Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. +1 Foarte corect. Si adaug aici si o greseala din partea lui Zarco de-a lungul carierei - la un moment dat cand era curtat si invitat de HRC (si HRC avea moto de top) sa vina langa MM,efectiv i-a fost frica sa se bata de pe aceeiasi moto cu demonul,si a ales KKTM.Am zis atunci si s-a vazut ulterior ca a fost o alegere extrem de distructiva pt cariera lui.Dar asta este.Overall imi place maxim de frantuz,tot timpul am avut un soft spot pt el. Chiar nu am vazut cand a intrat AM de 2 ori - nu contest,o fi intrat,ca probabil nu ii lasau altfel,dar nu am vazut.Si am fost atent la AM si MM... Nu se anunta never in primele 2 tururi ca atunci sunt agitati,etc.Eu stiam ca au la dispozitie 3 tururi - de cand ti se anunta ! Hah...sa dai post la Aprilia factory pe post de baiat de mingi la VR46 doar pt acel Ducati...nu inteleg ce incearca el sa faca...are impresia ca va mai lua vreun campionat batandu-se de la VR46 cu MM imbracat in rosu Ducati?NICIODATA. El crede ca MM e ca Pecco? Viseaza. Ca sa mai ia JM un campionat (ca banuiesc ca la asta aspira,logic,nu?) ii trebuie o super-mega motoreta DAR diferita (si neaparat mai buna) decat a lui MM.Ori aici era o speranta - Aprilia nu arunca cu banii precum Ducati si Honda,dar sunt f buni pe aero si au oameni talentati.Ar fi putut sa "nasca" in timp ceva frumos. De pe o moto egala cu MM are doar sansa 2.Nu mai zic de pe o moto egala cu MM si o echipa inferioara - are sansa 3.Atat. As usual,prost gandit,de fapt cred ca deloc gandit.Degeaba e rapid daca nu il duce capul...Daca pleaca de la Aprilia,s-a calcat in ea cariera si asta. Cei de la The Race spun ca fix managerul lui a lansat zvonul respectiv - cica jurnalistii care au dat goarna asta sunt buza in buza cu managerul. Nu ii inteleg scopul...sa puna presiune pe Aprilia sa....ce? Nu cred ca e dotat in a face mind games cu un factory precum a facut Marquez...nu are nici inteligenta nici cartile necesare in mana pt asa ceva. Nush,ce am vazut e ca mergea mult mai tare decat Marquez,in niste conditii improprice atat pt skillul lui (e pilot de high grip,dupa cum bine,zici pe ud nu il vad mare meserie) cat si pt motoreta.Si a gresit.Nu e nici o teorie aici - pe acel viraj din 2 sectiuni de final,in FP's quali si sprint Ducati/MM intrau foarte tare si f inclinati,MM "rupea" virajul in 2 ca sa zic asa,in timp ce Q "ocolea" mult mai larg. In fine,nu conteaza impresia mea despre cum luau virajul acolo cei 2,conteaza faptul ca in toate sesiunile Q pierdea acolo binisor si nu se putea tine de MM in acel viraj,in timp ce in cursa pe ud ii sufla in ceafa.Pana cand a facut poc si buba. La Qatar a cazut JM. N-a mai avut loc pt JM - il vroiau neaparat pe MM. Se pare ca au avut dreptate - MM le-a indeplinit cred toate asteptarile.Plus ca e cel mai popular pilot din GP,deci incasarile din publicitate si accesorii etc probabil au explodat.
  3. Păi, ăla de a scris articolul zice și de ceva bonusuri date de Ducati: 150.000 o victorie în GP, 40.000 un sprint, 3 milioane pentru titlul mondial. Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.
  4. 7 salar si 3 bonusuri cam asta a fost intelegerea din cate imi amintesc
  5. M-ai vazut, hm? Si eu care credeam ca scapasem de ochiul vigilent al forumului. Cred ca undeva la 400+ de km am facut in ziua aia.. tricou, bermude si "slapi".. hainele de firma stateau acasa cuminti in dulap :)))))) Csf.. ncsf..
  6. Cred că motivul se vede în clasament. Pentru moment par a fi niște bani investiți cu cap de Ducati. *ref 12 milioane pentru Marquez. Nu aș fi putut să o spun mai bine.
  7. Cam asa cred si eu. Cu sezonul asta, compromis, i-a scazut mult cota de interes a echipelor si implicit cea de piata. De asta ma intrebam, undeva mai sus, daca s-a gandit bine unde vrea sa plece, pentru ca nu prea vad unde.
  8. Azi
  9. Interesanta suma din dreptul lui Pecco. Imi aduc aminte ca anul trecut, cand a semnat actualul contract, se vorbea de vreo 10 milioane.
