Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. Lucru de stiu, ca sa nu iti bati capul ofera direct buletinul.
  4. s-a mai discutat si rasdiscutat subiectul asta. Sunt prea putine cazuri de piloti care au venit din WSBK si au rupt gura targului in Motogp. Invers au plecat piloti de duzina din motogp/moto2 si au ajuns staruri in WSBK si au luat campionate. Bautista de exemplu, nu stiu Bulega daca a luat titlu dar ultimul sezon s-a batut la titlu si asta a fost mediocru in moto2...
  5. Echipele promoveaza constant piloti de la Moto2, fara nici o experienta, pe motociclete de MotoGp, in conditiile in care motoretele de Moto2 au mai putine in comun cu un prototip de clasa mare, decat are un sbk. De ce un pilot de la Moto2 este legitim sa fie promovat, iar un triplu campion mondial din WSBK nu? Daca ne uitam la ce s-a promovat in ultimii ani de la Moto2, cu una, doua exceptii, nu prea se poate vorbi de niste supertalente. Atunci, turcul de ce nu ar fi bun? De el depinde daca va confirma sau nu, dar talent are mai mult decat multi piloti de pe grila actuala la clasa MotoGP. Pai si eu comentez exact ceea ce vad. Vad in Q, un pilot supraevaluat, cu rezultate bune in calificari si dezastruoase in curse, cu plecari din pole si finishuri pe locurile 11-12 sau mai jos, cu cea mai mare rata de regresie in cursa. Este pilotul care nu reuseste depasiri curse intregi, dar are cea mai slaba defensiva din campionat. Din pacate, la Yamaha tine, pentru ca au vrut sa ii ofere tot ce si-a dorit. Toata dezvoltarea motocicletei s-a facut exclusiv pe datele si feedbackul lui. Sigur, seful de proiect a facut motocicleta, dar dupa mofturile lui Q. Tocmai de aceea ceilalti piloti Yamaha nu pot face nimic cu motoreta aia. La Yamaha, in momentul asta, este exact situatia de la HRC, cand era MM acolo... se pare ca nu au invatat lectia. Honda a invatat din experienta ... acum strange date de la toti, tine cont de impresiile fiecaruia si deja rezultatele se vad. De asta tot spun, ca Yamaha trebuie a se descotoroseasca de frantuz. Cu el proiectul bate pasul pe loc.
  6. Cand sti sa faci limonada,atunci cand viata iti ofera lamai.Bravo de achizite!
  7. O echipa de uzina sa se bazeze pe un nene de 29?30? de ani care n-a facut in viata lui o cursa in motogp....destul de...naiva?optimista? nici nu stiu cum sa o calific. Eu nu cred ca se bazeaza pe turkish delight,cred ca ii dau si lui o sansa.La o echipa de client.Dar prim pilot...meh.Chiar daca il pierd pe Q,nici chiar Yamaha nu ar fi atat de disperati.E frumos si cu stoppie si cu drift si cu sbk,dar aici e alta liga,si el nu a parcurs 1km de cursa macar - ne bazam pe wishful thinking deomcadata.Bine ar fi sa confirme,eu am indoielile mele cu privire la pilotii veniti din sbk,nu mai reiau,dar ii doresc sa mearga avion.Forza! Da da - clar e un efort financiar in plus,insa nu am zis sa o faca la nivelul F1,ci la nivelul Ducati macar - asta daca vor sa recupereze timpul si performanta pierdute ! Nu? Tu vrei sa te ridici de pe ultimul loc pe locul 2?3? macar nu?Banuiesc ca asta vor....dar daca nu sunt dispusi sa investeasca macar la nivel cu cei de pe podium (nu mai zic ca in mod normal pt a recupera gap'ul ar trebui sa investeasca peste ei),dar daca nici in ritmul lor nu esti dispus sa vii....ce pretentii sa mai avem la a recupera?Ori Ducati dupa cum chiar tu ai aratat,deja dezvolta 2027.So? Daca o luam asa pe sistemul "tu crezi ca aia nu stiu ce fac?bine ca esti tu destept sa le spui" nici nu mai are rost sa discutam. Pe acelasi sistem si tu esti foarte arogant catalogand drept neperformant sau ca nefiind in stare sa exploateze motoreta la maxim un pilot campion mondial precum Q. Eu comentez ce vad - si anume un constructor reputat care acum 5-6 ani se batea la primele locuri din clasament acum e pe ultimul loc.Astea nu sunt nuante,sunt facts.Ori daca a ajuns pe