Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Foarte util acest ghid pentru începători! Multe dintre întrebările mele și-au găsit răspuns aici, mai ales cele legate de echipament și alegerea primei motociclete. Dacă mai sunt și alții interesați de siguranță, experiențe personale sau chiar literatură moto (da, există și asta!), vă recomand să aruncați o privire și pe https://kitab-evi.com – am descoperit acolo articole interesante despre cultură, aventură și chiar câteva recomandări de cărți scrise de motocicliști. Mulțumesc celor care contribuie activ pe forum – e aur curat pentru începători ca mine!
  3. Singura mentiune ar fi ca iti maresc diametrul mansonului. Mie asta mi se pare o chestie buna dar depinde si de marimea mainii.
  4. Azi
  5. la masina la MCV, 70.000km am mers din plin in rezerva si tot asa.. niciodata nu m-am gandit la treaba cu arsu pompei
  6. era bun un cod sau model ca lumea sa verifice mai usor compatibilitatea.
  7. dc sa il scoata din cauza la 1-2 snowflakes.. GG espeleta
  8. Preț: 60 lei. Produs nou,nefolosit. Viziera se potrivește la mai multe modele de căști AGV. Este pregătită pt pinlock. Priviți cu atenție în foto sistemul de prindere,dacă aveți unul asemănător sigur se potrivește. Predare personală în București. Tel: 0724180218.
  9. 83) ITP luat cu succes pentru inca doi ani, mobra e in stare impecabila din punct de vedere tehnic 84) Liftstick Louis + gresare lant
  10. A fost uscata pista, dar spalata de ploaie si nici asa nu excela la capitolul aderenta. Iar virajul 1, parsiv rau... Cat ai dat? 185 euro, 3 zile? Cu ceva ani in urma, citeam o statistica care spunea ca cel mai periculos loc din lume este patul. Peste 90% dintre decese se produc in pat.
  11. Prin alte tari au standuri dinamometrice mobile fix pentru speta asta si altele asemanatoare. Probabil ca in curand va avea si RAR-ul daca nu are deja. Am vazut prin filmulete din UE astfel de standuri si pt biciclete electrice sa-i prinda pe cei care nu se incadreaza la bicicleta. ( puteri mari, viteze peste 25km/h). Prin Bucuresti sunt multe astfel de biciclete si trotinete.
  12. Mersi de idee. Poate fi si asta o optiune buna... de studiat.. Mersi mult pt poze.
  13. Dupa 2 ani am reusit sa scot vaca la pascut. E primul drum de 300 km dupa o perioada lunga, prea lunga. Mi-a lipsit mult desi nu a fost perfect. Am ceva probleme de carburatie (cred ca e ceva in aer) si trege greu sau deloc peste 3500 ture. Ramane fara benzina. Trebuie sa inspectez (probabil va mai dura un an) dar nu stiu cand. Pana in 80-90 merge bine, asa ca... Pe drum am reusit performanta sa fiu muscat de o viespe de oo..... neobisnuita si terifianta situatie. PS: Multe multumiri Dl Radu. Totul este bine. PS2: multumesc @apriliacluj cu intarziere. nici pe aici nu am mai intrat de ceva timp. Lumea ar putea crede ca am murit. De fapt multa munca la lopata...
  14. nu am folosit niciodata la DR asa ceva (sau la alta motocicleta - la Mobra nu este cazul), dar mi s-a "aprins beculetul" accidental.
  15. Okay. Totusi diferenta de 20 de ani intre Fiat si DR ... Calitatea materialelor, sa nu mai vorbim ..
  16. good point Nu are legatura "cu ce se moare"-lumea moare si in pat,dar nu ar trebui sa se moara cu motocicleta pe circuit - colegul are un point foarte bun acolo. Salom a murit facand o greseala normala cand fortezi,nu a facut nimic anormal - pilotii e normal sa forteze si e normal sa greseasca si sa cada,nu e normal sa plateasca cu viata pt asta.Si mai ales ca s-a intamplat cu moto2,deci in mod clar cu o moto de gp ar fi avut un outcome similar cine gresea acolo. Aia e vina organizatorilor si a circuitului....e o situatie ce se face simtita tot mai mult - multe circuite favorizeaza cursele auto care nu au nevoie de atatea norme de siguranta ca si cursele moto pe deasupra cursele auto sunt mai populare atrag mai multi spectatori si iata,au nevoie de spatii de degajare mai mici. Favorizand cursele auto in general si F1 in special,se recurge tot mai mult la asfaltarea zonelor ce in trecut aveau gravel traps pt a da posibilitatea pilotilor sa revina inapoi in competitie dupa ce au facut o mica greseala,pt ca daca intra in gravel trap cu masina de F1 (si chiar cu alte masini LeMans series etc),mai ies de acolo greu spre deloc.Circuitul Paul Ricard a dat "moda" asta si e ok pt F1 si masini in general,dar la moto iata,e o problema pt ca odata ce pilotul pierde fata si e pe jos,pe asfalt aluneca mult mai mult ca in gravel trap care e facuta special sa il opreasca rapid si ajunge la bariera cu viteze iata,mortale pt moto. Montmelo e inaugurat in 1991? e unul din primele circuite moderne si in general e f safe,insa in acea zona unde a murit Salom se recursese,exact precum am descris mai sus,la asfaltarea gravel trap'ului special pt cei din F1 si Salom din pacate,fix acolo a cazut. La fel au facut mai nou si cu Parabolica de pe Monza....bine ca nu fac o imensa parcare in care sa deseneze cu creta pe asfalt niste linii si pilotii sa mearga intre ele - Paul Ricard style dupa cum am mai zis. Meh,aia e problema F1,problema motogp este faptul ca multe din circuitele de gp sa nu fie "transformate" in circuite F1.
  17. Eu folosesc tuburi termo contractante, daca zic bine. Se gasesc tot prin china pe dimensiunea manșonului. Avantajul e că păstrează dimensiunea originala, nu incarca ghidonul cu material. Dezavantaje, n am identificat.
  18. Scuza-ma pe mine ca mi-am permis sa imi folosesc timpul in incercarea de a te ajuta. Puteai sa zici mersi si sa treci peste. Entitled litle twat!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...