Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ai luat-o prea la sensul propriu al afirmatiei. Eu am vorbit la figurat. Ideea este ca bani mult mai multi se invart in MotoGP, fata de WSBK. In WSBK, salariile de 1-2 milioane sunt exceptia, de ragula ele inseamna cateva sute de mii pe an. Cand Rea a primit un salariu de vreo 2 milioane, a fost ceva nemaintalnit in WSBK. So... cum este mai bine, sa ramai in WSBK cu un salariu in jur de un milion, sau vii in MotoGP, la cel mai slab constructor al momentului si sa iei 3-4 milioane (cifre pur intamplatoare, dar posibile)? Nu cred ca pentru Rossi a fost umilitor sa concureze la echipa satelit. A fost, mai degraba, un sezon de relaxare, inainte de pensionare. A fost mai umilitor sa isi prelungeasca cariera nepermis de mult, astfel incat sa ajunga in situatia de a fi trimis la o echipa satelit. Si apoi nu uita "cazul MM" care accepta sa mearga la la o echipa satelit (nici macar cea mai reprezentativa, a constructorului Ducati), pe o motoreta care nici macar nu a primit upgrade-urile de la finalul sezonului precedent si si-a relansat cariera. Cateodata, compromisul este o arta. Problema lui Pecco este alta... daca ramaane la o echipa satelit Ducati, are mari sanse sa concureze tot pe junghiul GP25 (nu stiu prea multe despre alocarea motocicletelor Ducati, la echipele de client).. ceea ce nu este prea sanatos pentru el si pe un salariu sensibil diminuat. Yamaha i-ar putea oferi un salariu mai apropiat de cel avut in prezent si un statut mai bun decat cel avut in prezent, in cadrul echipei. Clar, spui adio. Plus ca stii ca te inhami la un proiect in constructie. Dar Pecco a mai facut asta in cariera, cand a venit la Ducati. Da, sunt piloti cu salarii de 250-350000 dolari, dar sunt si salarii de 10-12 milioane. Salariile medii sunt undeva intre 2-3,5 milioane. Nu il baga si pe JM in discutia asta. Inca! Vom vedea sezonul asta, daca va mai da cox ca altadata.
- Azi
-
sa traiesti man multam standard este prea MARE este cat o vela. nici la GSA nu am suportat varianta standard mi am comandata si pentru x adv si pentru sh de la issota https://shop.isotta-srl.com/scooter/cupolino-sportivo-fume-chiaro-per-honda-sh-125i-150i-350i.html si de la genti moto protecti laterale si de toba dar alea vin mai greu
-
De maine va creste. Buna dimineata!
-
Cat de mare?
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Bine, acum ca a ramas doar o cursa in care Norris trebuie sa termine pe 3 chiar nu vad vreo sansă pentru ceilalti 2 cu excepția unei erori grave sau u ui ghinion porcesc. Daca nu "greșea" micuțul de la merc in ultimul tur si Norris termina pe 5,era alta discutie dar asa un loc 3 cred ca ii este la indemana
-
Neatzaaaa! ....apare greatzaaaa.....
-
Daaa, se strofoaca din rasputeri! Din 104 de puncte au ramas 12
-
Sa il stapanesti sanatos! Trebuie sa imi ajunga si mie SH-ul, dar ala mai mare. Ai un link catre parbriz / protectii? Ce nu “iti convine” la parbrizul standard?
- Ieri
-
Salutare Realistic, de pe la 5500. Pe cel din 2023, am 7000 fix. Într-adevăr, avea 36.000 km ------------------------------- Am mai încheiat o săptămână de lucru, totodată si anul de lucru. Intentia e sa imi iau concediu măcar o luna de zile. Dar, va tin la curent... Intrebare: Câteva motociclete știți sa aibă cricul lateral pe partea dreaptă? Pana dați răspuns, poze...
-
nu cred ca Peco va ajunge la satelit, este "umilitor". e ca rossi cand a trecut de la uzina la satelit. cand semnezi cu yamaha cam spui adio la titlu. ori de ce alearga cam toti? afara de cei mai in varsta? cu resetarea din 27 yamaha poate nu va fi asa de rea, deci poate merita riscat? man sunt piloti de gp cu niste sute de mii de euro.. Rossi si-a rupt picioru si cam papa. Morbi si-a sucit genunchiul si n-a mai fost acelasi om. Rins ce naiba a patit si el. Oliveira = multe accidentari - papa, s-a dus si el. singurii care au dat cox in continuare - JM si MM. cariera multora atarna de 1 accidentare.
