Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Sa o stapanesti sanatos! Zici ca-i Aprilia Tuareg din fata . Ma mir ce ieftina a fost, de fapt ma mir ce reusesc sa ofere chinezii in banii astia (suspensii ajustabile, TFT). "Pe vremea mea" dadeai 6.5k-7k Euro pe un BMW F700GS second-hand si nu aveai atatea dotari, iar unele componente lasau mult de dorit.
  3. cine stie, cat timp MM ia campionatu Peco poa sa termine ultimu 5 ani la rand si ramane la uzina. sunt destul de sigur ca nu are cum sa aiba inca un sezon super dezastruos ca 25-ul. clar. nu o sa fie nimeni fericit: nici el si nici uzina. clar pleaca. esti suparat rau ori pe AM ori pe sezonul dezastru al lui Peco.
  4. Azi
  5. Sigur asta ai vrut sa intrebi? DE CE SE FACE? :))))))
  6. nu crezi tu, ei zic altceva...si tind sa ii cred pe ei. au fost mai multe declaratii, am vb si aici... diferenta majora vine nu neaparat din putere, a zis si Bartolini ca se poate scoate aceeasi putere si in L4, problema ramane cu plaja mica de setup care o ofera L4 din arhitectura motorului. V4 fiind mai suplu, permite o plaja mai mare de setup cu care se pot juca. ma rog, sunt multe declaratii pe tema asta, nu le mai reiau ca tu nu crezi
  7. Aaa,pfff.Eram f curios cum ar rula AM pe GP25. Dar vom vedea la ceilalti - Diggia nu a rupt gura targului pe GP25,dar nici f prost nu putem spune ca a mers,spre deosebire de Pecco. Am auzit si eu ce "au explicat" ei.Yamaha a explicat multe la viata ei : a explicat cum nu era neaparat necesar seamless'ul cand toata lumea deja avea seamless si ei mergeau inca cu qs,a explicat cum nu au nevoie de echipa satelit cand plangea Poncharal sa ii dea lui Zarco o moto factory in regim de client ca in urmatorul an parca? cand a venit Petronas sa se intoarca fix la 180 grade sa faca fix ce ziceau ca nu au nevoie anul trecut,Yamaha sunt aia care l-au concediat pe seful de proiect (japonez) pt ca a zis Rossi la jumatatea sezonului ca motoreta e de calcat (2018 daca imi aduc aminte bine) ca mai apoi sa vina Q sa le arate ca motoreta pe care o blama Rossi se poate bate la victorii impotriva lui Marquez,samd samd. Yamaha e buna la explicatii,mai naspa cu punctajul in clasament performantele pe pista etc,de aceea nu prea pun baza in explicatiile Yamaha - pt ca ce spun ei nu se reflecta in realitate,plus ca iata,istoria recenta ne arata ca ei insusi au tendinta de a-si contrazice explicatiile in cam urmatorul an dupa ce le-au dat....ceea ce cred eu se va intampla si in cazul de fata Colegul intreba altceva : aparte de "explicatiile" lor,ar fi interesant de stiut care ar fi logica reala din spatele acestui shift total de la L4 la o moto noua V4 care mai apoi sa fie aruncata la gunoi pt a crea o alta moto noua de 850. O explicatie pe care o vad eu plauzibila e ca au facut acest V4 special pt a-l tine pe Q la echipa si pt 2027 and beyound - sa ii arate ca se pot schimba,ca pot