Toată activitatea
- Ora trecută
-
Echipele promoveaza piloti de moto2 pt ca pilotii de moto2 sunt meserie - daca ai vazut o cursa de moto2 (nu zic live,ca live intelegi instant ce incerc eu sa explic - eu m-am ingrozit efectiv cat de exacti sunt).Toti,absolut toti campionii pilotii care spun ceva in motogp toata lumea buna a venit din moto2 (exceptii infime...Petrucci parca?)....si tu zici ca moto2 e de porc...mda....inseamna ca toti campionii din gp de la Rossi pana acum la Acosta si Marquez au venit degeeaba - trebuiau sa aduca de la sbk ca ii rupeau pe astia Ti-a explicat si colegul mai sus,vorba lui s-a discutat si in dunga acest subiect - pilotii de sbk au avut prestatii nu slabe ci derizorii in motogp (pt ca A pt ca B pt ca etc - doesn't matter - rezultatele raman),in timp ce pilotii de moto2 ce au trecut in sbk si pilotii care erau prea batrani pe final de cariera etc si au trecut in sbk au rupt. Astea sunt facts - rezutatele vorbesc - daca parerea ta e diametral opusa fata de facts (cum se intampla de multe ori dealtfel),e problema ta.Asta inseamna ca visezi,ca iti doresti dar nu ca se si intampla - omul e liber sa viseze eu nu am o problema cu asta,doar ca visele sperantele etc nu corespund realitatii. Realitatea e cea spusa de colegul mai sus - si pana acum nu s-a materializat nimic in sensul in care propovaduiesti tu cu pilotii de sbk.Speram sa o faca turcul - hai cu rahatul turcesc (e un fel de mancare f bun daca ai fost la Stanbul,nu o jignire ) Exact - esti liber sa vezi in Q ce vrei tu,don't let me stop you.Eu te-am contrazis in legatura cu asta - avem pareri diametral opuse,e ok - nu trebuie sa avem toti aceeiasi parere. Problema (mea) cu ce ai zis tu (daca urmezi firul logic al apostrofarii de mai sus) e atunci cand imi spui ca sunt arogant cand spun ca Yamaha are o abordare/strategie gresita : nici unul nu suntem in masura sa declaram ceva in cunostinta de cauza - nici eu despre Yamaha nici tu despre Q - nu avem o parere avizata in legatura cu aceste subiecte. Insa eu cand ma uit peste rezultate,pot sa imi formez o parere personala in legatura cu strategia lor si sa trag o concluzie bazat pe faptul ca acum sunt pe ultimul loc si in trecutul apropiat erau pe 2,si sa o spun aici.Asta nu inseamna ca sunt arogant,sau ca nu ar trebui eu sa comentez prestatiile Yamaha. Daca eu nu ar trebui sa comentez prestatiile Yamaha,nici tu nu ar trebui sa comentezi prestatiile lui Q.Sau a altui pilot.Sau echipa.Simplu - egalitate. Ma indoiesc ca e asa,stiu teoria ta - e vina lui Q.Orice la Yamaha nu e pt ca dorm ei,ci pt ca e Q acolo.Cand era Rossi,mama ce mai mergea - stim placa. Dar presupunem - cum era aia la matematica - presupunem prin absurd ca e fix asa precum zici tu : pai atunci a cui e vina mai maestre mai???Nu tot a lui Yamaha??? A cui e vina cand seful de proiect apleaca urechea la avioanele unui pilot? Si hai ca Honda are o urma de scuza - se poate calca in ea scuza ca rezultatele le-au dat peste ochi din 2020 pana acum - dar totusi ei au ascultat de un tzspe ori campion mondial,Yamaha asculta de neica-nimeni. A cui e vina cand seful de proiect bajbaie sau asculta pilotii?(Avem aici lectia unui sef de proiect meserie Gigi-Lorenzo "this is the bike - you should adapt") A cui e vina cand o echipa angajeaza un pilot "supraevaluat","care nu stie sa mearga in curse","nu stie sa depaseasca""cu cea mai mare rata de regresie in curse" etc - vorbele tale si cauta sa il mai si prelungeasca?A lui Q?A lui Gigi dall'Igna?A lui Rossi?A lui Bartolini?Sau totul e vina Yamaha? Ai (as usual) o carenta de logica : pe de o parte lauzi Yamaha (am uitat pentru ce...pentru heritage ca pt altceva pt ce?) si inginerii sai,pe de alta parte spui ca majoritatea oamenilor de top angajati de Yamaha sunt de mare porc.Pai de aici tragem o singura concluzie : daca oamenii angajati de Yamaha (si nu ma refer la femeia de serviciu ci la oamenii de top - pilotii sefii de echipa,sefii de proiect etc) sunt precum zici tu ca sunt,inseamna ca insusi echipa e de mare porc,prin urmare strategia lor de abordare nu e deloc corecta,nu? Trage tu concluzia
-
city grip 2 sunt M+S
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui Kristian în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Stai sa vedem daca mai intra pe aici... - Azi
-
Să-i grăbești sfârșitul, să vedem de unde iei ambielaj.
