Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nu e problema pe acel segment de drum, totusi ai multe segmente de drum unde esti singur in pustietate totala. Intre Ostrov si Baneasa este ok drumul cu ceva denivelari in functie de "peticeala facuta", dar nimic grav, nimic deranjant. Intre Baneasa (ai Petrom) si Negru Voda (nu ai benzinarie) drumul a fost proaspat reasfaltat undeva la 50% din drum, te dai cu rolele pe acolo. Oricum intre Baneasa si Negru Voda, te intorci in timp......daca te uiti atent la atmosfera celor cateva sate izolate de pe acel segment de drum.
- 121 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Sper ca nu crezi o asemenea aberatie Adica daca ar fi fost pista perfect uscată/gumată ar fi fost mai rapid cu cat? 5-10sec/tur? Omg Pecco a fost pe fundul gropii în weekendul trecut, de aici are doar o singura direcție, in sus. Eu cred ca va merge bine in acest weekend, top5, top3, chiar pentru victorie nu-l vad dar nu se știe niciodată cecse poate întâmpla. Eu cred ca in restul curselor va progresa(de unde este acum) si nu as exclude chiar o victorie (poate cu putin noroc) in restul curselor ramase. -
Vandut
-
Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada. In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri. Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal. In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare. Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
da la asta ma gandeam si eu, ca e bun timpul pt un prototip nou, indiferent de ce conditii au fost. deci potential exista. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
fan inversunat nu sunt nici eu, dar mi-e mult mai simpatic decat Satana -
Președintele Cehiei, Petr Pavel, își petrece vacanța în România, explorând țara pe motocicletă, transmit mai multe surse media. El a fost văzut azi în Craiova îndreptându-se spre Parcul Romanescu împreună cu o echipă de securitate.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh,eh nici eu nu sunt fanul lui da nu l-as da chiar asa mort si ingropat.... In alta ordine de idei,on the Aprilia side : Jorge Martin explained why Aprilia’s braking strength is “maybe too much” after another comeback ride from 17th to tenth in the Catalunya MotoGP. “I am very, very strong in braking with Aprilia. Maybe too much! I can overtake riders, but I miss a bit of corner speed," he said. “There's always a compromise. I think I have to lose a bit of braking, and gain in other parts. “It seems like with the Aprilia, you can force the front [in braking], but if we don't have a really good first touch of the throttle, we spin the rear a lot. “So, I need to brake hard, but release smooth, and then a little bit of throttle. “If I do everything aggressively, like I used to do in the Ducati, then everything becomes really difficult. So the stability is now where we have to focus and try to be smooth.” Interesant - deci e mai buna pe frane decat GP24?(JM cred eu ca are o parere avizata in acest sens),dar mai slaba pe accel si mai "irascibila" -
Cum e drumul acela ?? Vreau sa-l fac cu Guzzi in weekend. Am fost recent Buc-Calarasi -Adamclisi -Ovidiu -Năvodari si acela este ok.
- 121 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
eu nu cred ca Pecco va mai merge bine vreodata pe 1000cmc, si cat va fi coechipier cu satana.... my2c daca nu se va reinventa, poate sa-si puna combinezonul in cui -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui RazvanLNI în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
Iata ce zice si un AI, confirma ce ati zis voi: are the synthetic oil molecules smaller than a mineral ones? Yes — synthetic oil molecules are generally smaller, more uniform, and more consistent than mineral oil molecules. But let’s get a bit more technical to explain why that matters. Molecular Structure: Synthetic vs. Mineral Oil Mineral Oil (Conventional Oil) Derived directly from crude oil through distillation and refining. Contains a wide range of hydrocarbon molecule sizes and shapes — some long, some short, some branched, some ring-shaped. This irregularity leads to: Less predictable performance More oxidation and sludge formation Less stability at extreme temperatures Synthetic Oil Engineered in a lab to have consistent molecular size and structure. Molecules are typically: Smaller and more uniform Designed for specific performance characteristics Free of impurities found in mineral oils (e.g. sulfur, waxes) Conclusion Synthetic oil molecules are more uniform and often smaller, giving them superior flow, protection, and stability. This molecular precision is one of the main reasons synthetic oil outperforms mineral and semi-synthetic oils. Clar in cazul meu, motorul fiind de tehnologie mai veche si cu multi kilometri si ore de functionare, uleiul sintetic va fi consumat. Am inteles explicatia si ma bucur ca motorul nu are nimic ,in afara de uzura specifica varstei. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Yamaha's Private Test At Barcelona Hindered By Rain By David Emmett Yamaha's planned private test at Barcelona at the Monday after the Catalonian Grand Prix has not gone as smoothly as Fabio Quartararo and the other Yamaha riders had hoped. The day started damp, and showers on and off during the day meant track conditions were far from ideal. There are no official reports from the tests, and no times have been released, but people with knowledge of the test said that Andrea Dovizioso, Alex Rins, Jack Miller, and Fabio Quartararo all rode during the day. It is almost certain that if Quartararo and Rins rode, it would have been aboard the V4, as there would have been little sense in them riding the current inline four M1. Unofficial and unconfirmed times say that Fabio Quartararo set the best time at the test, with a 1'39.3. For reference, Quartararo's Q2 time at the weekend was a 1'37.803, and his best time in Saturday's sprint race was 1'38.857. Yamaha's V4 will get its first public outing next week, at the Misano round, where Augusto Fernandez is to race the bike as a wildcard. The V4 will also get another public outing at the test on the Monday after Misano, where Fabio Quartararo, Alex Rins and Jack Miller are due to test the bike. Aa,nu nu - clar Fer va fi wildcard la Missano pe V4,indiferent cum i s-a parut motoreta lui Q sau Rins. Mie mi se pare mai mult decat decent timpul de 1.39.3 pe umed - avand in vedere ca Q pe pista gumata in Q2 a facut 1.37.8 care la randul lui e un timp beton,recordul circuitului fiind de 1.37.5 facut tot atunci de AM pe GP24. 1.5s sub record pe umed....e bine-bine zic eu. Acuma nu stim conditiile - ce inseamna damp - e ud ud sau doar greasy - deja cand ploua sunt prea multe variabile dar mi se pare un timp decent. Am mai zis - motoreta e total noua - nu au cum sa puna V4 in cadrul de L4 deci new frame new swingarm new engine...si timp pe ud cu 1.5s mai slow decat recordul L4 in quali trim?Dupa juma de an dupa ce s-au apucat de ea?Bun timpul. N-a mai facut Yamaha asemenea progrese cu o motoreta n-am mai vazut asa dezvoltare din 2004 de cand a venit Rossi la ei.Doamne-ajuta! Sa nu ne excitam prea devreme insa - Yamaha prin Q anul asta a inregistrat un progres in 1 lap pace,si Q tot timpul a fost bun la gasirea acelor 0.2-0.3 care fac diferenta,problemele majore sunt insa in cursa - tyre wear,low grip spate,frana spate,accel race pace...acolo daca ar putea imbunatati... Cert e ca macar din punctul asta de vedere,Missano va fi interesant. E si high grip si Bagnaia va merge mai bine acolo. Sa vedem. - Azi
-
Sunt proaste doar daca nu stii de ele daca esti informat actionezi in cunostiinta de cauza. Dar ai dreptate, nu doar viteza omoara, si oprirea brusca, doar ce am vazut acum 2 zile in BG depasire in curba in orb (stiti ca au vegatatie pe margine) pe coborare, ce pot sa zic, m-am bucurat ca nu urcam din partea cealalta pe moto. Allahu Akbar cat timp ajungem intregi acasa.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu cred ca a fost ploaie efectiv, din ceva poze pare ca a plouat si s-a oprit ulterior, dar pista nu a fost 100% uscata. daca o sa fie wildcard la misano inseamna ca e bine. Daca Fer o sa fie tot pe L4 inseamana ca nu a fost bine @xt600, un filmulet pentru tine 1902141057_ScreenRecording_09-09-202507-48-54_1.mov -
Am patit ceva de genul la un cfmoto sr-s 450 in iarna, dupa doua luni de stat in garaj, m-am urcat pe ea si cand am pus piciorul pe frana spate ( stand pe loc ) , s-a dus piciorul pana jos la fund, fara sa faca ceva rotii spate. Am fost la rams, mi-au aerisit frana si a ramas ca daca se mai intampla, schimba pompa.
- 121 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Morgen! Ploua....
-
Buna dimineata! Marti!
- Ieri
-
Tu stii... eu doar am citit ce ati scris voi...
-
L-am filmat in Iunie insa acum am avut timp sa il éditez. Aici gasiti opinia mea despre aceasta motocicleta in baza experientei personale cu alte motociclete detinute, 4x noi si 5x SH, de la 125cc la 1200cc.
- 121 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
2 secunde fata de timpul de calificare pe ploaie? -
mergi la bavaria, au investi o gramada in service. fata de ce era acum 5-6 ani cand am lucrat eu acolo acum e tipla.
-
Service BMW in Bucuresti .
topic a răspuns lui DonFlamingo în vik55ul Service si intretinere curenta
Aici pe partea de receptie ai dreptate, sunt niște băieți noi care nu știu ce fac. Dar pe partea de mecanici sunt ok. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Cica la test din pacate a plouat. se pare ca bestul lui Q a fost 1.39.3 in ciuda conditiilor neprielnice. sincer, habar nu am ce inseamna timpul asta. Probabil ca daca o sa o vedem wildcard, inseamna ca sunt pe drumul cel bun. -
Fiecare cu parerea lui. Nu stiu ce ai inteles tu ! Eu m-am referit la faptul ca as lua un CF Moto nou daca ar scoate un Cruiser adevarat ca pe vremuri,lucru putin probabil,decat a lua ce este acum pe piata la acea categorie,mult supra-evaluate..si cu trecut necunoscut. Fiabilitatea marcilor Chinezesti se va dovedi in timp.
- 121 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri: