Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. Sableaza-l si verifica-l dupa aceea cu benzina sau motorina, daca are bube se va vedea imediat.
  4. o fost citro prea acidulat,trebuia sa pui tedi cu pulpa ✌✌
  5. Eu nu am dat pana acum cu el de pamant, desi am mers inclusiv pe forestiere. Cred ca e cu un deget mai jos decat foaia (vezi primele doua poze). Montare sau demontarea constau in demontatul unui brat de pedala, extragerea butucului de pedale, si introducerea motorului in locul axului. Dureaza 10-20 de minute operatia. Mai mult dureaza fixarea cablurilor pentru afisaj, baterie si senzorul de viteza. Dar daca vrei doar sa revii temporar la MTB standard, le poti decupla din conectori cand dai jos motorul. Vezi de la minutul 1:00 in filmuletul asta in ce consta montarea/demontarea motorului:
  6. De la cati ai de primit o bere,daca vin toti odata ai treaba …..
  7. ALEX-Guzzista

    Pierdut top case

    Succes la recuperare,sfaturile sunt tardive…. Ca sfat…. eu unde tin lucrurile importante merg cu el incuiat.
  8. Buna ziua! Ma puteti ajuta, va rog cu o problema la un bmw r 1100 rt? Dupa ce am dat rezervorul jos pt a schimba pompa de benzina si filtru de benzina imi curge benzina pe la cele doua furtunase de drenaj. Aveti idee cam de la ce ar putea fi?
  9. Unde plm am adus in discutie tehnologia japoneza vs europeana, unde nu am recunoscut ca Yamaha si Honda sunt mult in urma fata de ceilalti constructori??? Unde ai gasit tu asa ceva in postarile medle de pe acest topic??? Inteleg sa polemizam pe marginea unui subiect, dar da-o'n plm, de acum denaturezi discutia. Mananci rahat (turcesc, desigur, nu insinuez altceva) cu polonicul si mai ceri si supliment. Asta e de porc, de acum. Incearca sa te mentii in limitele subiectului si sa nu pui pe seama mea vorbe pe care nu le-am spus. Cateva pagini mai in fata, chiar aratam care ar fi cauzele ramanerii in urma, de catre Yamaha si acum spui ca nu recunosc ca Yamaha este inferioara si alte baliverne de astea. Evident ca este inferioara, de aceea este in clasa D de concesii, nu?? Ce dracu' mai este de demonstrat??? Iar cauzele sunt mai complexe decat tehnologia europeana vs cea japoneza. Numai tu poti crede asa ceva. Toti cei care am citit topicul asta, stim ce a vrut sa spuna @frigider, numai tu bati campii si te faci ca nu ai inteles. sau poate chiar nu ai inteles, ceea ce a vrut sa spuna. Colegu', este adevarat ca pole-ul il obtine cel care are cel mai bun timp pe tur, dar timpul ala pe tur poate fi influentat de o multime de factori care nu tin de pilot: un steag galben, tocmai cand pilotul ar fi putut face timp de pole, probleme de trafic, o problema mecanica sau de electronica, calcat pe o pata de ulei sau pe o portiune mai murdara, pe o folie de plastic, etc, etc, etc.. si hopaaa.. nu mai ia pole-ul cel care este cel mai rapid, il ia unul care pana atunci a fost outsider. Ma mir ca dupa atata vreme de urmarit cursele astea, inca nu intelegi lucruri atat de simple. De fapt, le intelegi, dar iti afecteaza "teoriile"! Asa ca esti cel mai putin in masura sa vorbesti despre ideile mele fixe. Vezi-ti de ale tale. Si ca tot veni vorba de ideile fixe, hai sa incheiem si cu mitul asta al lui Vinales cel rapid. Are 26 de pole-uri din 258 de curse. Tot 26 de victorii, in toata cariera lui. Are una, doua curse bune pe sezon, victorii din an in pasti (si a trecut pe la toti constructorii), pole-uri la fel, asa ca mai taie-i coada. Nu este nici pe departe atat de rapid, cat ti se pare tie. Cu unul,doua tururi rapide pe sezon nu este rapid, a facut ceva gresit de i-a iesit timpul ala... nu vezi ca daca este intrebat, nici nu stie de ce a fost rapid??? Daca il dai pe Vin exemplu de pilot rapid, nu prea mai este nimic de spus.
  10. Ziua buna! Coasa amplifica greatzaaaa! Incerc s-o sting cu niste Azuga :))
  11. nu inchidem ca asa trece timpul mai rpd pana termina chilotii vacanta
  12. Marc a spus-o răspicat de mai multe ori. Cine și dacă are chef poate căuta în declarațiile lui din trecut. Ceea ce majoritatea nu înțelege acum: 1. Era vorba despre timpul petrecut la Honda și implicit despre motocicleta Honda. 2. 99% din căzăturile pe care le-a suferit erau lowside. Nu dezvolt mai mult, sper că e ușor de înțeles. Poate se îndură @Cavaleru Sau @apriliacluj să închidă odată topicul ăsta și să mutăm polemicile pe cel cu discuții generale.
  13. Lucian_M