  10. bine ca a dat Ducati 12mil pt MM dar nu a vrut sa dea (ca cica nu au buget) 3-4-5 mil pt Martin
  11. Adică Albert Valera îi manageriază pe amândoi, precum și pe alții mai slabi. Iar Acosta pare pentru moment mai "promising" decât Martin, cu toate că ultimul este campion mondial. Acosta este curtat de Honda și Ducati. Iar dacă vorbim despre Honda, eu cred că mai degrabă l-ar lua pe Acosta, și nu numai din punct de vedere economic, Acosta acceptând cu siguranță un salariu mai mic. Că tot am ajuns la salarii, am citit recent în MotoSprint că ordinea celor mai bine plătiți ar fi: 1-2. M. Marquez și Quartararo, 12 milioane 3. Pecco, 7 milioane 4. Martin, 4.2 milioane 5-6. Vinales și Zarco, 4 milioane 7. Miller, 3.2 milioane 8. Mir, 3 milioane 9. Acosta, 1.5 milioane 10. Bastianini 0.5 milioane Nu știu de unde au cifrele, oricum nu și-ar dezvălui sursele. https://www.motosprint.it/news/motomondiale/moto-gp/2025/05/07-8121379/motogp_chi_incassa_di_pi_gli_stipendi_della_stagione_2025 Rectific: 1-2. M. Marquez și Quartararo, 12 milioane 3. Pecco, 7 milioane 4. Martin, 4.2 milioane 5-6. Vinales și Zarco, 4 milioane 7. Miller, 3.2 milioane 8. Mir, 3 milioane 9. Acosta, 1.5 milioane 10-11. Binder și Morbidelli, 1 milion 12. A. Marquez, 900 mii 13. Oliveira, 800 mii 14. Bastianini 500 mii 15-16. Diggia și Marini, 400 mii 17-19. Aldeguer, Bezzecchi, R. Fernandez, 300 mii
  12. Vand geaca vara/mesh Adrenaline Meshtec marime 5xl (un 3xl dupa mine defapt) - 400 de lei. Geaca are schimbate protectille cu lvl 2 de la Sas tec. Vine si cu mesada de ploaie si vant. Folosita foarte putin, ma cam strange la umeri si coate. Pantaloni Adrenaline Soldier marime 4xl - 350 de lei. Au mesada termica, pantalonii in sine sunt impermeabili. Purtati de 2 ori. Se pot vedea/proba in Bucuresti, zona Stefan Cel Mare. 0744.618.999
  13. Prima generatie este lemn pe viraje. Moto rigida. Si a doua e tot rigida, dar o idee parca mai manevrabila. Poti imbunatati insa, mai pui niste risere, o mai lasi din furca un pic sa vina mai in "nas" combinata cu spatele cu preload mai mare sa se ridice de dos.
  14. pisica neagra am vazut-o ieri, pe marginea drumului, intinsa cred ca i s-a dus si viata a 9-a... pt ea, ziua de 12 a fost ghinion curat..... ___________ Ni ce am primit de la o prietena buna Apreciez ca s-a gandit la mine
  15. Salut! Sambata am facut un test ride cu un FJR din 2006 pentru ca ma bate gandul sa-mi cumpar una. Ce m-a surprins nu tocmai placut a fost faptul ca la peste aproximativ 40km/h trebuia sa trag serios de ea sa o inclin pe curba, chiar si cu contravirare. Este comportamentul ei normal sau tine de anvelope ori alte lucruri?
  16. Managerul lui este și managerul lui Pedro Acosta...
  17. Nu înțeleg,unii spun ca Martin a rulat în sprint din qatar - când naiba? El la jerez a venit când a căzut de a dat Digia peste el,nu?
  18. Exact de pisica 13 voiam sa zic. Buna dimineata!
  19. Ieri
  20. Nush ce sa mai cred despre el... imi trezeste sentimente contradictorii.. Pe de o parte, dupa MM este cam cel mai talentat, rapid si spectaculos pilot din circuit, pe de alta parte ma surprinde neplacut prin prostie si caracter. De la inceputul sezonului, nu a participat la nici o sesiune de teste, din 6 etape, la 5 nu a participat deloc, iar in singura la care a luat startul s-a imprastiat. Practic, omul nu stie nimic despre motocicleta, nu are date, dar tot el se supara ca magarul pe sat si vrea sa dea quit.... Pentru ca a vazut el la ceilalti piloti Aprilia, ca motocicleta nu este ceea ce trebuie. Si asta dupa ce Aprilia, i-a intins o mana, cand putea ramane fara ghidon si i-a oferit un salariu la care alti piloti din circuit nici nu ar putea visa. A privat echipa de aportul lui in dezvoltarea motoretei, in cel mai prost moment posibil, iar acum vrea sa ii lase cu fundul in balta... Ma intreb ce pazeste managerul lui, de nu il trage de maneca, cand are asemenea derapaje. Ala s-ar putea sa fie tinut pentru Acosta. Asta, daca nu il ia Honda (sau Yamaha??? ) Sa nu o dam in teorii savante. Se pare ca a agatat linia alba si cum incepuse sa ploua... ghinion. Oricum, pe ud nu am mari asteptari de la el.
  21. omu e gipsy rau de tot. nu cred ca mai vede ducati la fata, unde sa prinda loc la anu, la VR46 in locu lui digia? cam ala ar fii singurul disponibil...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...