Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Stii cum sta treaba: calul de dar nu se cauta la dinti. Cui nu ii convine ce i se ofera, poate refuza. Legat de consumul unei hibride: ca la orice masina daca te dai la ea, consuma. Iti pot da exemplul de la Lexus: are un motor termic de 252 CP si doua motoare electrice care impreuna au tot 252 CP. Puterea insumata nu depaseste 300 CP. Deci puterea pe care o poti obtine din ambele tipuri de motoare este limitata. Asadar daca o iei repede din loc, porneste si motorul termic, dar chiar si asa consumul este mai mic decat daca ai folosi doar motorul termic. Am povestit ca la un moment dat a intrat sistemul hibrid in avarie si masina a mers doar pe ICE. Sa stii ca si la un demaraj rapid se simtea ca este mai lenta prin lipsa suportului electric. Si ca sa ai o idee de consum, cand am circulat doar cu motorul termic, desi am mers cumpatat ca sa nu sparg pusculita, am ajuns spre 16-17 % ´(in oras), consum la care nu ajung daca merg mai hotarat (prin oras) cu sistemul hibrid functional, el fiind pe la 12-14%. Daca circul normal, fara demaraje inutile, consumul este 8-9 %. Si mai este o mentiune de facut: daca iarna vrei caldura ca berila sau vara lasi aerul conditionat pe 16 grade si turatie maxima la ventilator, si stai in oras in coloana, o sa mearga motorul termic aproape permanent si s-a dus consumul la peste 16%. Asadar masina hibrida nu face minuni decat daca o folosesti cum trebuie.
  3. Ma bucur ca s-a priceput. Nimeni nu insista cu Yt sau chestiuni de genul ca ostentatie. Asa cum voi le sustineti cam doar cu partile pozitive, e bine sa se cunoasca si partile cam negative. Doar nu e sens unic, nu? Cine renunta la ele nu o face cu surlele si trambitele celor ce le sustin, asa ca si voi, atat doar. Credeam ca este clara treaba. Ok, am inteles si scuzele mele. ✌
  4. La fel si-n cazul neveste-mii.Doar ca la ea au fost urmatoarele variante: 1- Inchiriere masina proprie existenta; 2- Sa ia masina proprie noua in leasing platit tot de firma; 3- S-au oferit 2 variante hibrid,una Skoda si una VW; 4- S-au oferit 6 modele de termice automate,3 de la Skoda si 3 de la VW. Alegerea ei a fost alta:VW Golf 8.5 TSI avand cutie manuala cu 6 trepte,fara deactivare de cilindrii. Fara politica pe acest forum!
  5. OK, am inteles punctul vostru de vedere. Nu aveti nimic cu noi, ci doar cu politicile UE. E de bine, atunci de ce insistati cu youtube-uri in care unii influenceri explica ei ce teapa fenomenala am luat noi, posesorii de EV? Nu ar trebui noi sa ne lamentam in halul acesta, si nu voi? Nu ar trebui ca noi sa fim cei ce renunta? Nu de alta, dar vad ca cine a trecut la EV, in general, se gandeste la upgrade tot in domeniul EV.
  6. Azi
  7. Ceva de genul am spus si eu si sustin cele scrise aici. E una alternativa ev la transport si alta impunerea ei&eliminarea tuturor celorlate. Democratie capitalista, curat murdar moncher. Printre altele...
