Toată activitatea
- Ora trecută
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
caz inchis. -
Calendar party / evenimente / intruniri moto 2025
topic a răspuns lui chv în Unreal2ul Intalniri moto in Romania
pitești2010 ? -
Am uitat... Lamulțean Grinci! @ENEOS
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti. fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46.... daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte.... n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Aa,normal ca vin altele mai bune,dar la felul cum se prezinta acest GP24,nu cred ca vor avea o problema sa tina pasul,cel putin anul asta. Da,si eu am observat ca fac unul bun si unul rau - GP22 bun GP23 rau , GP24 iar bun,GP25 mai slab.Nu imi mai aduc aminte cum era GP20...sau au avut piloti prea slabi in acel an Da,da asa stiu si eu - e engine lockdown pt cei din tear A (adica doar Ducati ?) din 25.02.2025 pana hat in 2027. Eh,incercam sa fac o analogie cu testele de demult,cand dadeau Rossi si Lorenzo din umeri si ziceau "we have nothing,we tested some new setup ideas". Nu "o tin pe a mea",nu imi pune aceasta eticheta de incapatanat care nu vede marile progrese si e doar hater Yamaha si japonezi,dimpotriva - eu chiar imi doresc ca ei sa reuseasca,doar ca nu o vad.Pana cand nu vor fi rezultate concrete, eu personal nu voi crede nici un "reviriment". Am zis inante de cursa asta (si Q a zis fix acelasi lucru am dat si quote) ca in cele 3 gp'uri anterioare au fost multe circumstante favorabile lor (temperaturi de sub 25 gr,circuite tehnice si mici (Jerez,LeMans) sau cu viraje ce avantajeaza viteza pe viraj si fara franari puternice - Silverstone),iar aici va fi exact invers - un circuit in care toate punctele slabe ale Yamaha sunt "atinse" - temperaturi mari,low grip,franari si accelerari puternice,si ca acest circuit e crucial pt a vedea daca exista vreun progres. Rezultate Yamaha pe acest circuit?ZERO - cel mai bun pilot Yamaha (Q) nu a reusit intrarea direct in Q2,nu a reusit nimic nici in sprint nici in cursa,ba a mai si cazut incercand desigur sa suplineasca pe frane ce pierdea pe accelerari.Poate fi pilotul condamnat pt asta?Ar putea fi daca ceilalti ar fi avut niste rezultate mai bune,dar nu a fost cazul. In concluzie?"progresul e vizibil" doar eu o tin pe a mea"... Pai hai sa nu ne luam dupa parerile mele sau ale celor care viseaza la revirimente,hai sa ne luam dupa hard facts - rezultate transpuse in puncte : conform acestora cel mai bine pozitionat pilot Yamaha in clasament e un anume Fabio Quartararo pe locul 10 (zece), in fata lui aflandu-se TOATE Ducati'urile (atat cele factory cat si cele de client),o Aprilia (ca cealalta e calarita de nimeni),un KTM (ca Maravilla o tot comite),si...Zarco.De la LCR Honda.De 35 de anisori. Trage tu concluzia sa nu zic iar eu - unde e progresul?Si unde e vina pt lipsa rezultatelor? Exact - nu se pot face comparatii de la an la an - am spus asta in mai multe randuri,pt ca,nefiind aceleasi conditii nici de temperatura nici de pista (grip,Aragon e un circuit unde vine mult praf etc),ai atatea variabile in calcul incat diferentele de performanta dintre cele 2 iteratii de moto efectiv nu pot fi "quantificate",chiar daca pui performanta pilotilor ca si o constanta - in cazul de fata MM. 100% - GP24 cred ca va ramane (chiar si neupdatat si fara o echipa factory in spate) o arma redutabila pana la sfarsitul campionatului. La cat de rapid si totodata lipsit de erori merge AM pe el (ca si la MM,probabil timpul rapid vine fara sa forteze si asta il face sa nu greseasca),Pecco cred ca va avea mult de lucru pt a lua si locul 2 in campionat.Dar as zice ca pe primele 