-
aproape de 4 ani n-a mai intrat pe Forum colegul....
-
neatzaaaa scade greatzaaaa!
-
Deocamdata dorm in garaj, dar e bine de stiut ca am si alte optiuni
-
Grigore1 îl urmărește pe Electrochimie la otel
-
@dedant68Salutare! Sint extrem de interesat de tehnica ta pentru otel. Te rog frumos, putem vorbi ? Mulțumesc pentru răspuns, fie aici fie in privat.
-
Salut O recomandare la cauciucuri de iarna ? Si variante cu crampoane
-
Adi,am o camera liberă,cred că vei fi evacuat cu tot cu Mobre
-
Modificare mobra 50s
topic a răspuns lui pinnochio în Dadududuul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
Poti sa-i pui muzicuță,sa-i modifici evacuarea,alezezi admisia,baleiajele,pyi carvurator maî pwrformant,va ajunge la 6cp. -
Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata!
- Ieri
-
Multumesc mult! Au fost mai multi factori care au cantarit la luarea deciziei. Am prins fonduri rabla iar pe langa V-Stromul de 1050 am zis ca vreau si un scuter mai vanos putin. Nu este la gabaritul lui ADV 350, are roti de 16 deci este si practic pentru viata zilnica din oras / denivelari. Inainte de acest scuter am avut Yamaha N-Max 155 si mai bagam ture de 200-400 km fara probleme dar ii simteam limitarile in acceleratii de la 70-80 km/h.
-
-
Lucru de stiu, ca sa nu iti bati capul ofera direct buletinul.
-
s-a mai discutat si rasdiscutat subiectul asta. Sunt prea putine cazuri de piloti care au venit din WSBK si au rupt gura targului in Motogp. Invers au plecat piloti de duzina din motogp/moto2 si au ajuns staruri in WSBK si au luat campionate. Bautista de exemplu, nu stiu Bulega daca a luat titlu dar ultimul sezon s-a batut la titlu si asta a fost mediocru in moto2...
-
Echipele promoveaza constant piloti de la Moto2, fara nici o experienta, pe motociclete de MotoGp, in conditiile in care motoretele de Moto2 au mai putine in comun cu un prototip de clasa mare, decat are un sbk. De ce un pilot de la Moto2 este legitim sa fie promovat, iar un triplu campion mondial din WSBK nu? Daca ne uitam la ce s-a promovat in ultimii ani de la Moto2, cu una, doua exceptii, nu prea se poate vorbi de niste supertalente. Atunci, turcul de ce nu ar fi bun? De el depinde daca va confirma sau nu, dar talent are mai mult decat multi piloti de pe grila actuala la clasa MotoGP. Pai si eu comentez exact ceea ce vad. Vad in Q, un pilot supraevaluat, cu rezultate bune in calificari si dezastruoase in curse, cu plecari din pole si finishuri pe locurile 11-12 sau mai jos, cu cea mai mare rata de regresie in cursa. Este pilotul care nu reuseste depasiri curse intregi, dar are cea mai slaba defensiva din campionat. Din pacate, la Yamaha tine, pentru ca au vrut sa ii ofere tot ce si-a dorit. Toata dezvoltarea motocicletei s-a facut exclusiv pe datele si feedbackul lui. Sigur, seful de proiect a facut motocicleta, dar dupa mofturile lui Q. Tocmai de aceea ceilalti piloti Yamaha nu pot face nimic cu motoreta aia. La Yamaha, in momentul asta, este exact situatia de la HRC, cand era MM acolo... se pare ca nu au invatat lectia. Honda a invatat din experienta ... acum strange date de la toti, tine cont de impresiile fiecaruia si deja rezultatele se vad. De asta tot spun, ca Yamaha trebuie a se descotoroseasca de frantuz. Cu el proiectul bate pasul pe loc.