imbunatati samd - dar tot ce au facut este sa isi dea cu stangul in dreptul pana acum,si sa ii arate de fapt ca nu poti scoate o moto total noua de la un an la altul - ceea ce e si normal - nu critic Yamaha pt ca nu poate scoate V4 de pe un an pe altul,critic Yamaha pt ca s-a apucat acum de asta in loc sa lucreze pt un proiect nou 2027 in liniste inca din 2025.Si mai ales critic Yamaha pt ca,la fel ca si Honda de multe ori,imita forma fara sa inteleaga fondul. Nu are nici o logica - adica L4 era viabil pe 1000 dar pe 850 nu mai merge?DE CE? Daca ei credeau ca merge f bine pe 1000 (ceea ce au spus in trecut de multiple ori),de ce nu ar merge pe 850? Se schimba alezajul si cursa - oricum motorul este "square" pe 1000 la fel va fi si pe 850. Intrebarea mea este - daca ceva functiona pe 1000cc de ce nu va functiona pe 850? Dupa cum am mai spus,problema nu cred ca e la V4 vs L4,ci la puterea pe care sunt capabili sa o scoata dintr-un motor (si care zic ca e simtitor mai mica decat ce pot Ducati) si aici e vorba de tehnologie,fabricatie,tolerante,samd samd,cred ca Ducati sunt peste,si mai ales ! despre grip,grip pe care nu il pot rezolva doar trecand de la L4 la V4. Eu il inteleg....pe un sfert.Ok hai sa zicem ca la mijlocul lui 2024 a fost el momit de Bartolini - daca iti aduci aminte descria periplul sau inainte sa semneze "m-am urcat in masina si am condus 800km dus-intors sa merg la ei la fabrica si mai ales sa am o discutie fata in fata cu Bartolini" ce tocmai fusese furat/adus de la...Ducati? - asta + powerpoint'urile (a explicat MM cel mai bine) + banii sa zicem ca l-au convins.Ok. Parerea mea este ca totusi el visa ca vine ala si urca firma pan'la cer.Repet - MM si ulterior periplul Honda ne-au aratat ca asta nu se poate intr-un an si nici macar in 2-3.Vise taica,vise.Cu alte cuvinte mi se pare ca se mintea singur - ar fi fost mult mai inteligent pt el sa asculte macar ce aveau de spus Aprilia care il curtau la acea data. Eu sper sa plece la Aprilia,pt ca mi se pare moto care a progresat cel mai mult anul asta si e acolo la 85-90% din performantele Ducati,si cred/sper ca Aprilia+Q s-ar putea bate la podiumuri/victorii de etapa macar. Conteaza f mult cum se vor pregati pt acest reshuffle,dar eu zic ca cei care sunt meseriasi acum la a face o moto (adica Gigi si Rivola) vor fi meseriasi si pe viitor,si m-as mira sa se intoarca clasamentele cu susul in jos.Sper sa o comita Gigi macar 1 an sa nu fie Ducati best bike of the grid Good point Nu uitati echipa all-italian Dovi+Petrux propovaduita de Gigi in dauna altor nume mult mai bune acum cativa ani
  8. A ramas bagnaia ultimul mohican? De "neica nimeni" ce i-a invartit casca-s cap marelui dublu campion am zis si eu ca nu are cum sa ajunga la factory, decat doar printr-o minune. Am scris mai sus cum, nu mai reiau. Deci concluzia e ca banania e lipit de scaunul ducati pentru ca e italian.
