Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Dintre cele trei GP25 sau cum vreți să le numiți, nu numai Pecco, dar și Fabio DG a acuzat aceeași lipsă de feeling pe față. Numai Marquez se simte ok, pesemne are un agreement secret cu Gigi.
  3. 4 zile la 10 grade noaptea și 29 ziua, fara semnal și vreun detaliu care să îți spună ceva despre lumea în care trăim.. Singurul element perturbator este mașină cu lemne al cărei șofer care cred că se bucură de imposibilitatea de a putea verifica legalitatea transportului prin lipsa semnalului gsm
  4. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Intrebare: Caut o solutie (impro) pentru un controller care sa se contencteze la samsung tab active 2, sa folosesc pentru app dmd2 - sa pot customiza butoanele. Am luat un controller blootooth, il pot conecta cu tableta dar dmd2 nu reactioneaza cand vreau sa desemnez butaone pentru anumite actiuni.
  5. Azi
  6. Râzi tu râzi dar avea o cursă câștigata(pe bune) daca nu ceda dispozitivu lu pește prăjit. Eu sper.... incă. Si vreau să-l vad si eu o dată pe Viniales lasat să-și termine cursa... o dată presiunea sufletului l-a privat de un rezultat bun, alta dată nărăvașul Morbid...
  7. nike

    Fz6 S/N

    Salutare, Doresc sa fac conversia unui fz6 s2 in varianta naked si nu reusesc sa gasesc soclul pentru becul de pozitie. Are cineva vreun cod sau ma poate indruma catre un magazin care sa ma ajute in privinta acestuia? https://www.motorcyclespareparts.eu/en/yamaha-parts/5jw843460000 https://www.cmsnl.com/products/socketpilot-light_5jw8434600/
  8. @Method, dacă vorbim despre cursa de la Mugello, Quiles a câștigat-o după ce a plecat de pe locul 8. A fost îmbrățișat după cursă de amândoi frații. Nu știu cum este în reluare, eu am văzut cursa în direct. Quiles a câștigat cu o marjă foarte mică. Lasati-l omul în pace, sau vă lipsește? Suferă de criza juniorilor care se apropie de 60 ani. A divorțat de ceva vreme și acum și-a găsit o prietenă pe care o impresionează plimbând-o cu "motorul" prin Ioropa. Dacă va fi sănătos, poate apare după ce se va retrage Marc Marquez.
  9. nu cred, ii vor da de cap. ce nu inteleg eu: Peco e constient de problema cu fata de la primul test cu GP25. de atunci si pana acum au trecut niste luni bune dar tot nu i-au dat de cap. e putin ingrijorator.
  10. Hehe,am vrea noi...din pacate si-a dat seama (si) musiu Bagnaia ca e cam nasol cu ditai discalaile alea unde nu necesita pt ca ia vreun kil si ceva in plus. Odata se revirimenteaza? Yamaha si il vezi la bataie cu Memelu (vise taica vise...din pacate pt noi) Din pacate s-ar putea s ai mare dreptate. Pecco clar pe 3 la cat de metronom merge AM cu acest GP24 (si cu caietzelul de la MM?in fine treaba lor mi se pare normal pana la urma sa il ajute frati-su macar cu setari hints etc) O raza de speranta ne lasa Marquez,cel putin la nivel declarativ - a spus in conferinta de la Mugello ca si la Assen Pecco in mod normal are un edge.Ne ramane sa vedem daca Pecco va veni iarasi la bataie cu el,fie si macar pt cateva ture. Dupa cum a zis si AM insa,ca sa vii la bataie cu MM,prima data trebuie sa fii cel putin atat de rapid precum e el.In cursa.Sa vedem.
