Toată activitatea
- Ora trecută
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
nu e nici un suspans Pecco pe 3 la sfarsitul campionatului dpmdv nu o sa-l depaseasca pe AM pana la final -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
salut, ce cunostinte, mecanica detii ? Fumul de care zici, cind apare? doar observi pe aripa sau poti reproduce in acceleratie, la turatii mari, mici ... ? detalii Chiulasele de 350 , la virsta lor, au hibe clasice, la axul cu came(axul in sine si scaunele); la tine cum este ? ai masurat lobii de ex ? Chiulasa, dpdv supape , scaune = etanseitate, unde de fapt este problema pierderii compresiei (posibil arderea partiala amestec >> fum negru) se verifica asa cum zice manualul. Mi-i extrem de greu sa cred ca a ta este in parametrii daca nu a facut CORECT o reparatie cineva, in ultimii 10mkm. Reglarea jocului supapelor are rolul lui dar nu insemna ca chiulasa functioneaza in parametri ! Carburatorul dupa ce ai facut reglajele grosiere, trebuie sa faci reglajul din pilot. Cauta pe net la minkuni , sa vezi ce scriu ei despre reglaj, cum se face. Dac tu nu obtii ceea ce zice Mikuni inseamna ca ceva nu e bine cu carb (reglaje grosiere, oringurile nu-s schimbate toate, carb perforat etc) ATENTIE maxima. 350 este in mod exceptional un motor cu singe cald. Orice faci cit el este rece, are voie, inclusiv fum, bilbiieli , la virsta lui si daca mecanica nu este 99% okay Pistonul schimbat; ce gap ai lasat la segmentul de foc(primul) ? Intinzatorul lant distributie cu material adaugat este cea mai mare crima ! Chiar daca pare complicat sau este , trebuie alt lant, intinzatorul adus la normal sau altul . PUNCT. nu poti vb despre fum sau altele pina cind nu este distributia in parametri !!! Kituri de reparatie carb mikuni este de la Keyster . Radu -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ooo bun,ma uit,multumesc colegu' -
Nu la asta ma refeream eu ci la faptul ca neavand putere mai mare sa nu te astepti sa fie vreo racheta. Eu prin review-urile de afara nu prea am gasit plangeri intemeiate despre acest model, si eu am fost interesat candva sa cumpar un PC800 si am tot citit despre ea.
- Azi
-
tuning îl urmărește pe BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui ulei_moto în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu ar fi normal avand in vedere ca ai refacut motorul si ai uns excesiv lucruri pe acolo ? Sau ai trecut deja de rodaj si da in continuare fum ? -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Mizez pe Q Sau poate pune Banania iar discuri de-alea mari si castiga cursa -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
cine iese pe 3? aici e suspansul maxim -
Cu placere.
-
Sa fie iertat. Tot mai tineri...din pacate.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact, diiiii!!!! -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui 15151515 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare, intrucat topicul DR350 este tinut in viata doar de istoria forumului, lansez aici o mini discutie (partial offtopic) cu posbila solutie data fiind similaritatea constructiva. DR350 (1991), afuma aripa spate si numarul inca de cand a ajuns la mine acum cativa ani. Curatat si reglat carburator, jocul supapelor in limite, distributia usor zgomotoasa. Am constatat ca intinzatorul de lant are sudat adaos (faimoasa improvizatie de marit riscul daunei totale). Daca tot trebuia sa desfac destul de mult pentru a schimba, am a decis sa inlocuiesc si simeringuri supape... Avand aproape inca un motor disponibil pentru piese, am cumparat un piston nou (cota 1) si am alezat si un cilindru ca sa fac totul ca la carte daca tot fac interventia. Suplimentat cu garnituri noi am reasamblat totul. Surpriza - aceiasi situatie cu fumul pe evacuare. Desfacut carburator, curatat toate circuitele in detaliu... la fel. Toate elementele sunt cele standard si nu sunt evidente uzuri anormale. reglat nivel mai mic - acelasi efect acul (jet needle) pus in pozitie de "fabrica" la 3/5 vs 2/5 anterior (mai deschis). fara diferente perceptibile; inchis la 4/5 si a inceput sa scoata mai putin fum, dar trage prost sau se opreste sporadic pe decelarare. inlcuit o-ring-uri - fara imbunatatiri refacut reglaje mers gol - fara imbunatatiri Singurele diferente percecepute la saracire amestestec sunt oprirea sporadica in ralanti sau deceleare, urmata de pornire greoaie. Totodata percep un gol in acceleratie la trecerea de la regim de ralanti in regim de turatie (faimosul bogging). Alt carburator(second) sau kit reparatie? recomandari sursa/brand kit reparatie? -
Neatzaaaa! 2x13! Grija mare!!
