Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Văd că atunci când au lansat sym adx pe piata din Romania era 4050 euro. Acum au crescut prețul și e mult pentru preturile din Europa (de Vest și nu numai). Oare o ducem (noi romanii) așa bine să plătim peste ? Romania - 4245 euro Italia - 3799 euro (promoție actuala la 3499 euro) Franța - 3999 euro (promotie actuala 3699 euro) Grecia - 3695 euro Bulgaria - 3895 euro Spania - 3999 euro (aici au garanție 5 ani)
  3. Pai la inceput de sezon pt motocicleta 2025, Pecco si Marc au avut de ales intre ce motor sa aleaga, versiunea 2025 sau cea 2024. Au ales 2024. Deci daca si cadrul e 2024 si motorul e 2024.. de fapt ce face acea motocicleta 2025? O versiune noua de..claxon? Deci pana la urma au si ei tot mobre 2024.. sau de fapt ei au cadre model 2024 fabricate in 2025, deci mai noi.. cum ar veni cu DOT 2025. Smecherie, miros a nou fata de vechiturile 2024! @Method, e bine asa!
  4. Azi
  5. Serie șasiu, serie motor, lumini funcționale, dimensiuni anvelope și jante, frâne. Am avut tail tidy aftermarket cu lumini de semnalizare led la RAR și a trecut fără probleme. Aaa, și evacuarea aftermarket poate fi o problemă. La RAR eu am avut evacuarea originală.
  6. https://www.motogpnews.com/2025/06/11/franco-morbidelli-has-called-out-marc-marquez-for-not-telling-the-truth-about-his-ducati-bike-no-way/ https://m.gpone.com/en/2025/06/11/motogp/aldeguer-successfully-operated-on-right-arm-and-left-hand.html În primul articol pus mai sus, Rogers zice că l-ar fi auzit pe Emmett într-un podcast zicând că la Aragon Marc a revenit la șasiul vechi. Nu avem nimic de la Ducati despre asta. Marc mergea cu un șasiu nou, ăla pe care el l-a testat la Sepang și Pecco nu.
  7. Multumesc! Clar este o exagerare insa daca respecti cateva reguli de baza, ai sansa sa mananci ceva bun cam oriunde te-ai afla. Eu de exemplu nu ma duc la restaurante de tip capcane de turisti, incerc sa merg fie pe recomandari ale cunoscutilor fie intreb localnicii. Pana acum nu am dat gres cu tehnica asta.
  8. Frumos, frumos nu prea sunt de acord cu pestele ff bun peste tot in Grecia, ori eu nimeresc numai,, specialisti,, dar in majoritatea locatiilor mancarea este cel putin mediocra
  9. Credeam ca topicul asta e pentru SYM ADX125, dar vad ca bateti campii cu alte fumuri. Voiam sa invat ceva despre acest model. ... Pacat.
  10. Din ce stiam eu cele 2 moto - GP24 si GP25 au fix acelasi cadru - lucru spus in mai multe randuri de Pecco (de aia era asa puzzled ca s-a schimbat feelingul pe fata pt ca totusi cadrul e identic),dupa aceea la LeMans parca MM a probat un update la cadru,sa ii zicem cadrul 25 si a decis sa ramana pe el la Aragon si sa "construiasca" pe el,cel putin asa spunea dupa LeMans.Ce o fi facut intre timp...a trecut inapoi la v24 de cadru? Vorba aia "let's agree to disagree". Eu cred ca au (inca mari) probleme pe grip'ul spate - mult mai putin grip mecanic decat Ducati care se incearca (fara succes) a fi rezolvat (un quickfix) din electronica,probleme care sunt ascunse intrucatva de temperaturile mici si exacerbate de temperaturile de peste 45-50 gr la asfalt,precum sunt pe majoritatea circuitelor.Si ca au (inca destui) caluti in minus. Prin urmare eu cred ca nu va fi prima dupa Ducati,cred ca GP24's o vor bate,si cred ca se va interpune si un KTM,Bez sau Honda lui Zarco pe acolo. Iar daca e foarte cald si mai rau. (sper insa sa gresesc eu si sa mai faca Q una macar ca la Jerez)Fingers crossed. Peste toate acestea,cel mai interesant lucru e acest V4 care trebuie sa recunosc,ma da pe spate rapiditatea in care au ridicat de la pamant ceea ce este de fapt o moto noua.Sper sa si mearga acum,nu numai sa existe.Sa mearga mai bine ca actuala,ca altfel... Daca ar fi fost facute la temperaturi normale,ti-as fi dat perfecta dreptate.Asa...nu as baga mana in foc pt ei. Eu aia am zis de la inceput "mai,hai sa asteptam sa vedem si pe temperaturile crescute cum merg".... Plus ca...din 3 pole'uri a iesit un loc 2 si 2 abandonuri.Ok,ok circumstante atenuante - victoria de la Silverstone era a lor daca nu se strica prostia aia.Pe partea cealalata insa...era a lor pt ca Ducatis au gresit gumele si AM s-a imprastiat ca duda...e cu 2 taisuri asta cu "daca".... O sa fiu rau - asa sa miste si idolul tau,precum misca Yamaha - numa in pole'uri.Si alea pe 25 de grade.E ok asa e bine? La clasament sa fie ca Q pe 10,si atunci te astept sa spui ca progreseaza E bine asa?