-
Daca cu 1 milion plus X din sponsorizări moare sărac, ma gândesc ca matele esti inventatorul Bitcoin :)) Anul 2026 este anul de trecere catre noua clasă. Nimeni n-a inteles de ce a venit Yamaha acum cu noul V4. Mai mergeau pe burta un an si veneau direct in 2027 cu varianta V4 de 850 cc. 2027 ca fi un an foarte interesant. Pe langa campionii fara contract, sunt cativa Rookie care ajung la maturitate si incep sa-si arate adevărul potențial. Marquez a ridicat enorm stacheta anul asta. A arătat insa si cat de vulnerabil este. E mereu la o căzătură de sfârșitul carierei iar cursele, asa cum sunt ele, sunt mai interesante fără el. Sunt impredictibile.
-
daca tot a venit iarna am zis sa pregatesc echipamentul de schii pentru o tura asa ca am scos la aerisit claparii, casca, geaca si pantalonii bai sa dea draci ca si bunul meu prieten Tiriac … ce credeti ca am gasit in geaca de ski ???? un skipass de anul trecut nepredat si ups… niste bani exact cat sa mi iau un Honda SH 150i 2025 asa ca ma vad nevoit sa bag un RAR, inmatriculare si altele sa l pun pe strada italienii l au dat cu topcase keyless, parbriz mare , protectii maini si am mai bagat eu comenzi pe net pentru un parbriz model Fox’ , niste protectii de caroserie de la givi sper sa fie o alegere la fel de buna ca si cea cu SYM ul de acum 6 ani care ma plimbat 45000 km in aceasta perioada prin oras
-
Deci pare-se că meclarenii fac orice pentru a pierde titlul
-
catalin10 îl urmărește pe Vand costum de piele Probiker si ghete Alpinestars
-
Vand costum de piele Probiker si ghete Alpinestars
un topic a postat catalin10 în Echipamente de protectie
Vand costum moto de piele Probiker PRX 8 masura 36 cu protecții la coloana umeri coate si genunchii cu slidere neatinse si ghete ALPINESTARS Stella Fastter 3 masura 36. Pret 1000 lei se pot vinde si separat. Tel. 0771287651..buzău Trimit cu sameday sau FAN curier . -
M-am gandit si eu la Bagnaia, ca pilot Yamaha si cred ca ar fi foarte bun pentru ei, in situatia data, insa greu de presupus ca va accepta. Desigur, pentru un salariu bun (si Yamaha plateste bine, in general), orice este posibil. Inainte de teste, i-as fi dat dreptate lui Hodgson, insa turcul l-a contrazis. Din ceea ce am mai citit, se pare ca otomanul si-a adaptat foarte bine maniera de a frana, la particularitatile motoretei. Desigur, mai e mult pana departe, dar sunt semne bune. Nu vad de ce un rookie de la Moto2 se poate adapta si un triplu campion mondial de WSBK, nu. Oricum, spahiul va fi interesant de urmarit. Cat despre faptul ca a semnat cu constructorul gresit, cred ca Sofuoglu gandeste mai in perspectiva decat Hodgson. Important este ca pilotul lui a pus piciorul in MotoGP. Va duce un contract si, daca nu ii place, va cauta un alt contract in alta ograda. Important este sa aibe rezultate bune. Si mai spun odata: Yamaha plateste mai bine decat alti constructori, iar turcul trebuie sa puna ceva de-o parte si pentru batranete. Cu 1 milion pe sezon in WSBK, moare sarac.
-
Eu sunt optimist ca Pecco isi va reveni si va merge gen inceput de 2025 si se va bate la podium/mai rar si la victorii. Va pleca? Pai daca merge bine, n-are sens, daca merge prost... nu tre sa plece el pentru ca cel mai probabil nu va mai fi semnat de Ducati Factory, subliniez Factiry pentru ca mai exista posibilitatea sa rămână la acest constructor insa la client. Referitor la restul(piloti&constructori/echipe) cred ca toată lumea va aștepta macar 5-6 curse sau chiar jumătate de campionat pentru a vedea cum stau lucrurile si care le sunt optiunile favorabile. Cel mai probabil Ducati il va semna pe MM dupa 3-4 curse daca acesta va fi liderul campionatului. Evident.... daca vrea si MM asta,dar nu vad de ce nu ar vrea.
-
Nu știu ce a fost în capul meu, și Acosta pleacă în 27. Deci Q, Acosta și poate Martin. Sunt ceva nume grele. Dacă Peco merge prost primele 2 3 5 curse.. Poate sa și rămână dar de ce ar face asta? În ideea ca uzina oricum ia camp cu mm. Sa rămână pilotul nr 5 la uzina? Noi vom vedea târziu ca Peco merge rău, el însă va ști din teste unde sta și dacă tot e rău, omu clar nu poate continua asa și pleacă și el în 27.
