Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. sa ne auda zeii. KTM a si lasat piloti sa plece cand nu mergea. as mai cobora putin in alfabet :))
  3. La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km? Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor
  4. La un moment dat (atentie la formulare) alternativa Aprilia era mai plauzibila decat KTM. De fapt, in urma zvonurilor care il privesc pe Vinales, s-ar putea ca Aprilia sa mai aibe un loc liber. Insa varianta KTM nu ar fi trebuit sa o excluzi deloc. Daca nu semna cu Ducati, ar fi sarit KTM pe el in secunda imediat urmatoare. Contractul cu Binder??? Cand s-a incurcat KTM in contracte?? Nu stiu ce clauze baga baietii aia in contracte, dar atunci cand este in interesul lor, se sterg la kcoor cu carierele pilotilor. Nici un contract nu ii opreste. Din acest punct de vedere, KTM si Ducati sunt cele mai jegoase echipe din campionat. Nu l-ai auzit spunand ca pleaca de la Gresini, dar din context era de la sine inteles. Omul a spus clar ca Pramac nu este o optiune pentru el, ca principalul obiectiv este sa obtina o moto factory specs si a completat ca o echipa de uzina ii ofera mai multe "facilities". Si a insistat pe aceasta idee. Rezulta foarte clar ca va pleca doar la o echipa de uzina. Cum bine spui, ar fi fost un nosnsens sa plece tot la o echipa de client. Concluzie: cand a facut declaratia care i-a bulversat pe boss-ii de la Ducati si l-a scos din carti pe Martin, MM mai avea o alternativa pe masa. Probabil, daca nu se intelegea cu Ducati, ar fi urmat un scenariu similar cu cel urmat de JM cu Aprilia. Oricum, bine ca s-a terminat telenovela MM-Ducati. Acum urmeaza una de categorie B: pleaca Vin de la Aprilia, au ba?
  5. Good point cel cu Q - tot am atras atentia atunci asupra tacticilor "diversioniste" pe care le folosea musiu pt a-l destabiliza psihic aproape la fiecare cursa pe Q.Francezul insa foarte calm si foarte stabil psihic pt cei 20 de ani pe care ii avea la acea data,tactici care i s-au spart in cap la Jerez cand a incercat sa il ajunga tot pe Q dupa ce iesise la arat in primele tururi. Cu JM insa...nu cred ca a aplicat vreodata tactici din astea - eu personal nu am vazut.Mai degraba cu Pecco. JM a fost mult prea rapid pana acum pt ca MM sa il ajunga.Sa vedem de aici incolo dar mai ales la anul. A jucat la intimidare insa cu Gigi/Ducati - si i-a iesit de minune.Respect pt asta In alta ordine de idei,se pare ca Maravilla cam refuza sa semneze cu Aprilia....nu pot pricepe de ce,dar va fi interesant sa vedem unde se duce. „Aleix lasă un mare gol la Aprilia”, comentează Maverick Vinales. "A condus pentru Aprilia foarte mult timp. Nu va fi ușor să preia acest rol. A purtat o mare povară pe umeri". "Nu pot spune încă nimic concret despre viitorul meu. Nu știu dacă voi rămâne cu Aprilia"
  6. Azi
  7. pe autostrada am tot vazut electrice cu 80-90 la ora. in acelasi timp sunt muuuult mai multe ice-uri care merg la fel deci lol.
  8. BUna asta cu flowerpower. Ok, asta e. daca EV-uri ajuta la fluidizare trafic si la rducere accidente pentru mine ok. btw. n-am vauzt niciun accident pe A3 (intre capatul din spre Buc si cat tine zona de 3 benzi) in care sa fie un EV. In schim meltenisme cat cuprinde de la ICE-isti. pe care bineneinteles ca asa cum am explicat ii"Faci" pe DN. in schimb accidente urate cred ca cel putin 2 /saptamana (Acum cateva zile am sta 1 ora pentru ca "melteni"), 3 masini praf. Il gasesti si pe net daca nu crezi. Din ce stiu o sa se puna "Cutii negre" sau cum s-o numi alea pe masinile noi, (ICE SI EV), sa vedem atunci comentarii. Vad ca nimeni nu e ingrijorat de accidente ci de ce rele is EV-urile.Desi ajuta mult la respectarea legilor. A..asta nu ne place, corect.
  9. Cat de greu ii sa faci reglajul la supape? Pe langa micrometru mai ai nevoie de ceva scule speciale? De blocat distributia intr-un punct? Intreb pt ca in curand v-a trebui sa o fac si eu.
  10. da, Pepco luase deja titlu, dar JM nu. te shimbi cand devii campion, devii mai increzator etc. si nu vrem asta
  11. da, ideea era ca MM a jucat la intimidare. stia ce exact ce face si care pot fi consecintele in lupta pentru titlu. sa nu uitam cum se juca cu Fabio cand a inceput sa mearga tot mai bine. probabil il considera si pe JM89 cu potential foarte mare si a aplicat aceeasi tactica.