ultimul loc,in mod sigur strategia lor nu e corecta.Sau bine,sunt 2 variante : a) strategia lor de dezvoltare nu e corecta,de aia si locul pe care au ajuns b) strategia lor e corecta - Yamaha isi dorea cu ardoare ultimul loc la constructori.Obiectiv implinit. Alege tu o varianta Ideea de baza ramane - sunt in deep shiiit.Nu cred ca asta au intentionat,deci prin urmare clar au zbarcit-o. Repet - dezvoltarea nu tine de Q,sau nu ar trebui sa tina.Daca tine,inseamna ca strategia lor e prosteasca - revenim la HRC 2019 and beyound care ne-a aratat ce se intampla cand te iei cu dezvoltarea dupa directia dorita de pilot. Rezultatele vor aparea cand vor avea o directia clara si corecta - iar acea directie trebuie imprimata de seful de proiect,nu de Q. Q trebuie doar sa dea blana orbitoare.Si eu zic ca da.Daca va veni altul nu va reusi zic eu aceeiasi blana orbitoare. Pai tocmai - aveai un proiect mulat special pe guma fata proiect pe care te-ai co(d)it sa il schimbi din 2016 incoace,si acum cand ii vine apa la moara din nou acelui proiect,tu il schimbi cu un proiect mulat special pe guma spate?Fix acum cand se schimba iar lucrurile? Logica?In afara de faptul ca actioneaza cu un retard de 10 ani? Aparte de faptul ca apropo de buget - arunci o moto la gunoi in 2025,ca mai apoi sa arunci inca una la gunoi in 2026? In fine,sa vedem ce o iesi.Dar nu as miza mare lucru pe ei.
  8. Mie si acum mi se pare "nava spatiala" comparativ cu restul comunistelor pe care le am. Chiar daca tot sunt rare ETZ -urile galbene, se pare ca la mine trag, am gasit oferta de nerefuzat pt inca un Etz galben, nu are acte, are multe piese lipsa si va ajunge motor de camp
  9. Nu ai ce sa modifici, capacitatea cilindrica este prea mica. Singurul lucru pe care il poti face cu adevarat este sa mearga foarte bine ca mobra dar in limitele ei de 50cmc. Mie mi-a fost scarba maxima de Mobra 50 dar am avut ocazia sa merg cu o Mobra reparata foarte bine si care mergea super... dar bineinteles ca in limitele ei constructive.
  10. Din ce stiu , placa odata refacuta nu mai are probleme si nu necesita rezerva . Am patit-o si eu , am ramas la spalatorie cu ea acolo dupa ce am dat un jet si dupa ce am schimbat placa nu a mai avut probleme la urmatoarea spalare. Culmea e ca am luat motocicleta din Germania, am venit pe ea pana in Romania cu doua zile de ploaie torentiale si nu a avut nimic...
  11. Ziua 4) Sambata -> Bergama - Izmir (120 km) E ora 07:15 si sunt primul la micul dejun. Brr, brr, e frig si in aceasta dimineata. De fapt, ce zic eu, e frig in fiecare dimineata, noroc cu ceaiul asta cald. Curand se alatura si niste americani din Texas. Glumesc cu ei pe baza fripturilor uriase de acolo, dar aflu ca au de fapt origini mexicane. Mi s-a parut ca tenul si aspectul fizic sunt de acolo, dar i-am lasat pe ei sa zica. Oricum, n-a durat mult si au dat-o pe spaniola. Habar n-au ei, dar ii inteleg aproape in totalitate, pai cine a crescut cu Thalia si Natalia Oreiro? Cand sa urc in camera sa iau rucsacul pentru vizita la Asclepieion ma trezesc ca imi da cineva binete. Mai mult de atat, ma intreaba si cum a fost ieri la Pergamon, daca am reusit sa vizitez tot. Ma uit mai bine la acest om si imi pica fisa, e domnul cu doamna de la turnichetul rotativ, cei pe care i-am intrebat daca am luat-o pe drumul bun catre intrarea la obiectiv. Ce sa vezi, aici au fost si ei cazati. Ne strangem mana si le povestesc cum a fost. Cu ocazia asta aflu si de unde sunt, Germania, Stuttgart mai precis. Au bine peste 65 de ani, dar sunt inca in putere si le-a venit cheful de plimbare. Ii las sa se bucure de micul dejun si plec cu taxiul spre obiectivul pe care n-am reusit sa il vizitez ieri din lipsa de timp. E coada la casa de bilete, italienii au fost mai rapizi: Achit taxa de 630 de lire si ii depasesc: Au ghid, asa ca as putea repeta faza de ieri, dar ma asteapta