  11. ba da! la COTA in 2024 cu Aprilia __________________________ PS. dar in acea cursa (Qatar), a terminat pe locul 2 la vreo 3 sec de MM, dupa care a fost penalizat pt presiunea scazuta din pneuri
  12. Vand pantaloni scurti cu protectii PowerSlide Marime:L-XL Stare foarte buna,fara defecte Pret:90 ron Se pot vedea/proba in Alba Iulia inf.la tel.0740128824
  13. 3 pole-uri pe 3 circuite semnificativ diferite inseamana un progress... nu este ceva izolat, gen locul 2 a lui Vinales, piedut pt presiune.
  14. Mersi mult! Cea mai eficienta treaba este o alarma buna cu senzor de miscare. Alea cred ca au fost luate pe sus si bagate in duba… Referitor la alarma, as cauta cea mai robusta si mai simpla alarma, fara functii inutile de pornire, flashuri si altele. Senzor de miscare, armare din telecomanda, o goarna galagioasa si doua fire de alimentare. Nu stiu daca exista asta dar na…
  15. --okay. mai ai CDI vechi ? as vrea sa mi-l trimiti pls. Cel luat de pe ebay est eposibil sa faca ce trebuie, adica identic cu cel original, dar nu poate nimeni baga mina in foc. Doar incercind prin schimbat cu altul bun sau dat cuiva cu DR650 sa-l puna pe mobra lui. --da, jet needle trebuie sincronizat cu tot ce ai modificat, toba, filtruaer / orice p[e admisie, main jet etc. Ce cod scrie pe needle care-l aia cum ? Din pilot jet poti incerca, la turatia la care face figuri, sa vezi daca se modifica ceva in comportament daca-l invirti. Ar fi simplu. Altfel, da, trecerea dupa sfert, la amestec din needle e schizo si trebuie cumva legata una de alta. De aceea zic ca ar fi simplu din pilot. doar incercari. Am facut mai demult, cind n-aveam ce face, saibe de pus sub siguranta de pe needle ca sa pot ajusta mai fin decit canalele de pe needle... Dar nu te ajuta doar daca simti o diferenta semnificativa de le un canal la altul si ar fi nevoie de setup intre ele. Sunt pe Ali mainjeturi , seturi, din care poti sa-ti alegi ce vrei sa pui in carb .... Succes si alifie pt arsuri la dejte ! suna-ma daca vrei sa mi vb
  16. P.s. - si eu sunt de parere ca dintre toate non-Ducati, Yamaha sunt cei care au aratat ca au miscat cate ceva. Cate poles a luat Q, vreo 3? Aprilia, KTM? zero? Bine, o sa vina Meth-od sa ne spuna ca nu e relevant pole, ca s-a aliniat pneul cu asfaltul si talentul si goaza lui Q in ziua aia, eu nu sunt de acord cu asta, un simplu pole spune foarte multe despre ce e capabila sa faca motocicleta aia.
  17. Mișto tura, mare avantaj că stai relativ aproape de graniță. La pisici stau bine și grecii, dar în special turcii, mie îmi plac de mor. Cât despre ciordeală moto, am impresia că depinde foarte mult ce marcă/model este. Daaaaar, în Sicilia (nu-i Grecia, știu) i-au furat unui amic V-strom 1000 2004 din parcarea hotelului, care avea pazic. Poveste lungă, dar ca să o scurtez: contra unei sume de bani, o săptămână mai târziu a recuperat-o, șaua și releul de pornire rupte (parcă și contactul), a fost adusă pe platformă. Afară o las cu două blocatoare de disc, alarmă, ghidon blocat, iar anul ăsta îi montez un releu cu telecomandă la pompa de benzină (telecomanda va sta separat de cheia moto). Dacă vrei, dă-mi un telefon mai pe seară și îți zic ce și cum. Sunt curios dacă și-au recuperat mobrele băieții (și în ce stare sunt).
  18. Vă salut cu respect! Mi-am achiziționat acum câteva zile un Honda Hornet 600 PC34, cu ~80k km la imbatabilul preț de 900 de euro, motocicleta stătută destul de mult, estetic prezintă foarte bine, mecanic relativ! Ca am luat-o mergea într-un piston, în pistonul 1, am scos toate fișele de la bujii ca să testez asta și mergea doar 1, se tura până la 7-8k și așa, am dat jos carburatoarele, curățat jiglere, suflat, neumblat la reglaje, apoi când le-am pus se tura relativ bine, mergeau toate 4 pistoanele, totul în regulă, peste vreo oră am montat o definitiv ca să merg la o plimbare cu ea să văd cum se comportă, a pornit, a mers turată foarte bine timp de 3 4 secunde apoi s-a subturat din senin, la 2k ture, oricât aș fi dat accelerația, și cu șoc și fără rămânea pe la 2k, parca o ținea ceva, și scotea fum ALB pe toba, după nu a mai pornit deloc, plutitoarele la carburatoare par să funcționeze corect, motorul cred ca e în stare bună, turată în limitare nu mi-a scos fum albastru deloc, nimic dubios, nu pare janghina, mi-e drag de ea:) Scânteie am scos fișele de la bujii și le-am probat pe toate cu o bujie dând la automat, da scânteie pe toate, bujiile ei n-am apucat să le scot ca nu am avut cheie, dar asta urmează să fac azi, scotand mufa de la senzorul acela din stanga carburatoarelor care am înțeles ca face comunicare cu CDI ul pentru scânteie nu e nicio diferență. Voi ce spuneți ? Orice părere e bine venită?
  19. eu zoc ca yamaha e mai aproape sa rezolve pb de grip decat ktm si aprile sa iti rezolve pb lor de vibratii, acceleratie, ambreaj, etc... la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata cu ducati.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...