Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune

 

Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off.

 

Si eu am avut pe V-Strom 140/80/17 - dar apare o mica problema (la DL650):

Diametrul total al rotii cu anvelopa de 140/80/17 e mai mare cu cativa mm decat cel al anvelopei 150/70/17 - din cauza asta, cand mergeam cu pasager, la unele denivelari/gropi cand susupensia spate era comprimata la maxim, freca cauciucul in aripa interioara si in suportul de genti laterale (care la mine trece prin spatela arparatorii de noroi).

Daca V-strom-ul are kit de ridicare suspensia spate (oase mai scurte) nu mai freaca.

 

Si daca tot suntem la cacuiucuri - anul asta am pus pe DL650 Conti Trail Attack - merg foarte bine pe curbe, chiar si pe ud. Au un comportament neutru - simt motorul foarte manevrabil, dar cauciucul fata are o problema - vobleaza putin in jur de 40-60km/h. Problema asta e cunoscuta - am gasit pe advrider un topic intreg pe tema asta. Data viitoare incerc cu Anakee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo.

sunt foarte foarte bune pe safalt si forestiere uscate, dar nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune.

Pentru acel 30% off, pe noroaie si iarba, mai bine pui, macar pe spate, un Mitas E09 (ca e mai ieftin). Nu ma dau expert, dar am scris anterior ca nu performeaza in conditiile mentionate de tine...iar ST e mai greu decat ce aveam eu. Strica placerea turei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici:

http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm

si aici:

http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/

 

si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea

Pe dualsportafrica scrie clar ca au reusit sa ajunga la 15000-18000 km doar cu motocicletele care au traction control

Citez:

"Noticeably: the Traction Control on bike like the Super Tenere and the Triumph Explorer 1200 make a huge difference to wear of course.

Bikes like the KTM 950 SE and 990 Adventure will eat through a rear tyre in 3000 - 5000km, less if you're heavy on the throttle."

Si:

"So all facts considered we have tested them on the Yamaha XT 660 Z Tenere and the Yamaha XT 1200 Z Super Tenere with its traction control."

Plus:

"On the less powerful 660 we got an average of 8000km - 10000km max."

 

660 NU are traction control

Crede-ma, conteaza enorm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

660 NU are traction control

Crede-ma, conteaza enorm

 

Merge si cu traction control manual :D

 

 

Vstromu meu incaltat cu k60, azi le-am forjat vreo 350 km pe asfalt, le mai testez zilele astea in diferite conditii si revin cu niste pareri si concluzii.. pana acuma all good, imi plac :moto:

post-9248-0-93253100-1367183891_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms!

daca tine reparatia cu snur inseamna ca dauna a fost mica

Fiul meu a mers doua sezoane asa (cu snur - de fapt cu doua)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ofer si eu un feedback despre K60 Scout!

 

dupa ce am avut mobre incaltate numai cu anakee si anakee2 prima impresie au fost ca sunt f moi cauciucurile, nu-mi ofereau senzatia cunoscuta la contactul cu solul.

dupa cateva ture m-am obisnuit cu ele.

pe asfalt uscat sunt la fel de bune ca ankeeurile, ma lasa sa ma aplec f mult in curbe, imi transmit un feedback rapid despre contactul cu solul desi la anakee aveam o senzatie de contact cu solul mai ferma.

pe teren accidentat uscat sunt de vis cu toate ca nu am scos din ele si din mobra ce se putea.

Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ofer si eu un feedback despre K60 Scout!

...................................

Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca

 

Pai pe asfalt ud e mai tricky, eu asta spuneam mai devreme ;P

Pe asfalt uscat sunt foarte ascultatoare

Pe forestier absolut nicio problema

Mocirla nu servesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va scriu si eu cu o intrebare . Anu trecut eram in dilema in alegera cauciucurilor , pana la urma am ales TKC 80 , fata si spate . Am facut aprox 7000 km si spatele e cam gata , pe asfalt mai merge dar nu si off ( am incercat sa urc o panta mai abrupta si aveam impresia ca imi patineaza ambreaju )

acum sunt in dilema intre Mitas E09 si TCK 80 .