taximetristul, plus ca vreau sa ajung repejor in Izmir. E un oras mare si am nevoie de cat mai mult timp pentru a putea sa descopar macar o parte din el. O clipa de liniste: VIDEO 10.mp4 Continui: Pe drumul spre Izmir intalnesc un filtru al jandarmeriei. Unul dintre baieti rasfoieste paginile pasaportului si imi spune ca nu am viza stampilata din momentul intrarii in Turcia = problem. Pai ce problema sa fie sefule, eu teoretic puteam sa intru si cu buletinul, caz in care unde puneau vamesii stampila? Dupa ce ii confirm pentru a doua oara data la care am intrat in tara si vama pe unde am facut acest lucru, gen un fel de reintroducere a parolei, imi ureaza o zi buna si ma lasa sa plec. Intrarea in Izmir este extrem de aglomerata, dar foarte faina, cu palmieri pe ambele sensuri, marea Egee pe partea dreapta si multe cladiri de tip zgarie-nori. Ma strecor prin traficul intens si ma apropii de hotel, moment in care o politista imi face semn sa opresc. Tocmai ce depasisem prin partea dreapta o masina de politie, asta sa fie? Nu de alta, dar m-am comportat fix ca cei de aici, teoretic trebuia sa trec neobservat. O intreb daca am gresit cu ceva, dar imi raspunde in turca. Ii spun ca nu inteleg, dar fata mea ii da inainte pe limba ei. O schimb si eu: "- Auzi, unde se mananca o amandina buna aici?". Face ochii mari si scoate telefonul din buzunar, nu-i chip sa se inteleaga cu mine. Scrie timp de doua minute si cand apasa pe butonul de translate reiese ceva ce nu avea nicio logica. Surprinsa ca nu inteleg, ma intreaba daca stiu engleza :)))) Mai, ceva ceva stiu eu, tu insa.. ioc. In cele din urma recurge la limbajul universal, cel al semnelor. Intinde bratul spre inainte si spune: "- Go!". Asa bambolino, ai vazut ca n-a fost greu? Ajung la hotel, iar parcarea din fata este ocupata. Vorbesc cu baiatul care se ocupa de ea si cauta sa imi faca loc intre doua masini. Iese insa boss-ul hotelului si ii spune sa ma duca in parcarea subterana. Cobor cu liftul si acolo deja ma asteapta boss-ul. Imi spune sa trag mobra in spatele motocicletei lui, o Honda CB 1000 GT. Arunca un ochi si la a mea, apoi imi ureaza o sedere placuta si dispare printre doamnele care se ocupau de asternuturi. Bag repede un dus si in oras cu mine. Statia de metrou e aproape si in cateva minute sunt deja pe peron. Cost bilet: 33 de lire Meaamaa ce bine arata curmalele astea, dar hai ca iau cateva la intoarcere. Nu aveam ulterior sa ma intorc prin acelasi loc si am ajuns sa raman cu pofta. Florile o duc bine mersi, sunt putin peste 24 de grade afara: Primul obiectiv, liftul din Izmir: Accesul este gratuit, iar sus este o terasa frumoasa ce ofera o priveliste asupra marii: Terase exista si la baza liftului: Urmeaza faleza care este foarte lunga si amenajata de la un capat pana la celalalt: Arata ca o plantatie de orez, dar in realitate sunt niste scari acoperite de iarba pe care lumea fie se odihneste, fie admira marea sau asteapta feribotul, Konak fiind un punct de legatura cu celalalt mal: Turnul cu ceas: Drumul catre bazar credeam ca o sa ma pregateasca pentru aglomeratia de acolo, dar n-a fost chiar asa: Imi place cum arata la exterior moscheea Salepcioglu, asa ca decid sa intru: VIDEO 11.mp4 Bazarul Kizlaragasi a fost chiar lejer din punct de vedere al aglomeratiei: E buna plimbarea, imi place, dar ce fac cu foamea asta care nu-mi da pace? Am noroc si gasesc un restaurant care arata bine. La aperitiv, midii pane, foarte bune: La felul principal am pus degetul la intamplare pe meniu si i-am zis chelnerului sa imi aduca fix aia, orice ar fi insemnand "aia". Ei bine, "aia" avea sa fie file de macrou. Mda, n-am avut prea mult noroc de data asta, nu-s fan macrou. Cum foamea insa era mare, iar pestele gatit corect, l-am ras din farfurie: Din nou la plimbare. Asta drum principal, 5 benzi pe sens: Continui pe faleza: Observ un vanzator de