Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ca tot a venit iarna, am zis sa fiu om serios sa imi iau si eu o masina, mai de Doamne ajuta. De la bun inceput, trebuie sa mentionez ca nu sunt pasionat de o marca anume, nu cred in Mercedes/BMW/Fiat/Mazda/'Ondaaa..(aoleu aici), analizez pachetul tehnic, pretul si performanta, nu conteaza ca scrie 'Onda sau Trabant, pt mine. Am un sweetspot pt BMW, pt ca raportat la ceea ce caut eu de la o masina, sincer doar BMW ofera, dar toate la timpul lor, nu am bani de dat pe mofturi acum, mofturi...scumpe. Bun, fratilor, dupa tura de 1200km cu Renault Clio Symbol 1.4mpi din 2004, la care am avut remorca pt a lua SWM-ul tocmai de la Caransebes, o idee, de "bai daca prinzi o oferta buna, cumpara si tu o masina ceva mai moderna". Mazda CX3 2.0i nu era disponibila cand am plecat la Caransebes, era plecata masina tot asa prin tara. Nu vroiam sa cheltuiesc foarte mult pe o masina moderna, insa cumva vroiam minim 150cai. Mai si vad prin tara diverse masini, aproape la toate cele vazute, mi-a parut ca cer foarte multi bani pt starea lor, pt doarile lor si foarte important pt mine pt puterea lor. O singura masina mi-a atras atentia pozitiv ca raport calitate pret o Laguna 3 1.5dci EDC, dar mmmmmm mi-a parut lesinata. Dupa deceptia totala in ceea ce priveste Mazda si motoarele aspirate, stiam clar ca imi trebuie ceva cu 250nm-300nm de la 1500-2000rpm, deci turbo. M-am uitat la Seat Exeo, Audi A4, Skoda Octavia 2.0tsi, pt ca am zis sa fie ceva de bun simt si decent, 200cai - 300nm, insa........Dumnezeule, toate scoteau fum albastru pe toba cand ii dadeam in teste si sincer........nu prea trageau, nu aveau toti (cuvant jignitor) acasa. Am eliminat BMW pt ca sunt stupid de scumpe astea cu motor mic 2.0, (pt mine BMW inseamna 6cil sau 8cil) de aceea m-am dus catre VAG, nu ca as fi pasionat VAG. Ma luase un vanzator ca, domnule Skoda declara in manual ca poate consuma pana la 1l de ulei la 1000km si ca e normal, cand l-am intrebat daca e in doi timpi motorul s-a suparat pe mine. Inteleg ca e masina SH si la SH cumperi intretinerea produsului, nu marca produsului, dar la mersul meu 2.0tsi consuma 2l de ulei la 1000km atunci. Cum am ajuns la Fiat?....ca prea vb de alte marci. Eu am facut in 2019 1000km in Franta cu un Fiat 500 X, manual 1.0t si mi-a placut masina, mai ales ca design interior, ceva total deosebit. Imi apare in feedul OLX Fiat 500 X 125kw 170cai 4x4, hopaaaa, repede ma uit pe specificatii si vad 250nm la 1750rpm (excelent), 1500kg masa pt versiunea 4x4 cu o cutie automata in 9trepte cu dublu ambreiaj, 0-100 in 8,6secunde, deci destul de decent si de mult bun simt, pe mine ma intereseaza mai mult elasticitatea motorului in repriza 80-150 de exemplu. Imi amintesc ca pe vremea cand aveam 330d un prieten cu Fiat 500 1.4 Abarth, ma alerga si nu imi dadea pace, masinile fiind aproximativ egale ca acceleratie, evident cu un avantaj de partea 330-ului. Ma duc sa vad masina cu motorul rece, dau o tura cu ea, ii si dau, hopaaa pana acum de departe a fost singura masina care chiar s-a miscat cand i-am dat pedala si asta fara drama, fara fum fara sincope. Dupa o negociere scurta si la obiect, decid sa iau masina. Puncte pozitive: 1) Motorul 1.4turbo Multiair. De departe motorul, foarte elastic, prezent in orice RPM si civilizat, la mers normal, este o placere sa il conduci, fata de un amarat de 2.0i. Eu la drum lung nu ma mai urc in Mazda aia nici sa ma bati. De asemenea motorul este foarte silentios si daca ii dai "blana" nu urla ca 2.0i, pe bune, foarte silentios motorul. Un motor discret si foarte eficient. Nota 10 aici din punctul meu de vedere. Consuma cat 2.0i de la Mazda pe CX3 (tot 4x4, tot automat si atentie cu 100kg in minus, 1400kg) insa ofera o siguranta si o placere la condus NET superioara. Pe romaneste pot sa depasesc fara sa am icoana in mana si sa zic, haide haide. Inclusiv consoarta care merge cu Mazda CX3 a zis, pai asta trage bineeeeeeee. Nu este un motor stresant si frustrant, este un motor cooperant, un tovaras de nadejde. 