-
Spre Corabia, la întâlnirea motoveteranilor. Vărsarea Oltului în Dunăre . Traseu de enduro pe nisipurile Oltului. TimeVideo_20250621_110124.mp4
-
Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
topic a răspuns lui Kristian în zodiacus111ul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Fiecare domeniu are regulile lui:la tine in casa,la mine in casa,pe forum,pe Olx,etc. Se respecta sau nu,la asta se reduce discutia. Daca esti asa de interesat de MAN de exemplu,de ce nu postezi tu un anunt al intalnirii? Daca esti deranjat ca orchestra zumzaie duios pe sectiunile mentionate de tine mai sus,de ce mai intri pe ceva ce te deranjeaza?Esti bun la critica,mai bun ca si la caterinca selectiva in acord cu moderatorii... -
Ok,mulțumesc!
-
Daca nu te grabeai sa iti faci un cont clona si rezolvai problema cu logarea pe contul vechi,nu dadeai motiv sa-si dea cu parerea.Deci greseala a fost de partea ta. Ti-am sters contul clona.
-
Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
topic a răspuns lui 15151515 în zodiacus111ul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Mi se rupe de cazanul omului, dar nu este cam multa agitatie cu detaliile din anunturile de pe forum? Nu cred ca piata moto din Romania sta in anunturile de vanzare de pe forum si pana la urma, locatia si datele de contact sunt singurele relevante. Discutia celor interesati poate continua de acolo. Ori fi destui prosti sa plateasca fierul fara sa caste ochii la acte si starea fiscala, dar pana la a cere detalii de alcov si numarul de la pantof este cale lunga... my 2 cents. PS: caterinca selectiva si in acord cu moderatorii este tolerata? ca un anunt al intrunirii MAN nu vezi de ani de zile, pe cand la topic-urile de vanzare si veterani toata orchestra zumzaie duios. -
Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
topic a răspuns lui Microbec în zodiacus111ul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Nu trebuie închis, ci șters. -
Bună dimineața! Vă recomand două lucruri ca să aveți o zi bună: 1. Nu vă uitați în portofel. 2. Nu vă urcați pe cântar.
-
Nu ma refeream la starea tehnica, ci la cum stai pe ea, cum te intelegi cu ea. PS Acum vad ca s-a si oferit un coleg, profitabde oferta.
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui ivanp în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Sau o sa normala de vanzare, daca are cineva? merci! -
Nu incarca bine, trebuia sa ai minim 14V pe incarcare, ideal 14.4-14.5V. La ce spui tu aici abia daca iti incarca bateria dar numai daca ai merge constant cu 4-5000 de ture.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Dii murgule diiiiiii! -
RIP Sa se odihneasca....
- Ieri
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
A pornit P7 in grila, dupa start era pe 8, In turul 4 era pe primul loc, cu fastest lap, turul 6 l-a incheiat pe 2 dar dupa linia de start finish s-a trezit pe 9, la inceput de tur 10 l-a luat Fernandez la impins vagoane prin pietris si gata cursa... Daca vrei sa il vezi: https://watchf1full.com/moto3-race-italian-gp-june-21-2025_defb2177f.html