Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Corect! Am uitat aspectul asta. Pecco are contract si anul asta cu Ducati factory.
  3. Or fi ei cam aiuriti insa câte curse or sa poată strica într-un sezon
  4. Daca se mobilizeaza strategul sef ca la cursa asta, si ceilalti isi pastreaza cumpatul pana la final, se inscrie iar la vreun loc 5....
  5. Azi
  6. este ca se bate cu MM pe moto de uzina. asta e cea mai mare problema. nimeni nu il bate pe MM pe aceeasi moto. (ma refer la campionat, nu 1 cursa / doua) dar il bate pe moto mai veche? (ok peco clar ar fi mers mai bine pe gp 24, hai sa vedem..) il bag pt ca daca nu ma insel in sezonul cand l-a ales uzina pe Basti JM s-a rupt super rau de tot atunci de a avut nu stiu cate oase rupte etc. apoi a revenit si a fost rapid , apoi campion mondial. deci il bagam. altii dupa buba la genunchi au fost de nerecunoscut. frate pleaca de la uzina sa ce? sa ii seteze ucio moto? sa se bata cu MM de la egal la inegal?
  7. In 2012 îmi aduc aminte că la acest palier a fost nevoie la mine de alezare deoarece cota la care faci referire era ovala, totodată a fost necesar confecționarea unui alt palier conform noilor dimensiuni. In cazul Simsonuli daca ai palierul frontal chenăruită și cu joc in rulment îți vine rulment la rampa din chiulasa doar in turații mari.
  8. O mica corecție, Pecco daca merge la o echipa de client nu are cum sa primeasca un gp25. In 2027 toata lumea va avea gp27, nu?
  9. Ai luat-o prea la sensul propriu al afirmatiei. Eu am vorbit la figurat. Ideea este ca bani mult mai multi se invart in MotoGP, fata de WSBK. In WSBK, salariile de 1-2 milioane sunt exceptia, de ragula ele inseamna cateva sute de mii pe an. Cand Rea a primit un salariu de vreo 2 milioane, a fost ceva nemaintalnit in WSBK. So... cum este mai bine, sa ramai in WSBK cu un salariu in jur de un milion, sau vii in MotoGP, la cel mai slab constructor al momentului si sa iei 3-4 milioane (cifre pur intamplatoare, dar posibile)? Nu cred ca pentru Rossi a fost umilitor sa concureze la echipa satelit. A fost, mai degraba, un sezon de relaxare, inainte de pensionare. A fost mai umilitor sa isi prelungeasca cariera nepermis de mult, astfel incat sa ajunga in situatia de a fi trimis la o echipa satelit. Si apoi nu uita "cazul MM" care accepta sa mearga la la o echipa satelit (nici macar cea mai reprezentativa, a constructorului Ducati), pe o motoreta care nici macar nu a primit upgrade-urile de la finalul sezonului precedent si si-a relansat cariera. Cateodata, compromisul este o arta. Problema lui Pecco este alta... daca ramaane la o echipa satelit Ducati, are mari sanse sa concureze tot pe junghiul GP25 (nu stiu prea multe despre alocarea motocicletelor Ducati, la echipele de client).. ceea ce nu este prea sanatos pentru el si pe un salariu sensibil diminuat. Yamaha i-ar putea oferi un salariu mai apropiat de cel avut in prezent si un statut mai bun decat cel avut in prezent, in cadrul echipei. Clar, spui adio. Plus ca stii ca te inhami la un proiect in constructie. Dar Pecco a mai facut asta in cariera, cand a venit la Ducati. Da, sunt piloti cu salarii de 250-350000 dolari, dar sunt si salarii de 10-12 milioane. Salariile medii sunt undeva intre 2-3,5 milioane. Nu il baga si pe JM in discutia asta. Inca! Vom vedea sezonul asta, daca va mai da cox ca altadata.
  10. ianachim

    Honda SH 125i 2018

    sa traiesti man multam standard este prea MARE este cat o vela. nici la GSA nu am suportat varianta standard mi am comandata si pentru x adv si pentru sh de la issota https://shop.isotta-srl.com/scooter/cupolino-sportivo-fume-chiaro-per-honda-sh-125i-150i-350i.html si de la genti moto protecti laterale si de toba dar alea vin mai greu
  11. De maine va creste. Buna dimineata!
  12. Bine, acum ca a ramas doar o cursa in care Norris trebuie sa termine pe 3 chiar nu vad vreo sansă pentru ceilalti 2 cu excepția unei erori grave sau u ui ghinion porcesc. Daca nu "greșea" micuțul de la merc in ultimul tur si Norris termina pe 5,era alta discutie dar asa un loc 3 cred ca ii este la indemana
  13. Neatzaaaa! ....apare greatzaaaa.....
  14. Daaa, se strofoaca din rasputeri! Din 104 de puncte au ramas 12
  15. Ruginel

