Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. @frigider ai avut dreptate - interesanta cursa la moto2 - nu am inteles ce a facut Manu - a pus guma prea soft?sau de ce s-a dus asa rapid guma? Mi-a placut faptul ca Moreira s-a lansat sa il depaseasca cu tupeu chiar daca nu trebuia...omul era slow oricum. Mi se pare ca a cedat psihic dupa greseala (masiva) de la Sepang - acolo s-a jucat tot. Revenire de la 61 puncte in spate...am zis la jumatatea sezonului ca ar putea fi un candidat la titlu,dar nu mai credeam demult.Mai ales dupa prostia facuta la Sachsen mi se pare?Na,poftim ca a luat campionatul.Ok ok - si noroc mult - Gonzales a pierdut 50 puncte aiurea insa totusi... Foarte misto si lupta pe ultimele tururi dintre Holgado si Izan - Izan ala e nuca tare,era bun la moto3 pacat ca s-a ofilit cand a ajuns la moto2... La anul vom avea o batalie puternica : Alonso vs Holgado,sa vedem daca poate veni si Manu Gonzales din nou. Oricum a fost frumos campionatul la moto2 Da au fost niste discutii a recunoscut si Uccio,mai ales dupa ce s-a spart buba cu falimentul KTM omul si-a cautat rapid loc in eventualitatea ca austriecii se vor retrage la sfarsit de 2025,insa cand au primit injectia de 475mil si au decis (prosteste dpdv financiar zic eu) sa nu renunte la echipa de motogp racing,totul a ramas in coada de peste - contractele sunt contracte,Acosta are "multi-annual contract" si probabil nu poate fi anulat asa din incheietura. Sunt convins ca VR46 i-au zis "te luam a2a zi daca esti liber de contract" dar omul nu e liber. VR46 au reiterat ca (in ciuda performantelor sale....inegalabile) Morbi are contract si pe 2026 si va mai ramane si la anul cu ei. In concluzie,nu se misca nimic la anul,toti raman unde sunt ,in afara de cei stiuti - Moreira (contract cu Honda) la LCR Idemitsu in locul lui Chantra care avea ritm de moto2,si Toprak (contract cu Yamaha) la Pramac in locul lui Oliveira sa ne arate el cum e cu stoppies - vor face stunt team el cu Miller Din primavara lui 2026 insa...incepe silly season - eu zic ca din iunie pana in pauza de vara se vor face toate vorbele si vom sti care unde se duc - asa a fost si in 2024. Ce prevad eu pt 2027 : - Morbi out inlocuit cu Acosta - KTM dispare,CF Moto le cumpara locul si infrastructura echipei de gp - Miller out - Rins out inlocuit cu Toprak daca acesta merge bine sau daca nu cu alta achizitie Yamaha - ori rookie ori vreun Diggia Raul Fernandez etc - Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory (Diggia's seat dar fara bani frumosi) sau alegerea mai logica mai ales la cum a terminat respectiva sezonul - Aprilia Factory.Bez cred ca nu se misca niciunde - e happy si el si echipa cu el,il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da. Deci daca Q pleaca la Aprilia,s-ar putea sa faca schimb cu JM la Yamaha... Mai exista posibilitatea (destul de slaba zic eu) cu JM la Ducati langa MM,dar dupa cum a fost momit la Mugello 2024 JM de Gigi ca mai apoi sa fie aruncat dupa 2 zile pe usa afara...m-as mira. Oricum,anul viitor va fi interesant in primul rand datorita silly season'ului dar mai nou si revirimentului - nu,nu "revirimentului Yamaha" trambitat de unii dupa primele 2-3 etape din 2025 ,ci revirimentului Aprilia.Desi cu Bez si JM pe Aprilia vs MM pe Ducati GP26 care probabil va fi tzipla,nu imi prea fac iluzii.But you never know,poate aduce Aprilia la inceput de 2026 o raketa.Hai cu egalarea !
