Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. GoRacing. Acolo lucrează George (TNG) la japoneze, și Zdrobi la KTM. Mai este un băiat, dar nu i-am reținut numele, ceva cu C. Când este mai mult de lucru se ocupă și Ștefan de cross/enduro. Baftă!
  3. Azi
  4. Neatzaaaaa_________ Luni, diiii si spor!!
  5. Ieri
  6. Salut, imi puteti recomanda un service corect in zona de nord?
  7. comieu2005

    BURSA LOCALA

    PRET NOU: 6.600 EURO.
  8. Ultima săptămână
  9. Uite ca astazi am fost intr-un loc tare drag mie, circuitul de motocross de la Moreni, acolo am invatat (inca invat), acolo am transpirat ani la randul, acolo am si cazut prima oara si tot acolo am si participat la amatori cu KX450F. Nu am plecat pregatit cu camere sau cu inca cineva, am fost singur, decizie spontana dupa ce m-am intalnit cu un vechi coleg de motocross. Intreba cineva pe aici cum se simte pe offroad, greu de explicat accurate. La mers pe circuitul de la Moreni, pot spune asa, mai mult de 1m atitudine clar nu e de sarit cu ea. Pe rampele in ascensiune, DA poti sa tragi de ea si sa sari mai multicel, pt ca aterizezi in urcare de panta si nu dai cap suspensiilor. Suspensiile au fost setate dupa gustul meu si greutatea mea. Puteam sa le fac o idee mai rigide cu 5% dar am zis sa le las asa. La sariturile in viteza pe plat sa zicem ca este ok, nu dai cap suspensiei, decat daca vi lansat cu viteza mare (inertie multa). In ceea ce priveste whoops-urile si sariturile in pante descente, acolo chiar trebuie sa stai cuminte pt ca 200kg se simt esti cu "submarinul" dupa tine. Inertie, mai ales pe whoops-uri este coplesitoare daca te ia flama, sau intrii lansat in sectiunea de whoops-uri, cel putin pe circuitul de la Moreni, spun asta pt ca inainte de whoops-uri este o panta in ascensciune destul de lunga si inalta unde cu 2-a clar iti iei avant un 55km/h-60km/h si dupa hopul pantei urcate umreaza imediat whoops-urile. Cumva s-a simtit cum am simtit pe CRF300L cand am coborat o bordura, cu spritz, ridicand roata fata si aterizand cu ambele roti pe drum, cap de suspensie direct, de aceea am criticat si imi pare jenant ca o motocicleta noua cu aspiratii de offroad sa dea cap de suspensie, la o bordura de aprox 20cm inaltime. In viraje stranse sau ace de par, mie mi-a parut foarte stabila motocicleta, asta si pt ca este grea. Circuitul de la Moreni este ok sa fie facut cu 2-a cap coada, cutia de viteze si demultiplicarea transmisiei finale 14-47 daca nu ma insel, astea sunt valorile. Regula de baza, la offroad cu 450MT mergi cu maxim 50% din rezervor, altfel te vei lupta cu masa ei. Clar trebuie evitate opririle in panta sau in plan inclinat pt ca trebuie echilibrat "submarinul". In padure, cat timp ramai pe acel "drum" forestier, este super ok, poti face orice cu ea si asta cu anvelopele de moto GP din dotare, pe un pamant si pietris uscat. Probabil ca si prin coasta merge daca iti mentii avantul ca sa fentezi masa motocicletei, dar aici este obligatoriu sa avem anvelope cramponne, nu povesti.
  10. O masina foarte reusita, foarte confortabila pe drumuri proaste.
  11. Harley patinează pe gheata subțire. Au numai ceo-i care nu cunosc piata și nu sunt nici măcar motocicliști (sau sunt de fațadă doar). In ultima vreme ii mănâncă Indian pe pâine.
  12. Un scurt rezumat Se pare ca Harley aveau o uzina in China unde produceau sportster. La un moment dat au decis sa renunte la sportster ca sa vanda modelele mai scumpe, mai "prestige" si au bagat-o pe aia cu "nu putem trece motorul la euro5, suntem nevoiti sa renuntam la el". Chinezii au cumparat uzina si planurile, au trecut motorul la euro5,si acum fabrica ei mobra, doar ca nu are sigla harli. A, si costa 10.000E. Baietii care au incercat-o(posesori de sportster) au zis ca e fix sportster cu o suspensie spate ameliorata si vreo 2-3 plastice de o calitate mai slaba care pot fi inlocuite.
  13. Toate au rulment in spate, probabil te refereai la simering. Da, M67 toate au fost cu simering in loc de pasla.
  14. Buna dimineata! Deja incepe sa dispara greata! Buna dimineata! Cucu! Cucu! Cucu! Nu mereti la lucru? Buna dimineata!
  15. Salutare! Se vinde un batran Renault Megane 1, motor pe benzina, 1,6 / 16 supape, fabricatie 2002, eu sunt al doilea proprietar si il detin din 2006. Are 180.000 km. reali, a fost masina de familie si de mare ajutor in multe operatiuni de amenajare a casei si atelierului meu. Este inmatriculata pe numele meu, acte ok, fiscal fara probleme. ITP valabil pana in iulie 2026. Masina corect intretinuta de-a lungul timpului, consumabile schimbate la timp. Operatiuni executate recent: - inlocuit consumabilele si rulmenti roti spate in iunie 2025 la 179000 km. - inlocuit rulmenti roti fata, burdufe planetare, amortizoare spate,cauciucuri vara noi in 2024 la 175000 km. - distributia facuta in 2023 la 170000 km. Functioneaza perfect, nu bate, nu zdroncane, are cateva zgarieturi de prin parcari. AC si incalzirea functionale. Ofer si un set de cauciucuri de iarna. Se poate vedea si proba in Bucuresti, zona Opera Romana. Pretul: 800 Euro, poate mai discutam... Tel 0722702892 Vlad
  16. Știam eu ceva, dar nu foarte exact: https://share.google/images/4UMnqHT850ZKmfr01
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...