  12. Aduc si eu un update al motorului 390, mai exact al propulsorului si al ,,jocului de supape". A facut 14.500 și conform cărții service, se cere verificarea asta. Zilele trecute am desfacut la el si am verificat parametrii.. a fost groaznic. O sa atașez mai jos o poza.. am calculat, am montat pastilele, evident ca masuratoarea nu dadea.. pana la urma am găsit dimensiuni potrivite cat sa iasă toleranțele corespunzător. Dupa inca 2 zile m am mutat la RC ul iubitei mele, cu 7.800km in bord, la fel de praf situatia si acolo. In ambele cazuri distanțele mult sub cotele specificate de producator, abia gaseam lera potrivită sa incapa. 4 ore mai tarziu.. da, 4 ore de schimbat pastile am reusit si in cazul ei sa aduc in parametrii. Ajung la concluzia ca indienii astia doar pun acolo niste pastile de 2 virgulă ceva mm si la revedere. Nici macar nu sunt marcate, a trebuit sa folosesc micrometru sa pornesc de la niste valori. P.s: la ktm se duce la un 1.000-1.500 lei jocul la supape.. singur le am facut la ambele motoare cu ~600 lei pastilele si unele ustensile. Consumul a scazut cu vre 0.3-0.4l/100km.. iar motorul pare ca e mai responsive.
  13. ar merge nsite reluari etc la faza aia. la urma urmei JM a intrat in roata spate lui MM.
  14. Daca nu-i curatat, unsul e ca si frectia la piciorul de lemn
  15. Pe unde ne arati tu ca ai intrat in "aglomeratie" se poate intra si cu Goldwingul. @Speedy.K se refera la aglomeratie in care ai masini lipite intre ele pe lateral, masini neincadrate complet, lucrari la infrastructura in desfasurare si multe alte obstacole prevazute si neprevazute, nu la masini care stau bara la bara, aliniate, pe benzi largi. Arata foarte bine motocicleta. Spor la vanzare.
  16. Pare ca ti-ai raspuns la propria intrebare, nu? E "normal" sa nu le vezi, sunt de ai tai, prin urmare esti subiectiv. Esti flower-power, e singura explicatie pe care o gasesc, altfel doar ochi in cap sa n-ai ca sa poti face asa o afirmatie. Ca e Spring, ca e Tesla, acelasi comportament in trafic, incet si foarte incet. Ziceau bine aia din Las Fierbinti, ii doare la bascheti pe astia cu EV-uri.
  17. Ar fi o experienta frumoasa, mai ales sa iti iei 1-2 saptamani concediu si sa faci o tura organizata cu niste orase istorice...pffui, vis umed . P.s: Nu am specificat ca nu mi s-a parut atat de important, dar in Franta e incadrata la Crit Air 1 si poti circula cu ea si prin zonele centrale din Paris, la fel si in alte orase din tarile vestice. Asta e doar un mic cadru de pe traseulu spre Orléans, pana in Romania(inclusiv) ai ceva orase cu incarcatura istorica. Am mai mers, altfel nu mi-as fi permis sa zic asta dar poate e doar parerea mea, totusi iti recomand sa testezi un Scout sa vezi la ce ma refer (asta daca iti place stilul). Eu locuiesc in zona Parisului (Metropola Greater Paris are 11,142,000 populatie in 2021, aproape cat 60-65% din populatia Romaniei), e drept ca nu prea m-am frecat cu ea prin inima Parisului la ore dar las video-ul de mai jos (individa e cea din video e cea din anunt si tot ce se intampla e legal, 50km/h lane filtering in Franta), filmarea e pe ultra wide si da impresia ca e mai mult spatiu (aveam si pasager in spate, se aude ca vorbeam). Iasi cred ca e al2lea oras sau se bate pentru podium top 3 ca management de (cuvant urat) al traficului. Pe o Yamaha XVS 1300 (putin mai lata, lunga, cu vreo 100kg mai grea si cu performante ceva mai reduse) ma descurcam destul de bine la orele de varf unde efectiv toate strazile oraslui erau o parcare. Au fost o serie de motive personale pentru care am achizitionat SCOUT, unul dintre ele ar fi sa incapa aproape pe oriunde (pana acuma pe unde incape un maxi scuter TMax, intru si eu), altul ca norma euro imi permite sa trec pe oriunde vreau, trecand pe langa restul motivelor tehnice de ex. acceleratie electronica, racire pe lichid, puterea de aproape 100cai care cica in a2a ar ajunge la 145km/h (nu am testat eu dar uite aici un video care nu imi apartine) oricum nu iti iei SCOUT ca sa te dai ca pe o sportiva daar poate mai bine de cat altele, elementele cromate sunt din metal..nu plastic+ multe altele. Scuze pentru comentariu asta lung.
  18. stiu ca e putin tarziu dar eu daca eram moderator schimbam tema siteului in rosu cu negru. si niste #93-uri pe ici pe colo.