-
Eu cred ca Acosta va pleca : KTM gp e pusă la mezat de către Bajaj iar după ce declaratii a dat CEO'ul lor e clar ca nu vor investi 1cent în ea ca și efort de cursă ci doar pt a o face frumoasă pt vânzare.Depinde cine o va cumpăra - dealul cu CFMoto a cazut - am înțeles ca Bajaj cerea 100+mil si nu s-au înțeles la preț. Ori dacă echipa e la vânzare totul e foarte nesigur și pt contractele pilotilor și pt finanțele echipei pe viitor și atunci e normal ca Acosta sa vrea sa își găsească ceva stabil și mai ales performant - de asta înainte,când s-a spart buba KTM și nu primiseră încă cei 475mil de la Bajaj,Acosta s-a dus ață la Uccio sa facă vorbele rapid. Omul își vede de interesul lui,și are și dreptate.Ok Ok a fost sprijinit și adus în gp de către KTM dar nu are nici un sens sa se scufunde cu epava,asta face în mod tradițional căpitanul,nu?
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Dupa aproape doua luni am reusit sa adaug capacul palierului fata de la arbore. Nimic complicat dar apar si aici mici chitibusuri, trebuie avut grija la etansarea canalului de ulei care asigura ungerea pinioanelor de distributie si inaltimea umarului care are rol de opritor al rulmentului arborelui in cazul in care acesta se misca in palier cand apesi ambreiajul. A trebuit sa planez acest umar aproape o zecime ca se lipeasca capacul uniform pe palierul rulmentului fara sa se sprijine direct pe camasa exterioara a rulmentului: Am renuntat la suruburile originale si am pus unele mai lungi pentru a folosi tot filetul din bloc, am folosit suruburi de inox blocate cu Loctite iar pentru a fi sigur 100% de etansarea canalului de ulei am folosit solutie Curil T produs de Elring deoarece nu blocheaza canalele de ulei cum face siliconul si se aplica in strat foarte subtire, practic face o lipire doar in zona unde este presat. Capacul montat: Aici se vede cum a iesit surplusul de Curil T: -
Politicienii merg cu electrice,sau cu motoare de 900,1000 cmc ?? Sau cumva ca V 10-V 12 biturbo ?? Sunt scarbit de cate masini occidentale Euro 5 cu fum vad pe strazi si circula nestingherite,de acolo ar trebui inceputa lupta pt.poluare,dupa aia curatenia pe strazi,nu stropit degeaba,infrastructura..etc Schimbata mentalitatea soferilor de a conduce,ma uit la unii...accelereaza ca sa puna frana..cum am mai spus,stationarea cu motorul oprit..etc Am avut Dacie 1300 cu Gpl pe carburatie si 1310 Li,pe injectie monopunct,nici nu incercam sa le pornesc direct pe Gpl. Ambele au avut instalatie BRC-Italy,erau varf de gama atunci Mai depindea si de modelul de instalatie,mai de buget,sau premium.. Posibil avea amestec bogat in Gpl,asa cum unii se incapatanau sa porneasca fara soc,la motoarele pe carburatie,porneau dar greu si dupa aia se vaitau ca masina consuma mult....nivel mare de benzina in carburator... Daca fabricantul a pus socul,nu la pus degeaba....asa si cu Gpl-ul
- Ultima săptămână
-
Sa o casezi ar fi crima impotriva naturii. Nu este vorba de mendrele corporatistilor de la Bruxelles. Este lobby-ul industriei auto care nu mai are cui sa vanda. Toti cresc productia de masini (de fapt de orice) de la an la an si clientii sunt tot mai putini. E plina lumea de masini, si nu mai dau oamenii bani pe ele, tin banii pentru altele. Asa ca politicienii lanseaza (la cerere) legi care sa forteze lumea sa isi schimbe masinile bune si functionale. Uite aici deranj mare: https://www.libertatea.ro/stiri/masini-vandute-100-euro-peste-200-000-autoturisme-nu-vor-mai-putea-fi-folosite-ianuarie-madrid-5539423
-
Peste 12-13k , nimic nu va fi hit ....cel putin nu la noi sau in partea asta de ioropa
-
stai ca altii spun ca daca vr46 trece la aprilia pleaca Peco la ei. nici nu a inceput sezonul viitor si a luat-o lumea razna. Q pleaca sigur, de altii nu sunt sigur. Acosta e prea loial, nu va pleca. Martin poate pleaca la visul sau - Honda. parca vad un schimb intre cei 2 si aia e. atata fas pentru nimic.
