Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Marini penalizat pentru presiune pneuri neconformă Ce mizerie de regulă, cum strică ei cursele pilotilor
  3. Lui Rossi în afara de episodul ciubotica nu am ce sa ii reproșez.On-track. Avea multe "perfide" mai mult în conferințe baga el zâzanie și lucra la psihicul adversarilor.Cum zicea și Pedrosa: Rossi de multe ori te bătea dinainte sa te lupți realmente cu el Nu pot sa ii reproșez nici asta,deși nu e cusher,nu e politically corect,e un mind game pe care îl făcea cu presa și mai ales cu publicul invrajbind adversarii.Unii puneau botul - Pedrosa,MM,sometimes Stoner,Lorenzo însă era imperturbabil.Si ulterior și Marquez a trecut peste,deși a declarat în documentar ca l-a marcat.Deh,riscul meseriei. Marcelino însă e invers - off-track rade cu toți,în conferințe ii laudă iar on-track da cu barda. Daca o calculam asa...și JM este posibil sa fi reușit frânarea aia în primul viraj cursa trecuta când l-a împrăștiat pe Bezzechi daca avea liber în față Vis-a-vis de ce ziceam mai sus,chiar ar fi super sa fie la anul sau în 2027 cineva care sa fie marginal peste MM ca și viteza sa vedem ce se întâmplă. Cred ca la ora actuala sunt 3 piloti pt care MM are respect,din varii motive : Bagnaia,Quartararo și Acosta.Cu ăștia s-ar purta mai moderat,oricine altcineva însă cred ca ar avea de suferit într-un duel de la egal la egal cu miza pt el.Si nici de astia 3 nu bag de tot mana în foc Nu ii canta prohodul lui Ducati/Gigi după o cursă slabă - nu e deloc cazul. Și eu mi-as dori sa vedem și pe altcineva la vârf dar nu cred ca se va apropia nimeni de ei,cel puțin pana în 2027. Eh,pai si-a fracturat atunci 17 coaste.Prostia se plătește nasol rău de tot,mai ales în sportul asta. S-a vazut diferența de abordare și inteligență între cei 2 piloti Aprilia la început de sezon : unul se urca și la fix al 2lea contact blană orbitoare cu consecințele văzute celălalt a zis ca a forțat 4real abia în fp3 din primul gp.Si inerent cele 2 traiectorii atat de diferite în campionat...mai e ceva de zis? De episodul "vreau sa reziliez contractul cu (probabil) a2a motoreta ca și performanțe din gp după ce am mers pe ea 1.5 etape " nu mai zic nimic...
  4. Azi
  5. Mda, după weekendul trecut deja il vedeam pe Pecco pe 2 la general... Cum se schimba lucrurile de la o zi la alta
  6. Cu Peco la juma de minut dupa Bez, sau dupa rookie of the tear, cu un Ducati de anu' trecut...probabil s-a oprit la un expresso....sau nu a vrut sa il faca pe Jiji sa se bucure ca i-ar fi cazut plasturele... Problema ar fi doar din partea lui Bez, trebuie sa faca cumva sa castige, ptr Peco ar fi chiar o minune sa iasa in puncte la cum au mers lucrurile azi, but never say never.... tot atat de bine poate sa isi revina la etapele urmatoare, who knows?
  7. Aia nu a fost agresivitate, a pierdut-o pe ud încercând o depășire. Dacă Bez câștiga mâine și Peco face sub 5 puncte Bez trece pe 3.
  8. si eu sunt de parere ca MM este mult mai agresiv decat Rossi. biaggi era mai plangacios si tot timpul se plangea de agresivitatea lui Rossi. Dar daca na gandim la cati a dat MM pe jos fortand mult peste limita, cred ca e departe de Rossi in ceea ce priveste agresivitatea. dar si la Rossi ramane de referinta depasirea la Stoner, cand ambitia i-a depasit talentul
  9. Am eu unu daca bancul tau tine 800kg Suprafata de lucru X=3000mm, Y=1200mm Z=450mm. Motoare NEMA34 12Nm, closed loop etc...
  10. Noroc cu startul greșit al lui Bez. Dacă pleacă bine în gp face 37 puncte ușor. Se apropie de locul 3 al lui Peco. Bine Fermin, nu s a panicat. Fierbe în suc propriu JM în fața televizorului. primul podium pentru Fernandez. După 4 ani. Peco rula cu 2.5s mai lent decât Aldeguer. E cauciucul ala ciudat. Vedem în Australia. Ai cam simplificat Haha Totuși a fost sprint. Juma de puncte Era in spatele lui Morbi care e greu de depășit. Și a trecut de el. Nu au dat depășirea pe ecran.
