Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am avut o singura data de a face cu Bavaria si nu mai vreau. Chestii gen "platesti acum piesa si vine intr-o luna", ca dupa o luna sa vina cu scuze de genul "tocmai se muta depozitul din Germania si e debandada, va rog mai asteptati". Dupa vreo 2 luni jumatate am reusit sa intru in posesia piesei. Si am trecut si eu prin faza cu nu raspund la mail, nu stie nimeni in afara de persoana de la vanzari ce e cu comanda mea iar persoana nu mai raspunde la telefon cu zilele.... Zici tu ca "sefii" sunt spirt? Eu cred ca de la cap se impute pestele.
  3. Ai dreptate cu pilotii de teste dar...vedem luni. Sperăm să nu plouă și atunci Oricum își vor spune impresiile despre V4 weekendul asta....și probabil vom vedea și niște timpi credibili. Eu spun ca a reușit sa arate ca e peste actuală concurență. Și e singurul pilot care l-a forțat cu adevărat pe Marquez și despre care Marquez a spus în multiple rânduri ca il vede ca pe un adversar la titlu,chiar și în 2019 când Quartararo nu reprezenta mai nimic în afara de câteva clasări bune în top 8.Cam la fel cum spune despre Acosta acum. Daaar,până nu va avea o moto cel putin la 90% din performanţele motoretei Ducati (pe care e Musiu Marquez și cred ca își va prelungi contractul și încheia cariera la Ducati),Quartararo nu va avea nici o șansă reala la titlu. Marquez în 2023 ne-a arătat cu prisosință ca oricât de talentat e un pilot nu poate suplini materialul de concurs,so...până nu ajunge pe o moto cu performanţe similare Ducati...vorbim degeaba. Restul sunt povești : Quartararo Jorge Martin Acosta...nu fac împreună o ceapă degerată fără o moto competitivă sub ei. Așa că...pana scoate Aprilia o racheta sau se schimba gumele și poate poate ii ajuta pe Honda si Yamaha....Bagnaia cu maturile lui rămâne singura speranță la o batalie pt campionat.Asta e situația...
  4. :))), nu stiu de ce initiatorul a intrebat AI-ul. Eu am intrebat AI-ul numai ca sa vad daca imi raspunde acelasi lucru. Important este ca initiatorul s-a lamurit.
  5. Azi
  6. plm, aveti nevoie de AI ca sa intelegeti ce v-am explicat in limba romana.... dc plm nu ati intrebat de la inceput AIul si mai intrebati aici sa ne pierdem timpul sa va raspundem...
  7. Pe o moto buna, sigur ar face mai bine decat acum. Probabil ar fi foarte des pe podium sau in preajma podiumului. Eu spun doar ca nu mai are sanse prea mari la un nou titlu, cu actuala concurenta.
  8. Practic . . . stii literele, citesti cuvintele si adesea intelegi un text scris. Chiar daca nu intelegi mereu textul, stii literele si cuvintele. Vezi? Si eu ma contrazic singur: intelegi, da’ nu intelegi
  9. Pai nu prea ne elucidam pentru ca nu Q va pilota v4le peste 3-4 zile. Stim prea bine cum e cu pilotii de teste. Vezi Pirro care cu super mobra ducati era tot ultimul si in plus de-asta ăla e pus acolo sa testeze una alta si nu sa dea full cox ca unu cum ar fi Q, etc
  10. In alea mentionate de tine am mers doar pe autostrazi. Doar in Austria si Italia m-am pimbat. Si am spus doar ca se poate merge legal in siguranta, normal ca n-am stat sa ma uit la vitezometru pe Grossglockner si alte pasuri. In schimb in Austria, cu exceptia zonelor din jurul marilor orase unde ai limitari IGL care sunt foarte stricte si amenzi imnse, pe autostrazi, zic, se merge frecvent peste limita de viteza, atat iarna, cat si vara. Si am observat ca politia opreste pt viteza doar daca exagerezi, gen 200 la ora. In schimb pe DN, DJ stau cu radarele la greu si opresc la cea mai mica depasire de viteza. Bine, n-am vazut asa ceva pe pasuri, in schimb am vazut politist pe vitezana de politie pe un pas care era acolo special pentru motociclisti. Se uita din mers la tobe, la cum mergi, dupa care ii dadea blana de nu te tineai dupa el pe curbe. Apoi il ajungeai mai sus mergand cu un grup de mobre si apoi iar se ducea. Mi-a lacut abordarea.
  11. ce treaba are senzoru abs cu curgerile de lichid? iti curg furcile?
  12. Nu doar Austria/Elveția. Am făcut o tura de Slovacia-Polonia-Cehia-Ungaria și am mers peste limite (nu mult dar înțelegi ce zic) și asta nu pe autostrăzi (le-am evitat ca pe draci). Pe autostrăzi in schimb nu poți merge mai tare ca sunt camere peste tot. Pe drumurile celelalte in schimb e de vis.
  13. Sunt alții acum, 2 mai tineri dar tot greu se mișcă. La fel și pe partea de vânzări, sunt 2 noi pe care i-au luat de la Motohub și care dorm pe ei (chiar nu știu de ce I-au luat). Dar "șefii" ca să zic asa, sunt spirt la Bavaria.
