Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Honda VT 1300 CTA Interstate cu ABS, o bijuterie de motocicleta dornica de curse cat mai lungi. - Honda Interstate vine din fabrica cu parbriz, crash bar, genti laterale si scarite pilot mari - Evacuarea este cea de fabrica cu un sunet superb, nici prea tare, nici prea inceata - Accesorii suplimentare fata de cele de fabrica : hand guard-uri, sa pilot si pasager Mustang, spatar mic pentru pasager, scarite kuryakyn pasager - Au fost inlocuite anul trecut in noiembrie toate fluidele (ulei motor, ulei cardan, lichid frana, antigel), filtre benzina si aer, placute frana fata si spate, apoi s-a odihnit toata iarna la hotel la Motorax - kilometraj 47000 in crestere - Inmatriculata cu ITP valabil pana in noiembrie 2026 - Pretul este negociabil doar la fata locului, schimb doar cu Yamaha Rider 1900 Pret : 9800euro tel. : 0737.016.735 Alexandru Murgu Locatie : Bucuresti Sector 6
  3. Honda VT 1300 CTA Interstate cu ABS, o bijuterie de motocicleta dornica de curse cat mai lungi. - Honda Interstate vine din fabrica cu parbriz, crash bar, genti laterale si scarite pilot mari - Evacuarea este cea de fabrica cu un sunet superb, nici prea tare, nici prea inceata - Accesorii suplimentare fata de cele de fabrica : hand guard-uri, sa pilot si pasager Mustang, spatar mic pentru pasager, scarite kuryakyn pasager - Au fost inlocuite anul trecut in noiembrie toate fluidele (ulei motor, ulei cardan, lichid frana, antigel), filtre benzina si aer, placute frana fata si spate, apoi s-a odihnit toata iarna la hotel la Motorax - kilometraj 47000 in crestere - Pretul este negociabil doar la fata locului, schimb doar cu Yamaha Rider 1900 Pret : 9800euro tel. : 0737.016.735 Alexandru Murgu
  4. Azi
  5. Motorex Gear Oil Scooter ZX 80W-90 130 ml https://motorex.com/en-us/scooter-gear-oil-zx-sae-80w90--33690?category=5730
  6. Nu am mai fost pana anul acesta asa ca nu pot sa compar cu anii trecuti dar sunt destul de multe camere si radare mobile pe drum. Nu te astepta la un ritm prea sustinut. Sau am fost eu ghinionist de 1 mai si am nimerit radare pana m-am plictisit.
  7. Am rezolvat până la urmă cu un sistem de prindere shad, zicea că merge numai pe Duke 690 2017 2018 dar este perfect compatibil și cu 2013 și cu o cutie shad sh48 și mânere pasager. Original voiam modelul de prindere de la givi că nu mai trebuia să cumpăr mânerele pentru pasager, dar tot a ieșit bine.
  8. Salutare, am cumpărat recent un scuter YOUYI YB50QT-17D și nu știu ce ulei să folosesc pentru motor și pentru transmisie, în manual nu este menționat ce ulei să pun la transmisie. Am să vă las mai multe fișiere atașate dacă mă puteți ajuta. Are că și cod motor 139QMB
  9. Aveți dreptate! Uleiul si antigelul sunt ok, pana la urma, bujii noi, carburatoare curățate, filtrul de aer era pus invers in carcasa lui aparent… in final, pornește perfect, dar stă relantiul la pe la 3000 oricum as da șurubul, se aude gros, nu subțire și rafinat, se turat de turează până în limitare, dar da cam multe rateuri, fum nu dă deloc, totuși nu mai moare motorul, stă pornită și se turează, cred ca tot ceva prin carburatoare, sincronizare, am vorbit să o las la un mecanic
  10. O MIZERIE! Eu am pe mount ul original de gps, un android auto compatibil cu rotita, si nu folosesc aplicatia BMW. Pentru ca pe GS iti da doar TURN BY TURN, nu ca pe RT. Dar e alta discutie asta...
  11. User nou fiind,crezi ca poti sa iti completezi macar avatarul cu datele de acolo,daca sa te prezinti e greu?
  12. Hello, Caut si eu un garaj / spatiu de depozitare cu acces din strada. Zona dorita Vatra Luminoasa - Maior Coravu - Matei Voievod - Frunzei pentru moto / bicle si altele. Daca stiti ceva in zona, rog un mesaj privat. Multumesc anticipat.
  13. Salut, nu stiam cum funcționează, dar am inteles acum din discutia asta, sa va bucurati de ele si asfalt uscat
  14. Să se schimbe, dar să nu se modifice nimic! Deja există reguli ce trebuie respectate la publicarea unui anunț pe bursă. Moderatorii au dovedit răbdare, ba chiar prea multă. @sprike, oferta ta este foarte apropiată de valoarea cotețului.
