Toată activitatea
- Ora trecută
-
Categoric ca nu va face minuni, da mna, e ceva nou, mult așteptat Nebunie ar fi sa termine cursa si sa nu fie ultimul
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
pana la urma daca iti asiguri titlul nu vad care e problema. parca pleaca in wsbk la anu deci scapam de el? io cred ca a gresit cuvantul, a zis motivation in loc de confidence ce vrei mai mult ca motivatie decat sa-l bati pe Satanel? la asta viseaza toti. -
Nicio nebunie, ca o s-o calareasca Augusto Fernandez...
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Uitați ca și Uccio are o părere: (Bine. Ori Gică Hagi, Gigi Becali ori el cam tot aia dar cam si el zice ca Pecco cam are lipsa de motivație) https://www.facebook.com/share/1AuDYJm7c2/ -
Prietenul meu e din Bistrița, dar se poate deplasa prin tara, dupa ce schimba cateva informații cu un potential vanzator.
-
Locatia?
-
Nebunie
- Azi
-
Breiching niuz Macar daca nu avem mare lucru de vazut in lupta pentru campionat/curse, ne dă yamaka ceva de urmarit/discutat
-
Salut, pentru voyager, sa mai puna vreo 3000 :)))) Alea s scumpe , nu are buget de asa ceva. cu 5k, poaaaate gaseste un vulcan mai vechi sa fie ce vrea-cilindree mare.
-
Nici eu, dar tin sa imi fac datoria.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Japoneji's prosti iar kateemu-i in faliment Tu chiar nu citești ce scrie "cititoru-n stele" al forumului? -
https://maps.app.goo.gl/BCyvSzYngu5EVP6e6 Nu stiu despre "sa lucreze in fata mea" dar afli tu.
- 4.244 răspunsuri
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Kagemusha în B.B.ul Competitii Internationale
Indoneza. Cocalaru' tot cocalar. Deși trebuie să recunosc că cel mai cocalar e Canet. Jur că nu mai încerc niciodată să-l contrazic pe Method Man și nici nu voi citi ce scrie! Poate reușește și Pecco să frâneze mai bine cu un cauciuc față mai ca lumea. Și eu tot la japonezi mă gândesc, mai ales Honda, dar poate și KTM, sper... -
Am reusit sa accesez programul. Softul nu functioneaza pe Windows 10 sau 11. L-am deschis pe Windows 7 Ultimate și am inteles că cel mai bine se împacă cu Windows XP. Dar fiindcă merge și cu win 7, nu am mai facut alte experimente. Rezolvat. Se poate închide. Multumesc.
-
E ora 01:00, trebuie sa ma trezesc la ora 06:00 si nu reusesc sa adorm. Pe la doua si ceva timp primesc mesajul cu "nu pot sa mai vin" care avea sa imi schimbe planificarea pentru weekend. Mut alarma la 07:00, chipurile sa dorm putin mai mult, dar n-avea sa fie, la 03:30 deschid laptop-ul ca sa fac un traseu de doua zile pe care ulterior sa il import pe navigatie. Puteam sa fim trei, trebuia sa fim doi, am ramas doar eu. Planurile se schimba, plimbarea insa ramane. Ziua 1 -> Bucuresti - Veliko Tarnovo cu "ocolire" prin pasul Vratnik si serpentinele din comunele Sliven si Kotel (511 km) "cheie de 14, cheie de 14" imi reaminteste creierul, asa ca prima oprire este la Dedeman Giurgiului. In vama, cum altfel daca nu aglomerat in perioada asta, nu-i insa bai, ma strecor. In dreptul benzinariei Petrom opresc, e un grup de motociclisti pe mijlocul drumului si nu am pe unde sa ii ocolesc. Il intreb pe ultimul din grup de ce nu se inainteaza si imi raspunde ca nu se poate, un autocar si un tir sunt in paralel, iar distanta dintre ele e prea mica. Dupa doar cateva minute lucrurile se pun in miscare, asa ca-i dam bice, ei in fata, eu in urma lor. Vad ca au veste cu "slow riders". Imi vine sa rad, crezand initial ca e un nume pus la deruta, dar nu, e cat se poate de exact. Nu mi-a fost usor, dar am reusit sa merg in urma lor pana la Polikraishte, moment in care ei au continuat spre Veliko, iar eu am facut stanga spre serpentine. Nu mi-a fost dat pana acum sa vad motociclisti cu o conduita atat de preventiva, de corecta. Semnal la absolut fiecare schimbare de directie de mers, respectarea limitei de viteza, replierea pe banda 1 de fiecare data, depasiri in cea mai deplina siguranta, mers in grup in forma corecta. Eu cred ca atunci cand s-a scris conduita preventiva de condus pentru moto, pe baietii din grupul asta i-au luat drept exemplu. Toata stima si respectul, dar eu unul n-as putea, asa ca atunci cand am facut stanga am revenit la stilul meu, depasind tot ce intalneam in cale. Pasul Vratnik este acum 100% asfaltat, numa' bun pentru sportive. Data trecuta cand am trecut pe aici am mers numai pe prundis. Serpentinele de la Sliven si Kotel sunt in aceeasi stare pe care o stiam si in trecut, bune de dat. Omurtag - Veliko, plictisitor in comparatie cu serpentinele, dar totusi un drum fain. In jurul orei 16:00 ajung la cazarea din Veliko, trag mobra in garaj si ma bag direct la dus, mucificat fiind de caldura, asta desi dimineata si prin padure, brrr brrr. N-aveau Zagorka, am luat Kamenitza. N-aveau oaie, am luat porc. Cum n-am dormit nici macar doua ore legate, eram putin obosit, dar e timp suficient de somn pe lumea cealalta, asa ca hai la pas prin centru. Stiu un loc in care se serveste cafea turceasca, asa ca il includ in plimbare, ocazie cu care, vazandu-i ca nu cunosc orasul, le sugerez unor tineri unde sa manance bine. Inapoi la cazare, dus, oleaca de aer conditionat si inapoi la terasa, fizicul asta de invidiat trebuie mentinut. Berea e buna, friptura la fel, ce sa mai, veatza! Aproape de ora 00:00 ma bag la somn, maine urmeaza alte serpentine. Ziua 2 -> Veliko Tarnovo - Bucuresti cu "ocolire" prin pasul Shipka si pasul Troyan (524 km) La ora 07:30 sunt prezent la micul dejun crezand ca voi fi primul, dar niste francezi au fost si mai matinali. E o zi frumoasa, dar rece, iar prin padure cu siguranta va fi si mai frig, prin urmare iau un polar pe mine inainte sa plec. Pasul Shipka e neschimbat si il parcurg repejor. Opresc pentru un susu si continui spre Karnare. Inainte de urcarea spre pasul Troyan trag pe dreapta asteptand un musteriu, aka un motociclist sau grup de motociclisti, in ideea de a nu merge singur. Nu trec 30 de secunde ca si apare unul. Ma saluta si isi vede de drum. Trag manusile si ii dau bice dupa el. Merge repede si deja ma gandesc ca l-am ales gresit, ca nu ma voi putea tine dupa el. Pe masura ce apar serpentinele incep sa il ajung din urma, iar cand vin alea mai "grele" deja sunt calare pe el. Isi da seama de asta, astfel ca semnalizeaza dreapta sa il depasesc. Nu tati, nici vorba, hai sa vedem ce poti. Nu imi dau seama ce model de Bmw are bulgarul, dar oricum ceva mai vechi, un RT sau ceva similar. Nu franeaza suficient inainte de curba si ajunge in situatia in care franeaza destul de brusc fix in apex la virajele mai stranse. Situatia se tot repeta, dar incerc sa ii las spatiu, sa nu se simta presat. In dreptul monumentului din varful pasului e o adunare ceva, sunt foarte multe Porsche-uri, care de care mai misto. Cum insa bulgarul meu nu opreste, ii dau si eu bice, acum pe coborare. Ajungem la un moment dat alt bulgar pe motor, asta avea ceva mai modern, se vedea din liniile cadrului si carenelor, dar nu mi-am dat seama de producator, cred ca Yamaha. Oricum ar fi, mergea incet, clar mai prost si decat bulgarul meu, iar cum asta nu incumeta sa depaseasca, n-am mai avut rabdare si i-am depasit pe amandoi. In Lovech am vrut sa opresc in centru pentru un waffle cu de toate, dar gandul la o halba rece de Ursus la draft m-a facut sa continui. Bate vantul de numa', a suflat doua zile non-stop, dar nimic nu ma poate impiedica sa ajung cat mai repede la masa de pranz, nici macar vama care era super aglomerata. La 15:50 trag mobra in parcare, la 16:00 sunt la bodega, ospataaar:
-
gascoigne îl urmărește pe Service Scutere
-
Poti posta un link, te rog? Caut si eu un mecanic priceput care sa lucreze in fata mea. Multumesc.