  11. nu e nici un suspans Pecco pe 3 la sfarsitul campionatului dpmdv nu o sa-l depaseasca pe AM pana la final
  12. salut, ce cunostinte, mecanica detii ? Fumul de care zici, cind apare? doar observi pe aripa sau poti reproduce in acceleratie, la turatii mari, mici ... ? detalii Chiulasele de 350 , la virsta lor, au hibe clasice, la axul cu came(axul in sine si scaunele); la tine cum este ? ai masurat lobii de ex ? Chiulasa, dpdv supape , scaune = etanseitate, unde de fapt este problema pierderii compresiei (posibil arderea partiala amestec >> fum negru) se verifica asa cum zice manualul. Mi-i extrem de greu sa cred ca a ta este in parametrii daca nu a facut CORECT o reparatie cineva, in ultimii 10mkm. Reglarea jocului supapelor are rolul lui dar nu insemna ca chiulasa functioneaza in parametri ! Carburatorul dupa ce ai facut reglajele grosiere, trebuie sa faci reglajul din pilot. Cauta pe net la minkuni , sa vezi ce scriu ei despre reglaj, cum se face. Dac tu nu obtii ceea ce zice Mikuni inseamna ca ceva nu e bine cu carb (reglaje grosiere, oringurile nu-s schimbate toate, carb perforat etc) ATENTIE maxima. 350 este in mod exceptional un motor cu singe cald. Orice faci cit el este rece, are voie, inclusiv fum, bilbiieli , la virsta lui si daca mecanica nu este 99% okay Pistonul schimbat; ce gap ai lasat la segmentul de foc(primul) ? Intinzatorul lant distributie cu material adaugat este cea mai mare crima ! Chiar daca pare complicat sau este , trebuie alt lant, intinzatorul adus la normal sau altul . PUNCT. nu poti vb despre fum sau altele pina cind nu este distributia in parametri !!! Kituri de reparatie carb mikuni este de la Keyster . Radu
  13. Nu la asta ma refeream eu ci la faptul ca neavand putere mai mare sa nu te astepti sa fie vreo racheta. Eu prin review-urile de afara nu prea am gasit plangeri intemeiate despre acest model, si eu am fost interesat candva sa cumpar un PC800 si am tot citit despre ea.
  14. nu ar fi normal avand in vedere ca ai refacut motorul si ai uns excesiv lucruri pe acolo ? Sau ai trecut deja de rodaj si da in continuare fum ?
  15. Mizez pe Q Sau poate pune Banania iar discuri de-alea mari si castiga cursa
  16. Sa fie iertat. Tot mai tineri...din pacate.
  17. Salutare, intrucat topicul DR350 este tinut in viata doar de istoria forumului, lansez aici o mini discutie (partial offtopic) cu posbila solutie data fiind similaritatea constructiva. DR350 (1991), afuma aripa spate si numarul inca de cand a ajuns la mine acum cativa ani. Curatat si reglat carburator, jocul supapelor in limite, distributia usor zgomotoasa. Am constatat ca intinzatorul de lant are sudat adaos (faimoasa improvizatie de marit riscul daunei totale). Daca tot trebuia sa desfac destul de mult pentru a schimba, am a decis sa inlocuiesc si simeringuri supape... Avand aproape inca un motor disponibil pentru piese, am cumparat un piston nou (cota 1) si am alezat si un cilindru ca sa fac totul ca la carte daca tot fac interventia. Suplimentat cu garnituri noi am reasamblat totul. Surpriza - aceiasi situatie cu fumul pe evacuare. Desfacut carburator, curatat toate circuitele in detaliu... la fel. Toate elementele sunt cele standard si nu sunt evidente uzuri anormale. reglat nivel mai mic - acelasi efect acul (jet needle) pus in pozitie de "fabrica" la 3/5 vs 2/5 anterior (mai deschis). fara diferente perceptibile; inchis la 4/5 si a inceput sa scoata mai putin fum, dar trage prost sau se opreste sporadic pe decelarare. inlcuit o-ring-uri - fara imbunatatiri refacut reglaje mers gol - fara imbunatatiri Singurele diferente percecepute la saracire amestestec sunt oprirea sporadica in ralanti sau deceleare, urmata de pornire greoaie. Totodata percep un gol in acceleratie la trecerea de la regim de ralanti in regim de turatie (faimosul bogging). Alt carburator(second) sau kit reparatie? recomandari sursa/brand kit reparatie?
  18. Spre Corabia, la întâlnirea motoveteranilor. Vărsarea Oltului în Dunăre . Traseu de enduro pe nisipurile Oltului. TimeVideo_20250621_110124.mp4
  19. Fiecare domeniu are regulile lui:la tine in casa,la mine in casa,pe forum,pe Olx,etc. Se respecta sau nu,la asta se reduce discutia. Daca esti asa de interesat de MAN de exemplu,de ce nu postezi tu un anunt al intalnirii? Daca esti deranjat ca orchestra zumzaie duios pe sectiunile mentionate de tine mai sus,de ce mai intri pe ceva ce te deranjeaza?Esti bun la critica,mai bun ca si la caterinca selectiva in acord cu moderatorii...
  20. Daca nu te grabeai sa iti faci un cont clona si rezolvai problema cu logarea pe contul vechi,nu dadeai motiv sa-si dea cu parerea.Deci greseala a fost de partea ta. Ti-am sters contul clona.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...