  3. La mine aparea la un moment dat PrimaSport5, dar niciodata 4. Erdeesh.
  4. Mneata cu -n fata. Iarna p-ulita.
  5. Ca si comparatie, Tirbusonu' tot asa, a adunat mai multe puncte decat Binder si Bestia la un loc.... El a facut peste 300, iar ceilalti 2 impreuna vreo 270 Plm, si Tirbusonu ar merita o mobra decenta, oare in vara, cand se fotografia in jurul garajului VR46, a fost doar asa de ochii lumii? Doar fum fara foc? Tare as vrea sa-l vad in locul lui Morbido (care tare mult a dezamagit si sezonul asta)
  6. Meh,ura impotriva lui Q....cred ca e mai degraba frustrare impotriva neputintei Yamaha de a pune o cat de vaga rezistenta Ducati'urilor. Yamaha nu poate (ca Honda ne-a demonstrat Marquez ca nu poate in anii trecuti),si Q spune cu subiect si predicat ca nu poate,iar asta ii deranjeaza pe multi hardcore fans de demult ai Yamaha/Vale,care nu pot sa accepte ca Yamaha e slaba ci dau vina pe pilot. Sau il urasc pt ca e gay.E o teorie. Cred ca doar unul singur de pe aici spune ca Q nu stie cu motoreta si "de asta nu merge Yamaha bine" Revenind la zi - la ce ora incep testele? Sunt doar astazi?Sau tin 2 zile?
  7. Azi
  8. Buna dimineata! Marti, grija mare!
  9. Ieri
  10. Profetic. Carenele cred ca s au dat. Au rama mizilicuri, da scumpe ca dracu.
  11. Vroiam sa glumesc "cu Miller sau fără Miller tot acolo erau" dar a mai ciupit și Miller niște puncte, clar mai multe decât Olivera. N auzi ca prinde podium? Multi îl urăsc pe q ca s a uitat la bani și acum se vaită. Te gândești ca putea bifa și o victorie la Silverstone. Pe bune, fără if uri ca alea oricum nu contează. Deși internetul nu uita.
  12. Si eu am fix un acelasi scuter Kymco Downtown 300 i , 2014. Ar fi misto sa facem schimb de impresii
  13. misionaru

    De reținut

    Inca ne pretam la mizerii fara a sanctiona extremele care se intampla in societate. Fireste ca toti trebuie sa respectam legea, dar cand respectul legii incepe cu cei mai "prosti" si se opreste fix dupa ei, parca nu mai pare ca toti suntem egali. Sa vedem si filmarile cu fiilor de senatori si deputati care merg cu 200+ pe drumuri si care nu sunt retinuti dupa ce sunt prinsi de "organe". Au gasit un tap ispasitor, l-au rastignit. Iuda merge in continuare, ne face cu mana din masina...:) PR se numeste si are ca scop doar promovare de imagine.
  14. Rins a contrazis curentul V4 si a zis ca nu e asa o mare diferența între motoare. Eu zic ca Rins...si cred ca se va vedea la anul. Asta e dură. Chiar e păcat de cum a terminat sezonul Bagnaia. Măcar mâine în teste sa facă ceva... Vezi ca te aude colegul xt și face atac - tu nu ai tot auzit ca Q "nu știe sa exploateze motoreta Yamaha la adevărata ei valoare"? Și ca "e bun doar pe un tur sec de circuit și atat"?Punctele le-a obținut...din greșeală Sper sa o vad din 2027 pe Yamaha cu bravul Toprak la cârmă,și fără Q.
  15. @DonFlamingo incearca Nolan 1005 / X-Lite 1005 daca ai unde.
  16. Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?
  17. Salut, astazi inainte sa ma duc la birou am fost rapid sa mai probez niste casti. Sa o luam cronologic cu ce am testat si la ce ma uit, incepem cu ce urmaresc: -> Urmaresc casca Flip-up sau Flip-back cu structura compozit (tri-compozit, ori carbon, ori mix din fibre). Din ce m-am documentat pe langa ca sunt mai usoare sunt si mult mai bune in caz de impact, intrucat absorb mai bine energia cinetica de la impact. -> Calitatea fabricatiei si a materialelor. Castile nu mai sunt ieftine si nu vreau sa platesc pe niste plastice ieftine sume demne de materiale gen metal, etc etc -> Functionalitate: ochelari de soare integrati, posibilitate integrare cu intercom. Ce am probat testat: -> HJC RPHA 90S: actuala casca. Imi vine bine pe cap dar dupa 4 ani a inceput sa se dezintegreze, sa cada piese, sa nu se mai inchida sau se deschida cum trebuie desi nu este atinsa/lovita/accidentata. Vizierele se zgarie foarte usor, atat cea exterioara cat si ochelarii de soare integrati. per total sunt dezamagit. -> HJC RPHA 91: noul model flip-up nu imi mai vine pe cap, au schimbat calapodul. -> Probat Shoei Neotec 2 si Neotec 3: cu tot fitting