- 4.244 răspunsuri
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui damager în B.B.ul Competitii Internationale
In 2027 se schimba cauciucurile. Va depoinde foarte mult de directia care p vor da gumele. Pirelli are un cauciuc fata fantastic, ducati este o mobra concentrara pe guma spate. va depinde foarte mult de cauciucuri performanta, mai ales ca nu prea vor avea date producatorii. eu tot pe japonezi pariez daca o sa fie unii care sa bata ducati, aprilia mi-i se pare ca se misca prea incet si investesc prea putin in dezvoltare fata de honda si chiar yamaha. Va ramane de vazut daca mm cu ducati vor ramane la fel de competitivi. Cu MM realitatea este ca nu ai nevoie de o mobra extrem de competitiva, compenseaza el pana la un punct lipsa de competitivitate. -
Stau-De-6 îl urmărește pe Kawasaki Voyager
-
Salutari! Un prieten de-ai mei (care nu are cont aici) cauta un Kawasaki Voyager. Aceasta este prima lui optiune, dar este deschis si la alte motociclete din aceeasi categorie, cu motor mai mare de 1.500 cmc. Bugetul este de 5.000 €. Pentru detalii si informatii, va rog sa luati legatura direct cu el: Paul - 0722778772. Multumesc!
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
ce duda frate, au 7 victorii duble la rand. rusine mi-ar fi. ref caderea de forma a fratelui mai putin popular: multi se asteptau sa nu tina si iata ca se intampla. mai tarziu decat se astepta. imi pare rau pt el da ma bucur pt mm -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Mai ales cand duda aia a castigat cate? 24-25 de curse din 28 disputate? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
GP 24 a fost super ok ptr pretendentii la titlu, chiar si in 2025 pilotii mai de mijlocul plutonului sunt foarte competitivi, injinerii au dezvoltat-o/imbunatatit-o si acum unul din pretendentii de anul trecut nu se mai intelege cu ea, in schimb Satana merge lejer cu ea. Injiner fiind, cum ar fi sa recunosti ca ai facut o duda??? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
De unde le scoti, frate? Pe ce iti bazezi afirmatia??? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui bmdbmw în B.B.ul Competitii Internationale
Nu stim decat ca in mod normal Gigi si inginerii dezvolta mobra, insa am inteles ca au fost impresionati de ce poate face MM cu o motoreta si poate ca acum tin cont mai mult de feedback-ul primit de la el. Poate ca in goana dupa performanta vor cadea in aceeasi capcana ca Honda... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Nu ma contrazic cu nimic. Datele alea de care vorbesc, nu inseamna nimic, per se. Sunt comparate, analizate, interpretate si confirmate de feedbackul pilotului. Ai fost atent la ce spunea Bezz, in camera in care asteapta premierea?? Spunea ca in virajul 2 nu a fost rapid tot weekendul. Ei bine, un asemenea viraj, este locul in care un pilot care vrea sa progreseze, va incerca sa imbunatateasca si asta inseamna sa caute acele limite. Uneori, trece de aceste limite si face poc. Ar trebui sa intelegi ca la nivelul ala, limita intre win si poc este extrem de fina. Nu il mai baga pe Rossi in aceasta discutie. Omul are o filosofie diametral opusa fata de MM. Iar daca este sa ii credem (si nu vad de ce nu i-am crede, cata vreme au concurat ani de zile impotriva lui) pe Pedrosa si Lorenzo, in multe curse nici macar nu isi batea capul sa fie cel mai rapid, ci facea tot posibilul sa ii faca pe ceilalti sa fie mai lenti ca el. Apoi daca te ancorezi in sinergia faptelor, ca sa parafrazez un clasic, vei realiza ca vremurile lui Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Doohan, etc, s-au dus. Azi avem in PR sau Quali 12-13 piloti intr-o sec... au fost curse in care primii doi clasati au fost despartiti de cateva miimi de secunda, astfel ca daca nu scoti tot ce se poate din motocicleta, ajungi la coada plutonului. Asta inseamna sa cauti limitele despre care tot discutam, iar cand le cauti mai si cazi. De aceea astazi se cade mult mai mult decat pe vremea lui Rossi, Stoner, Lorenzo, etc.. iar cine nu cade... stii tu. Daca JM incepe sa se acomodeze pe motoreta si sa aibe rezultate (si realizeaza ce tampenie a vrut sa faca), va ramane la Aprilia. Aprilia este motocicleta cu potential. Intr-o asemenea situatie, Q nu va ajunge prea curand la Aprilia, decat daca accepta un loc la echipa de client. Si oricum, nu cred ca va face mare branza... parca il si aud, dupa vreo jumate de sezon, plangandu-se de motocicleta, ca o boarfa. Asta stie el cel mai bine, sa se planga, sa faca mofturi si sa ameninte cu plecarea. Mai nou, daca i-ai citit declaratiile, vrea o motocicleta cu care sa castige din prima. Omul nu vrea sa puna umarul la un proiect, el vrea totul de-a gata. Basini de primadona! Ma tem ca nici Aprilia nu poate sa ii ofere o asemenea motocicleta, inca. Sa nu ajunga pe la KTM, in locul lui Acosta sau la Honda.. As muri de ras.. -
Nu cred ca ne mai viziteaza initiatorul...