2) Garda la sol, este mai inalta ca la alte masini din segmentul ei. 3) Dinamica sasiului este OK, este atat de buna incat sa nu o critic, raportat la stilul meu de condus. In anumite viraje daca le iei sportiv, se simte ca este o masina mai inalta, un pasionat sau un conducator sportiv cu experienta va simti centrul de greutate care "danseaza". Imi permit sa zic asta si pt ca am pus anvelope noi noute. Masina nu derapeaza usor insa te avertizeaza cand tragi de ea, " vezi ca sunt inalta". CX3-ul de exemplu este IMPECABIL pe viraje, la mersul meu, pacat de motorul ala lesinat si ineficient pt ceea ce ofera. 4) Design-ul interior. Mie imi place mult pt ca este total altceva. In prezent toate masinile arata la fel si pe exterior si pe interior. Fiat 500 X fiind o gura de aer proaspat de ceva diferit in sensul bun al cuvantului. Masina are doua torpedouri, destul de spatioase. 5) Este o masina spatioasa pt cineva de 1.87m. 6) Interiorul, bordul, comenzile cu butoane cu manete, par a fi foarte solide iar finisajele interioare sunt "curate". 7) Imaginea proasta in ochii celor care cumpara, marfa "nemteasca" sau "japoneza". SH poti gasi un FIAT cu un pachet full option si cu o stare tehnica buna, la pret de VW/BMW/Honda/Mazda, moarte si reinviate de doua ori. Piata care nu analizeaza pachetul si merge dupa "brand" ofera 4000e-6000e in plus pe o masina similara dar scrie domne pe ea "Fauve" sau Onda, BMW. Daca merg 3 ani cu masina asta nu ma intereseaza cu cat o vand. Si-a scos banii in 3 ani, daca se strica, nu ma intereseaza, tot am ramas in buzunar cu bani seriosi pt orice reparatie in caz de nevoie, cumparand un brand care nu este pe hype, dar cumparand un pachet definit si clar, fara a intra in "vraja brandului". FIAT nu este o marca pt samsareala, deci in principiu macar in 60% din cazuri un FIAT secondhand poate fi o masina intretinuta la zi cu o stare buna dpdv tehnic. Puncte negative: 1) Izolarea fonica. Aici sunt eu rau probabil sau mofturos, dar pt gustul meu, masina asta e cam zgomotoasa, ma refer la zgomotul facut de rularea pe carosabil si de vant. 2) Servodirectia, cam playstation pt gustul meu, destul de sensibil volanul la comenzi. 3) Setarea suspensiei, cam rigida. Bine poate si masina e obosita fiind SH, dar pt gustul meu suspensia este 10% prea rigida. 4) Cutia de viteze ca solutie tehnica. Nu sunt fanul cutiilor cu dublu ambreiaj. Consider ca o cutie automata este una care are convertizor de cuplu, adica cu bloc de valve si lichid hidaulic. Restul este can can. In ceea ce priveste consumabilele, gen filtre, ulei, bujii, bobine, anvelope, placute de frana si discuri de frana, preturile sunt normale, nimic exagerat. Cand voi avea timp la anul o sa ii fac si o prezentare filmata.
- Azi
-
+1. e suficient sa te uiti pe timpi ca sa intelegi ca in timp ce ducati a imbunatati cu peste 0.6, yamaha a imhunatati cu aprox 0.3
-
Cu toate ca fost chinuit in fel si chip al meu , mai mult de 5.6 pe rezervor consumat nu a vazut niciodata . Uzual : afara , mers decent (80-120) scoti cca 3.6-3.8 afara , mers 140-150 ...cca 5,2-5,6 Oras la ore aglomerate : 4.8 - 5.6 Mixt ....cca 4.5 -4.8
- 149 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
După mine nu a fost declin Yamaha cat progres masiv ducati și restul.
-
Simplu! Cu un pilot mai combativ si mai putin vulnerabil in defensiva. Desigur, un asemenea pilot nu ar castiga peste noapte titlul cu o motoreta Yamaha, in stadiul actual de performanta, dar cu siguranta ar limita mult pierderile. In orice caz, nu ar pleca din pole si ar termina undeva pe 12. Limitele cotetzului, pe care le tot invoci, nu fac decat sa amplifice si sa expuna mai des aceste vulnerabilitati ale lui Q. Stilul, temperamentul, psihicul lui nu sunt compatibile.. sau (ca sa nu fiu atat de dur) sunt destul de putin compatibile cu luptele dure si dinamica plutonului actual, din MotoGP. Cat despre performantele celorlati piloti Yamaha, am mai spus devreo 10 ori, oamenii aia trebuie sa concureze cu o motocicleta facuta de Yamaha, exclusiv pe stilul si dupa mofturile lui Q ( este una din cauzele principale - nu singura!!! - ale declinului de la Yamaha). La ce performante te astepti de la ei??