    Honda SH 125i 2018

    Sa il stapanesti sanatos! Trebuie sa imi ajunga si mie SH-ul, dar ala mai mare. Ai un link catre parbriz / protectii? Ce nu “iti convine” la parbrizul standard?
  16. Ieri
  17. Salutare Realistic, de pe la 5500. Pe cel din 2023, am 7000 fix. Într-adevăr, avea 36.000 km ------------------------------- Am mai încheiat o săptămână de lucru, totodată si anul de lucru. Intentia e sa imi iau concediu măcar o luna de zile. Dar, va tin la curent... Intrebare: Câteva motociclete știți sa aibă cricul lateral pe partea dreaptă? Pana dați răspuns, poze...
  18. nu cred ca Peco va ajunge la satelit, este "umilitor". e ca rossi cand a trecut de la uzina la satelit. cand semnezi cu yamaha cam spui adio la titlu. ori de ce alearga cam toti? afara de cei mai in varsta? cu resetarea din 27 yamaha poate nu va fi asa de rea, deci poate merita riscat? man sunt piloti de gp cu niste sute de mii de euro.. Rossi si-a rupt picioru si cam papa. Morbi si-a sucit genunchiul si n-a mai fost acelasi om. Rins ce naiba a patit si el. Oliveira = multe accidentari - papa, s-a dus si el. singurii care au dat cox in continuare - JM si MM. cariera multora atarna de 1 accidentare.
  19. Daca cu 1 milion plus X din sponsorizări moare sărac, ma gândesc ca matele esti inventatorul Bitcoin :)) Anul 2026 este anul de trecere catre noua clasă. Nimeni n-a inteles de ce a venit Yamaha acum cu noul V4. Mai mergeau pe burta un an si veneau direct in 2027 cu varianta V4 de 850 cc. 2027 ca fi un an foarte interesant. Pe langa campionii fara contract, sunt cativa Rookie care ajung la maturitate si incep sa-si arate adevărul potențial. Marquez a ridicat enorm stacheta anul asta. A arătat insa si cat de vulnerabil este. E mereu la o căzătură de sfârșitul carierei iar cursele, asa cum sunt ele, sunt mai interesante fără el. Sunt impredictibile.
  20. ianachim

    Honda SH 125i 2018

    daca tot a venit iarna am zis sa pregatesc echipamentul de schii pentru o tura asa ca am scos la aerisit claparii, casca, geaca si pantalonii bai sa dea draci ca si bunul meu prieten Tiriac … ce credeti ca am gasit in geaca de ski ???? un skipass de anul trecut nepredat si ups… niste bani exact cat sa mi iau un Honda SH 150i 2025 asa ca ma vad nevoit sa bag un RAR, inmatriculare si altele sa l pun pe strada italienii l au dat cu topcase keyless, parbriz mare , protectii maini si am mai bagat eu comenzi pe net pentru un parbriz model Fox’ , niste protectii de caroserie de la givi sper sa fie o alegere la fel de buna ca si cea cu SYM ul de acum 6 ani care ma plimbat 45000 km in aceasta perioada prin oras
  21. Deci pare-se că meclarenii fac orice pentru a pierde titlul
  22. Vand costum moto de piele Probiker PRX 8 masura 36 cu protecții la coloana umeri coate si genunchii cu slidere neatinse si ghete ALPINESTARS Stella Fastter 3 masura 36. Pret 1000 lei se pot vinde si separat. Tel. 0771287651..buzău Trimit cu sameday sau FAN curier .
  23. M-am gandit si eu la Bagnaia, ca pilot Yamaha si cred ca ar fi foarte bun pentru ei, in situatia data, insa greu de presupus ca va accepta. Desigur, pentru un salariu bun (si Yamaha plateste bine, in general), orice este posibil. Inainte de teste, i-as fi dat dreptate lui Hodgson, insa turcul l-a contrazis. Din ceea ce am mai citit, se pare ca otomanul si-a adaptat foarte bine maniera de a frana, la particularitatile motoretei. Desigur, mai e mult pana departe, dar sunt semne bune. Nu vad de ce un rookie de la Moto2 se poate adapta si un triplu campion mondial de WSBK, nu. Oricum, spahiul va fi interesant de urmarit. Cat despre faptul ca a semnat cu constructorul gresit, cred ca Sofuoglu gandeste mai in perspectiva decat Hodgson. Important este ca pilotul lui a pus piciorul in MotoGP. Va duce un contract si, daca nu ii place, va cauta un alt contract in alta ograda. Important este sa aibe rezultate bune. Si mai spun odata: Yamaha plateste mai bine decat alti constructori, iar turcul trebuie sa puna ceva de-o parte si pentru batranete. Cu 1 milion pe sezon in WSBK, moare sarac.
  24. Eu sunt optimist ca Pecco isi va reveni si va merge gen inceput de 2025 si se va bate la podium/mai rar si la victorii. Va pleca? Pai daca merge bine, n-are sens, daca merge prost... nu tre sa plece el pentru ca cel mai probabil nu va mai fi semnat de Ducati Factory, subliniez Factiry pentru ca mai exista posibilitatea sa rămână la acest constructor insa la client. Referitor la restul(piloti&constructori/echipe) cred ca toată lumea va aștepta macar 5-6 curse sau chiar jumătate de campionat pentru a vedea cum stau lucrurile si care le sunt optiunile favorabile. Cel mai probabil Ducati il va semna pe MM dupa 3-4 curse daca acesta va fi liderul campionatului. Evident.... daca vrea si MM asta,dar nu vad de ce nu ar vrea.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...