5 locuri clar vor fi Ducatis,poate doar Morbi sau Aldeguer sa fie batuti pana la final de catre "un"Zarco sau "un" Acosta (in Bez si Aprilia lui am mai putina incredere decat in Acosta),de Quarta nu mai zic nimic ca am zis destul. Overall - cupa Ducati,ce sa mai zic... Macar pe Bez sa il rastoarne...Almoguera pare-mi-se ca la intoarcere se va orienta unde sa plece anul viitor mai degraba decat sa puna osul la treaba... -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ba da, ai dreptate si are dreptate si @Kagemusha. Detalii pe care nu le mai tineam minte. Oricum, diferenta mare, de peste o sec pe tur... Aragon este un circuit de referinta pentru MM, este unul din circuitele pe care este stapanul absolut. Probabil, de aici nevoia de comparatii. -
Mneata de la
- Azi
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui ulei_moto în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
buna dimineata domnilor, Vin la voi cu o problema in speranta ca voi gasi o solutie sau macar o idee care sa ma duca in directia buna. motocicleta in cauza DR 650 R 1993, filtru aer twin air, evacuare dominator, jicloare schimbate ,pilot - stock 47.5, inlocuit cu 52 ( nu am gasit de 50), main 137.5 (parca), inlocuit cu 150 , m-am inspirat dupa schema carburatorului de la DR 650 1990/1991. Problema: la o turatie constanta intre 2500 - 3000 , motocicleta da rateuri si se "balbaie", de parca ar avea amestecul prea bogat (cel putin in mintea mea). Initial am zis ca am prea multa benzina de la pilot si jet needle (2500- 3000 rpm) ,asa ca am decis sa cobor jet needle, pana sa fac acest lucru, am scos o bujie( cea din exterior) si parea ca merge cu amestec sarac A urmat o pauza de tigara si un pahar de bere, ca nu stiam dac are rost sa umblu la jet needle. Aveam prin magazie un compresmetru asa ca am decis sa ii iau o masuratoare, 115 bar, nu bag mana in foc pentru calitatea compresmetrului, l-amprins la reducere si a fost vreo 60 lei. Motocicleta are o varsta, dar nu este lesinata, deschid gazul la maxim si precizez ca nu ezita, nu se balbaie( in configuratia actuala), trebuie sa ma tin de ghidon. de pornit, porneste relativ repede, 5 kick-uri de obicei. A 2-a bujie, cea din interior este mult mai murdara, ce ar indica un amestec mai bogat. Voi ce parere aveti ? Intr-un final am scos jet needle-ul si i-am mutat siguranta pe ultima pozitie de sus, adica l-am coborat,pentru mai putina benzina. Rezultatul, imi pare ca acum ezitarea si balbaiala motocicletei s-a mutat de la 2500-3000 , la 3000-3500. Faptul ca am pornit motocicleta fara sa, mi-a permis sa observ ca atunci cand da cate un rateu, iese un suflu de aer din admisie. video_2025-06-10_08-23-53.mp4 Supapele le-am reglat anul trecut.CDI-ul nu este cel original Nu prea mai tin bine aminte, dar parca sa zic ca problema asta a inceput cand am schimbat cdi-ul ,iar atunci facea asa la relanti, dupa care am schimbat jicloarele (fiind model de Germania, este "limitat", m-am gandit ca daca ii pun jicloarele mari, trezesc bestia din ea) Problema este ca atunci cand merg si sunt in acea plaja de turatii, motorul da in nas si ma dezechilibreaza, m-a prins pe o curba la un moment dat si nu a fost un sentiment prea placut. Astept cu interes parerile voastre. O zi buna si o saptamana usoara ! -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Lasati ca se intoarce Almoguera si rastoarna campionatul, MM se ciocneste cu AM si Pecco intra in ei direct, toti scosi pe bara 2 sezoane si devine totul palpitant. Da, si eu am adormit la cursa MotoGP dar cand stiu ca MM defileaza in fata e asa placut somnicul!! -
Buna dimineata! Marti.
-
Se poate conduce un ktm 300 pe stradă?