A mai avut cineva pe mobra Mitas E09 ? cat la tinut ( in km vorbind ) se poate compara in performante cu TKC sau nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas E09 o sa iti tina semnificativ mai mult fata de TKC80. Nu ma pot pronunta in privinta aderentei, intrucat nu am mers [inca pe acest cauciuc], dar l-am vazut la userul 2Short2Get, anul trecut cand, dupa o tura de 7500km, Karoo-ul meu era terminat iar Mitas-ul lui E09 [as vrea sa mentionez ca era verziunea Dakar, care se recunoaste usor intrucat are o dunga galbena, pe toata circumferinta cauciucului] nu parea uzat nici macar 25%. Mentionez de asemenea ca userul 2Short l-a avut pe o mobra identica cu a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut ocazia sa merg pentru prima data cu TKC80 pe asfalt ud si tinand cont ca inainte am avut Mitas E07, am avut ceva emotii cand am vazut ca incepe ploaia. Insa diferenta intre cele doua, pe asfalt ud, este de la cer la pamant. Cu mitasul strangeam din buci la maxim la orice grad de inclinare pe care trebuia sa-l dau motocicletei, iar cu TKC-urile, dupa ce am vazut ce pot, am mers pe serpentine aproape la fel ca atunci cand este uscat. S-a intamplat sa fie si gropi in curbe, care mi-au dereglat traiectoria, insa din partea cauciucurilor nu am avut emotii. Sunt incantat de comportamentul lor pe asfalt ud.

Inainte de Mitas am avut Michelin Sirac si nu-mi amintesc sa fi avut asa incredere in ele, pe ud, cum am in TKC.

Off road, comparativ cu Mitas E07, diferente am simtit pe iarba unde TKC-urile sunt din nou superioare. Nu sunt un expert, insa in noroi sau forestier uscat nu am simtit mare diferenta fata de E07.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas E-09 Dakar

Mi-am pus cauciucurile astea pe Dominator.

Sambata am facut o tura soft enduro pe forestiere, si am observat ca pe forestier motorul tinde sa mearga drept, ma luptam sa virez stanga/dreapta. Ideea e ca trebuie din timp sa virez pe unde merg, daca vreau sa ocolesc brusc un bolovan de exemplu nu prea pot. Am scazut presiunea sub 1atm si mergea un pic mai bine, dar tot vireaza greu.

 

A mai patit si altcineva asa ceva?

Se mai lasa in timp cauciucurile si o sa mearga mai bine? - eu am facut doar 200km cu ele.

Alte cauze?

 

Inainte mergeam cu K60 si cu ele nu aveam nici un stres la virat.

 

Pe asfalt merg binisor, m-am aplecat cu ele pana la margine si nu am simtit sa fuga de sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si auzit zeci de zeci de păreri legate de E09 şi TKC 80. În grupul de prieteni sunt destui care au mers cu ambele cauciucuri, eu am mers doar cu TKC80. În unanimitate se spune că : E09 pe asfalt ud are nevoie de o atenţie mare în ceea ce priveşte dozajul puterii, TKC80 acceptă şi ciobănisme; pe asfalt uscat nu se simte diferenţa. În offroad indiferent de condiţii sunt aproximativ echivalente, cu un uşor avantaj a lui E09 care se descarcă mai repede de noroi. Longevitatea şi preţul sunt clar în favoarea lui E09.

Personal aleg TKC80. Este scump, scurt la viaţa, dar îmi place aspectul următor : oriunde, oricând, oricum, oricât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata .

Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel.

Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate.

Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor.

 

Drumuri de tot rahatul s-aveţi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms!

du-te sa iti puna petic de ala ca o ciuperca, din interior ... snurul se infige perpendicular, dar cuiul poate intra oblic - intelegi ce vreau sa zic ?

 

Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel.

Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor.

pe monocilindru dupa 7mii nu mai ai creste pe mijloc, dar la celelalte am inteles ca merg 10 mii, am vazut unul pe varadero la 10 mii si arata mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...