Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Eu știu asta, păcat că nu știu și chinezii, făceau cu siguranță economie la plumb. Foarte bine la ambele capitole. Bine, nu cred că e motocicleta de mers pe autostradă și nu am încercat așa ceva. Pe DN se descurcă însă mai mult decât onorabil și la depășiri și la mers constant. Afară de pe asfalt are mai mult decât suficientă putere și cuplu și trebuie să ai grijă cum dai drumul la gaz pe urcările mai abrupte, altfel riști să te dai peste cap cu ușurință.
  3. Fernandez cred că este un un pilot care nu are ce căuta acolo, dar poate Yamaha crede că o fi bun ca pilot de teste, cine știe ce feedback oferă inginerilor... Andrea Dovizioso și Dani Pedrosa mi se par cei mai "smooth" piloți pe care i-am văzut la clasa mare în ultimii 10-15 ani. Cred că au exact stilul finuț care trebuie pentru a ajuta inginerii în dezvoltarea unui proiect al cărui rezultat final să poată fi ajustat ușor din setări astfel încât să se potrivească nevoilor oricărui stil de pilotaj. Toată lumea de la KTM a afirmat că Dani deja a făcut o treabă excelentă, și sper ca cei de la Yamaha să vorbească la fel și despre Dovi. Oricum, nu mă aștept ca Yamaha să se bată la victorii chiar din 2027, dar poate că din 2028 vor fi sus, dacă aduc și un pilot competent.
  4. Azi
  5. @Method simt ca mori de necaz ca japonezii deja lucreaza le V4/2027 si ca lucreaza in paralel si la cel pentru 2026. Plm.. pana la urma vorbim de al doilea mare producator mondial de motociclete si de un constructor cu 60 de ani de MotoGP in spate. Stiu, este nasol sa iti distruga japo intregul esafodaj al teoriilor tale. Sorry! Japo nu functioneaza dupa "logica" ta. In alta ordine de idei, asa cum banuiam, Q a facut mai mult rau decat bine la Yamaha, in ceea ce priveste feedbackul si solicitarile... pur si simplu a "malformat" motoreta M1, de cand a devenit pilot principal la Yamaha. ia, uite aici cuvinte la Simon Patterson: Fabio Quartararo ‘twisted’ the DNA of Yamaha’s M1 – the V4 is more like a Yamaha according to staff Speaking via The Race MotoGP Podcast, journalist Simon Patterson shared how Yamaha staff have always said that the V4 has their ‘DNA’. By not having as much of Quartararo’s input, they have found a machine that is more suited to them, rather than the M1 that was ‘twisted’ by the Frenchman. He said: “So, they’re building this whole new V4 that has to be built. And [it] actually seems that by letting Andrea Dovizioso build the V4 along with Augusto Fernandez, and not letting Fabio have all that much input into it, that it’s become more Yamaha than the current M1 is. “They’ve kind of been able to go back to a bike that is a bit more Yamaha, power delivery, smoothness, about Yamaha corner speed. All of the guys have said over and over and over again that it has Yamaha DNA. “And I think that’s maybe something that the current inline four doesn’t have because of the way that Fabio has kind of twisted it and morphed it into what it is right now, in an attempt to stay relevant essentially with everyone else’s V4s. “And with that work, I mean, it’s not done, but it’s close to done now.” Sursa, aici: https://www.motogpnews.com/2025/12/01/fabio-quartararo-told-he-has-twisted-the-dna-of-yamahas-motogp-bike-after-constant-complaints/ Ceva imi spune ca in acest moment s-ar putea ca Yamaha sa vrea sa il debarce mai repede decat vrea el sa plece. Si daca momentul ala nu a venit, va veni.. soon... Iti mai dau ceva bibliografie: https://www.motogpnews.com/2025/11/04/paolo-pavesio-disagrees-with-lin-jarvis-about-fabio-quartararos-importance-to-the-yamaha-motogp-team/ https://www.motogpnews.com/2025/11/21/paolo-pavesio-tells-fabio-quartararo-hes-complaining-too-much-at-yamaha/ https://www.motogpnews.com/2025/11/30/yamaha-chief-admits-fabio-quartararo-has-misjudged-some-of-his-comments-about-the-team-in-2025/ https://www.speedweek.com/a/motogp/kritik-von-quartararo-so-laeuft-das-fuer-yamaha-nicht
  6. Eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic,ca nu câștig 1 leu dacă te conving pe tine. Nu mai pot cu discuția Yamaha,cred ca si ordinea de zi a guvernului sau cotele apelor Dunării sunt mai interesante decât ce declară Meregalli : "Vom face vom drege"...mda,bine pa. Rezultatele Yamaha ar trebui sa te convinga sau poftim - sa iti arate cata greutate e în spatele declarațiilor lor. Eu când ma uit la rezultatele lor vad doar vorbe goale, dacă tu din rezultatele lor vezi un mare reviriment,e problema ta,nu pot eu sa te vindec de închipuirile astea. Repet ca să ramana în scris ca poate nu se intelege enormitatea taskului pe care îl au in față: Yamaha nu a mai scos o inovație tehnica de la big-bang L4 din 2004?!!!...iar acum declara niște vorbe - asa și eu sa ii cred pe ce baza? Nu mai am nici un fel de răbdare sa ascult ce mesteca Meregalli - e o replica de mare bun simt a lui Pecco : "I do my talking on the track" - sa o aplice. Sa ii vedem pe circuit împotriva băiatului ala care are nr.93.Pardon,my bad : #1.