  15. Vand geaca moto Alpinestars Gravity Drystar marime XL - pret 650 lei. Geaca e purtata in vreo 2-3 excursii, o vand deoarece nu o folosesc. Arata impecabil (doar putin mototolita din dulapul in care imi tin echipamentul moto). https://www.asfalt-uscat.ro/echipamente-moto/geaca-alpinestars-gravity-drystar.html Pantaloni moto Cafe-Racer masura L (merg si la un XL pentru cineva mai slim), au protectii complete (genunchi si sold) si mesada termica detasabila. Pret 500 lei. Arata mai frumos in realitate. Sunt impecabili. Bucuresti (trimit oriunde cu verificare colet). Contact PM
  16. Cizmele Daytona si ghetele TCX maron - VANDUTE! RESTUL VALABILE (cele 2 perechi de cizme TCX 45 si TCX Hero Black)
  17. Vorba colegului de mai sus - vezi ca doar de unii Noi astia de l-am prins in glorie si am vazut ce stie (unii din noi inca din 2013 cand se batea cu toti smecherii posibili) si nici nu suntem h8eri,giallo samd ne-am cam dat seama de faptul ca "un" Marquez chiar si la 80-90% din forma lui anterioara nu prea ar avea ce discuta cu copiii astia. Ma asteptam insa sa fie Pecco si JM macar la nivelul lui de viteza - sa fie batuti overall mai dar macar sa fie acolo cu el,dar ti-ai gasit : unul nu gaseste fatza,altul a gasit asfaltul de prea multe ori. Pana la urma mi se pare si normal : e un fel de situatie Ralph si Michael Scumacher din F1 : nu ne putem astepta sa se omoare fratii intre ei,sa fim seriosi. Aparte de asta,AM nu e deloc la nivelul MM,din nici un punct de vedere : experienta,viteza,suport echipa samd samd. Si amandoi probabil sunt vorbiti si stiu ca daca se iau la bataie,vor avea un ritm slab de cursa ceea ce ii va expune la atacuri din partea lui Pecco etc,asa ca probabil stau sa vada la sfarsit cine mai are suflu. Iar cand MM rupe pe ultimele tururi...AM e normal sa o lase moale ca nu e atat de rapid.Asta e. Bagnaia despre "interviul" cu Race Direction si problemele sale cu front-end feel : “They just asked me what happened with Marc, when we had the contact,I think it was a super normal contact in a race, but maybe they just wanted to hear what I had to say.” Marquez is also reported to have been asked to give his account of the battle.Meanwhile, after the fireworks of the opening laps, reigning triple Mugello winner Bagnaia's front-end gremlins returned, once again undoing his challenge on the factory GP25.Drifting wide in dirty air, Bagnaia gradually lost ground and became a spectator behind the Marquez brothers. “...after 6–7 laps, I was struggling with the front. I needed to wait a bit and then I got stuck behind the two brothers.I was there, watching them and unable to do anything, like always. It's always the same – I'm stuck there, 0.7–0.8s behind, then I try to close the gap but at 0.2–0.3s the front starts to understeer everywhere, and then I need to wait and slow down a bit.It's a shame because I know I can be there fighting for wins. But this season, for some reason, I don't have the same feeling with my bike. So it's strange, but it is what it is.” “I watched them – Marc is entering much faster in the corners and is able to not have this kind of movement that I suffer a lot.It's strange because I never had it before. And with a bike that is similar to last year’s, this season I’m struggling a lot with the front – so it's strange.” To add to his difficulties, Bagnaia was forced to race without the larger 355mm brake discs that had offered improved front-end feel in Aragon.Mugello’s fast, flowing layout meant he had to revert to the standard 340mm setup.
  18. Pare că e valabilă și reciproca. De fapt, ce mi se pare mie că am observat: - dacă Marc vine din spate îl depășește pe Alex fără să-l dea pe jos. - dacă Alex e în spate, de obicei așteaptă ca Marc să greșească, mai rar se aruncă în depășiri. *pentru ambii se aplică condiția de a avea ritm de cursă superior.