castane si ma asez la coada. Cu acest plus de energie ii dau bataie pana ajung la capatul falezei. De aici o iau la intamplare pe strazi in directia cazarii: Zaresc insa la un moment dat o cafenea draguta si ma asez. Doua minute mai tarziu sunt asaltat de pisici, una mai frumoasa ca alta. O iau usor spre prima statie de metrou, statie care se dovedeste a fi si un punct feroviar: Intors in centrul orasului, bananai pe strazi pana ajung si la gara: Fac stanga imprejur si ma duc spre cazare, nu inainte de a opri la un supermarket pentru ceva dulce. La intrarea in hotel, o bijuterie de motor: Captura zilei de la supermarket: 26K de pasi facuti astazi, destul de slabut, dar maine am un obiectiv mare de bifat si sigur ii depasesc. Pana atunci insa, noapte buna!
  12. Bravo! Am scris aici ca, "cei 2 senzori-fiecare cu treaba lui" - cu diferite sarcini de informare a calculatorului evident. Deci celebra placă încă odată, Bine ar fi sa fie una de rezerva!
  13. ianachim

    Honda SH 125i 2018

    salutare sa l plimbi sănătos de ce ai ales 350, mai ieși cu el și din localitate?
  14. Perfect de acord.Din motive total diferite la fiecare din ei,dar intradevar,asa e. Problema la JM e faptul ca uite,pe a 2a parte a sezonului deja Aprilia nu mai era un proiect in dezvoltare (meh,toate chiar si Ducati sunt intr-o dezvoltare continua - asa e racing'ul la nivel de top),ci un proiect ajuns in faza de fructificare a rezultatelor,insa JM tot nu a fost in stare sa faca nimic cu ea,pt ca JM a fost accidentat tot anul.Din vina lui desigur - asta la el se deconteaza si ca vina si ca rezultate. Nu mi se pare ca a gandit bine,si "rezultatele" se vad. Yamaha trebuia sa isi dea seama ca au nevoie de mult mai mult decat decat de un proiect rushed pentru a reveni la bataie pt podium,si sa isi faca temele temeinic pt 2027 pt ca aveau dezlegare la Dorna sa testeze sa faca absolut tot ce pot nu aveau limitari. Asa,facand acest talmes-balmes - "uite V4 la traditionalul Missano - dati-va cu el insa doar o data - nu e bun?dar stati ca nu i-am dat drumul la motor decat la 85-90% din capacitate,stati ca nu am sortat inca aero,stati ca mai avem probleme la balance,aa are aceleasi probleme ca si L4? stati ca sa vedeti voi la Sepang in 2026 cum il facem" etc etc nu mi se pare ca a rezolvat sau va rezolva nimic ba dimpotriva - toate aceste balbe i-au demonstrat lui Q faptul ca Yamaha nu (mai) e in stare sa scoata o moto capabila de podiumuri,cel putin nu pana imbatraneste Q. Nu mi se pare ca Q greseste daca vrea sa plece de la Yamaha,mi se pare ca a gresit in vara lui 2024 cand s-a grabit sa semneze foarte foarte repede in sezon momit de ei de bani si de faptul ca il adusesera pe Bartolini.Ok ok nu il contesta nimeni pe Bartolini insa e foarte greu sa schimbi din radacini modul de a lucra al unei echipe.Japoneze mai cu seama.Si dupa ce il schimbi sa ai rezultate intr-un an 2. Q cred ca se mintea singur de fapt,credea si el ceva ce daca ar fi privit realist,obiectiv,si la rece,ar fi vazut ca nu are cum sa se concretizeze decat in mult mai multi ani decat are el la dispozitie pt a fi competitiv. Q nu "da cu barda in munca echipei" - proiectul Yamaha nu trebuie,nu are voie sa depinda de Quartrararo sau alt pilot,oricare ar fi el.Un proiect sanatos e condus de seful de proiect,nu de pilot,si continua pe aceeiasi linie (trasata ghici de cine - tot de seful de proiect) indiferent ce piloti se urca pe respectiva motoreta.Eu cred ca Yamaha il vrea insa nu prea vad cum l-ar putea tine...afara de faptul ca vor scoate o raketa la Sepang 2026,ceea ce e naiv deja Daca au facut un proiect dezvoltat sanatos dupa cum am spus mai sus,plecarea lui Q ii va leza doar la nivel de rezultate (pt ca le va fi extrem dar extrem de greu sa mai aduca un pilot capabil de asemenea performante) si nu la nivel de dezvoltare. Daca au facut insa un proiect a