    Pierdut top case

    Am același tocase din 2016 (Givi Maxia 50, luat sh, evident, că sunt sărac). Are mult peste 100.000 km, a văzut și un accident (plus câteva trante pe două motociclete), soția a reușit să buleasca mecanismul de cuplare cu placa, l-am reparat, dar dacă nu-s atent, iese butonul. Cutia încă arată decent, încă stă pe placă, o leg preventiv de moto cu o chingă rapidă, pentru că soția pune in ea cca 15 kg de haine, ondulatorul, o perie de păr, două sticluțe de parfum plus alte minuni. Deasupra stă o prelată de 3*2 m (are maxim 300 grame) și ocazional o sticla de 2 litri cu apă. Stau și mă gândesc cum e să pierzi un topcase, indiferent că e din plastic sau aluminiu... Nu îmi pot imagina cum să "te trezești" la oprire fără topcase și să dai filmul înapoi ca să-ți imaginezi cam pe unde a zburat... Mindfuck. 🫢
  14. True that...discuții despre nimic.Dar vorba colegului...mai umplem timpul pana la următoarea cursă. Pe colegul xt îl înțeleg - el are o cruciada împotriva lui Q pt a-si justifica teoria ca Gigi/Ducati/europenii nu știu sa facă motorete mai bune decat japonezii,in concluzie Yamaha nu merge din cauza lui Q care nu știe sa o ducă la maxim..."pt ca nu se imprastie pe jos". Cred ca dacă ar veni Meregalli și cu Gigi cu laptopurile și i-ar arata toate telemetriile și tot nu ar recunoaște ca tot ce face e sa își justifice ideile prin teoriile astea,pt ca dacă ar recunoaște asta ar însemna că de fapt Q pilotează Yamaha la limita chiar și fără sa o dea pe jos și asta înseamnă că de fapt Yamaha și japonezii sunt depășiți de europeni ca și tehnica.Ori asta nu poate admite colegul nici în ruptul capului. Deci pe el,oricât de aberant ar fi,inteleg de ce nu ia in seama orice argument si o da in diverse.Pe tine nu. Pt ca tu in mod normal nu aveai idei din astea fixe și erai mai receptiv la argumente..."Nu întotdeauna cine e în pole e cel mai rapid"...eu înțeleg ce vrei sa spui dar serios?Iti dai seama cum suna? Și tu iei declarația lui MM în modul - repet- MM vorbea acolo de o Honda ff complicat de dus la limita tocmai pt ca nu avea feeling pe față nu dădea un dicton pt atingerea limitei motoretelor în general. Am dat n exemple de piloti din trecut care rupeau pe moto fără sa cadă,pai poți spune ca nu le duceau la maxim?Chiar și acum avem niște exemple zic eu de piloti fantastici pe skill tehnica - Q și Vinales care sunt convins ca scot untul din motoretele alea,ai impresia ca dorm pe ele? Chiar si MM care e mai...extrem?insane?meltean în exprimarea pe pista în general și efectiv nu se da inapoi sa se întindă pe jos,acum dacă nu mai da cu Gp25 de pământ de 3 ori pe week-end ca și cu Honda ai impresia ca nu merge la limita?Sa fim serioși. (Sper ca înțelegi,again,ca nu vorbesc de cursa unde toti în 70% din timp fac management de gume combustibil si au strategie șamd) That was my point. Deh,normal ca Hodgson e mai deștept ca noi,am văzut și eu mai demult analiza aia,e de la Assen. Problemele sunt 2 : - Pecco nu mai frânează deloc la fel - spatele îl împinge, Hodgson da și alte variante - inerția motorului engine brake bike balance etc cert e ca se chinuie într-o zona unde în anii trecuți era mare meserie - pe frâne - Marquez efectiv nu are problema asta cu GP25 - setări alt cadru?Just beeing Marquez? Cine poate ști?Cert e ca asta înseamnă șah-mat la Pecco.De fapt la oricine.Si 2026 sunt as zice 90% șanse sa fie la fel.
  15. Microbec

    Pierdut top case

    Eu imi amintesc de cineva care l-a pierdut pe Calea Grivitei.
  16. Buna dimineata! Tot nu v-a trecut greata? Las' ca vedeti voi! Azi este 1 august. Bine-ai venit, scumpete!
  17. Ieri
  18. Speedy.K

    Pierdut top case

    De invatat si retinut: * nu mergeti orbeste dupa aplicatiile de navigatie * atentie la montarea si incuierea topcaseurilor; stiu coclauri urate rau facute cu v46 fara sa fi avut vreo tendinta de parasire a motocicletei * obiectele importante (acte, bani, telefon, chei casa, chei de rezerva mobra si ce mai e important pt voi) nu se tin in topcase, ci in buzunare sau maxim intr-o borseta sau tankbag; stiu caz de dormit la prieteni din cauza de spart topcase pe coclauri si nemaigasit cheile de la casa prin rapa. Succes la recuperat.
  19. Pai mm a zis ca asa găsește limita. Plm, colegii spun ca altceva.
  20. Salut. Am fost in 2021, ne-am cazat aici: https://maps.app.goo.gl/B7n6mu89xoPkciAh6 Afacere de familie, placut, mic dejun bun, restaurant, bere buna. Mai greutz cu engleza, parca imi amintesc. Si valea pe care se afla e faina. Eu am fost cu masina inchiriata din Viena (deh, sotie insarcinata), dar au aparut si motociclisti in week-end. PS: Neaparat protectii pentru urechi pe linia de start (acolo am avut si noi bilete)
  21. hai ca baietii de la TNT sunt mai destepti decat noi toti gramada. ia uite explicatie comparativa: https://www.facebook.com/share/v/15GHsPwYMxg/ Enjoy!
  22. Va contraziceti pana in panzele albe si mai departe, in loc sa puneti mana direct si sa ii intrebati pe cei in cauza, sa spuna ei exact ce si cum, asa, discutii interminabile....dar trece mai usor pana la urmatoarea cursa....
  23. hai, ca se poate greu a fost! te-am notat in caiet cu o bere! spor la vanzare!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...