Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Deocamdată o să umblu așa apoi dacă poliția o să mă tragă de.. fâș o să încerc să o omologhez. (Puține șanse în Franța)
  3. Azi
  4. Salut, ai vreo șansă să înmatriculezi motocicleta cu aceste modificări, sau totul se întâmplă pentru placerea personală de a face așa ceva?
  5. Ai stricat frumusete de Moto Guzzi cu motor V2 transversal, caracteristic marcii...
  6. salut va prezint noua mea moto guzi (stelvio) cu motor de dacie 1.6. de fapt am început proiectul asta acum vreo câțiva ani buni. la început vroiam să fac un chopper doar cu piese de dacie dar pană la urmă am cedat psihologic și am cumpărat o baza solidă în care am adaptat motorul pe cutia de viteza. mai rămâne de sudat cadrul și restul "detaliilor" (aprindere de Suzuki cu captor, pompă de apă electrică etc)
  7. Ca are urcari/coborari nu ma ingrijoreaza, ci daca e asfalt ori ba. Din ce am observat pe google maps prima parte pare asfaltata dupa care arata ca e drum de tara, dar pozele sunt din 2022-2023, ma gandesc ca poate s-a asfaltat intre timp, de aici si intrebarea. Sanmiclaus - Vama Seaca 107V stie cineva daca s-a asfaltat intre timp?
  8. vara asta am vrut sa ma duc si eu pe acel drum, dar colegii din AG m-au lamurit ca-i drum pt Jeep, nu Hayabusa, cu multe portiuni fara asfalt
  9. Ce declarații frate. Îl arunca sub autobuz pe Peco.
  10. Drum de 1 banda in general, foarte virajat si cu urcari/coborari destul de pronuntate. Trece prin multe localitati. Asfalt plin de noroi, fecale de animale, etc. Trebuie facut cu viteza mica si multa grija.
  11. Salutare, Cunoaste cineva starea drumului 703H? Este cel din dreapta drumului principal.
  12. Sper că la anul sa încerc și varianta Brno, cu toată familia. Pare un circuit mai potrivit pentru mersul in formație completă, in comparație cu Balaton unde nu este un gram de umbră.
  13. Eu la Brno cred ca jumatate de cursa duminica am stat cu steagul mare cu Marquez in spatele a 4 italieni cu peruci de-alea galben fosforecente, gen freza lu' Vale. Si eu am vrut sa merg anul asta la Balaton Park dar in final am ales Brno, mult mai convenabil pt mine, cazare moca + multe amintiri. ---------- In alta ordine de idei, nu am sursa pt ce e mai jos, de pe Facebook: 𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙞𝙣 𝘽𝙧𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙩𝙮𝙡𝙚 𝘽𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣 𝙋𝙚𝙘𝙘𝙤 𝘽𝙖𝙜𝙣𝙖𝙞𝙖 𝙖𝙣𝙙 #𝙈𝙖𝙧𝙘𝙈𝙖𝙧𝙦𝙪𝙚𝙯: 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙄𝙨 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙈𝙖𝙠𝙚𝙨 𝙋𝙚𝙘𝙘𝙤 𝙉𝙤𝙩 𝙂𝙤𝙤𝙙 #PeccoBagnaia's chief technician, Cristian Gabarrini, bluntly stated in a media interview that the biggest difference between Pecco and Marquez lies in their brake usage. He explained that Pecco tends to apply the front brake very hard at the start of braking, resulting in the rear end lifting and the bike becoming unstable before turning. Meanwhile, Marquez uses the rear brake effectively, changing the bike's direction by balancing anti-lift motion, weight transfer, and front and rear brake forces, and is ready to accelerate immediately upon corner entry. Marc is more prepared to open the throttle earlier than Pecco. Gabarrini explained that Marc stabilizes the rear end as much as possible throughout the braking range until corner entry, preparing to immediately open the throttle. Pecco loses time regaining the weight he has lost on the rear end. This difference is only a fraction of a second per corner, but when such a small difference in MotoGP is repeated over several laps, it often becomes a significant difference. Mental Pressure Factor Besides technical issues, Gabarrini also touched on the psychological side. Having Marquez next to him disrupts his riding rhythm. Although this was related to the mechanical aspect, the technicians couldn't do anything about the psychological aspect. They said it was Pecco's problem and that if he couldn't solve it himself, he should hire a mental coach or something. "We can help with the mechanical side. But the mental side is beyond our capabilities. If Pecco can't handle it himself, then maybe he should get a mental coach," he said firmly. Gigi Dall'Igna Speaks Out Ducatis are philosophically designed to understeer slightly to achieve high speed exiting corners. …Ducati boss Dall'Igna touched on Marquez's unique braking technique. He said that by training the bike to understeer, Marquez pushes the bike beyond its limits, thus maximizing the front-end maneuverability, something that is usually impossible for other riders. He remarked in amazement that "it's almost impossible for other riders."
  14. Vad ca pe aici e liniște asa ca pun eu ceva care este de interes pentru lumea moto: Mi se par foarte interesante cursele de baggere de la americani astfel încat sunt binevenite și în Europa
  15. Completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine vorbim. Si sfatul meu e sa mergi la un mecanic,nu sa incerci sa o repari pe genunchi pe un forum moto.
  16. Ieri
  17. Pai se vand ca limitate la 25 km/ ora, deci nema inmatriculare, nema inregistrare, doar ca, atunci cand o cumperi, ala iti si explica cum se delimiteaza sau ti-o delimiteaza chiar el. Si cum 0e gabori ii doare-n plua sau chiar n-au o modalitate omologata legal pt a demonstra ca merge mizeria cu 80 la ora magarii isi fac de cap.
  18. Ziua buna, dupa 1100 km de azi dimineata de la 3... Sunt rupt... Nani!
  19. Glumeam, eu chiar apreciez efortul depus de tine. Niciodata nu scoti banii inapoi, ramai cu placerea.
  20. Dep. Luasem special o chinezărie 420-800 cu focus doar manual..ar fi fost interesant cel puțin.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...