti dai seama pe motoreta ca ai ajuns la 80 si nu mai esti la 60 fara vitezometru poate trebuie sa-ti cauti alt hobby. 

Link to post
Share on other sites

Ca ai atins odata 140 cu orice mobra , nu inseamna ca mergi cu 140 prin oras. 

In schimb 80-100 este destul de uzual .

Daca nu prinzi repede un 70-80 ..te cam incaleca magaru prin oras :)

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Paca a spus:

Daca nu prinzi repede un 70-80 ..te cam incaleca magaru prin oras :)

Trist, dar adevarat. Daca nu adaptezi viteza cu cea a traficului, o sa te trezesti depasit prin toate directiile, de multe ori in stil "jmekeresc" (a se citi "periculos").
Am tot incercat sa respect viteza in oras, cu riscul de a incetini traficul - necesita focus maxim, mai ales in oglinzi, extrem de stresant. Nu mai vorbesc de cate claxoane si injuraturi mi-am luat, de la jmekerii care se grabesc, si chiar brake check-uri dupa ce am fost depasit. 2/10 wouldn't do it again. Prefer sa fiu "ilegal" in ton cu "publicul".. 😒

Link to post
Share on other sites
La 13.05.2019 la 21:05, Paca a spus:

Poi ...pt ca 80 este oarecum viteza ''oficiala '' in Buc .....si presupun ca si in alte orase  :)

accidentu din topic era intr-o curba in sat.... dar am uitat ca sunt vecin de forum cu niste alde rossi care franeaza si evita in 3 metri desi ei merg cu 20 de metri pe secunda. 

Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, einstein1984 a spus:

accidentu din topic era intr-o curba in sat.... dar am uitat ca sunt vecin de forum cu niste alde rossi care franeaza si evita in 3 metri desi ei merg cu 20 de metri pe secunda. 

Boss...iar ai facut un post gratuit ......da din coada . 

Eu i-am raspuns colegului Speedy si habar nu am daca are legatura cu accidentul...nici nu ma intereseaza.

Ne bucuram ca tu esti capabil sa mergi cu 50 prin Bucuresti  fara sa te streseze ghiolbanii si pe stanga si pe dreapta . Bravo . Esti un exemplu pozitiv 

Niste aplauze va rog ...se poate ?

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Paca a spus:

Ca ai atins odata 140 cu orice mobra , nu inseamna ca mergi cu 140 prin oras. 

In schimb 80-100 este destul de uzual .

Daca nu prinzi repede un 70-80 ..te cam incaleca magaru prin oras :)

Nu-i bai, numai sa fie magaritza...

Da’ unii nu vor sa inteleaga ca mersul incet prin Bucale e mai periculos decat mersu peste limita legala.

Acum 6 ore, Just_John a spus:

Trist, dar adevarat. Daca nu adaptezi viteza cu cea a traficului, o sa te trezesti depasit prin toate directiile, de multe ori in stil "jmekeresc" (a se citi "periculos").
Am tot incercat sa respect viteza in oras, cu riscul de a incetini traficul - necesita focus maxim, mai ales in oglinzi, extrem de stresant. Nu mai vorbesc de cate claxoane si injuraturi mi-am luat, de la jmekerii care se grabesc, si chiar brake check-uri dupa ce am fost depasit. 2/10 wouldn't do it again. Prefer sa fiu "ilegal" in ton cu "publicul".. 😒

Destul de corect, dar as modifica un pic. Daca nu mergi putin mai repede decat traficul te trezesti cu magaru peste tine, ca sa pastram animalul...

Acum 5 ore, einstein1984 a spus:

accidentu din topic era intr-o curba in sat.... dar am uitat ca sunt vecin de forum cu niste alde rossi care franeaza si evita in 3 metri desi ei merg cu 20 de metri pe secunda. 

Noroc ca s-a inventat lecitina.

Link to post
Share on other sites
La 13.05.2019 la 9:00, XaeL a spus:

....cand mergi pe contrasens in curba desi nu vezi ce este dupa colt. In ambele curbe, chia

 Este doar o iluzie ,suportul este montat pe hand-guard-ul  de pe stanga.spre dreapta am parbrizul ,de asta este obturata imaginea in dreapta.

Poate gresesc ,dar prefer sa-mi deschid unghiul inainte de curba ,apoi sa ma duc spre interiorul acesteia.

Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, virgil a spus:

 Este doar o iluzie ,suportul este montat pe hand-guard-ul  de pe stanga.spre dreapta am parbrizul ,de asta este obturata imaginea in dreapta.

Poate gresesc ,dar prefer sa-mi deschid unghiul inainte de curba ,apoi sa ma duc spre interiorul acesteia.

Io cred ca te-ai uitat prea mult la GP... Daca iese unu jumate pe contrasens cant tu intri in curba la axul drumului sa vezi ce-ti inchide brusc unghiul.

Reisareli d-astea “da Cheia” se fac in curbe fara case, fara vegetatie, cu vizibilitate pana la juma’ de km, unde nu poa’ sa vina din sens opus alt reisar, da’ pe patru roti si sa va pupati surprinzator la axul drumului.

Link to post
Share on other sites

 Asfalt uscat.

Acum 2 ore, virgil a spus:

 Asfalt uscat.Promit ca nu mai fac.Am avut o revelatie,citindu-ti sfaturile parintesti..

 

Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Speedy.K a spus:

Io cred ca te-ai uitat prea mult la GP... Daca iese unu jumate pe contrasens cant tu intri in curba la axul drumului sa vezi ce-ti inchide brusc unghiul.

Reisareli d-astea “da Cheia” se fac in curbe fara case, fara vegetatie, cu vizibilitate pana la juma’ de km, unde nu poa’ sa vina din sens opus alt reisar, da’ pe patru roti si sa va pupati surprinzator la axul drumului.

 

tu nu erai ala care zicea ca esti fraier daca nu ai 140 in oras?

Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, prafrau a spus:

 

tu nu erai ala care zicea ca esti fraier daca nu ai 140 in oras?

Exact! Doar ca aici nu era vorba de viteza ci de trasa. Vezi diferenta?!

Si ca sa intelegi: mereu e vorba despre adaptarea vitezei, trasei, stilului de mers la situatia din teren. Nu exista retete universale. De aici diferentele intre mobristi, ca si intre soferi, dealtfel. Fiecare apreciaza o situatie in felul lui. O subapreciaza, merge prea incet, o supraapreciaza, merge prea riscant. De-aia clasicul mers in grup este solicitant si poate deveni periculos pe curbe, pe drumuri aglomerate, in oras. De-aia incepatorii trebuie sa evite mersul in grup.

Pe scurt fiecare pasare pe limba ei piere.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...