la Honda/2019 dezvoltat pe avioanele din capul pilotului,atunci o merita.Dar nu cred ca e cazul,lectia HRC/2019 si ce a urmat la Honda dupa aceea e inca vie in memoria colectiva. Eu cred ca pare doar ca a imbunatatit acest aspect tocmai pt ca nu a fost nimeni capabil sa il "calareasca",sa il puna sub presiune.Presiune reala,nu 2-3 ture la inceput de cursa cand merge finut pe gume reci. Intradevar - nu prea are cine sa il puna sub presiune,nu ca nu ar fi cativa piloti capabili - Q,Acosta,Pecco in zilele bune,JM a la 2024,poate si Bez intr-o zi buna,dar problema cu toti astia (in afara de Pecco) este faptul ca nu au sub cwr si nici in boxa ceea ce are el - adica cel mai bun material posibil. Mai e o sansa - Aprilia a progresat foarte mult si sper sa duca batalia sus la Ducati.Sunt sanse,sunt ceva sanse. Si pt 2027,daca e precum zice colegul damager (vezi?tin minte,mi-a ramas in cap,eu chiar sper ) si anume faptul ca gumele Pirelli din 2027 vor fi diametral opuse - si anume fata mult mai buna decat spatele,iar Ducati e facut special pt a profita de guma spate f buna Michelin,poate va iesi altcineva peste ei.Doamne-ajuta. Mai are de mancat aprilia - nu e inca acolo langa Ducati.Vei vedea cand urca MM la anul pe Ducati unde ridica stacheta - Aprilia e mai slaba vizibil. Si chiar daca ar fi sensibil egale,mai ramane problema MM vs Bez si/sau MM vs JM...oare in ce parte crezi ca se va inclina balanta? Nu e vorba de a nu incepe - procedeaza foarte gresit.Si asta cu dezvoltarea unui proiect nou s-a mai facut,nu trebuie sa inventeze Yamaha apa calda. Eu ma uit la cum se facea in F1 pe care il iau de etalon in racing in aspectul tehnic - echipele dezvoltau 2 proiecte in paralel,unul actual si unul pt anul viitor sau 2 ani etc in functie de schimbarea regulamentelor,iar cele 2 proiecte aveau fiecare echipa sa de dezvoltare si nu interferau,dandu-i-se fiecaruia resursele oamenii si atentia totala. Acest talmes-balmes Yamaha nu a adus nimic bun nici pt performantele actuale ale Yamaha si zic eu ca nici pt cele viitoare. E util pt ca se obisnuiesc pilotii cu V4?Pilotii sunt problema?Serios?S-a obisnuit Bez cu Aprilia instant.S-a obisnuit Miller venit de pe KTM V4 cu sasiu de carboon cu Yamaha L4 cu sasiul de Alu instant - nu pilotii sunt problema ! Problema e ca absolut tot ce a facut Yamaha anul asta si la anul va trebui efectiv aruncat la gunoi : pt 2027 e nevoie de cu totul alt motor - se schimba alezaj si cursa - se schimba tot de la zero,e neovie de alt balance avand in vedere guma fata mai aderenta,alt cadru alt orice. Ce au rezolvat,ce au imbunatatit ce au progresat ei?NIMIC. Nu e vorba de idei rigide,e vorba de lipsa de coerenta,care iata - duce la rezultate dezastruoase.Ce rezultate crezi ca vor avea cand va pleca Q? Am mai zis - cred ca actuala configuratie Yamaha ar fi dat mai bine pe o guma fata mai aderenta,pt ca fix pt asta a fost construita.Acum ei o arunca la gunoi....nu mai zic de ideea cu V4 pt ca V4 e raspunsul la toate problemele - nu,nu e.Si deja intrevad si ei asta,grip'ul si balance'ul e raspunsul insa nu au asa ceva. True that. L-as baga si pe Q in acest club select - nu de alta dar nu putem spune ca nu a scos niste rezultate decente dintr-o moto din care altii nu au scos nimic. Dar na,la fel ca si MM in 2022-2023 - nu poti ridica o moto mai mult de 10-15% din conditia ei. Eh,da,din pacate astia sunt cei mai periculosi - probabil au dezvoltat in paralel (exact precum ziceam mai sus) cele 2 moto - 2026 si 2027 inca de anul asta : 2 proiecte diferite fiecare cu seful sau de echipa si oamenii sai.Si vor continua dezvoltarea lui 2027 si la anul cu acelasi aplomb,si iar vor veni cu arma letala. Sper insa sa ma insel si sa se strecoare niste flamboism italian in aceasta abordare nemteasca ...adica sa nu o nimereasca la perfecat,ca atunci ne-am lins pe bot de orice farama de spectacol.