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Francescoul Vreau si eu enduro
Ia-ti deja inmatriculat Sunt destule pe olx ce se lauda a fi "cu acte de inmatriculare", insa vei avea surpriza ca nu mai pot fi inmatriculate. In Romania In fiecare an se tot schimba legi si norme de poluare, si ai surprize ca un motor ce putea fi inmatriculat anul trecut nu mai poate fi inmatricultat anul acesta pentru ca nu e nu are o norma de poluare mai mare.. Ca si idee, eu am fost prins cu o Beta 300 inmatriculata, pe strada, cand ma intorceam din padure. Am scapat fara probleme, in timp ce colegii ce erau cu mine si nu aveau motoare inmatriculate si-au luat dosare penale. Deci nu e de joaca Ia-ti direct inmatriculat si scapi de probleme. - Ieri
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Kassu în mavetzul Service si intretinere curenta
Am vazut azi la Lidl un jump starter UMAP 12000 C4. Are careva, e bun de ceva? Pentru auto ma bate gandul sa-l iau. -
-
Aprilia RSV 1000 Factory
topic a răspuns lui MirceaB în MirceaBul Motociclete intre 750 si 999 cm cubi
Vanduta. Se poate inchide. Multumesc -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt chiar multe. Nu mă pricep să le exprim bine în termeni tehnici (sau poate mă pricep, dar nu are rost să polemizez), dar, pe scurt sunt astea: condiții diferite (pistă, aderență, temperatură etc.). Inclusiv talentul unic al lui Marc de a se adapta la o nouă motocicletă. Unora de pe aici le place să teoretizeze cam mult fără datele necesare să susțină cele afirmate. Astea sunt rezultatele în testele de astăzi. Cu siguranță că nu sunt neapărat relevante pentru ierarhia finală a campionatului, dar mă hazardez să afirm că pentru Pecco va fi foarte greu să aspire chiar și la locul doi la final - dacă îl va obține va fi sheer luck, cum ar spune @Method. Cotețele GP24 pilotate de Alex, Franky și Fermin vor fi redutabile, chiar fără update-uri. Exact. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Io tot zic - nu era pista mai murdară în 24? De ce aceasta poza apare doar aici abia la gp nr 8? De ce n a mai apărut pana acum. N au fost diferențele asa de mari probabil? Nu era vb de testat v4-le iar? Aprilia cică ar fi avut zile de teste pt moto lor cu anumiți piloți din moto 2. Nu știu dacă oricine vrea sau care s criteriile- aleg ei? Trimit invitații? Era vb de Gonzalez și încă 1-2 -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
O noua specificatie de motor pt mugello, o noua bascula, ceva modificari pe la aerodinamica. din declaratiile lui Q, fara sa fie in attack-mode si cu gume uzate a legat 4 lap-uri la -0.4 fata de turul de calificare. deci, yamaha vina cu chestii, doar tu o tii-i pe a ta Sunt curios cine a testat V4 de la yamaha... poate Vinales -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Comparatie intre durata curselor de anul trecut (pe GP23) si anul asta, cu GP25... nu prea sunt multe de spus. -
Lup69 îl urmărește pe Se poate conduce un ktm 300 pe stradă?
-
Sunt pe olx destule deja inmatriculate...
-
Francesco s-a înregistrat pe forum
-
Vreau să cumpăr un ktm 300 si aș vrea să îi pun jante si cauciucuri de asfalt (supermoto) dacă aș pune semnalizări, faruri etc aș putea să îl omologhez să merg cu el pe drum fără probleme legale?
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt... dar vin altele mai bune. O chestie interesanta la ducati. Tot din 2 in 2 ani nimeresc din prima un model excelent. Vezi gp22 cand bez&co cu gp22 le cam puneau probleme celor cu gp23 pana pe la jumătatea campionatului. La fel si gp24 care uite, le cam pune probleme gp25urilor. Raman la parerea ca ușor ușor gp24 ramane in urma. Cum e treaba pentru 2026,parca ziceau ca nu se mai schimba mobrele ci raman cu astea de anul asta. In cazul ducati v-or fi toate gp25 sau pe cei cu gp24 ii v-or lasa cu astea de acum? -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nici nu le trebuie - sunt perfecte. Apropo de update-uri,Yamaha cu ce a venit în teste aici la Aragon? A adus o noua schema de culori sau?Șuruburi noi? -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Deci pepco pe gp25 a mers mult mai tare decat pe gp24 -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Aha. Un progres evident. Dar nici Alex pe GP24 nu a fost prea departe de fratele său. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Timpii curselor. Anul trecut vs anul asta.