-
Cand sti sa faci limonada,atunci cand viata iti ofera lamai.Bravo de achizite!
-
O echipa de uzina sa se bazeze pe un nene de 29?30? de ani care n-a facut in viata lui o cursa in motogp....destul de...naiva?optimista? nici nu stiu cum sa o calific. Eu nu cred ca se bazeaza pe turkish delight,cred ca ii dau si lui o sansa.La o echipa de client.Dar prim pilot...meh.Chiar daca il pierd pe Q,nici chiar Yamaha nu ar fi atat de disperati.E frumos si cu stoppie si cu drift si cu sbk,dar aici e alta liga,si el nu a parcurs 1km de cursa macar - ne bazam pe wishful thinking deomcadata.Bine ar fi sa confirme,eu am indoielile mele cu privire la pilotii veniti din sbk,nu mai reiau,dar ii doresc sa mearga avion.Forza! Da da - clar e un efort financiar in plus,insa nu am zis sa o faca la nivelul F1,ci la nivelul Ducati macar - asta daca vor sa recupereze timpul si performanta pierdute ! Nu? Tu vrei sa te ridici de pe ultimul loc pe locul 2?3? macar nu?Banuiesc ca asta vor....dar daca nu sunt dispusi sa investeasca macar la nivel cu cei de pe podium (nu mai zic ca in mod normal pt a recupera gap'ul ar trebui sa investeasca peste ei),dar daca nici in ritmul lor nu esti dispus sa vii....ce pretentii sa mai avem la a recupera?Ori Ducati dupa cum chiar tu ai aratat,deja dezvolta 2027.So? Daca o luam asa pe sistemul "tu crezi ca aia nu stiu ce fac?bine ca esti tu destept sa le spui" nici nu mai are rost sa discutam. Pe acelasi sistem si tu esti foarte arogant catalogand drept neperformant sau ca nefiind in stare sa exploateze motoreta la maxim un pilot campion mondial precum Q. Eu comentez ce vad - si anume un constructor reputat care acum 5-6 ani se batea la primele locuri din clasament acum e pe ultimul loc.Astea nu sunt nuante,sunt facts.Ori daca a ajuns pe ultimul loc,in mod sigur strategia lor nu e corecta.Sau bine,sunt 2 variante : a) strategia lor de dezvoltare nu e corecta,de aia si locul pe care au ajuns b) strategia lor e corecta - Yamaha isi dorea cu ardoare ultimul loc la constructori.Obiectiv implinit. Alege tu o varianta Ideea de baza ramane - sunt in deep shiiit.Nu cred ca asta au intentionat,deci prin urmare clar au zbarcit-o. Repet - dezvoltarea nu tine de Q,sau nu ar trebui sa tina.Daca tine,inseamna ca strategia lor e prosteasca - revenim la HRC 2019 and beyound care ne-a aratat ce se intampla cand te iei cu dezvoltarea dupa directia dorita de pilot. Rezultatele vor aparea cand vor avea o directia clara si corecta - iar acea directie trebuie imprimata de seful de proiect,nu de Q. Q trebuie doar sa dea blana orbitoare.Si eu zic ca da.Daca va veni altul nu va reusi zic eu aceeiasi blana orbitoare. Pai tocmai - aveai un proiect mulat special pe guma fata proiect pe care te-ai co(d)it sa il schimbi din 2016 incoace,si acum cand ii vine apa la moara din nou acelui proiect,tu il schimbi cu un proiect mulat special pe guma spate?Fix acum cand se schimba iar lucrurile? Logica?In afara de faptul ca actioneaza cu un retard de 10 ani? Aparte de faptul ca apropo de buget - arunci o moto la gunoi in 2025,ca mai apoi sa arunci inca una la gunoi in 2026? In fine,sa vedem ce o iesi.Dar nu as miza mare lucru pe ei.
