Toată activitatea
- Ora trecută
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
De la tnt: Reguli noi quali "locale" Fără zig zag in pit lane ca sa încălzești cauciucurile. Dacă o pui jos cu 3 min ramase nu ai voie sa repornesti Dacă intri la pit tre sa scoți picioru. Acosta a căzut mai jos de 3 min in Q2 și a revenit, nimeni n a zis nimic. De la mine: Sa mai spună cineva ca nu cade Marini :)) Cum ar fi fost dacă marini nu prindea steag galben în Q1? Peco campion! Dacă nu câștiga în Japonia profeția mea cu "peco nu câștiga cu mm pe pista " se adevera.. Dezastru Bez. Pierde loc 3. Păcat de calificări. Cică doar el merge cox pe medium. Restu iau în calcul soft. Maine - Azi
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Le vezi bine Interesant insight'ul lui Pecco - a avut doar la start ride height după aceea nu a mai lucrat dar a putut sa meargă și asa într un ritm ultra competitiv (nu a abandonat Q la silverstone fix din aceeiasi cauza?sau lui Q i s-a rupt de tot?cum naiba a mers asta asa fără ride height și ala efectiv a tras pe dreapta ca mergea în regim de avarie?- ce au nene Ducati alea?) - "I had incredibile traction" (s-a vazut si la Aldeguer cum a plecat de lângă Acosta ca de lângă una de moto2) decum la Bagnaia - Aldeguer : si (când ți s.a stricat ride height) ai apăsat "boost button" ? Bagnaia "nu,am uitat..." Ce e "boost button" bai frate??? Atenție,și Gp24 are asa ceva dacă știa Aldeguer de el. Offf abia aștept sa scoata ride height efectiv sunt ani în față ca și tehnologie Ducati față de concurență. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Am vazut si eu cum lua virajele, saracul ala... mai avea putin si iesea pe iarba. Morbi l-a depasit de doua ori pe viraj, Aldeguer a crezut ca ii face loc sa treaca in fata.. Cum sa iei breeee, virajele in halul ala??? Btw... a incercat Morbi sa il ia pe linia dreapta si nu a reusit, in schimb l-a facut pe viraj. Omul e penibil. Si ca ai adus vorba de franare, cu Yamaha: Rossi, chiar spre finalul carierei, frana doar cu fata, fara mass damper, fara aero si alte gadgeturi, cu discuri de 320, etc.. si nu cred ca in afara de MM este cineva in actualul campionat care sa poata concura cu mosul, la capitolul asta. Sa fim seriosi... la Q nu este atat o problema la franare, cat mai ales la cap. Poate ar trebui sa reia sedintele de terapie. Nu stau sa fac statistici, dar din ce am vazut sezonul asta, este pilotul cu cea mai mare rata a regresiei in cursa. Aldeguer a facut o cursa super! Bagnaia, ca in vremurile bune. Cum spuneam, cum lipseste MM, scot si altii capul. -
Lucian_M îl urmărește pe Vand CBR 600 F2
-
Ceva noutăți în legătură cu anunțul?
-
Mi se pare mie sau toate arata la fel? KLE 500, Honda Transalp, Moto Morini, CF Moto, etc etc?