  15. Ti-am mutat topicul la sectiunea corespunzatoare,unde poti sa vezi si alte topicuri legat de Mobra. Te rog completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  16. 2007 Hamilton si Alonso de la McLaren, vs Raikonnen de la Ferrari Unde normal, Raikonnen pornea cu a treia sansa Pe scurt, rezumatul: The season finale marked the first time since 1986 that three drivers had a chance of becoming World Champion at the season finale, and the first time since the inaugural season in 1950 that the man who stood in third before the final race went on to win the championship (the driver in 1950 being Giuseppe Farina). Hamilton was the favourite with 107 points followed by Alonso with 103 points and Räikkönen with 100 points. Hamilton started 2nd but dropped to the back of the pack after a gearbox problem. He recovered to 7th but Räikkönen won the race and the championship. The final standings were Räikkönen with 110 points followed by Hamilton and Alonso each with 109 points. ______ Si atunci era alt sistem de punctaj 10-8-6-5-4-3-2-1 Ham era cu 7 pct inaintea lui Rai, ii trebuiau doar 3 puncte, adica locul 6 N-a fost sa fie, a terminat pe 7
  17. Ieri
  18. Salut! Am o mobra 50s si as vrea sa stiu ce modificari se pot face ca sa maresc puterea motorului eficient, imi poate răspunde cineva?
  19. Mdea, politichia in motorsport e numa bună . Nu o fi respectat "Political correctness-ul"
  20. Anul ăsta se pare ca e un trend să se joace totul până în ultima cursă. Și în WRC Sebastian Ogier, care a făcut sezon incomplet, a câștigat campionatul în ultimul raliu la distanță de 4 puncte. O să fie interesant tare duminică. În altă ordine de idei: https://www.g4media.ro/scandalul-oscar-piastri-ajunge-in-parlamentul-australiei-un-senator-acuza-mclaren-ca-i-a-furat-titlul.html
  21. GP27 capata forma: https://www.gpone.com/en/2025/11/30/motogp/ducati-gp27-takes-shape-nicolo-bulega-heads-towards-first-tests.html Ceilalti ar face bine sa se grabeasca.
  22. Mda, mai e un pic. N-as fi pariat niciodată ca F1 va deveni cel puțin interesanta Si nu neapărat batalia din curse cat tampeniile/noroacele celor ce se bat pentru cupiță, iată, pana in ultima cursa. De mult n-am mai avut o ultima cursa in care 3 piloti sa aiba sanse la titlu. Eu cel puțin nu tin minte
  23. Am folosit ambele modele, dar pe V-strom 650 și 1000. Strict dpmdv, Road 6 sunt peste Trail 2, inclusiv pe ud. Dacă discutăm de iarbă, noroi, sunt praf ambele modele, dar pe forestiere sunt comparabile. Am folosit 3 seturi de Pirelli și două de Road (inclusiv un Road 5 pe spate), mie mi se par a avea aderență superioară. Vezi că Road 6 au cică trei tipuri de cauciuc pe suprafața de rulare: tare pe mijloc, moale între mijloc și margini și foarte moale pe margini (dacă am înțeles rău, să fiu scuzat).
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...