Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Anul trecut mi s-a pus pata pe ceva dual sport, pentru naveta prin mirificul oras si iesiri pe offroad usor. Criteriile de selectie erau urmatoarele: cilindree mica / medie cat mai usoara piese peste tot accesorii din belsug Toate drumurile duc la Roma…sau in cazul meu, la CRF 300 L Dupa ceva cautari la SH am gasit o oferta buna la una noua, 0 km. Am dat banu’, am plecat cu ea. Asta era acum o luna aproximativ, ieri i-am facut revizia de 1000 km. Ce imi place: - manevrabila, - consum mic (daca mergi in limitele ei) - evacuarea stoc suna bine - frane decente daca le inveti smecheria. (Sa pre-incarci fata cu frana spate) - manevrabilitatea, - acces rapid la orice. Ce nu imi place: - sasiul dintr-o bucata, mereu mi-au placut motocicletele cu sub-cadru detasabil. - saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura - ventilatorul radiatorului care bate direct in picior. La V-Strom 1050 nu simt atata caldura cat simt la CRF. - daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare. - conducta de frana care trece fix prin fata displayului si vezi absolut nimic. Intre timp am rezolvat problema cu un distantier facut la strung. Desi are doar 27 de cai, te indeamna la distractie si la prostii iar gropile sunt ceva irelevant. Si cateva poze:
  3. Intre timp Suzu a implinit si depasit 10,000 de km. Acum il pregatesc de o tura de cateva zile si estimez undeva la 3000 km pe meleagurile Eladei. Apoi deja va avea spre 14.000 km si se va cere un schimb de anvelope. 1b0696196a144b30b5391fe92b6ef664.mov Intrucat nu imi placea colierul de prindere peste toba, am facut un design si decupat la laser o prindere formata din doua parti, iar toba a fost sudata de cotul de legatura. In acest fel am renuntat la arcurile de prindere.
  4. Seara buna. Exista diversi furnizori de inele de roata. Trebuie sa stii dimensiunea inelului. O gasesti pe inelul original. Ca idee , un inel de roata de Suzuki Intruder.125, roata fata, costa cam 1000 lei. OEM. Dar poti sa intri pe un site de piese originale Honda si o sa afli si codul. Ma duc sa mai lucrez un pic la roata si trimit imediat o poza cu marcajul de pe inel, sa vezi ce info ai nevoie @shashka la mine este J18xM2,15 Si evident sa vezi cate spite ai ca sa cauti inelul care trebuie. Sunt multiplu de 4. Avand in vedere ca sunt perechi de spite incrucisate pe fiecare parte, e logic.
  5. XLV-ul meu a sarit de 40 de ani, si am observat ca in jurul spitelor incepe sa oxideze janta. Cercurile astea se cumpara dupa cod, sau ceva de genul? Sa cumpar roti, nu vad unde as putea gasi...
  6. Q testand noul V4 de la yamaha 644456844_ScreenRecording_05-15-202521-45-45_1.mov
  7. toti au preluat informatia de la aceeasi sursa, maangerulul lui JM si al altora cand incep sa se discute contractele. eu tind sa cred ca e un fel de manipulare a pietei L.E. Am gasit si eu o declaratie cum ca aprilia nu ii ofera o motoreta sa se bata la titlu. Vreau sa verific ca e si reala declaratia. Poate il vrea ducati langa MM in locul lui Bag Da, cum banuiam declaratia a fost rastalmacita : el a declarat ca nu se asteapta anul acesta sa se bata la titlu. El de fapt a declarat ca nu se asteapta sa se bata la titlu anul asta.
  8. Speedy.K

    Ce moto sa cumpar?

    Intrebarea mai 8mportanta e alta: ce vrei sa faci cu mobra? Mers la munca, ture scurte de plimbare, ture lungi, cu pasager sau solo, de toate?
  9. daca vorbim de ninja 500, nu vei gasi crashbar. Nu se face pentru aceasta moto. Iar crashcage ul ala e pentru stunt. NU as pune uzual asa ceva. IN schimb gasesti crash pads, daca chiar vrei sa pui ceva. SI nu costa o avere. google ninja 500 crashpads si gasesti , inclusiv facute e kawasaki.
  10. Adrian M.

    Ce moto sa cumpar?

