Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. Diogo, well, he did it, bravo lui Cine credea.... Dar si asta intra in categoria ca Manu a pierdut titlul In fine, in analele MotoGPului ramane titlul in dreptul lui DM, restu' e poveste si istorie....
  4. In manual e scris ca trebuie stranse spitele la fiecare 6000 de km. Sunt curios care dintre voi a facut acest lucru si daca a gasit ceva in neregula la aceasta operatiune.
  5. Daca nu se întâmplă ceva neasteptat.. Bez, PAco, AM Martin cu 2xLLP daca prinde puncte e boier Aa, il vad bine si pe Diggia, poate chiar pe podium.
  6. Pt JM ar fi o petformanta sa termine in top 10 Am ceva dubii.... Personal as dori sa castige Tirbusonu'
  7. Multumim. Tie spor la treaba. Si succes!! Mai deschidem o sticla....
  8. Hai cu pariurile pentru cursa! Bez, Qua, AMa Aco nu termina, JMa pe 10.
  9. Bez a riscat cu soft pe fata în sprint și nu a fost ok. Din primul tur știa ca nu a ales bine. Pedro s a calificat mai bine decât binder mereu, 42-0, asa ziceau englezii. Bez de fapt zice ca softu a fost decent da nu s a deblocat device pe fata în prima curba. Plm
  10. nu stiu ce sa zic. Penalizarea mi-i se pare cel putin ciudata. Ald a fost larg in viraj. Chiar el declara ca i-a atins mana cu roata spate. Miller inchidea virajul. a foat un block-pass mai agresiv, dar nu mi-i s-a parut de penalizare. dupamcum se vede, laniesire Miller era aproape de trasa.
  11. Neața! Ce să începem, că îs mort pentru patrie, ieri a fost operațiunea salcâmii. Ce se anunță pe mâine va fi iarăși crunt. Așa că vă doresc o duminică plăcută!
  12. Neatza! Hai, sa incepem, diiii!
  13. Buna dimineata! Hai sa profitam de restul uichendului!
  14. In primul rand, ar trebui sa existe un regulament consistent, ca pentru o competitie de nivel mondial din mileniul III. Regulamentul actual este un ghiveci. Acum gandesti ca un politist... . Glumesc! Sa vezi cum interpreteaza politistii nostri, legea... in functie de marca autovehiculului si de cine este la volan... Sau din unghiul nepotrivit...
  15. Pai nu "oarecum" - Aldeguer a întrat clar în spatele motoretei lui Miller. Amândoi erau ieșiți larg. Singura logica pt penalizare ar fi ca Miller sa fi încercat în prealabil un block-pass (prea optimist)și de asta sa fi fost ieșiți amândoi de pe trasă pt ca după cum zici,nu am văzut faza de la început. Dar chiar și asa penalizarea mi se pare fără noimă : ei au niște încadrări acolo - forcing an oponent off the track (nu e cazul - Marcelino i-a scos pana aproape pe vibratoare cu block-pass'uri venite din fundul curții și nu s-a "calificat" la asta deci nici Miller n-ar trebui aici)...causing a collision?mai degrabă deși e finuț collision-ala a fost la JM la Sepang de ex.... În fine pt orice posibilă greșeală ar fi (dacă e) nu am mai văzut asta cu "Drop 3 positions" - sunt convins ca exista undeva în manual dar după cum zice Miller-nu sunt consistenti în aplicarea regulamentului. Ar trebui sa fie clar ca la noi pe strada : depășești limita cu 30 kmh amenda atat depășești cu 50kmh amenda creste cu atat șamd,nu sa le aplice după ureche,sau în funcție de cât de popular e riderul care e dat jos sau care da pe jos pe celalalt.Foarte...dubios aplicat regulamentul. Edit - link cu faza de la început.Ok - Miller a venit din fundul curții și normal ca a ieșit larg iar Aldeguer nu avea cum sa vadă/prevadă ca va veni melteanul de la 5m din spate fără sa mai pună frâna și trebuie sa ii faca loc - exact cum am prevazut melteanul - block-pass de țară apoi vociferare ca nesimțitul de rookie nu s-a dat la o parte. Îmi fac mea culpa - era singura data când eram de acord cu Miller- nu mai e cazul .Ma și miram...singurul lucru cu care sunt de acord cu el e aplicarea unei penalizări cel puțin ciudate... Dar intradevar după cum se vedea inițial faza de la jumătate,părea ca amândoi au ieșit larg și Aldeguer l-a lovit.Ce înseamnă să vezi o faza de la început sau de la jumătate...
  16. Ieri
  17. Faza aia cu Miller si Aldeguer a fost ciudata dar nici nu au dat o reluare mai clara si din mai multe unghiuri sau mai "de la inceput". Au aratat doar finalul unde asa părea că Fermin era pe langa trasă si că oarecum el a intrat in Miller. Banuiesc ca ei au vazut faza mai clar decat ce s-a dat la tv. Nu vad de ce l-ar penaliza pe nedrept pe Miller.
  18. Știe cineva istoricul motoarelor pt q și Toprak? Ultimii ani amândoi au mers pe 4L. A mers vreunu pe v4 înainte? Yama din wsbk ma gândesc tot 4L era și esomieerer.
  19. Hehe good point. Nu îmi place mie fatza lui insa AM e rapid....câteodată.Câteodată doarme sau cade,dar overall e bun - pe Gp24. Colegul Fermin însă e și el bunicel-bunicel mai ales pe low grip însă. Apropo,păreri despre incidentul Miller-Aldeguer?Soldat cu o penalizare aberantă pt Miller? Pt prima oara în viață cred ca sunt de acord cu Miller - e aberantă penalizarea din ce am văzut...ok eu am văzut doar faza cu Miller în față puțin larg și Aldeguer intrand gramada în cwrul lui și după aia fiind foarte ofuscat!? Dacă Miller tocmai facuse un block-pass și după aia i-a frânat în față lui Aldeguer,spaniolul are dreptate,altfel dacă Aldeguer era în spatele lui și a întrat în el și atat,mi se pare aberant sa ia penalizare Miller pt ca a greșit o frânare...și oricum nu 3 poziții de unde pana unde e asta cu Drop 3 place,e prima oara când aud de asa ceva. Oricum și dacă e vinovat și dacă nu e,Miller are dreptate când spune ca nu sunt consistenti comisarii - nu dau aceeiasi pedeapsă și când trat3zi diferit 2 piloti aia nu mai e regula e favoritism.
  20. Pai cum sa nu! Daca Alex netalentatu a mers tare pe povestile ascultate de la fratior, de ce n-ar merge si turcu tare dacă i-a spus cocalaru marjelat cum se face. Nu asa funcționează
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...