-
Mie si acum mi se pare "nava spatiala" comparativ cu restul comunistelor pe care le am. Chiar daca tot sunt rare ETZ -urile galbene, se pare ca la mine trag, am gasit oferta de nerefuzat pt inca un Etz galben, nu are acte, are multe piese lipsa si va ajunge motor de camp
-
Nu ai ce sa modifici, capacitatea cilindrica este prea mica. Singurul lucru pe care il poti face cu adevarat este sa mearga foarte bine ca mobra dar in limitele ei de 50cmc. Mie mi-a fost scarba maxima de Mobra 50 dar am avut ocazia sa merg cu o Mobra reparata foarte bine si care mergea super... dar bineinteles ca in limitele ei constructive.
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui raducanescovan în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Din ce stiu , placa odata refacuta nu mai are probleme si nu necesita rezerva . Am patit-o si eu , am ramas la spalatorie cu ea acolo dupa ce am dat un jet si dupa ce am schimbat placa nu a mai avut probleme la urmatoarea spalare. Culmea e ca am luat motocicleta din Germania, am venit pe ea pana in Romania cu doua zile de ploaie torentiale si nu a avut nimic... -
Ziua 4) Sambata -> Bergama - Izmir (120 km) E ora 07:15 si sunt primul la micul dejun. Brr, brr, e frig si in aceasta dimineata. De fapt, ce zic eu, e frig in fiecare dimineata, noroc cu ceaiul asta cald. Curand se alatura si niste americani din Texas. Glumesc cu ei pe baza fripturilor uriase de acolo, dar aflu ca au de fapt origini mexicane. Mi s-a parut ca tenul si aspectul fizic sunt de acolo, dar i-am lasat pe ei sa zica. Oricum, n-a durat mult si au dat-o pe spaniola. Habar n-au ei, dar ii inteleg aproape in totalitate, pai cine a crescut cu Thalia si Natalia Oreiro? Cand sa urc in camera sa iau rucsacul pentru vizita la Asclepieion ma trezesc ca imi da cineva binete. Mai mult de atat, ma intreaba si cum a fost ieri la Pergamon, daca am reusit sa vizitez tot. Ma uit mai bine la acest om si imi pica fisa, e domnul cu doamna de la turnichetul rotativ, cei pe care i-am intrebat daca am luat-o pe drumul bun catre intrarea la obiectiv. Ce sa vezi, aici au fost si ei cazati. Ne strangem mana si le povestesc cum a fost. Cu ocazia asta aflu si de unde sunt, Germania, Stuttgart mai precis. Au bine peste 65 de ani, dar sunt inca in putere si le-a venit cheful de plimbare. Ii las sa se bucure de micul dejun si plec cu taxiul spre obiectivul pe care n-am reusit sa il vizitez ieri din lipsa de timp. E coada la casa de bilete, italienii au fost mai rapizi: Achit taxa de 630 de lire si ii depasesc: Au ghid, asa ca as putea repeta faza de ieri, dar ma asteapta taximetristul, plus ca vreau sa ajung repejor in Izmir. E un oras mare si am nevoie de cat mai mult timp pentru a putea sa descopar macar o parte din el. O clipa de liniste: VIDEO 10.mp4 Continui: Pe drumul spre Izmir intalnesc un filtru al jandarmeriei. Unul dintre baieti rasfoieste paginile pasaportului si imi spune ca nu am viza stampilata din momentul intrarii in Turcia = problem. Pai ce problema sa fie sefule, eu teoretic puteam sa intru si cu buletinul, caz in care unde puneau vamesii stampila? Dupa ce ii confirm pentru a doua oara data la care am intrat in tara si vama pe unde am facut acest lucru, gen un fel de reintroducere a parolei, imi ureaza o zi buna si ma lasa sa plec. Intrarea in Izmir este extrem de aglomerata, dar foarte faina, cu palmieri pe ambele sensuri, marea Egee pe partea dreapta si multe cladiri de tip zgarie-nori. Ma strecor prin traficul intens si ma apropii de hotel, moment in care o politista imi face semn sa opresc. Tocmai ce depasisem prin partea dreapta o masina de politie, asta sa fie? Nu de alta, dar m-am comportat fix ca cei de aici, teoretic trebuia sa trec neobservat. O intreb daca am gresit cu ceva, dar imi raspunde