  11. Spuneau ceva si comentatorii Prima despre acel pneu. Cica ar avea o carcasa speciala, care face ca pneul sa intre mai greu in temperatura si, in felul acesta, sa impiedice degradarea prematura. Pare totusi, ca pe MM nu prea il afecteaza la confidenta... Vom vedea la anul, in ce boxa va sta... Honda incepe sa arate foarte bine. Daca un pilot precum Marini, care nu este vreun geniu al pilotajului, obtine asemenea rezultate, motocicleta are deja un potential ridicat. Eu zic ca daca in presezon lucreaza la fel de eficient, vor recupera mult din decalajul fata de Ducati si Aprilia si ii vom vedea implicati macar in lupta pentru podiumuri, daca nu si pentru victorii. In tot cazul, Am sentimentul ca Ducati si-a cam atins maximul cu acel GP24, care cred ca a fost cea mai buna motoreta a lor ever. GP25 este inca o motocicleta performanta, dar selectiva, cu care a putut face performanta doar MM. Dar ce performanta! Cred ca de acum, pe fondul progreselor facute de Aprilia si, mai nou, Honda, Ducati va intra pe o panta usor descendenta. Asta nu este rau, cu trei constructori, la bataie pentru podium si victorii, ce campionat am avea la anul.. Hai, las-o! Daca Rossi a fost dur pe circuit, nu prea mai este nimic de spus. Pai poti sa compari porcariile (atat ca numar, cat si ca gravitate) facute de Mm pe circuit cu cele cateva ale lui Rossi? Rossi, pana si cand facea cate o golanie, o facea cu stil. Cum spuneam, intr-o alta postare: JM, din trei cazaturi, il concureaza pe Pedrosa, in topul (nedorit) al celui mai mare numar de fracturi. Pedrosa are vreo 25, cu diferenta ca la el s-au acumulat pe parcursul intregii cariere.
  12. Povestesc experienta fratelui care a ramas fara permis si s-a aflat in aceeasi situatie. La inceput a folosit o bicicleta electrica care da, te ajuta sa ajungi mai repede, dar ajungi si mai transpirat. Apoi a trecut la un scuter electric care este limitat la 25/h. Acele mici jucarioare de la Volta. Este singurul dispozitiv cu care poti circula pe drumul public (exclus pe diverse drumuri de mare viteza) cu permisul suspendat.
  13. Clar vina lui MM, dar are circumstante atenunate. Adica este posibil ca sa fi reusit sa ia virajul daca avea liber in fata. Dar na, trebuia sa vada ca nu are unde sa se duca. Si eu cred ca daca ajunge sa se bata cu cineva revine MM cel dinainte de accidentare. virajele alea largi permit trase alternative, mai largi ca sa pastrezi viteza pe viraj. Dar, orice trasa alternativa, vine cu riscuri mari din cauza ca e mai murdar circuitul. sa pilotezi asa o motoreta care pare ca face chattering la fiecare viraj este i performanta.
  14. 100% vina lui Marquez după părerea mea Întrare la rupere in aglomerație și intr-un punct al cursei în care...nimic. În fine. Eu zic una : totul bine și frumos atâta timp cât Marcelino is fastest.Daca cumva în viitor va veni cineva care va fi marginal mai rapid...Marquez va acționa mai dur decât maestrul Rossi. Clinciurile cu Pedrosa si Lorenzo din 2013 stau mărturie - când altul va încerca să îl depășească...măcel. Melteanul tot meltean moare. Bezzechi magistral,superb.M-a dat pe spate.Elegant si in același timp hotărât. Cel mai impresionant a fost după părerea mea nu atât depasirea cât faptul cum a avut cohones sa întoarcă peste (sau na,marginal în fața lui) Aldeguer la următorul viraj unde acesta era pe interior și ajunsese înapoi lângă italian.Respekt,îți trebuie big balls sa faci asa ceva Hai Aprilia !