  19. pastam inertia, ne tine aici B.B. activi si noi il impungem inapoi ca asa-i in tenis Cel mai prost din toata combinatia asta a iesit Peco, de nu o sa faca astia 2 popice unu cu alta precum alta pereche ilustra de la Ducati: Iannone - Dovi nu merge ca vorbeste italiana foarte bine dracu
  20. nu-mi mai aduc aminte postarea exacta dar stiu ca ai zis ceva de genul cand a aparut stirea cu sponsorizarea Audi
  21. Nimic nou, așa funcționează crashquez, pe pistă și în afara ei: "dă-te, băăăă, că vin io!" Stai să vezi albeață și roșeață când l-o trage nen'su Gigi deoparte să-i spună "devi sostenere Pecco per vincere il campionato"!
  22. Apropos, ca mi-a amintit nenea foxu., cu beep-ul cand depasesti viteza. Un alt subiect preferat la anti-EV-istilor sunt evolutiile tehnologice, pe care ei le vad doar pe EV-uri. Cum, un Spring are NAV, si daca il lasi pe setarile de fabrica scoate beep-uri cand treci de viteza legala? Pfua....Dar un Logan nu are acelasi NAV? Cu aceleasi beep-uri? Prost sa fii sa nu dezactivezi aceste avertizari. Dar butonul de SOS din masina, care vine la pachet cu geolocalizarea masinii? O fi doar pe Spring, sau si pe Logan? Nu de alta, dar am auzit pe aici cum ca doar EV-urile pot fi urmarite si, in anumoite cazuri, oprite din functionare de catre oculta mondiala. ICE-urile nu au nicio problema, ele nu au geolocalizare, calculator, nimic....
  23. Mwhahahaha tot nu recunoaște ca #jiji-lvrea și Jiji l-a vrut din totdeauna
  24. Îți dau niște ochelari? Dacă mergi pe 2 roți nu ai cum să nu observi că te strecori fain frumos printre șirurile de mașini până dai de o electrică stând câș sau între benzi! Pt că șoferul e special. S-o nici nu se mișcă să facă loc așa cum fac f mulți alții pt că ori e prea Zen în bula lui șihabar n-are/nu-l interesează ce are împrejur, ori nu vrea să consume curentul prețios ca să mute hărăbaia 1/2 metru. + ăia care merg pe autostradă cu viteze de se urcă TIR-urile pe ei. În schimb f mulți curentați încrezători în demarajul electrocasnicelor lor simt nevoia să facă liniuțe cu 🏍🏍. Știu eu pe unul care a făcut medie 99 km/h București - Iași (ziua, și nu o dată +90), ar putea să-ți dea niscaiva ponturi!
  25. de fapt e mai simplu. in oras sau unde e "coada" - doar bizonii "ii tau talpa " ca imediat sa traga o frana grava ca loc sa-i dai - n-ai , totul e bara la bara sau (dupa caz, radar - noaptea). Personal nu vad (nici pe ICE si cu atat mia mult pe EV) niciun sens sa accelerez doar ca sa franez deci merg in rand cu traficul (cand merg cu conserva). A, daca am unde - ii dau. DAr asa cum am povestit, cel putin in IF - nu prea ai "unde". Iar sa iau un EV " pentru autobahn" inca nu mi permit:) si nici nu ajung acolo prea curand. Din experienta zilnica de scuterist - nu am vazut nicio situatie in care sa EV-urile sa incurce.Ba chiar imi pare rau si de ele cum stau la fel ca orice alta conserva (doar cu un consum mult mai mic si fara noxe)in acelasi trafic blocat. (repet, vorbesc de Buc/If, ziua). Ce observ - cei "Deranjati" De faptul ca unii conduc cu "Cap" - stau in c.ul tau si cum apreciaza ei ca in fata ta s-a facut loc de o masina (cel mult) iti dau un flash sau claxon sa "te lipesti " DE ala din fata. Si daca nu faci asta imediat ..apar comentariile pe forum. CUm sa ma bag doar ca sa blochez o intersectie (cand se face rosu) doar ca sa i dau satisfactie bizonului? PE vremea mea, pedala prostului (frana) nu era un lucru de lauda cand o apasai. inseamna ca nu ai apreciat corect distanta si/sau ai accelarat ca prostul- deci consider ca daca ai nevoie de frana (in alte cazuri decat evitare pericol/parcare) inseamna ca n-ai facut ceva bine. nu uitati - viteza mare (media) nu se obtine din "Varfuri" Ci din mers constant cu viteaza max permisa(legal/practic). cu moto nu merg cu 200 km/h tot drumul insa merg cu viteza superioara unei masini mult mai mult timp (in loc sa franez, trec, semafoare mai putine etc.) - ca sa dau un exemplu - si se vede imediat la medie. De cum beepaie masina sa ti spuna ca ai depasit viteza legala nu mai zic - poate ca e mai bine sa o respectam decat sa "accident". ( a se vedea situatia deselor + noile tarife RCA in Bucuresti si IF ).
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...