system, probe, para-probe nu imi vine cum trebuie, in principiu din cauza presiunii pe care o exercita atunci cand este inchisa in zona articulatiei mandibulare. presiune care ma loveste imediat, nu vine dupa cateva ore. Din pacate un mare NU, dar sta foarte bine la toate celelalte capitole -> dupa cum am mai spus colega de moto s-a dat pe jos cu ea si casca inca functioneaza "zici ca e noua". -> Shoei GT-Air3: de curiozitate am probat si integrala de la Shoei, sora "fixa" a Neotec 3: imi vine ca turnata pe cap. Daca voi renunta la ideea de flip-up/flip-back pe asta o voi lua. -> Schubert C4 PRo si C5: calapodul nu imi vine sub nici o forma - ori prea mare ori prea mica -> TEstat si Schubert S3: varianta integrala de la C5 si la fel ca si C4 Pro si C5 nu imi vin sub nici o forma -> Testat si Schubert J2: un fel de open-face dar cu un chinguard ceva de genul (am un Schubert M1Pro pentru mers in oras cu scuterul si care imi vine perfect) - au schimbat calapodul si nu imi vine chiar daca e open face. -> Shark Oxo: orice marime pun pe cap L sau XL imi vine ca turnat iar materialele si felul cum e facuta mi se pare foarte calitativa. Partea mai putin buna la Shark este ca este din policarbonat si nu fibre. Asta este marele minus. -> AGV Tourmodular: o gluma buna de casca. Materiale foarte ieftine, scartaie din toate incheieturile, oricum nu vine cum trebuie pe cap. Una peste alta o casca sub-mediocra din toate punctele de vedere. -> Bell SRT Modular: o idee mai bine ca AGV dar nu vine sub nici o forma pe cap -> Scorpion EXO Tech EVO: aceeasi senzatie de materiale ca la HJC, motiv pentru care voi si spune pas. Din relatari de pe la prieteni le cam pica butoanele si la astea....deci pas desi imi vine perfect pe cap. -> LS2 am fost sa testez la ATV Rom dar nu mai aveau asa ca voi incerca si la colegii de la Indian/Royal Enfield. Pana acum singura care imi vine si imi si place este Shark-ul dar nu sunt foarte convins din cauza Policarbonatului si a faptului ca sunt frantuzesti. O sa incerca sa ma duc si la LS2 si eventual sa gasesc Nolan pe undeva dar nu mai am prea mari sperante.
  18. Bun, că nu se știe când apelez la tine pentru vreo piesă...
  19. Inca o săptămână incheiata, cu motociclete de calitate și clienti fericiți . Săptămâna aceasta plec iar spre Germania, iar pentru ca după cum v-am obișnuit deja, cu ocazia sărbătoririi Zilei de Naștere , voi face eu un cadou. 23 Noiembrie..22 de ani ( pe un picior ) Și anume, dacă ești începător si vrei motor verificat si transportat din Germania pana in fața casei tale, acum e momentul să profiți . Pentru că vă fi GRATIS Pentru detalii, 0744973166 Cele bune , Marcel
  20. Cred ca TOATE au nevoie de viteza pe viraj,nu doar L4....sau cel putin toti spre asta nazuiesc. V4 e mai ingust,100% asta e un avantaj,no argue.Ca si packing insa,e mult mai nasol. Vor invata,sau cel putin sa speram ca vor invata. Nu cred ca "au scos maxim din acel 4L" ...ce inseamna asta?Ducati au scos maxim din V4 atunci?Ca au puterea cea mai mare.Nu o inteleg pe asta cu "au scos maxim din 4L"... Intradevar eu nu sunt de acord cu abordarea lor,dar nu pt ca au lasat L4 si au trecut la V4 ci pt ca nu mi se pare a avea logica in ceea ce fac - nu mi s-a parut a avea un motiv logic pt care au trecut la V4 - au trantit brusc abordarea lor cu viteza pe viraj si L4 si au luat in brate V4 (si stop'n'go,nu?) Nu sunt un nostalgic - aplaudam progresul dar eu cred ca nu au progresat ci doar imita,they're playing catch'up exact ca Honda cu aero.Si vor avea aceleasi rezultate pe care le-au avut si conationalii lor cu acea abordare. Ca si idee - 850cc sunt ff aproape de cei 765cc ai lui Triumph la moto2,deci un L3 ar putea fi o abordare f interesanta,lasand loc si de aero.Ok,ok nu va fi la nivelul V4 ca si cuplu dar nu cred ca cuplul motor e raspunsul corect intotdeauna.Cred ca mult mai importanta la niste utilaje de 150kg/300 cai e punerea puterii la pamant.Just my 2 cents.
  21. ai tu tv mai smecher asa la altii nu le apare
  22. Probabil la anul...am multe scule la lista de asteptare :)))
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...