-
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deci n-are săracul ala ce face cu Yamaha aia - e depășit masiv pe frâne pt ca oricum ar frâna (la Yamaha fără spate) ridica spatele și Ducati i-o trage pe frâne,la apex Block iar pe accelerare pe orice linie dreaptă- viol.Efectiv sunt legați de mâini japonezii chiar și Honda...hai ca totuși Honda are mai multa forța dar Yamaha e sitting duck. V4 L4 kk4 same shit problema nu e de arhitectura motor e de cine îl face motorul ala... Degeaba încearcă Q la exterior trase alternative fitze manevre,îl rup și pe frâne si pe accel. Hai....Bagnaia?...ca Acosta nu cred ca poate tine ritmul. Ducati terittory oricum. Aaa pfff îl sar din schema pe Aldeguer...păcat. Chiar a facut o cursa impecabilă. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Acum scrii SF. Nu stiu ce cursa ai vazut tu. Toata lumea care urmareste competitia asta si toti cei care am vazut live (si am revazut) cursa, stim ce s-a intamplat. Tu stii altceva. Si nu este vorba de ce sa intamplat doar pe circuitele de la PhI si Sepang, ci si ce s-a intamplat la masa verde si apoi pe circuitul de la Valencia. Pentru haterii lui Rossi, la Ph. Island nu s-a intamplat nimic, la Sepang, ticalosul a fost Rossi (MM a fost virgina, acolo), iar de Valencia uita toti. Pentru cei obiectivi si normali la cap, ce s-a intamplat in cele trei curse mentionate a fost ticalosia secolului, in sportul asta. Asa ceva nu se face!! Nu pentru ca i-a stricat campionatul lui Rossi, asta e treaba lui pana la urma, dar a stricat un final de campionat extrem, extrem de interesant si de tensionat. Plus ca si-a batut joc de milioane de fani. Am o admiratie nedisimulata pentru pilotul MM. Exceptional! Dar omul MM este... hmmm.. un caracter indoielnic (ca sa nu folosesc un cuvant care va fi cenzurat). In 2015 a trecut o linie rosie, ceea ce este impardonabil... -
Bună dimineața! Cred că am probleme cu ochii, pentru că azi nu mă văd făcând nimic.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Inca un motiv pt care declaratiile lor nu trebuie luate drept axiome. Mda,vad ca Bez n-a iesit din Q1 - ciudat pt ca aici imi aduc eu aminte bine? dar mergea bine Aprilia - viraje de viteza mare aici nu putem spune ca e stop and go... Oricum iti trebuie forta motor pt ca e imens circuitul...plus ca sunt temperaturi mari si umiditate - ai nevoie de motoare puternice aici in teorie cel putin....oare asta sa fie problema Aprilia aici? Desi KTM are un motor puternic,dar...idk Da,da astea sunt noi. Nu le-am vazut in nici un documentar. Alea din cooldown room cu comentariile lui Pedrosa si Lorenzo le vazusem,dar comentariile lui Rossi si mai ales Uccio din boxe de la Philip Island si Sepang sunt fresh. Meh,eu sunt de aceeiasi parere ca si atunci : omul a vazut ca i se scurge campionatul printre degete si a incercat sa reshuffle the cards,sa schimbe mersul,sa bage batzul prin gard - nu numa ca nu i-a iesit,dar i s-au spart toate in cap.Asta e - oricum zic eu ca nu il lua nici daca tacea la Philip Island in conferinta si isi vedea de treaba lui,dar macar atunci ar fi fost nepatat ca sa zic asa.Acum...chestia aia pe care a facut-o a ramas asa ca un mare calcat... Cu amandoua omg - imens 1 m diferenta de nivel Not ok - trebuiau sa faca altceva sa schimbe panta cumva,ca doar au facut circuitul de nou,excavatii etc etc si nu e din 1980,e din 2000 gen... Stai ca merge Bagnaia nu pot sa cred... Urmareste sfarsitul asta de campionat cu Gonzales si Moreiro,si mai ales la anul pe Alonso,dar si anul asta desigur - mult mai interesant decat ce se intampla acum in motogp - se joaca cu cupa pe masa ca sa folosesc o sintagma de la "folbal" A tinut sa te contrazica,a luat pole Meh,nu e cine stie ce timp,el ia pole cu 1.57.0 dar e departe de timpul record de 1.24.3 Pole'ul era al lui Q daca nu gresea in 2 locuri in ultimul tur - a fortat pe schimbarea de directie si a pierdut spatele? si dupa aceea a zis "ii facem pe franare" in ultimul viraj pt a compensa - a gresit si acolo. Eh,asta e - greselile fac parte din joc. Acosta saracul...greu sa virezi KTM'ul ala. - Ieri
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Asa s a zis și de baiatu ala cu dinți rari. Asa se zice și de Toprak. Se vorbea de "când se ia decizia la Yamaha dacă merg cu v4 în 26". Daca am înțeles bine în primul test din 2026 - cu care vii - ala e. Deși Yamaha are concesii și poate sch motorul. Problema a fost cutia de viteze. Trebuie sa declari rapoartele. Și rapoarte de L4 nu se pupa cu V4. Deci se poate doar ca nu se poate. Cică in ultima curba e camber negativ. E 1m diferența în jos de la interior la exterior. Ca sa se scurgă apa. 1m suna enorm dar e super lat circuitul. *nu cred ca Peco iese din q1. Sau nu vreau? Mai că mi vine sa ma uit la quali moto2. -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
eu nu mai vreau sa rastalmacesc trecutul, fiecare care fan club vede din propria perspectiva incidentul si eu nu am chef sa-l mai comentez. ce-a fost a fost, Lorenzo a luat titlu si Rossi nu. ce pusca mea sa caute bulega in motogp cand el a fost fail in moto2 dupa ce a urcat pe filiera academiei vr46 de la moto3 la moto2 ? -
Multumesc, pana la urma am rezolvat problema cu ajutorul unui coleg motociclist - mecanic care avea un tub de "ceva". L-a folosit cu succes la masinile pe care le repara, sper sa functioneze si la mobra din dotare.