  8. Asta in situatia in care ai o talpa usoara pe pedala de acceleratie, altfel pleaca si motorul termic aproape instant. Alta chestie care se vorbeste si nu o pot intelege este linistea din interiorul masinii electrice. In primul rand la viteze de mers extraurban zgomotul pe care il produce aerul care trece prin jurul caroseriei + sunetul de rulare al anveloperlor depaseste lejer sunetul motorului termic. Nu am masina electrica sau hibrida, dar datorita jobului sotiei am condus astfel de masini si pot spune ca sunt motoare termice pe benzina asa silentioase (sau bine antifonate) incat la o masina hibrid trecerea de la electric la termic este aproape insesizabila. Atunci care este etalonul cand se vorbeste despre liniste in interiorul masinii electrice, 1.9 tdi din anii 2000? Vizavi de masini electrice, ca tot vad ca se inmultesc pe strazi (cel putin in Bucuresti) eu as fi curios cat % sunt masini personale si cate sunt de firma? Intreb asta, pentru ca in cazul firmei unde lucreaza nevasta-mea (multinationala) exista anumite categorii de angajati care au ca beneficiu masina de servici si sunt rasfatati in sensul ca isi pot alege ce marca/model vor in baza unui buget. Ei bine, de mai bine de un an a venit ordin de sus ca marca/ modelul sa fie exclusiv electric, o decizie care bineinteles nu a fost pe placul unora.
  9. Nu e asa, eu si cred ca si ceilalti nu suntem impotriva EV ca solutie tehnica ci impotriva politicilor EV. Ca solutie tehnica nu ma deranjeaza, asa cum unii prefera dieselul in locul benzinarelor la fel unii prefera EV-ul in locul ICE. Impotrivirea este fata de politica de promovare si mai ales de impunere a EV, aici e treaba nasoala. Eu am fost si impotriva programului rabla care la inceput era doar pentru ICE pt ca nu existau EV-uri. Mircea chiar a recunoscut ca el nu-si lua Springurile alea daca nu erau subventionate, ca doar nu era nebun sa dea 18-20.000 de euro pe un Spring (pret intreg) dar la 9000 bucata parca e acceptabil desi chiar si asa mi se pare scump. Problema e ca diferenta de bani este luata de la altii ca sa-i fie bine lui Mircea si chinezilor care fabrica Springul. Daca nu existau subventiile si facilitatile pt EV iar Mircea ar fi cumparat Spring cu 20.000 de euro bucata atunci as fi spus ca Mircea este excentric, dar pe banii lui...
  10. exista aftermarket capace adaptoare sa poti pune cardo Ls2 advant are si culori deschise, dar nu sunt carbon. am vazut niste combinatii cu alb etc.
  11. Cand ignori rezultatele din clasamente pentru a-ti masca gaurile teoriilor tale,cand ignori ce spun special pentru ca nu ai cum sa o intorci...deja e childish. Repet - verifica clasamentele : Yamaha a "progresat" asa : 2019 - locul 2 (cu Honda lui Marcel pe locul 1) 2020 - locul 2 (deja Ducati urca pe 1 - vezi?ASTA E PROGRES !!! 2021 - locul 2 (the same - Ducati pe 1 2022 - locul 2 2023 - locul 4 2024- locul 4 2025 - locul 5 (ultimul) Cum poti tu sa sustii ca asta e progres?Haidi bai nene bai ca nu are rost sa vorbim asa. Stiu - o sa spui ca din cauza lui Q eu REGRESAT in halul asta,insa, aparte de lipsa de logica a faptului, pilotul nu e sef de proiect,care sef de proiect trebuie sa aiba o directie clara de dezvoltare iar inginerii trebuie sa confirme feedback;ul pilotului prin telemetrie samd.Daca Q ar fi de vina si i-ar duce in directia gresita (desi e aberant,repet - pai progresezi iei campionatul dupa aia nu mai stii sa mergi?desi se vede ca omul stie sa mearga,doar ca nu are cu ce) - deci chiar si daca Q le-ar da feedback gresit : 1.ar trebui ca inginerii sa vada prin telemetrie ca feedback'ul lui e gresit 2.ar fi trebuit demult sa isi gaseasca alt pilot. A cui e vina in ambele cazuri?Pai cine e manager?Q? Lasa-i sa se desparta si sa il vedem pe turcul in actiune prim solist. Si pe Q hopefully la Aprilia. Nici eu nu cred ca Rossi va renunta la Ducati,vorba ta da vrabia din mana pe cioara de pe gard. Aprilia are Techouse cu moto factory cine stie daca se mai indura sa dea alte moto noi samd,complicat...
