Toată activitatea
- Ora trecută
-
Lorin_B și-a schimbat imaginea de profil
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
true true E foarte rapid,pe o coaja.MM intelege ideea ..."cum ar fi asta pe o moto buna?"Pacat insa ca Yamaha nu e deloc la nivel de podium. Iar faza cu pole'urile,intradevar e mind game - vezi fatza lui MM la interviu dupa quali LeMans.Foarte deranjat,deloc aceeiasi fatza ca in conferinta de presa de dupa cursa,desi de fapt era pe acelasi loc 2 Pt a te bate cu MM intai trebuie sa fii la nivel de viteza cu MM.Degeaba esti incapatanat daca dupa start esti pe locul 6-7,sau nu mai zic vezi LeMans. Iar Pecco...in confruntarile cu JM nu a stat deloc bine in dogfights,il si certa Tardozzi ca cedeaza prea usor si e prea gentelman...cu MM a avut (poate uit ?) o singura intalnire,nu? la portimao 2024 unde amandoi au fost capete tari.Sa vedem ce se va intampla in continuare. Insa prima si prima data trebuie sa il prinda pe MM pt a fi o sansa de duel....si la faza asta Pecco are lacune. Q este ultra-fast pe o coaja,nu are ce defensiva sa aiba de pe Yamaha....doar sa supraliciteze pe frane.Asta tine cateva tururi,dar cand aia trec pe langa tine ca trenul in gara pe linia dreapta doar din gaz motor (vezi Doha anul asta),nu ai ce pretentii sa emiti.Simplu. Vezi ca atunci cand Yamaha mergea decent,Q nu era prost deloc - s-a batut si cu MM si cu Pecco.Eu imi aduc aminte si acum Missano 2019 - e puternic gay'ul. Dar degeaba - pana cand Yamaka nu va sta in linie dreapta cu Ducatis si nu va rezolva problema aceea in care efectiv nu poate functiona in pluton,nu avem ce sa comparam performantele lui Q cu ale lui Pecco sau MM. Am mai zis si repet - Yamaha poate parea ca are un mic reviriment,insa pana acum arata bine DOAR pe circuite mici,inghesuite,tehnice,fara linii drepte normale si mai ales cu curse disputate la temp de aprox 25 grade in aer ! Se pare ca la Silverstone are noroc - e frigut.Dar circuitul nu mai e unul mic si inghesuit.Sa vedem. - Azi
-
Pai ne umplem de emigranti. Am fost intr-o seara pe la niste umbrelute tot in zona Obor si erau grupuri mari de nepalezi, unii cu un fel de turban mai mic pe cap(probabil se intalneau dupa munca)...Chiar pe langa magazinul Obor. Asta este, vrem nu vrem ei sunt totusi o forta de munca ieftina. Ce ma enerveaza totusi, livratorii astia merg langa bordura, depasesc pe dreapta....si de multe ori, masinile ca sa le faca loc lor, se urca pe mine care merg printre cele 2 benzi (pe unde ar trebui sa fie si ei, in conditii de aglomeratie maxima cum e in capitala).... Si mai e o chestie, se baga uneori in fata ta, desi te vad ca vii si ai o oarecare viteza....Dar nu te poti enerva pe ei, ca zambesc larg si isi cer scuze in limba lor (ca nu stiu engleza sau romana)
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui apriliacluj în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui Speedy.K în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
Radeam acum cativa ani de pozele cu asiatici cu cate 3-4 persoane pe cateun scuter si acum vad cel putin o data pe saptamana prin zona Obor familii intregi pe mizerii d-alea neinmatriculabile. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Pecco sta mai bine in dog fight-uri, decat Q si chiar decat MM. In asemenea situatii, lui MM i se pune pata, iar Q este foarte slab in defensiva. Trec usor de el si cei din coada plutonului. Atuul frantzuzului este faptul ca este un pilot rapid. Din pacate, nici la capitolul depasiri nu sta foarte bine, mai ales cand trebuie sa depaseasca la baietii mari. Daca are o motocicleta foarte performanta si ia un start bun, are sanse la victorie, daca este prins in pluton, ramane anonim. Stii cum este... from hero to zero... -
-
@3.14, @Adrian M., @DonFlamingo, @popp, @Mihai Daniliuc, @mihai c, @Cavaleru, @ianachim multumesc domnilor de reply. caut sa-mi si placa designul, iar ce am vazut momentan pe online sunt cele de la Yamaha, Kawasaki, Sym si inca ceva. In mintea mea 125 mi se pare mic, desi nu am mers pe vreun scuter in viata mea si nu stiu cum se comporta. Cu siguranta voi face un ride test si astfel imi voi da seama daca se descurca + pasager. Musai tin sa-mi intre casca sub sa si am observat din reviewurile de Youtube ca nu mereu intra; gen Yamaha Nmax. Cica "sa vii cu casca ta". Sa o cumpar intai Sunt si pentru unul SH, insa sa-l iau de la unul ca @Adrian M. care e disperat sa-si tina motorul cat mai sanatos. Mai e problema si de buget pentru ca in 5-6 mii, mi se pare mult. Adica nu sunt inca dispus sa dau "atatia" bani dar tinand cont ca momentan e doar o idee, ar putea la anul Mos Craciun sa vina cu o pereche de chei noi Ramane sa ma duc pe la niste reprezentate sa ma asez, sa vad, sa testez ceva modele; stiu ca reprezentanta Yamaha Dual Motors parca are niste shuri la ei in showroom.
