Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Asa s a zis și de baiatu ala cu dinți rari. Asa se zice și de Toprak. Se vorbea de "când se ia decizia la Yamaha dacă merg cu v4 în 26". Daca am înțeles bine în primul test din 2026 - cu care vii - ala e. Deși Yamaha are concesii și poate sch motorul. Problema a fost cutia de viteze. Trebuie sa declari rapoartele. Și rapoarte de L4 nu se pupa cu V4. Deci se poate doar ca nu se poate. Cică in ultima curba e camber negativ. E 1m diferența în jos de la interior la exterior. Ca sa se scurgă apa. 1m suna enorm dar e super lat circuitul. *nu cred ca Peco iese din q1. Sau nu vreau? Mai că mi vine sa ma uit la quali moto2.
  3. eu nu mai vreau sa rastalmacesc trecutul, fiecare care fan club vede din propria perspectiva incidentul si eu nu am chef sa-l mai comentez. ce-a fost a fost, Lorenzo a luat titlu si Rossi nu. ce pusca mea sa caute bulega in motogp cand el a fost fail in moto2 dupa ce a urcat pe filiera academiei vr46 de la moto3 la moto2 ?
  4. Multumesc, pana la urma am rezolvat problema cu ajutorul unui coleg motociclist - mecanic care avea un tub de "ceva". L-a folosit cu succes la masinile pe care le repara, sper sa functioneze si la mobra din dotare.
  5. Buna si tie. Regulamentul acestui forum prevede niste detalii minime ce trebuie trecute in anuntul de vanzare.
  6. De la Eurosport: Bulega va merge la următoarele 2 gp Miller 14 puncte în 7 etape. De la mine: Și cu absenta lui mm tot nu îl ajungea AM și dacă nu închidea titlul matematic în Japonia. Cine credea ca RF va câștiga un GP înaintea lui Pedro? Poate și Aldeguer. Ok a lipsit mm.. Nebunie in q1. Ce amuzanta mi se pare acum celebra "mm o sa vina la uzina ducati și o sa strice motocicleta aia buna". In timpul practice Englezii au ajuns la concluzia ca Ktm e cea mai slaba și aprilia cea mai buna. După steag nu era nicio aprilia în q2 și un ktm pe 1. "We're idiots" Eu nu țin minte sa fi văzut partea când rossi zice "imi venea sa l omor" sau ceva de genu, nu mai țin minte. A fost nou pt mine. Și clipurile de la standuri când echipa ii spunea lui Rossi "mm intenționat te încurcă" la care Rossi chiar a părut surprins. De acolo a plecat totul din păcate. Te joci cu focu = te arzi. Exact, alea de la boxe fac totul. Vad ca dai vina pe mm. Dacă Rossi nu zicea nimic poate altfel decurge treaba. Englezii spuneau ca e în contract. Asta cu teste și poate gp. Dacă e ok ca timpu probabil. Pentru noi Peco făcea dansul ploii în gând. *bulega va merge în gp dacă iese ok la teste..
  7. Vand CBR 600, F2, stare perfecta de functionare . Detalii la tel 0740159095 unic proprietar in ro
  8. Chiar ca s-au amestecat. Interesanta grila. Aprilia parca mergea bine aici îmi aduc eu aminte greșit?what happened? Bagnaia...nu mai zic nimic.