  9. Asta e o prostie fara ITP. Trei aspecte importante sunt aici: 1)Siguranta, anvelope, frane, scurgeri. Sa zicem ca motociclistul in cauza e prost/ignorant si se face selectie naturala, dar totusi, o pierdere a controlului motocicletei poate antrena si alti oameni nevinovati, participanti la trafic sau pietoni, Doamne fereste, care nu trebuie sa plateasca pt ignoranta motociclistului respectiv, pt ceva ce putea fi evitat foarte foarte usor. 2)Poluarea fonica. Ai toba sport care scoate mai multi DB decat a declarat producatorul,, se confisca motocicleta, pt a fi vanduta la licitatie. Punct. Daca babuinul comenteaza adaugam si o amenda serioasa, nu 100e. + suspendarea permisului pe 3luni minim. Eu asa as modifica legea pt speta poluarii fonice, ca e vb de motociclete sau automobile. Asa educam gradina zoologica si aducem bani la buget. Win win situation. Sunt tobe sport (Remus,Akrapovic) care respecta nr de DB declarat de producator, doar ca se aude mai gros au mai mult bass, insa volumul zgomotului este acelasi iar nota de bass adusa nu este deloc deranjanta. Aaaaaaaaa stai asa, vrei tu toba burlan, sa te auda stramosii cand mergi pe strada cu chopperul tau sau cu "vitezana", sigur ca da, omologare RAR cu o taxa ilogic de mare. Va dau un exemplu. Lamborghini cand vinde o masina noua plateste penalitati, amenda pe romaneste, pana la 60.000e / masina, in functie de cat de mult autovehiculul respectiv sare din baremul de DB impus si in functie de cat de mult polueaza ca CO2 fata de media impusa de UE. Banii respectivi se adauga la pretul produsului vandut, catre clientul final. De aceea un Aventador stock in modul "Corsa"se aude mai tare ca un Renault Megane RS si la controlul RAR, cel cu Aventador pleaca linistit fara amenda din partea "organelor". Producatorul patentand vehiculul mai zgomotos. 3) Detaliile tehnice. Fara ITP inseamna ca orice babuin, poate sa isi puna anvelope mai late, decat declara producatorul, poate sa schimbe motorul, gen 125cc dar avem kit de 180cc, asa performantele dinamice in ceea ce priveste geometria si franarea vehiculului se schimba, se altereaza mai exact. Ce facem daca un junghi de motocicleta modificata, scuter modificat, provoqca din cauza modificarilor aduse un accident cu o masina de 50.000e? Asigurarea, prin examinator se va autoexonora, pe buna dreptate, cand va fi analizata motocicleta babuinului si de acolo incepe circul, prin care pagubitul pierde timp, iar babuinul la sfarsit oricum va pierde bani. Orice modificare adusa unui autovehicul trebuie omologata la RAR si nu trebuie facuta dupa ureche.
  10. in ultimii 12 ani nu a fost sezon la Ducati fara un italian pilot. Acelasi Peco e singurul italian cu 2 titluri mondiale cu Ducati. Ducati nu va renunta la el usor, in favoarea lu neica nimeni Alex Marquez
  11. Multumesc tuturor. Un update: pretul a fost 4600 E + tichetul Rabla.
  12. Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata cu intunericul in fata!
  13. Ieri
  14. Salut, arata bine, Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.
  15. A ajuns pepco patron la ducati, sau? Daca la jumatatea sezonului viitor nu e acolo pe 1-2, "isi va dori" sa plece chiar daca nu-și doreste. A plecat el doctorul de la yamaka factory la client si nu va pleca peco Bine, asta nu înseamnă ca-l vad pe alex la uzina. Nici poveste! Sau hai sa-i dau i șansă, daca pana la pauza de vara castiga tot, dar tot tot tot, sprint, cursa.... Atunci da
  16. nu cred ca vede AM contract la uzina cat timp Peco nu-si doreste sa plece...
  17. Daca AM are si in 2026 rezultate similare, cu cele de anul asta, ajunge langa frate-su la uzina. Cum majoritatea contractelor sunt pe doi ani, 2027-2028, cel mai devreme ai putea sa il vezi in rosu din 2029. Dar ar trebui sa aibe niste rezultate in genul celor ale lui MM la Gresini. Greu... Tot la Aprilia are avea sanse mai mari. Sa nu ajunga la KTM, in locul Tiburonului...
  18. La client numai la VR46 ar fi posibil ma gandesc La grisine la Nadia sunt cam ocupate locurile Dar la VR46 si Tirbusonu s-ar baga, din cate am vazut
  19. Au explicat de ce au tras pe v4. Cand au vazut spec-urile din 2027 au stiut clar ca L4 nu mai este viabil. A fost o declaratie saptamaniile trecute. De aia s-au grabit cu V4. cat despre Q, eu il inteleg, a semnat 2 ani, si-a facut bugetul, acuma vrea o mobra cu care sa castige. Cel mai probabil in 2027 va pleca, eu sper sa fie 1 an la client si apoi la factory in rosu.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...