-
Corect.
-
Buna si tie. Regulamentul acestui forum prevede niste detalii minime ce trebuie trecute in anuntul de vanzare.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
De la Eurosport: Bulega va merge la următoarele 2 gp Miller 14 puncte în 7 etape. De la mine: Și cu absenta lui mm tot nu îl ajungea AM și dacă nu închidea titlul matematic în Japonia. Cine credea ca RF va câștiga un GP înaintea lui Pedro? Poate și Aldeguer. Ok a lipsit mm.. Nebunie in q1. Ce amuzanta mi se pare acum celebra "mm o sa vina la uzina ducati și o sa strice motocicleta aia buna". In timpul practice Englezii au ajuns la concluzia ca Ktm e cea mai slaba și aprilia cea mai buna. După steag nu era nicio aprilia în q2 și un ktm pe 1. "We're idiots" Eu nu țin minte sa fi văzut partea când rossi zice "imi venea sa l omor" sau ceva de genu, nu mai țin minte. A fost nou pt mine. Și clipurile de la standuri când echipa ii spunea lui Rossi "mm intenționat te încurcă" la care Rossi chiar a părut surprins. De acolo a plecat totul din păcate. Te joci cu focu = te arzi. Exact, alea de la boxe fac totul. Vad ca dai vina pe mm. Dacă Rossi nu zicea nimic poate altfel decurge treaba. Englezii spuneau ca e în contract. Asta cu teste și poate gp. Dacă e ok ca timpu probabil. Pentru noi Peco făcea dansul ploii în gând. *bulega va merge în gp dacă iese ok la teste.. -
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar ca s-au amestecat. Interesanta grila. Aprilia parca mergea bine aici îmi aduc eu aminte greșit?what happened? Bagnaia...nu mai zic nimic. -
Da si nu. Fiecare activitate umana produce poluare. Asta este. Poluarea este o forma a entropiei. Probabil, nu am date, daca socotesti cat poluezi de ex. ca sa fabrici panouri solare si apoi imparti aceasta poluare la cantitatea de energie electrica produsa, poate este posibil ca amprenta de CO2 per kWh sa fie mai mica (de-a lungul vietii panoului) decat daca ai arde gaz sau carbune. Este o presupunere, nu am cifre care sa confirme sau sa infirme. Oricum e complicat pentru ca centrala clasica are nevoie de mentenata, reparatii, piese schimb etc, care inseamna tot poluare. Ceea ce insa este sigur, este ca UE muta poluarea in curtea altora. Cum? Pai panourile solare sa fac in alta parte de lume, litiul se extrage de la alti amarati carora le se distruge panza de apa freatica, etc, si drept urmare poluarea este in curtea altora. La fel si cu curentul electric produs din gaz sau carbune: construiesti centralele pe alte continente si apoi cari energia electrica prin sarma pana in Europa. Posibil ca UE sa ramana mai putin poluata decat restul planetei, dar este o chestiune de timp pana ajunge poluarea si in UE. Acuma trebuie avut in vedere ca sunt doua aspecte ale poluarii cu ICE: gazele cu efect de sera si poluarea cu monoxizi si particulaefine PM2,5 si PM10. Daca la treaba cu gazele cu efect de sera in principiu nu conteaza unde poluezi, in UE sau in alta parte a lumii, in schimb poluarea cu monoxizi si particule fine este o poluare locala si este una din cauzele problemelor de sanatate tot mai des intalnite mai ales la oraseni. Asadar o analiza cu poluarea EV vs ICE trebuie sa fie facuta cum trebuie, cu bune si cu rele. Ceea ce insa a facut complet gresit UE este ca s-a bagat ea in ''piata'' ca sa spun asa si a incercat o reglementare complet neinspirata a acesteia, respectiv a fortat o trecere la EV-uri. Si se stie ca daca nu lasi piata sa decida ea, rezultatele sunt de obicei proaste, chiar daca pana la urma decizia pietei va fi cea anticipata.