  12. Din cate stiu eu: Mild Hibrid = tehnologie pe 48V. Un motor mic ce doar ajuta motorul termic la anumite chestii gen acceleratie. Full hibrid = tehnologie pe 300V. O baterie mai mare si motor electric ce asigura si deplasarea masinii. In acest caz, la plecarea de la semafor si chiar primele sute de metri mergi doar electric, termicul intra in pauza. Apoi se termina bateria, mai merge un pic termicul ca sa asigure rularea si sa reincarce si bateria....si tot asa. Plug-in Hibrid = un full hibrid cu bateria mai mare, ce se si poate baga in priza. In general, am vazut plug-in-uri cu autonomii intre 25km si 140km doar electric, adica te-ar ajuta sa mergi doar electric in oras, iar la drum lung sa treaca pe termic. Range extended nu stiu ce inseamna. Erau la EV-uri, gen BMW i3 cu range extended, sau Opel Ampera. Aveai un EV ce rula doar electric, plus un generator pe benzina integrat in masina. Aluia ii dadeai drumul doar daca ramaneai fara curent. Dar rularea era asigurata daor electric.
  13. Foarte corect sa nu stii cum e un lucru pana il ai, dar la fel de corect este sa cauti pe net parerile posesorilor. Cand iti cumperi o masina, indiferent care e ea, vei face o cautare legat de fiabilitate, costuri, etc inainte sa o cumperi ca sa stii la ce sa te astepti. Cel putin, eu asa procedez. De unde si polologhia anterioara cu pareri. Mie mi se pare logic.
  14. Neatzaaa!! Ca da, corect, se ampilifica, vine 2x13, adica 26...., plm
  15. Prietene,daca mai postezi o singura data fara sa ai datele completate,ai zburat de pe forum. A avea datele completate e chestie de bun simt,nu de dialog fara sens.
  16. Am pus intrebarea strict pt a afla chestii despre motorul respectiv nu sa fac un dialog fara sens
  17. Ce fel de a intra pe un forum,nou fiind,ai... Fii amabil de pune mana si-ti completeaza datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  18. Tati, pune gheata ca te infierbantezi degeaba. Si incepi cu stangul (chiar daca nu ai facut armata). Mda... Nu le ai cu ironia. "Succesuri" maxime!
  19. Ce remarca fara sens , pe topic nu ai raspunde
  20. Si daca pe Forum sunt si fete?
  21. Salut baieti si fete! Intentionez sa iau modelul de mai sus si nu sunt 100% sigur , am auzit de la multi oameni ca s-ar astepta mult dupa piese , este adevarat?
  22. Buna dimineata! Nu stiu cum este la voi, dar la mine pare ca greata se amplifica.
  23. Ieri
  24. Corect,nu poti sti cum e un lucru pana nu il ai si nu il folosesti,dar aici cel mai mult se vb de rentabilitate,incarcare Moka,adica socoteli matematice avansate ! Dupa aia se discuta de feeling-ul conducerii,gâdilarea urechii la sunet de termica sau liniste relativ totala. Afara e frig si umezeala,motoarele dorm la garaje…etc,sevrajul de iarna si a facut aparitia….
  25. Salutare! Sincer pe mine ma omoara toate genurile astea de denumiri de hibride: mild, full, plug in , plug out si care or mai fi. Acuma ca am studiat se pare ca am un full hidbrid Si daca nu erau destule variante bag seama ca mai este si un Range Extend .... Ca sa fiu mai clar: masina mea are 2 motoare electrice pentru partea hibrida (mai are inca unul in cutia de viteze automata). Unul pentru puntea fata si unul pentru puntea spate. De latfel tractiunea spate este doar electrica. Amandoua folosesc pentru demaraj si sustin deplasarea masinii la viteze mici sau la variatii mici ale fortei de tractiune in mers constant. Am bagat de seama ca atunci cand circul pe autostrada cu cruise control activat, cand mai urca drumul un pic intra tractiunea electrica in functiune.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...