-
-
Nu exista "revirimente"! Daca specialistii decreteaza ca nu exista revirimente, pai nu exista! Statistica minte.
-
-
am mai explicat asta, timpii astia sunt facuti in conditiile ideale din calificari, daca era asa buna motoreta era in primele 2 linii la fiecare cursa. dar nu e si problema ei e ca viteza pe viraj nu e avantaj decat in conditiile in care esti primul in cursa. Dar cand ducatiurile trec pe langa tine pe linia dreapta cu 5-10km/h peste top speedul yamaha, plus ca acceleratia ducatiurilor e dementiala. orice pilot ar fii nu va avea ce sa faca. vine ducati pe linia dreapta s-a parcat in fata ta pe apexul virajului si nu-ti mai poti dezvolta avantajul Yamaha care e viteaza superioara pe viraje, iar apoi la iesirea din viraj nu poti tine pasul cu acceleratia Ducatiurilor. si hai sa-l lasam pe Q20, cum se face ca nici ceilalti nu pot scoate in cursa rezultate mai bune decat pozitiile de start?... pt ca avantajul yamaha e usor de anulat si nu are arme sa compenseze pe celelalte planuri. Nici pe franare, nici pe acceleratie si nici pe top speed. Cum crezi ca poti face performanta cu acest cotetz, explica te rog ca sunt foarte interesat sa aflu cum se face
-
Bun pretul, iar fierul arata bine. Spor!
-
Buna dimineata! Am scapat de 13 dar vine lunea.
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Mi-am facut timp să citesc postările voastre, pe bună dreptate pare că este un model reușit, fără probleme identificate de la mulțimea de utilizatori. O mențiune am și eu legată de consum. Văd că anumite valori nu înseamnă la fel pentru toata lumea. Am avut 600RR, consuma între 5 si 7% apoi 390 adventure, cel mai mult 4.5% iar NT1100 6%. 6-7% cf-ul ăsta mi se pare cam mult. Da.. știu, nu interesează pe nimeni consumul la motocicleta lui, dar pari super mulțumit de valoarea aia, d'aia am scris ce aveam pe suflet.
- 149 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
- Ieri
-
Update preț: 1600 Euro.
-
vlad.alexandru îl urmărește pe Vand Kit Brushless Milwaukee M12 FUEL + Set de 45 biti
-
Kitul este nou, produs in 2025 si include urmatoarele: Geantă de transport Milwaukee Bormașină cu percuție (Hammer Drill) • Model SUA: 3404-20 ( echivalent european: M12 FPD-0) Masina de insurubat (Impact Driver) • Model SUA: 3453-20 (echivalent european: M12 FID-0) 2 acumulatori Redlitihium • 1× CP2.0 • 1× XC4.0 Set de 45 biti Shockwave Impact Duty Încărcătorul este cel pentru SUA (110 V) - nu poate fi folosit direct la priza din Romania! Este nevoie de transformator sau sa fie inlocuit cu echivalentul european C12C. Poate fi ridicat personal din Voluntari, Ilfov. Trimit in alte localitati prin FanCourier. Modalitate de contact: aici pe forum Pret: 1450 lei
-
Mic, ușor, silențios și puternic. Bateria tine o zi de lucru, perfect pentru studenți sau oameni care nu stau la birou. Macbook Air 13 M4 10cpu, 8gpu, culoarea sky blue, cu 16 GB RAM și stocare SSD de 256 GB. Are doar 5 cicluri de încărcare, bateria este la 100%. Vine în cutie, cu incarcator original. l-am cumparat de curand de la un tip care l-a castigat, deci de nou. Garantie la istyle pe baza de serial (fiind castigat nu a venit cu factura) pana pe 12 noiembrie 2026. Am poze cu ce mi-a dat omul de la care l am cumpărat: informarea ca l-a castigat si un tabel cu castigatorii si premiile aferente. nu trimit. doar predare personala - bucuresti - metrou Leonida. pret: 4100ron neg contact: 0 sapte 5 unu 0 doi 6 9 9 sase
-
suna a uzina. daca scria doar ducati era ca Aldeguer. cum adica "pana in 27"? adica si 26-le?