in turca. Ii spun ca nu inteleg, dar fata mea ii da inainte pe limba ei. O schimb si eu: "- Auzi, unde se mananca o amandina buna aici?". Face ochii mari si scoate telefonul din buzunar, nu-i chip sa se inteleaga cu mine. Scrie timp de doua minute si cand apasa pe butonul de translate reiese ceva ce nu avea nicio logica. Surprinsa ca nu inteleg, ma intreaba daca stiu engleza :)))) Mai, ceva ceva stiu eu, tu insa.. ioc. In cele din urma recurge la limbajul universal, cel al semnelor. Intinde bratul spre inainte si spune: "- Go!". Asa bambolino, ai vazut ca n-a fost greu? Ajung la hotel, iar parcarea din fata este ocupata. Vorbesc cu baiatul care se ocupa de ea si cauta sa imi faca loc intre doua masini. Iese insa boss-ul hotelului si ii spune sa ma duca in parcarea subterana. Cobor cu liftul si acolo deja ma asteapta boss-ul. Imi spune sa trag mobra in spatele motocicletei lui, o Honda CB 1000 GT. Arunca un ochi si la a mea, apoi imi ureaza o sedere placuta si dispare printre doamnele care se ocupau de asternuturi. Bag repede un dus si in oras cu mine. Statia de metrou e aproape si in cateva minute sunt deja pe peron. Cost bilet: 33 de lire Meaamaa ce bine arata curmalele astea, dar hai ca iau cateva la intoarcere. Nu aveam ulterior sa ma intorc prin acelasi loc si am ajuns sa raman cu pofta. Florile o duc bine mersi, sunt putin peste 24 de grade afara: Primul obiectiv, liftul din Izmir: Accesul este gratuit, iar sus este o terasa frumoasa ce ofera o priveliste asupra marii: Terase exista si la baza liftului: Urmeaza faleza care este foarte lunga si amenajata de la un capat pana la celalalt: Arata ca o plantatie de orez, dar in realitate sunt niste scari acoperite de iarba pe care lumea fie se odihneste, fie admira marea sau asteapta feribotul, Konak fiind un punct de legatura cu celalalt mal: Turnul cu ceas: Drumul catre bazar credeam ca o sa ma pregateasca pentru aglomeratia de acolo, dar n-a fost chiar asa: Imi place cum arata la exterior moscheea Salepcioglu, asa ca decid sa intru: VIDEO 11.mp4 Bazarul Kizlaragasi a fost chiar lejer din punct de vedere al aglomeratiei: E buna plimbarea, imi place, dar ce fac cu foamea asta care nu-mi da pace? Am noroc si gasesc un restaurant care arata bine. La aperitiv, midii pane, foarte bune: La felul principal am pus degetul la intamplare pe meniu si i-am zis chelnerului sa imi aduca fix aia, orice ar fi insemnand "aia". Ei bine, "aia" avea sa fie file de macrou. Mda, n-am avut prea mult noroc de data asta, nu-s fan macrou. Cum foamea insa era mare, iar pestele gatit corect, l-am ras din farfurie: Din nou la plimbare. Asta drum principal, 5 benzi pe sens: Continui pe faleza: Observ un vanzator de castane si ma asez la coada. Cu acest plus de energie ii dau bataie pana ajung la capatul falezei. De aici o iau la intamplare pe strazi in directia cazarii: Zaresc insa la un moment dat o cafenea draguta si ma asez. Doua minute mai tarziu sunt asaltat de pisici, una mai frumoasa ca alta. O iau usor spre prima statie de metrou, statie care se dovedeste a fi si un punct feroviar: Intors in centrul orasului, bananai pe strazi pana ajung si la gara: Fac stanga imprejur si ma duc spre cazare, nu inainte de a opri la un supermarket pentru ceva dulce. La intrarea in hotel, o bijuterie de motor: Captura zilei de la supermarket: 26K de pasi facuti astazi, destul de slabut, dar maine am un obiectiv mare de bifat si sigur ii depasesc. Pana atunci insa, noapte buna!
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui TeDy 'M în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Bravo! Am scris aici ca, "cei 2 senzori-fiecare cu treaba lui" - cu diferite sarcini de informare a calculatorului evident. Deci celebra placă încă odată, Bine ar fi sa fie una de rezerva!