    Salut, ai a? a2? a1? Cand spui putere mai mica, ce iti imaginezi? 125cc e prea mic? Scoala pe ce ai facut? cum ti s-a parut? Sunt atat de multe variabile, nu putem sa iti raspundem asa din zbor direct. Ce fel de moto iti plac? Sportive? Adventure? Naked? Standard/Clasice? Cruiser?
  11. Mi-ai luat vorba din gura! In alte ere, cu punctajul asta se faceau campioni.... Satana le-a strans din 6 curse + sprinturi... Pffff... Curat satana... Nu sunt zvonuri, e pe bune. Si vor fi efecte si pe piata transferurilor... : https://www.gpone.com/en/2025/05/14/motogp/ezpeleta-enraged-by-martin-aprilia-clash-domino-effect-on-rider-market.html https://www.gpone.com/en/2025/05/15/motogp/martin-and-the-difficult-farewell-with-aprilia-he-who-breaks-pays-and-the-pieces https://www.speedweek.com/motogp/news/235931/Jorge-Martin-MotoGP-Albtraum-fuer-Aprilia-wird-wahr.html
  12. Oct86

    Ce moto sa cumpar?

    Buna ziua, ma numesc Octavian si as dori sa cumpar o motocicleta second hand, mentionez ca sunt incepator. Bugetul de care dispun este 15 000 lei si as dori sa stiu ce model mai bun as putea cumpara cu acesti bani, sa nu aiba vechime foarte mare si sa fie mai de calitate chiar daca are putere mai mica. Sunt incepator si din acest motiv nu ofer o descriere mai precisa. Pe scurt ma intereseaza sa fie mai solida sa se strice mai greu piese mai de calitate chiar daca puterea este ceva mai mica. Multumesc.
  13. Salut. In primul rand aunt 2300lei fara taxe de import, fara vame, tva uri, etc. Posibil sa se duca in 3000 cumpărate din state. Pentru modelul tau cu atatea carene probabil firmele aftermarket scot mai multe crash pad uri, decat alte protectii.. Nu știu ce să îți raspund, dar fiind si mai nou modelul respectiv de motor, e cu atat mai complicat sa gasesti ceva bare de protecție.
  14. Aia de la The Race spun ca ii știu pe ziariștii de la motorsport.com (nu?) Și știu și faptul ca sunt super apropiați de managerul lui JM - cică aia nu o sa își dezvăluie niciodată sursa dar cam toată lumea din paddock știe de unde au ei informațiile astea și asta le face cu atât mai demne de crezare.Din păcate. Când da managerul asa niște informații...o da de obicei cu acordul cel puțin tacit al pilotului.
  15. Ai reușit sa rezolv problema? Exact aceiași problema o am și eu. Mulțumesc
  16. Bună! Sunt pe cale să-mi cumpăr o motocicletă nouă. Pentru siguranța ei mă uit după crash paduri/ baruri / cageuri. Pe motocicleta anterioare am gasit bari, insa pe modelul asta nu gasesc, mam uitat pe Louis, Motomus etc. Interentul imi recomanda crash cage din USA. linkul: https://impaktechusa.com/products/crash-cage-kawasaki-ninja-500-2024-2025. intrebarea mea este daca merita suma de acolo, sau exista alte posibilitati, ca totusi o investitie de 2000 de lei ii o suma considerabila. Va multumesc anticipat!
  17. Poate. Totusi, daca el era salon nu ar fi intrat nimeni intr-o hora in baza unui zvon nefondat.
  18. au aparut niste zvonuri aiurea, si toata lumea sare sa urle ce jegos e JM, ca jegosi sunt cei de la Aprilia. Dar v-ati gandit ca e doar un zvon nefondat?
  19. Da, asta comenta cineva pe FB, ca daca erau si alea 50.. pfff
  20. pff sa mai fi pus inca 50 de pcte acolo cum era? le arata cum se face. fara suparare.
  21. 77) Intinzator lant: Honda 14520-MFG-D02 + Garnitura intinzator lant: Honda 14523-MCW-003 78) Garnitura furtun pompa apa: Honda 91315-MB0-013 + Antigel: Motul motocool factory line - 35C 79) Lant: Gresat