-
Nu, nu ma contrazic deloc. Am mai avut discutia asta. In cazul tau, declaratiile sunt credibile sau necredibile, in functie de cum iti folosesc in teoriile pe care le construiesti. Eu sustin ca toate declaratiile trebuie analizate critic, in functie de context. Multe declaratii sunt praf in ochii presei si ai fraierilor care citesc, menite sa ascunda adevaratele intentii ale echipelor, constructorilor. Incearca sa faci diferenta dintre declaratiiile formale, diplomatice, spune-le cum vrei si cele care chiar vor sa aduca ceva concret la cunostinta publicului. Au fost n-spe situatii in care seful unei echipe isi exprima "intregul sprijin" pentru un pilot oarecare, iar in spatele usilor inchise, ii cauta deja inlocuitor sau nu-l mai solicita pentru teste, etc, practic, pilotul respectiv era tras pe linie moarta. Pe seama declaratiilor lui Jiji, ai construit o intreaga teorie, intitulata foarte sugestiv "Jiji nu-l vrea". Cat au valorat declaratiile alea?... cand a avut ocazia, l-au apucat cu ambele maini. Ce pla sa declare Jiji?? Ca ii curgeau balele dupa catalan?? Ca nu are bani sa il cumpere?? Ce sa spuna?? A declarat si el, "politic corect", ca are o echipa tanara, de piloti talentati, muncitori, bla, bla... ca este strategia echipei sa isi creasca proprii piloti,... praf in ochi.. Jiji avea polutii nocturne, cu gandul la MiMisor. Ca se revenim la subiect, ce sa declare Yamaha, cand nu avea nici macar pe planseta, un motor V4?? Pana la urma, daca stau sa ma gandesc mai bine, nu au mintit cu nimic, in momentul ala erau ferm convinsi ca vor merge cu L4 in continuare. Unde au mintit??? Apoi au fost adusi niste oameni noi la echipa, care le-au deschis ochii, s-a schimbat si conducerea echipei si noul boss si-a asumat o noua directie. Atunci au facut declaratia "oficiala" prin care anuntau ca au in lucru un V4. Practic, declaratiile lor au fost cele corecte la momentul respectiv. De unde tot scoti chestia asta, cum ca au mintit? Mai degraba, asta arata ceea ce tot iti spun, de niste ani buni, anume ca in lumea aia, declaratiile au valoare exact in momentul in care sunt facute. A doua zi, s-ar putea sa nu mai fie valabile. So.. nu am scos nici o duma, ai tu un mod optuz, lipsit de nuante, in a percepe lucrurile. Inca odata, incearca sa fii mai critic cu declaratiile si informatiile din presa. Mai pune-ti intrebari, din cand in cand, nu lua pe nemestecate, tot ce ti se baga pe gat.
-
Motologistic îl urmărește pe BMW F 650 CS Scarver
-
De vânzare, BMW F650Cs Scarver, and 2005, 32.586 km, doua bujii pe cilindrului, 50 cp. Motocicleta am cumpărat-o pentru " fosta"...acesta este motivul vânzării si totodată motivul pentru care nu am mai înlocuit anvelopele. ABS, manere incalzite, topcase nou Kappa K35, avarii, doua prize 12V, absolut toate consumabilele noi, exceptand anvelopele. Ulei original Bmw ( cumpăat din Germania), filtru ulei, aer si benzina, lichide frana fata-spate, antigel G12, placute frana, acumulator cu afisaj electronic integrat, revizie furca fata ( ulei, cuzineți, simeringuri originale Bmw) toate sunt schimbate si au 25 km rulați. Suport telefon Givi, tankbag Sw-Motech Bags-Connection, husă protecție, cric central, crash-bars. Motocicleta am cumpărat-o din Germania, de la o doamnă, care a ținut-o in garaj din 2014, fara sa se plimbe cu ea ( asta reiese si din ITP-urile nemțești). Cureaua de transmisie a fost înlocuită in 2019 Nu are de accident ( nici urme vizibile) , culoarea originală . Totul funcționează in parametrii. Toba de evacuare este omologata la RAR ( cu această toba s-a inmatriculat). Carte service, doua chei contact si topcase, manual utilizare . RCA si ITP valabile, fiscal pe loc. Locatie Cluj-Napoca Pret: 1550 de euro, negociabil. 0744 973 166 Vândut, se poate închide. Mulțumesc
-
Neatzaaaaa, 13, grija mare!
-
Pretul scade la 3900.
-
Buna dimineata!
-
Noapte îl urmărește pe Prima mea mobra
-
Dupa vorba strabuna "fuse fuse si de duse" ma despart de ea, dupa mozoale in timpan si imbratisari reci ca de despartire. Tovaras de nadejde prin Carpati (toti, in afara de cei de curbura), prin Tatra (toata), prin plictiseala panonica si baraganica, etc: nu m-a dezamagit nici macar printr-o pana de cauciuc. Atat n-a fost in stare. Ne despartim, ca vine Negrutz, sub brad, peste o saptamana (ma rog, asta zic cei de la Honda. Probabil deschid un thread nou cu Negrutz, dar deocamdata imi dau mozoale cu fosta. Goodbye, farewell and amen, dear Sherman Potter!