-
Is scumpe M-am uitat si la suzuki dr 125 si la yamaha xt 125 si dt 125. Dar ADV de 125 sh nu am gasit
-
De ce scuter si nu moto dual-sport,de ex? Nu de alta,dar rotile de dimensiuni mici nu se pupa cu off-road-ul. Moto de off-road este cu roti mari(17-18 spate si 21 fata-macar 16 spate si 19 fata),kilograme putine si suspensii ce au cursa mare,generoasa.
-
Scuze. Pai normal as putea sa merg cu orcare scuter pe "putin offroad" dar eu stau la sat pe o vale si ca sa ajung pe drumuri forestiere si pe islaz trebuie sa urc o panta destul de abrupta si am auzit ca se strica variatorul si cureaua.
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
Q parea f amenintator, el a fost cam singuru care era chill cu psihicul etc la atacuri MM. OK si peco a aratat de cateva ori asta, deci nici el nu e de dat la o parte. dar la Q parca era altceva, si pole-uri lua multe. te face la psihic chestia asta. nu ii place lu mm ca vine Q si ii ia poleurile.. si Q e pe o moto clar mai slaba.. -
Hai sa facem pariuri: mai intra initiatorul pe aici sa ne spune ce si cum vrea de la scutec?
-
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
Din ceea ce se dorește majoritatea a hotărât că anul asta sa fie Dobrogea. Așadar se pleacă pe 22.06 la Vadu pentru 2 zile, apoi vreo două zile prin Macin Până acum au confirmat cam 8 atase astfel : Nae, Florin , Fane, Horațiu, Gabi, Gil și subsemnatul adică 4 Nipre, un Ural ,doua M-uri și un BMW. -
Bun venit în club. De anul trecut ne am luat eu și a mea modelul acesta de la Helite, ea cu actionare mecanica, eu electronica. Ventilația e la fel ca și fără aceasta vestă.
-
Dupa ce am rezistat eroic ani buni m-am alaturat si eu "robocop-ilor" si mi-am luat o vesta cu airbag. Combinatia geaca denim -> https://www.trilobitemoto.cz/products/mens/trilobite-661-parado-tüv-ce-mens-jeans-blue-slim-1773-1927-1936-1944-1950-1958-1966-detail + Vesta Alpinestars Tech-Air 5 -> https://www.alpinestars.com/products/tech-air-5-system?srsltid=AfmBOorFqB4Bdpxqv5zkc9VHA5OsgkMcRplVlQ20YRi3sE4q_bNlz8rx Partea misto la vesta asta ca acopera aproape toata partea superioara In teorie la drum lung ar trebui sa fie ventilatie buna, sa vedem acum dpdv ventilatie cu va fi ca dpdv testat sper sa nu am ocazia.
-
dar nu se incadreaza in 50-125cmc si e cutie automata, nu?? nu cu schimbator la picior, asa-i? ______________________________ PS. m-am documentat un pic, pe site-ul Honda scrie ca e SUVul motocicletelor deci nu e scuter
-
x adv are
-
scuterele au cutie de viteze? credeam ca asta e una din criterii, sa nu aibe cutie de viteze, ci variator, ca altfel s-ar incadra la motociclete, nu?
-
Inmatriculare Husqvarna Te 250 2023
topic a răspuns lui apriliacluj în Hagsterul Legislatie, acte, vama
dealerii au cumparat acele motociclete! nu le mai pot returna! nu e ca la emag ca le trimiti inapoi deci ei trebuie sa le vanda sub orice forma, dupa ce le-au vandut nu e treaba lor ca tu le inmatriculezi sau nu cand cumperi un Logan de la reprezentanta, te intreaba vanzatorul ce vrei sa faci cu el?? -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
AM merge fantastic fata de cum mergea el...si constanta rezultatelor si faptul ca nu greseste...wow. Singura diferenta fata de 2024 e...GP24. So? Pecco probabil are dreptate.Remember cum era GP22 de puteau merge toti cu ea si cei de la echipele de client (Bastianini?)veneau la bataie de multe ori cu pilotii de uzina? La fel e si GP24. Cu GP24.5 au pierdut-o probabil,insa 1.MM nu are de unde sa stie,pt ca el nu a mers neam pe GP24,a sarit de la 23 direct la 24.5 ; 2.Vorba lui Pecco - MM poate fi competititv pe orice. Problema lui Pecco insa e fix aceasta - MM e competitiv pe orice. Daca Pecco isi "face" din setari/piese etc idk o motoreta la care sa regaseasca feelingul GP24,MM sigur o va proba si (probabil) va fi mai rapid decat Pecco pe ea. Deocamdata vad insa ca Pecco gave up si a preluat base settings lui Marcel si incearca cu ele,iar Marcel a luat un nou sasiu care zice ca ii place.E directia buna de mers?Doar ei stiu.... Cert e ca in orice scenariu il vad mai rapid pe Marquez.Iar faptul ca nu trebuie sa riste ca sa scoata timpii il face aproape imbatabil.Nu vad nici o "scapare" din asta,din dominatia lui anul asta dar si la anul...hai Quarta/Yamaha? Meh,long shot si foarte improbabil.Nu ca Quarta nu ar putea,dar Yamaha...in ciuda unui mic reviriment pe circuite micute si tehnice,tot scartaie. Sa o vedem aici....curbe de viteza dar trebuie si putere motor. -
morgen! vineri, diiiii!
-
Mneata de la
-
probleme conectare motociclism.ro
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Cavaleruul Motociclisti, in fiecare zi
Orice VPN te poate ajuta. Cauta un prieten ce are optiune de IP fix la el acasa si fa un VPN pe routerul lui. Eu asa faceam cand eram prin Viena si nu se deschidea Voyo, sa vad si eu o stire romaneasca.... VPN, 2 click-uri, si gata, ma vedea in tara.