  22. Lasand telenovela la o parte, am citit si sunt de acord cu toti de pana acum, probabil asa s-a intamplat ruptura.. Eu cred ca toate echipele mor de ciuda cand omul lor de baza sta pe tusa si mai ia si salariu generos.. dar de ochii media spun public "vaaai, dar poate sa se intoarca in 2027 ca noi nu ne suparam, nu are nimic.. trebuie copilul sa se asigure ca s-au sudat toate oasele, ca i-a crescut parul la loc pe oo si pe operatii, etc, vai dar cum!!" Lasand la o parte pe JM si Aprilia (da, se duce la Honda, case closed, Mir se duce la Aprilia) uitati o statistica interesanta gasita pe FB
  23. Doliu national ca a murit Papa de la Roma…!? Mi se pare ca am ramas in urma. Asta nu era un eveniment privat? In sensul ca nu este sponsorizat de stat… Ce-mi scapa..!?
  24. Salut, voi face un topic eventual cu toata povestea. Dar da, am avut prima generatie de V4 multistrada. Fabricat dec 2021, inamatriculat 2022. Mi-a placut enorm, ca de aia l-am luat. Dar nu am sesizat atunci o chestie, care chestie m-a si facut sa nu ma inteleg pe termen lung cu el. Se INCINGE! Si nu ii place sa mearga incet, sau in aglomeratie. Se incinge si daca sunt 10 grade afara. SI daca mergi o jumate ora de exemplu prin trafic aglomerat, afecteaza treaba asta si motorul, nu i place neam, balbaie, ambreiajul incepe sa mearga prost. Este o moto facuta pentru performante. Birjareala. TRage misto, este mega fun. Daca daca vrei sa poti merge si incet cu ea, nu i prea place. Da, la modelul urmator la ture mai joasse si viteza mica, taie cilindrii de pe spate. TOcmai pentru ca au vauzut problema. Dar asta nu rezolva decat asa, partial povestea. Si apoi in mers cilindrii aia tot se pornesc, ca de aia ii ai, sa i folosesti. Nu ar fi asta o buba asa mare,DAAAAR dupa ce incepe sa se incalzeasca, se incalzeste cadrul, si apoi SAUA. Si implicit, chilotu. Te coace bine. Vara , imediat, daca ai prins 5 10 minute de trafic, 103 grade, ventilatoarele baga de rup, caldura se duce peste tot, radiaza din cilindrii in cadru si in sa. SI te coci la foc mic. Este o problema reala, despre care nu se vorbeste in nici un REVIEW. Dar na, marketing. Eu am gasit niste solutii-caldura vine de la cilindri si de la catalizator. Niste italieni de fac solutii dedicate DUcati, au inventat o pompa si controller aditional fix pentru multistrada V4, care sa suplimenteze racirea, sa o faca mai eficienta. Ei promit reducerea cu pana la 40% a frecventei cu care moto se duce in 105 grade. Doar ca kitul ala costa 1200 euro :))))))))) Exista un kit de eliminare catalizator + o toba care insa vine cu un rezonator intermediar in locul catalizatorului, in care bagi pasla de toba. SI facand asta, nu iti faci moto de 110db sa sparga urechile, ci ramane la 95db. Dar tot nu e legala povestea, si daca mergi prin afara risti sa ai surprize. SI nici nu sunt adeptul acestei solutii. Da, la ce sa te astepti de la 170 cai, v4, compresie enorma.... E de asteptat. Dar asta a facut motocicleta sa fie incompatibila cu mine. Geseul se incalzeste si el. VEntilatoarele pleaca la 95. Caldura de la cilindrii,ei fiind jos, se disipa foarte bine, si nu te loveste pe tine. Iar moto merge linistita si la viteaza mica, si mare, si turata, si neturata, si in treapta superioara mers incet, si invers treapta joasa mers turat. Adica este un ALLROUNDER. Da, nu trage la fel de tare vs multi care dupa 3000 rpm trage de zbarnaie! Dar totusi are cuplu mai mare decat Multi, livreaza rapid si de jos. ASta o face aproape la fel de distractiva. Iar topseed, nu i relevant. Pentru asta, cine cauta topseed, isi ia sport tourer nu adventure tourer. Atinge suficient de mare viteza si geseul :)) Si este mai manevrabila. Se inclina mai usor, mai repede, si face tranzitiile mai repede. BIne, este o solutie si pentru asta-Varianta de multistrada cu roti de 17. Dar coooooosta :))
  25. Daa,poza e facuta de Baloo la rugamintea mea.De ce crezi ca s-o urcat toti cainii sus pe stanca?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...