  7. Mda... si miei imi da de gandit... prea contrastante declaratiile pilotilor, vs echipa de teste: https://www.motogpnews.com/2025/12/19/marco-melandri-thinks-yamaha-are-bluffing-about-their-2026-bike-after-andrea-dovizioso-statement/ Ups!!! Yamaha nu mai urmeaza directia lui Quartararo in dezvoltarea motocicletei V4. Cum banuiam, pe de o parte si-au pierdut rabdarea cu primadona, pe de alta parte, cred ca au realizat si ei ca feedbackul omului cu margele nu este ceea ce trebuie. https://www.motogpnews.com/2025/12/08/yamaha-are-not-listening-to-fabio-quartararo-behind-the-scenes-with-v4-development/ Declaratie a lui Meregalli: “As soon as we started reading the future rules, we understood that there was no way to use the inline [four] engine." “We decided to really make an investment in terms of money and time to try to be prepared as much as possible for 2027 with the new regulations. I might also add that a few months ago, we also started with the new project that is the 2027.”. Asadar, contrar dorintelor si credintelor lui @Method, Yamaha lucreaza de cateva luni bune la proiectul 2027. Dar colegul ne va convinge ca de fapt boss-ul Yamaha minte..
  8. Avantaj mm dacă pleacă Și una de la mine. Într-o echipa de uzina cu 2 piloți Peco a reușit sa câștige statutul de pilotul nr 3.
  9. Ieri
  10. Vand protectii Acerbis Stare foarte buna Se pot vedea,proba in Alba Iulia Inf.la 0740128824 Pret:80 ron
  11. Zvonuri tot mai multe de disensiuni la Ducati între Tardozzi și dall'Igna...se pare ca subiectul ar fi Bagnaia. Se pare ca Tardozzi a amenințat ca va parasi echipa la sfârșitul lui 2026. Devine din ce în ce mai interesant silly season'ul.
  12. Nu ma incurca in off , pt ca nu am skill-ul necesar pt hard ....insa , inevitabil daca mergi pe drumuri desfundate , la un moment dat o scapi ....iar problema cutiilor este ca se crapa / deformeaza repede , pe cand la genti ...cel mult se matuiesc sau se rupe o curelusa ...
  13. las-o mai incet cu palinca de dimineata.... vei fi exclus din clubul fanilor 93 si vei fi rastignit unii fani infocati 93, te vor pune la ignore!!!!
  14. pla, io zic sa mai ia un titlu cu ducati apoi vedem. desi 26 ar fi titlul 10. apoi din 27 ar putea risca cu Honda. nush ce sa zic. de ce nu alta moto sa ia cu 3 prod diferiti? aprilia? io ma gandesc ca omu vrea cat mai multe titluri. deci cred ca ramane la ducati. vinales cauta victorii cu prod diferiti.
  15. nope 99 era al lui JLo (mai exact, doar dupa cucerirea primului titlu, a trecut la #1, dar apoi la urmatoarele 2 titluri cucerite, a ramas la #99),
  16. Doar ca e masina joasa si nu e suv inalt si 4x4 cum vrea initiatorul topicului De pret sau cp nici nu mai vorbim. Intr-adevar Totyota e foarte fiabila (fratele meu are un Yaris care functioneaza perfect din 2018 pana in prezent). Tu cred ca vorbeai de Fiat 500 nu de 500X care e pe alta platforma si e alta mancare de peste. Ai luat-o la super-pret...M-a uitat si ceva asemanator acum se gaseste de pe la 7500e in sus. Am acelasi consum in afara/oras (1.3 turbo/150cp/automata/4x2)
  17. https://www.motogpnews.com/2025/12/19/honda-and-ducati-are-now-in-a-duel-to-sign-marc-marquez-for-the-2027-motogp-season/
  18. Bine de stiut. Realist, cam 95% o sa vada asfalt (mai bun sau mai rau). Cei 5% sunt maxim un drum neasfaltat/ forestier. Greutatea si supensiile nu o recomanda pentru offroad. Ai nemultumiri de calitate/ utilitate sau de faptul ca incurca la offroad?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...