  15. Fantastica cursa facuta de Bezz. Ce ultim tur a facut, ce depasire la Aldeguer! Sa tot vad asemenea curse. Bezz omul cursei, clar! Foarte buna si cursa lui Aldeguer. Imi place baiatul asta. Foarte interesant, dupa adjudecarea titlului de catre MM, incep sa apara si alti piloti Ducati in lupta pentru victorii... desigur, Ducati este o echipa foarte fair si este doar o coincidenta. De remarcat si cursa lui Marini, a scos cam tot ce a putut din Honda. ”Splendida” cursa lui Lui Quartararo. Pleaca de pe 8, ”progreseaza” pe 19, de unde incepe ”recuperarea” pana pe 12, datorita cazaturilor din fata. Si ca sa termine ”en fanfare”, cade cand rula singur. Asta este pilot vazut ca mare contender al lui MM. Abia astept sa il vad plecat de la Yamaha.. Omul asta tine intregul proiect pe loc. Intre timp, MM, pleaca de pe 9, face si o trecere LLP si tot termina pe 7... si asta pe un circuit care nu se afla printre favoritele lui.
  16. Deci am stat cu sufletu la gura, fix ca la cursele lui Rossi din tinerete. De mult nu am mai trait senzatiile astea pt un pilot pe care il plac Cine boul de JM? Asta nu stie sa cada.. se farama ca Samuel.Jackson in Unbrakeable
  17. Cum, frate, cu toate chestiile de siguranta, costume airbag, etc etc etc sa sufereun pilot 28 (douazeci si opt!!!) de fracturi intr-un sezon?!?!
  18. Si ceva foarte amuzant Ăștia au luat titlul într-o cursa unde impreuna au adunat 2-3 puncte Unde era si Marc in 2020
  19. S-a vazut ca nu are stofa de campion sezonu trecut. Vezi cate GPuri a castigat in ultimii 2 ani comparat cu Peco. A fost doar mai constant anu trecut si a castigat o gramada de sprinturi unde nu trebe gandire ci doar blana orbitoare
  20. Deeeci i-a luat Gigi iar piesele de GP24 sau cum e? Cartonul ramane carton JM cred ca moare de oftica cand vede ce poate motoreta pe care el nu face nimic. A rupt o gramada de motorete si s-a rupt si el...incep sa cred ca si el a luat campionatul conjunctural.
  21. Fp2 și quali : Ceva de la Englezi: - aici e un cauciuc special tratat pt condițiile de temperaturi f înalte. De asta poate gp 25 urile nu prea merg. Pista se va guma pe zi ce trece (dacă nu ploua) și va fi din ce in ce mai ok pt ducati uri ^^^s a văzut în calificări unde mm și vr46 au mers mai bine - aici nu prea se folosesc ride height devices. deci ducati pierde la faza asta. Doar pe linia de start finish se folosește. - Oliveira nu a avut niciodată material la fel de bun ca ceilalți care au urcat cu el în gp - vinales spre ex. Și la moto 2 ktm au venit cu cadrul lor, a durat ceva sa ii dea de cap etc. Mergând la BMW - cine știe, poate ajunge în gp iar. Plus cate accidentări a suferit din cauza altora. - teoria e ca lui Peco i au pus cat de multe piese de gp24, dat fiind ca nimeni n a spus clar ce au făcut. - Gigi a sărit în piscina deși era semn cu "no diving" - Q1 MM "losing the front at the beginning of the fast lap - just what you need for confidence." :)))) A pierdut fata in ultima curba i ai te de ultima încercare de tur rapid si a scos timp bun.. A mers all in frate. Era la +.3 și a aj la.088 ultimu sector unde a pierdut fata mai devreme.. - vin cu accidentarea aia la umăr arata rău. Unii s au lăsat după genul asta de accidentare. Și ceva de la mine: MM de când a trecut la Gresini, de 2 ani e în boxa din stânga. El în dreapta vrea sa stea. Deci nu e la 100%. Poate la 99.9%. Bez când a plecat de la ducati (chiar dacă gp23 nu prea l a ajutat) părea o mișcare ciudata, dar fiind ca ducati era "cea mai buna moto". Și uite unde a ajuns. Și marini începe sa strălucească dar Japonia de casa, aici e un circuit ciudat.. Mai sunt curse și vom vedea. Ma așteptăm de la mai mult la mm, anu trecut în sprint de pe 13 a ajuns pe 3 parca. In gp de pe 6 a bubuit motoru și a luat foc. Ktm cred ca face aceeași greșeală ca Honda acum ceva ani când fiecare pilot avea o moto diferita. (Observasera ceva la moto lui care arata "altfel") Ma întreb cum ar fi mers JM aici mai ales ca ii place și uite ce bine merge aprilia. Poate aflam la anul.
  22. Cursa asta Bez a fost imaginea leota a profesorului sau. Start prost, recuperare fantastica!
  23. Hai ca se poate bez ultimu tur! Ce nebunieeee Fantasticul.Marcooo Bezechiiiii
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...