  9. Da si nu. Fiecare activitate umana produce poluare. Asta este. Poluarea este o forma a entropiei. Probabil, nu am date, daca socotesti cat poluezi de ex. ca sa fabrici panouri solare si apoi imparti aceasta poluare la cantitatea de energie electrica produsa, poate este posibil ca amprenta de CO2 per kWh sa fie mai mica (de-a lungul vietii panoului) decat daca ai arde gaz sau carbune. Este o presupunere, nu am cifre care sa confirme sau sa infirme. Oricum e complicat pentru ca centrala clasica are nevoie de mentenata, reparatii, piese schimb etc, care inseamna tot poluare. Ceea ce insa este sigur, este ca UE muta poluarea in curtea altora. Cum? Pai panourile solare sa fac in alta parte de lume, litiul se extrage de la alti amarati carora le se distruge panza de apa freatica, etc, si drept urmare poluarea este in curtea altora. La fel si cu curentul electric produs din gaz sau carbune: construiesti centralele pe alte continente si apoi cari energia electrica prin sarma pana in Europa. Posibil ca UE sa ramana mai putin poluata decat restul planetei, dar este o chestiune de timp pana ajunge poluarea si in UE. Acuma trebuie avut in vedere ca sunt doua aspecte ale poluarii cu ICE: gazele cu efect de sera si poluarea cu monoxizi si particulaefine PM2,5 si PM10. Daca la treaba cu gazele cu efect de sera in principiu nu conteaza unde poluezi, in UE sau in alta parte a lumii, in schimb poluarea cu monoxizi si particule fine este o poluare locala si este una din cauzele problemelor de sanatate tot mai des intalnite mai ales la oraseni. Asadar o analiza cu poluarea EV vs ICE trebuie sa fie facuta cum trebuie, cu bune si cu rele. Ceea ce insa a facut complet gresit UE este ca s-a bagat ea in ''piata'' ca sa spun asa si a incercat o reglementare complet neinspirata a acesteia, respectiv a fortat o trecere la EV-uri. Si se stie ca daca nu lasi piata sa decida ea, rezultatele sunt de obicei proaste, chiar daca pana la urma decizia pietei va fi cea anticipata.
  10. vreme cu putina ploaie si s-au amestecat cartile pentru Q2
  11. Haha,da,buna asta Acum aberezi. Nu mai reiau episodul ciubota si perdeaua pe ochi a fanilor giallo care efectiv (va) se lansasera in niste teorii elucubrante cu tot felul de filmulete incercand sa demonstreze ca de fapt legenda nu a dat cu copita - daca incepeti iar mi se face sila. Ma frend,pt mine,lumea obiectiva din paddock si majoritatea ziaristilor,treaba de atunci a fost foarte clara : - Rossi era deja obisnuit "sa castige curse fara sa fie the fastest" - un atu superb al lui provenit din experienta si on-track skills - pe sfarsit de sezon a simtit (corect as zice eu) ca Lorenzo e mai rapid si ca exista o sansa maricica in a pierde campionatul,si a simtit (din nou,corect) ca asta e ultima sansa a lui pt a se mai bate la campionat - drept urmare,dupa ce a iesit pe 4 la Philip Island (si la indemnul masiv dupa cum am vazut abia acum in acest docu al marelui eminent Uccio Salluci ) - a vrut sa reshuffle the cards si a bagat batzul prin gard venind cu acea teorie dincolo de elucubranta cum ca MM a incercat sa il incetineasca pe el pt a-l ajuta pe Lorenzo - Marquez depasindu-l pe Lorenzo pe ultimul viraj si "furandu-i" acestuia 5 puncte ca apa de necesare,plus ca Rossi a luat bataie si de la Dovi (pesemne ca si asta a vrut sa il incetineasca ),teoria lui Rossi e beyound stupid - la Sepang s-au vazut fix urmarile prostiei spuse de Rossi la Philip Island : Marquez a zis - ai spus ca nu imi apar corect sansele,hai sa imi apar sansele ca si cum tu nu te-ai bate la campionat si eu nu" si s-a vazut ca,din nou,Rossi nu era deloc rapid (Lorenzo fast) - batalie superba dupa cum zice colegul - pacat ca nu a mai durat si ca Rossi deja incepuse cu dume a la Canet cu semne din mana facute gen "nu ma depasi si ia-te dupa mine"...wtf? - ciubota Fenati-style care a urmat pt ca era exasperat ca ala il tot ataca a fost o gherlanie care mi se pare cea mai josnica fapta facuta de un pilot de gp si o mare pata pe o cariera dealtfel