  14. Vineri 12 Septembrie 2025 09:30-09:45 MotoE™ Free Practice 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 13:35-13:50 MotoE™ Practice 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice 18:05-18:15 MotoE™ Qualifying Nr. 1 18:25-18:35 MotoE™ Qualifying Nr. 2 Sambata 13 Septembrie 2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:10 MotoE™8 Laps Race Nr.1 13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00 MotoGP™ 13 Laps Tissot Sprint 17:10 MotoE™ 8 Laps Race Nr.2 Duminica 14 Septembrie 2025 10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™ 20 Laps Race 13:15 Moto2™ 22 Laps Race 15:00 MotoGP™ 27 Laps Grand Prix
  15. Or fi tot ce de acum 2-3 ani? Am avut de facut un recall la un 1200 GS din 2009, cel cu flansa de la roata spate, dupa 1 an si destule telefoane am ajuns sa rezolv la Mototehnica. Poate intre timp cei de la Bavaria si-au facut temele, desi pe mine m-au pierdut de client, am avut mai multe ocazii in care am interactionat cu ei si de fiecare data totul s-a rezolvat tarziu sau nu s-a rezolvat.
  16. Eh eh,ușurel. Mi se pare ca și tu si colegul sunteți prea intransigenți. Pana una-alta analizam la sânge și tragem concluzii decisive din 2 vorbe și 3 impresii ale unui nene care a auzit și el de pe la mecanici sau alți oameni din boxă niște zvonuri. Timpul ala e bun dar cine știe ce fel de condiții de pista erau dacă era ud aproape ud se uscase showers etc vorba colegului în mod normal timpii pe ud sunt mult mai slow dar nu mai analizez acuma diferența dintre damp și wet în limba engleză . Mai aveți și voi răbdare 3-4 zile și ne elucidăm. Hai sa o luăm ca pe un semn ok și sa "avem puțintică răbdare,stimabile"
  17. Aia de la asigurari sunt buni doar cand platesti polita…..
  18. cateva update-uri... Am montat anvelope noi, Mitas enduro trail XT: Mai jos se vede diferenta de inaltime cu extensiii de furca (stanga) si fara (dreapta) O varianta pt a ridica usor partea din fata a motoretei, cand ai de lucru la suspensie. Motoreta e pregatita pt TET in Carpatii Meridionali Pe langa astea: - am mai schimbat releul de pornire (OEM KTM), deoarece mai facea figuri. ~200 Ron + 15 minute de lucru - am montat un incarcator telefon de la Quadlock, deoarece incarcatorul in priza de 12V se tot misca si se intrerupea incarcarea... ~150 RON + 3 ore de lucru - am rezolvat problema cu reglajul farului. BTW: a inceput sa apara si in Romania modelul nou, 390 Adventure R... l-a incercat cineva? Eu am avut ocazia doar sa stau pe ea in showroom, i-mi place foarte mult pozitia pe ea, ca e ingusta, pare a fii fix ce i-mi trebe.
  19. mai la mine Q parca a crescut putin. Pe o moto buna il vad bine. Dar na, cine sunt eu? imi aduce aminte de MM la Honda. Doar el scotea ceva din moto. (Ok Q mai rar scoate dar plm, scoate)
  20. Nu prea sunt dubii de interpretare. Omul s-a exprimat cu sens figurat, ceva in genul "inceputul zilei a fost umed", adica "ziua a inceput cu ploaie" sau "a plouat de dimineata". Dupa care a precizat ca au fost averse intermitente pe tot parcursul zilei. De aici intelegem ca testul s-a petrecut pe ud, caz in care timpul este surprinzator de bun. Mai ales ca stim, Fabio este un mare "specialist" al acestor conditii. Invers! Q prin Yamaha. Anul trecut, primadona era pe niciunde. La un moment dat am crezut ca s-a retras... A clacat psihic, este demotivat, pentru el este un sezon de cosmar. La ce contraperformante are, as zice ca a claacat din momentul in care a aflat ca Jiji l-a semnat pe satana. La mine este invers. L-am antipatizat pentru felul in care a castigat titlul din 2022, desi nu a fost el vinovat pentru sforariile lui Jiji. Acum imi pare rau pentru el. Nu este el pilot de doua titluri mondiale, dar clar este un pilot de top, al competitiei. Nu merita ceea ce i se intampla acum. Stii care este ironia sortii, in ceea ce il priveste? Faptul ca cel mai meritat titlu al lui, a fost cel pe care tocmai l-a pierdut la Jorge Martin. Este absurd sa pierzi un titlu cu 11 GP-uri castigate... Regulamentul este de vina ca permite asemenea situatii. O fi si Quartararo vreun Chuck Norris. Concureaza singur si iese ultimul... . Nu mai pupa el nici un campionat, poate sa aibe la dispozitie si mama motocicletelor.
  21. o asa oferta nu cumva sa ratezi! vreo 3-4 sticle sa cumperi
  22. atunci neaparat sa-ti cumperi un Dictador Orlinski de asta, merita toti banii fiecare inghititura!! https://dictador.com/product/dictador-x-richard-orlinski-5-decades-model-ro-hand-painted/
  23. Ok, ok. Va rog, un coleg care se pricepe la pariuri. Mi-am pus casa la vânzare si toti banii o sa-i pun pe Fernandez(din cate stiu el va concura pe v4). Ma fac milionar . O fi Fernandez ala mai slow putin dar va pilota o motocicleta care pe ud (probabil cu gume de ploaie) este la fel de rapida ca ceilalti pe uscat(slick). Deci mobra aia pe care o va ghidona spaniolul, pe uscat va fi cu cat? 5-10sec pe tur mai rapida decat restul? Ma uit la competitia asta de minim 20 de ani si de obicei aceste mobre, in condiții de asfalt ud sunt mai lente cu vreo 5-10sec pe tur fata de uscat. Bam-pianistii au dat lovitura
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...