Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Si a mea face asa si cand incepe ma potolesc.. dar la ce viteza depinde mult si de drum/vant sau daca am topcase si/sau gentile laterale.
  3. Vand cooper XVS 1100 V STAR , Drag Star, an 2005 cu multiple dotari, anvelope noi michelin, tobe custom, parbriz, deflectoare de aer pentru picioare, crash bar, suport picioare, sissy bar, acumulator nou. In stare foarte buna. ITP valabil pana in 2027, asigurare valabila, rulaj 50400 km. Motorul se gaseste in Resita. Vanzare se face doar cu transcriere. Ofer certificat fiscal. Telefon. 0723207480
  4. bancul saptamanii e singurul motiv ca nu ti-am sters anuntul! PS. pana diseara la ora 20.00 ai perioada de gratie, te rog sa-ti completezi anuntul cu datele necesare. citeste regulamentul Bursei!
  5. Vand cooper XVS 1100 V STAR , Drag Star, an 2005 cu multiple dotari, anvelope noi michelin, tobe custom, parbriz, deflectoare de aer pentru picioare, crash bar, suport picioare, sissy bar. In stare foarte buna. Mai multe informati la telefon.
  6. Chiar nimeni....stiam ca ati mai fost..
  7. Azi
  8. E pilot scoala lui Rossi - front feeling.Daca nu are front feel nu se incumeta. De fapt majoritatea sunt asa,foarte putini probabil din astia noi pot forta fara sa simta fata. Marcelino e unul din ei,i guess... Cred ca Pecco e mult mai matur dupa sezonul 2024 pe care l-a pierdut cazand destul de mult (chiar daca pe GP24 nu avea problemele de acum),si va fi si mai mult dupa 2025 - vorba aia "inveti mai multe din esecuri decat din reusite". true true
  9. Bună ziua, Se vinde bicicletă COLINELLI. - roți de 27.5". - frâne pe disc (mecanice). - suspensii față și spate (ajustabile). - manete frâne, schimbător și foaie Shimano REVO Shift. - schimbător pinioane Shimano Tourney. Bicicleta este absolut nouă, nerulată nici măcar un metru și, evident, este în stare perfectă de funcționare. Fără acte și asigurare RCA, ITP expirat, nu ofer fiscal! Se poate vedea in Măgurele, Ilfov. Contact la 0722.640.268. Prețul este RON1000, foarte puțin negociabil. Numai bine!
  10. ianachim

    Pierdut top case

    Ti am pus anuntul pe info trafic romania incearca sa l pui si tu te facebook ul zonal daca gasesti pagini
  11. anu trecut s-a batut la titlu pt ca JM a fost la fel de des incompetent ca Peco si faceau leapsa pe griblura... Nu forteaza pentru ca nu simte fata si nu-si poate da seama unde e limita si prefera sa nu mai repete greselile facute in 2 sezoane la rand cand se tavalea foarte des. Anul asta nu cade pt ca a invatat ca asa pierde puncte. Cand o sa isi gaseasca feelingul o sa reduca din diferenta din nou. Oricum sa-l compari pe Satana cu Peco, chiar daca sunt pe material similar, e greu de digerat pt oricat de fan Peco ai fii. MM e in liga luni, restul sunt wannabees..
  12. Gyurka

    Pierdut top case

    Am pierdut valiza moto (topcase) Givi V46, în primele ore ale noptii de 31.07.2025, pe raza comunei Perișani (jud. Vâlcea) în porțiunea celor 12 km de drum neasfaltat ("mulțumesc" Google Maps). Conține obiecte personale și acte. Ofer recompensă persoanei care mă ajută să reintru în posesie.  0722 47 12 47 Mulțumesc.
  13. Colegu', nu stiu ce citesti tu sau ce intelegi din ceea ce scriu. Clar, nu intelegi ceea ce intentionez eu sa transmit si singura explicatie este ca citesti pe sarite sau in diagonala. Ori nu citesti decat prima propozitie. De vreo trei zile tot iti spun despre declaratiile lui Rossi si am insistat ca asta era filosofia lui si el era exceptia. El era capabil sa stea acolo, fara sa cada, pentru ca.. Rossi! In postul din care ai selectat doar ce ti-a placut, am nuantat putin si am aratat ca astazi filosofia lui nu mai este valabila. S-au schimbat vremurile, s-au schimbat motocicletele, pneurile, aero, motoretele cer un pilotaj dus la extrem, diferentele de performanta, intre piloti, sunt foarte mici, pole-urile se castiga la sutimi sau miimi de secunda. Cursele la fel. Azi daca nu cauti limitele si sa incerci sa le depasesti cateodata, ramai in pluton. Stacheta a fost fixata foarte sus. Nu poti sa il bati pe MM, mergand la 99%.. Mergand in zona de confort. Cei care vor titluri, nu numai in declaratii, trebuie sa riste. Iar riscul inseamna sa iei contact cu planeta, din cand in cand. Repet, nu stiu ce intelegi tu, nu stiu la ce curse te uiti, dar cand vezi un pilot care pleaca din pole sau din prima linie, are toata pista goala in fata si termina pe 7-8 sau chiar pe 11-12,... cand este depasit pe toate partile, uneori de motociclete din coada clasamentului sau de rookie si piloti din esalonul 2 valoric, cred ca ar trebui sa iti pui niste intrebari cu privire la prestatia acelui pilot. Chiar daca esti fanul lui. Intr-un post anterior spuneam, ca anul trecut, pe GP24, cu care avea feeling, a cazut mai mult decat anul asta, cand se plange ca nu simte fata. Oare de ce? Pentru ca nu mai forteaza ca anul trecut si nu mai risca. Nu risca, nu castiga. Anul trecut s-a batut la titlu si il putea castiga daca nu cadea atat de mult (ar fi fost cel mai meritat titlu al lui), anul asta este la 168 de puncte fata de Satana.
  14. Ahahah, deci nu forțează dar se plange ca nu castigă
  15. @Method Peco a invatat din greseli, sa nu mai cada cum a facut-o sezonu trecut. chiar daca nu simte fata nu forteaza fix ca sa nu cada. O fii invatat ceva de la Satana
  16. Exact.Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur si ai enuntat fix ceea ce tot spuneam eu,nu? That was my point.Multumesc ca dupa ce m-ai contrazis pana in panzele albe,acum imi dai dreptate.Fara sa iti dai seama probabil Da,corect,uitasem de Lorenzo -omul simtea perfect maximul la care poate duce motoreta (as parafraza un anume Marc Marquez care il lauda spunand ca simte mai bine decat el grip'ul pe gume reci).Singura motoreta pe care nu o simtea era...ghici care?Honda in 2019.A avut o mare frasuiala cu japonezii in acel an spunand ca nu poate forta daca nu simte fata - ei i-au zis sa forteze no matter what,a facut-o in orb ca sa zic asa si - fisura coloana dupa cazatura la Assen parca... In concluzie smecherii naturali nu trebuie sa cada pe jos ca sa vada unde motoreta nu mai poate,o simt si o evita. Marcel facea ce putea face pe acea motoreta care avea probleme (mari) cu grip'ul si feelingul fata - a zis in multe randuri ca pierde fata fara avertisment si atunci aia era singura modalitate sa inteleaga cat de mult se poate duce cu fata - efectiv sa forteze pana cade,dar asta nu inseamna ca ce facea el pe RCV e lege pt toate stilurile de pilotaj si toate mototerele. Alonso in 2005 cu acel Renault F1 vira voit mult mai mult rotile decat era necesar pt ca masina subvira crunt insa steering damper'ul din bot rezolva problemele si recapata aderenta mid-corner si totul ok - e un alt exemplu de adaptare a pilotajului la conditiile particulare "de lucru" ale respectivului monopost,dar asta nu inseamna ca acela e un mod corect si normal de a pilota. Treaba e de fapt foarte simpla - colegul xt o complica (si se pierde in explicatii) pt a justifica teoria lui cu "Q nu piloteaza Yamaha la maximul ei" si a gasit explicatia perfecta - "pt ca nu cade" Uita/omite/ignora exemplele pe care i le-am dat cu Rossi/Stoner/ chiar Lorenzo care cadeau f rar si cu toate astea duceau motoretele la maxim. Se agata de un stil de pilotaj al lui Marquez din perioada Honda ce incerca sa simta cumva limita unei motorete care era renumita pt lipsa de feeling fata si care pt a intelege unde se termina grip'ul si motoreta "lets go" era obligat efectiv sa forteze pana cade. Dar "exemplul Marquez" e fix exceptia de la regula,mai ales ca acum pe Ducati,iata ca Marcelino nu mai cade - rapid am fost contrazis si cu asta "a cazut si la Brno in quali" - people make mistakes.A si zis din cate imi aduc eu aminte ca s-a uitat ca tampitul dupa Zarco si de aia s-a dus si el Eu l-as da exemplu aici si pe Vinales - stiu,stiu rezultate foarte inconsistente,dar eu cred ca acel pilot poate duce orice motoreta la maximul capabilitatilor ei,si totodata e un pilot care cade super-mega rar,la fel ca si Quartararo. Iar problema lui Bagnaia e fix asta - nu simte fata si atunci e temator in a forta.Dar desigur,si cu asta am fost contrazis,desi tot ce am facut a fost sa citez declaratiile pilotului...
  17. Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Sa-ti dau un exemplu, am avut o mobra care la 225km/h incepea sa serpuiasca de spate viteza maxima fiind de 240km/h. Ce zici, ar fi fost indicat sa o imping spre 240 cu riscul de a-mi lua zborul de pe sosea sau sa o las la 225km/h?
  18. neatzaaaa! Azuga taie greatzaaaaa!
  19. @ Radu: Parcă tot mai bine arată indiferent de trecerea timpului. Bravo, Radu! @ Chuki: Interesantă construcția aia cu acoperiș țuguiat! Seamănă cu cele de pe YT din categoria "Survival Bushcraft Shelters". Spor la lopată! Dacă n-aș fi ieșit la pensie de la Caterpillar îți recomandam un buldoexcavator
  20. Buna dimineata! Hai cu uichendu!
  21. Ieri
  22. Exact asta spunea si Rossi, intr-un interviu. Ca atata vreme cat stai intre limite, esti safe, cand treci de acele limite, esti in danger. Tot el spunea mai departe, ca linia de demarcatie intre safe si danger este una foarte foarte subtire si ca baietii buni stiu sa stea acolo, fara sa treaca dincolo. Dar asta este valabil pentru el, pentru unul ca Stoner, Jlo.. supertalente care au avut foarte putine cazaturi in cariera lor, desi au castigat tot ce se putea castiga. De atunci lucrurille au evoluat mult... stacheta ridicata de baietii astia este atat de sus, incat oricine doreste sa le depaseasca performantele, trebuia sa piloteze mai agresiv, sa duca limitele mai sus, sa isi asume riscuri mai mari. Motocicletele s-au schimbat, cer un pilotaj extrem, vezi cum se pilota acum 15 ani si cum se piloteaza acum... asa ca vrei sa fii acolo in top, trebuie sa risti. Astazi, pole-urile se castiga la sutimi de secunda (sunt 11-12 piloti in mai putin de o secunda), au fost curse castigate la miimi de secunda. Asta este nivelul. Pana si MM93, cu tot talentul lui, trebuie sa mai cada, ca sa stie pana unde se poate intinde. Teoria lui Rossi este corecta, in principiu, dar este valabila pentru unul ca el. Si era valabila cand el era zeu, adica acum vreo 25 de ani.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...