exemplara,superba in rest,si lucrul care m-a facut sa nu il mai inghit desi ii recunosc meritele.Insa...degeaba atata talent daca e javra. - ultimul lucru - despre care nimeni nu vorbeste - e faptul ca Rossi oricum nu era in stare sa faca nimic la Valencia ! - dupa cum s-a vazut,cu Lorenzo master la Valencia si cu ambii piloti Honda (mult mai) rapizi decat el, (stiu stiu "a plecat de pe ultimul loc si a terminat gumele" - bullshiiit - Rossi era clar mai slow decat cei 3 pe acel circuit si condamnat la maxim locul 4. Singura mea curiozitate in toata "afacerea" este daca Rossi si-a dat seama de treaba asta dinainte,a preconizat dupa acel (dezamagitor) loc 4 la Philip Island cand mai ramasesera 11 puncte intre el si JLo faptul ca le va pierde usor-usor in urmatoarele 2 curse si trebuie sa reshuffle the cards,sa schimbe ceva sa bage zanzanie sau doar daca s-a luat dupa aberatiile lui Uccio. Deci superbe ultimele 3 curse - de descarcat si revazut - Philip Island,Sepang,Valencia,nota 200. Dupa cum am spus in mai multe randuri : 2012,2013 si 2015 sunt by far cele mai spectaculoase sezoane din gp
  12. In afara de aceste probleme reamintesc problema falsa a poluarii, cum ca EV ar polua mai putin fata de ICE. Am dovedit cu argumente logice ca EV doar muta temporar poluarea in afara oraselor iar dupa parerea mea EV de fapt polueaza mai mult. Totodata EV-urile sunt stimulate cu subventii aberant de mari avand in vedere faptul ca majoritatea celor care cumpara EV sunt persoane cu o situatie financiara foarte buna.
  13. conditii naspa in FP1 vad ca picat AM si era sa o tranteasca si Acosta
  14. neatzaaaa! da daaaaa! mai muncim un pic, apoi sa inceapa petrecerea!
  15. Buna dimineata! Aproape am ajuns!
  16. Cu noutati nu vine, fata de ceea ce stiam deja, dar surprinde niste dialoguri interesante de la boxe sau dintre piloti, care ne introduc mai bine in atmosfera momentului. Oricum, imaginile astea, revazute la 10 ani distanta, confirma inca odata ticalosia facuta de MM. I-a stricat cursa lui Rossi, dar si mai grav, a stricat un sfarsit de campionat. Ma intreb, cu mintea de acum ar fi facut la fel?
  17. m-am uitat si eu la filmulet, nu vine cu nimic nou. dar tre sa recunoastem ca pana la momentul incidentului, cursa dintre cei doi a fost spectaculoasa cu atatea depasiri, pe interior, pe exterior .. asa ar trebui sa fie mereu cursele..
  18. Ultima săptămână
  19. Gălbuie, din ce-mi aduc aminte. Am un bidon de EXP prin garaj, mă uit mâine, dar așa rețin, că e deschis la culoare.
  20. Salutare, Ce culoare are Bel-Ray in varianta Exp Synthetic Ester Blend si in varianta Exs Synthetic Ester?
  21. Bun remember! Totusi nu inteleg, documentarul sarbatoreste 10 ani sau comemoreaza 10 ani, de la eveniment?
  22. Gasisem zilele trecute un articol/stire referitoare la evolutia lui, dupa accidentarea de acum,de la clavicula si umar. Si spunea acolo ca procesul de vindecare nu a aevoluat asa cum se asteptau medicii. Altfel spus, nu era in grafic, iar istoricul accidentarilor lui arata ca, intr-adevar, se vindeca/recupereaza mai greu decat ar fi trebuit sa o faca la varsta lui. Titlul deja il are, este mai bine sa stea linistit. Este firesc sa fie diferente. Pe mine ma intereseaza spectacolul sportiv, vreau sa vad lupta pentru fiecare pozitie, iar non combat-ul nu face bine competitiei, dpmdvd. Pe de alta parte, si pe mine ma intereseaza sa inteleg ce se intampla pe circuit, iar pentru asta, in limita timpului, iau la citit informatia la care am acces. Dar nu sunt dispus sa inghit pe nemestecatee ceea ce spune presa, ce declara Q, etc. Informatia trebuie preluata critic. Desigur, am favoritii mei (echipe si piloti) si, de ce nu, simpatiile si antipatiile mele, pe care nu le-am ascuns niciodata.
  23. Nu m-am referit expre la accidentarea din 2020 ci la cele 2 operatii din 2018 si 2019 la umeri. S-a operat la final de sezon(2017&2018) si nu s-a refacut complet pana la începutul urmatoarelor sezoane.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...