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Frumoase precalificari -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha,da,buna asta Acum aberezi. Nu mai reiau episodul ciubota si perdeaua pe ochi a fanilor giallo care efectiv (va) se lansasera in niste teorii elucubrante cu tot felul de filmulete incercand sa demonstreze ca de fapt legenda nu a dat cu copita - daca incepeti iar mi se face sila. Ma frend,pt mine,lumea obiectiva din paddock si majoritatea ziaristilor,treaba de atunci a fost foarte clara : - Rossi era deja obisnuit "sa castige curse fara sa fie the fastest" - un atu superb al lui provenit din experienta si on-track skills - pe sfarsit de sezon a simtit (corect as zice eu) ca Lorenzo e mai rapid si ca exista o sansa maricica in a pierde campionatul,si a simtit (din nou,corect) ca asta e ultima sansa a lui pt a se mai bate la campionat - drept urmare,dupa ce a iesit pe 4 la Philip Island (si la indemnul masiv dupa cum am vazut abia acum in acest docu al marelui eminent Uccio Salluci ) - a vrut sa reshuffle the cards si a bagat batzul prin gard venind cu acea teorie dincolo de elucubranta cum ca MM a incercat sa il incetineasca pe el pt a-l ajuta pe Lorenzo - Marquez depasindu-l pe Lorenzo pe ultimul viraj si "furandu-i" acestuia 5 puncte ca apa de necesare,plus ca Rossi a luat bataie si de la Dovi (pesemne ca si asta a vrut sa il incetineasca ),teoria lui Rossi e beyound stupid - la Sepang s-au vazut fix urmarile prostiei spuse de Rossi la Philip Island : Marquez a zis - ai spus ca nu imi apar corect sansele,hai sa imi apar sansele ca si cum tu nu te-ai bate la campionat si eu nu" si s-a vazut ca,din nou,Rossi nu era deloc rapid (Lorenzo fast) - batalie superba dupa cum zice colegul - pacat ca nu a mai durat si ca Rossi deja incepuse cu dume a la Canet cu semne din mana facute gen "nu ma depasi si ia-te dupa mine"...wtf? - ciubota Fenati-style care a urmat pt ca era exasperat ca ala il tot ataca a fost o gherlanie care mi se pare cea mai josnica fapta facuta de un pilot de gp si o mare pata pe o cariera dealtfel exemplara,superba in rest,si lucrul care m-a facut sa nu il mai inghit desi ii recunosc meritele.Insa...degeaba atata talent daca e javra. - ultimul lucru - despre care nimeni nu vorbeste - e faptul ca Rossi oricum nu era in stare sa faca nimic la Valencia ! - dupa cum s-a vazut,cu Lorenzo master la Valencia si cu ambii piloti Honda (mult mai) rapizi decat el, (stiu stiu "a plecat de pe ultimul loc si a terminat gumele" - bullshiiit - Rossi era clar mai slow decat cei 3 pe acel circuit si condamnat la maxim locul 4. Singura mea curiozitate in toata "afacerea" este daca Rossi si-a dat seama de treaba asta dinainte,a preconizat dupa acel (dezamagitor) loc 4 la Philip Island cand mai ramasesera 11 puncte intre el si JLo faptul ca le va pierde usor-usor in urmatoarele 2 curse si trebuie sa reshuffle the cards,sa schimbe ceva sa bage zanzanie sau doar daca s-a luat dupa aberatiile lui Uccio. Deci superbe ultimele 3 curse - de descarcat si revazut - Philip Island,Sepang,Valencia,nota 200. Dupa cum am spus in mai multe randuri : 2012,2013 si 2015 sunt by far cele mai spectaculoase sezoane din gp -
In afara de aceste probleme reamintesc problema falsa a poluarii, cum ca EV ar polua mai putin fata de ICE. Am dovedit cu argumente logice ca EV doar muta temporar poluarea in afara oraselor iar dupa parerea mea EV de fapt polueaza mai mult. Totodata EV-urile sunt stimulate cu subventii aberant de mari avand in vedere faptul ca majoritatea celor care cumpara EV sunt persoane cu o situatie financiara foarte buna.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
conditii naspa in FP1 vad ca picat AM si era sa o tranteasca si Acosta
