Toată activitatea
- Ora trecută
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Nu vreau să te dezamăgesc, dar zice lumea că e slăbuț față de omologul Parkside. -
Scut protectie (skid plate) TDM 850
topic a răspuns lui hora09 în CarolAlexandruul Do It Yourself - componente si accesorii
Bun, vezi ca poate reusesti sa imbini asta cu practicul, sunt scuturi care au loc pentru scule, poate te tenteaza; ma gandesc ca daca ai sculele necesare si ceva expereinta in confectii metalice nu o sa fie problema de realizat -
KOVE 800X SuperAdventure
topic a răspuns lui hora09 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
- 126 răspunsuri
-
- enduro touring
- middle weight
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
- Azi
-
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui damager în ioio_violaul Competitii Internationale
Asta clar. Cel care extrage maximul din mobra tre sa fie pilotul. -
Ok, întrebasem și ce nevoi ai! Vrei refacere, e prea înaltă, lată, scundă? E prea tare, moale? De ce neaparat Corbin? Cunosc în România un băiat care reface șei moto la mare arta cu mult dpdv calitate peste alții consacrați. Dar dacă trebuie sa scriem 10 reply-uri ca să aflăm ce vrei e clar.
-
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Un pilot precum Pirro, este foarte potrivit sa testeze componente sau configuratii, insa eu spuneam ca nu poate extrage maximul posibil dintr-o motocicleta, astfel incat sa poata face aprecieri in ceea ce priveste performanta pura a respectivei motorete. In schimb poate da un feedback foarte util privind comportamentul diferitelor configuratii. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui damager în ioio_violaul Competitii Internationale
Pilotii de test in general cand sunt wildcard-uri testeaza diferite configuratii, se studiaza alti parametri decat timpul pe tur. atata vreme cat pilotii de teste au timpii in jurul de 1 sec, datele sunt viabile pentru teste. Cand sunt cu 3-4 secunde peste (vezi cand avea Yamaha niste piloti de teste japonezi), datele nu mai sunt relevante. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Asta este evident. Dar nu contrazice ceea ce am spus mai sus. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui PzKpfW în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu am negat vreun moment că Marc este cel mai bun pilot care merge în momentul de față pe GP23. Însă a recunoscut și el că se uită și îi studiază pe Bagnaia și Martín pentru că sunt cei care extrag cel mai mult din Ducati. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Diferentele astea vor creste de la jumatatea sezonului, cand GP24 va primi up date-uri majore. Fireste ca variaza de la un circuit la altul, de fapt variaza in functie de o multime de variabile, insa daca te uiti la performantele celorlalti piloti care concureaza pe GP23 (in afara de MM), comparativ cu cei de pe GP24, indiferent de circuit, diferentele in cursa sunt de ordinul secundelor, in favoarea GP24. De pilda in cursa de duminica, diferenta dintre castigator (JM) si cel mai bine clasat pilot GP23 (DiGia), a fost de aproape 9 secunde si jumatate. Fata de Bastianini, al patrulea clasat, diferenta a fost "doar" de 7s si 2 zecimi... La Jerez, diferenta dintre Bagnaia (castigator) si Bezzecchi (al treilea clasat) este "decat" 3.903s. MM a terminat la +0.372. Asta este diferenta facuta de MM. Daca vrei, poti verifica si pentru celelalte circuite. Nu te uita ce face MM cu motocicleta aia, ci ce fac ceilalti piloti de GP23. MM este alta specie. GP23 este recunoscut de toti pilotii, care au mers pe el, ca o motocicleta mai fizica, cu probleme de cornering, care solicita mai mult pilotul, probleme rezolvate (macar partial) la GP24. Si asta se vede. M. Pirro, pe un tur rapid este undeva, cu cca doua secunde (+- in functie de circuit) mai lent, decat pilotii din campionat. Poate la nivelul lui, diferentele sunt "mult sub o.5 s pe tur", el nu poate valorifica intregul potential al nici unui model, ca sa poata face asemenea aprecieri. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui PzKpfW în ioio_violaul Competitii Internationale
A spus că este mai rapid, dar că variază de la un circuit la altul. A dat exemplul etapei de la Jerez unde a spus că diferența a fost minimă. Pe de altă parte Pirro a spus că diferența dintre cele două este "mult sub 0.5s/tur". Când spun teoretic mă refer la situația în care extragi tot potențialul din ea. Lucru care nu se întâmplă constant și este mai ușor la GP23 care a trecut o dată prin toate etapele astea anul trecut. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui mihai c în mavetzul Service si intretinere curenta
-
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
Si daca lasam testele si ne uitam la calificari pe uscat la cele 5 etape - clar vor fi sub cele de anul trecut. De la an la an se cam bat toate recordurile - calificari, in cursa. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu prea. În ambele situații testele au avut loc în februarie, diferența a fost de doar câteva zile, condițiile de temperatură și umiditate fiind aproape identice. Bine, nu putem cuantifica starea mentală a lui Bagnaia, eu nu sunt Dumnezeu. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui apriliacluj în ioio_violaul Competitii Internationale
alte conditii atmosferice.... -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
Scuză-mă dacă asta mă face să râd. A fost mai rapid teoretic atunci când era pe planșetă, acum it's for real. Dall'Igna a spus că modelul nou este mai rapid teoretic (sic!), sau că e mai rapid cu câteva zecimi pe tur? Ce-i drept, zecimile contează, mai ales dacă numărul lor se ridică spre opt-nouă. Uite niște date din teste, obținute de Bagnaia pe același circuit, în condiții relativ similare, cu cele două iterații în cauză: - 2023, Sepang, 1'57.969; - 2024, Sepang, 1:56.682. Teoreticul "câteva zecimi" s-a transformat miraculos în peste o secundă. Cred că nu mai e nimic de dezbătut sau argumentat după părerea mea. -
KOVE 800X SuperAdventure
topic a răspuns lui Adrian M. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
hop: https://kove-romania.ro/ sym dealer kove in ro.- 126 răspunsuri
-
- enduro touring
- middle weight
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Cumpar Naked A2 - de preferat peste 400 cm sau limitat
topic a răspuns lui Kristian K în savaiulian16ul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Metoda de contact? -
Silver Arrow îl urmărește pe Cumpar Naked A2 - de preferat peste 400 cm sau limitat
-
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
aiazic. prea savage sa o puna F. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui PzKpfW în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu, internetul a pus-o. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
nu-mi spune ca omu a pus si poza aia. are si avatraul lu BB. -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui ENEOS în ioio_violaul Competitii Internationale
N-a fost streche, n-a intrat la rupere ci frumos, "chirurgical", ce mai, ca doctorul! -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui frigider în ioio_violaul Competitii Internationale
lel -
5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans
topic a răspuns lui PzKpfW în ioio_violaul Competitii Internationale