  19. Mda,let's agree to disagree - eu sunt de parere ca daca Q ar avea un GP24 ar matura plutonul in sus si in jos si ar fi la bataie cu MM,peste Pecco,peste AM (noul etalon,wtf? ce am ajuns sa zic - AM etalon).Q face tot ce poate cu ce are la indemana - Yamaha e sitting duck in pluton si MM daca ar fi pe ea - s-a vazut cu MM/Honda experienta pilot stelar - moto slaba : nu iese bine oricat de bun ar fi pilotul. Iar pe linia dreapta...s-a vazut.Update'ul de motor o fi peste ce aveau inainte dar nu e nici pe departe la nivelul celorlalti - aia tot spuneam la Aragon (si eram combatut pe un ton scandalizat) - degeaba progreseaza Yamaha cu ....5-6%? pe an daca 1.adversarii sunt la 30% peste ei si 2.adversarii progreseaza si ei chiar cu mai mult de acei 5-6% - nu e destul. Nu are nici un sens sa privim progresele Yamaha in modul ci in functie de cat recupereaza fata de ceilalti,iar de recuperat nu mi se pare ca a recuperat mare lucru,si de rezultate - si aici stau si mai prost : in afara de 1 lap pace cu gume fresh low fuel nimeni in fata care sa ii incalzeasca guma,fara degradation cum ar veni cam in conditii de teste unde intradevar e o imbunatatire (acele 3 pole'uri + locul...5? in quali aici e chiar decent),in curse nu vad nimic. In concluzie,m-as bucura enorm sa il vad plecat de la anul pe JM cel care stramba din nas la orice in afara de GP25 de la Aprilia la...unde vrea el,si pe Q in locul lui...si sa lasam Yamaha sa isi continuie in tihna lupta cu sine insusi Ogura e decent ca si performanta,avand in vedere accidentarea.Ogura pana acum (aparte de accidentare unde a gresit si el) a avut un sezon fantastic,avand in vedere ca e rookie,nu e pe GP24,e la o echipa satelit nu factory samd samd 4 sure. In anul de debut si pe acel GP23 la care mai toata lumea a strambat din nas (il iau etalon pe Bezzechi un pilot accomplished care pe o moto buna face podium,dar pe GP23 a fost ff slab),la o echipa satelit cu 2 mecanici si un inginer in boxa si in anul de debut pe o moto total noua pt el,s-a descurcat de a iesit pe 3 in campionat.Iti dai seama ce facea pe acest fantastic GP24 acum cand deja se stie bine cu Ducati? Daca ne uitam la frati-su care anul trecut de pe GP23 a iesit pe 8 si a avut un sezon...de pluton,iar anul asta e in coasta lui MM....iar diferenta dintre ei ca si valoare eu zic ca e imensa...Memelu e imbatabil din pacate. Nici nu ma pot supara pe el pt ca domina,ma supar pe Pecco pt ca e pe niciunde,pe JM pt ca face greseala dupa greseala si pe circuit si ca si strategie,pe Yamaha ca bate pasul pe loc si nu are o moto performanta,pe Q ca nu a semnat cu Aprilia cand a avut ocazia.... Pare logic,mai ales avand in vedere "de unde vine" MM - Honda,unde trail brake lung pe intrare nu prea vedeam. Meh,cert e ca s-au batut de la egal la egal 6 tururi,Pecco uzat gumele iesit pe 4,MM 1.46.3 pe ultimul tur. Cred ca piciorul in fiund in cooldown room dat lui Diggia asa la caterinca smechereste cand l-a intrebat ala ce timp a facut spune tot - gen "nu ai tu fatza de asa ceva baietica". Mda.Omul e...imbatabil.Enervanta treaba (cel putin din punctul meu de vedere).
  20. Tind să cred că ar fi avut chiar mai multe puncte. De unii. Doar de unii.
  21. uiti primele etape cand AM a pus presiune maxima pe MM. daca poate poate, daca nu, nu. dar deja MM a facut niste greseli si acum e f orientat spre a nu mai face, a mai pus km pe moto, a mai gasit setari etc. plm. spunea totusi ca nu mai poate sa franeze ca anu trecut pt ca nu mai simte fata. dar da, clar AM intra altfel la frasu care e posibil sa faca cea mai tare revenire de sportiv accidentat si dat fumat de utilizatorii motociclism.ro
  22. Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. MM franeaza tare mai putin inclinat si intoarce motoreta din corp.
  23. Buna dimineata! Marti, grija sporita!
  24. Ieri
  25. Fiti seriosi, parerea lui despre motorul lui este cea adevarata, altii moare si-asa n-are... Sunt 110% de acord cu postarea ca acest forum nu este OLX/Autovit/mobile...etc...
  26. Deci Peco sa ii dea o bere lui Morbido ca l-a ajutat sa iasa doar pe 4? Sau daca nu il faulta pe Vin, trecea si el de Peco? In fine, prea multi de "daca"... Posibil si ca Michelin sa ii dea lui Peco gumele pregatite/ramase pe stoc pentru Martinator???...Neah...MM se simte mai bine o guma uzata decat cu una noua, asa sustine Jokeru'...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...