edward_zone Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Eu am pus crash pads si nu arata rau. De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor. Toate sunt Puig. Daca intereseaza pe cineva revin cu foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Pune poze oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogas Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Sunt oarecum incepator in ale motociclismului, avand permis de aproape un an si nu asa multi km la bord. Anyway am facut anul trecut alegerea de a incepe pe o Cbf 600 S. Ieri dupa mult timp de gandire si vazand postul cuiva mi-a venit o idee. Nu am aripa spate si momentan din motive financiare nici bani sa o achizitionez asa ca am facut ce vedeti mai jos pt a-mi proteja amortizorul de noroi pentru ca incepuse sa ma exaspereze murdaria in zona aia. Sper sa nu fie o solutie permanenta iar pe moment astept sa vad daca si functioneaza. In speranta ca nu am facut prea multe greseli de ortografie va urez seara placuta si asfalt uscat. Stima! Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imanta Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Hello, O excursie la Veliko Tarnovo in weekendul care vine pasioneaza pe cineva? I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ar fi bine daca cei care au crash-paduri ar pune poze.....Multumim anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Ar fi bine daca cei care au crash-paduri ar pune poze.....Multumim anticipat ma ! te-ai ratacit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Eu am pus crash pads si nu arata rau.De asemenea am mai adaugat aripa spate, capete ghidon si protectie motor. Toate sunt Puig. Daca intereseaza pe cineva revin cu foto. Salut. Pune poze sa vedem si noi. Pe mine cel putin ma intereseaza aripa de pe spate.M-a exasperat cata mizerie se aduna pe amortizor si arc cand este mizerie pe strada. La ce bani ai luat aripa ? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salut domnilor! nu stiu daca am nimerit foarte bine topicul, dar poate ma orientati voi daca nu. mi-am luat si eu un cbf 600s anul trecut. din nefericire bucuria a fost scurta, un taximetrist a dat peste mine si m-a tavalit. motorul era nou, avea 1000km modelul insa din 2005. acum ca sa-l repar imi trebuie cateva piese pe care nu le gasesc pe piata noastra si sa le iau de noi ajung mai mult decat am dat eu pe ea. a mai avut nevoie cineva de piese? e vreun site unde le pot gasi second? oscilez daca s-o repar cum a fost sau s-o fac naked. multam mult, orice info sau sfat ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Pai ar trebui sa fie foarte simplu: daca te-a tavalit un taximetrist o faci pe RCA-ul lui la service la Intermotorcycle (Honda Ro). Nu conteaza de cand e modelul, iti aduc piese pentru orice e fabricat in ultimii vreo 20 de ani. Altfel e cam complicat, carene de CBF second hand nu prea am vazut in Romania, nu sunt prea multe moto si nici atat de vechi ca sa dezmembreze cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 asa ar trebui intr-o tara normala.dar din pacate si eu am iesit sifonat din accident, ca urmare exista un proces care probabil va mai dura si pana atunci asigurarea nu da niciun ban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Problema e ca daca iei piese second hand e mult mai greu cu recuperatul banilor. Pentru proces iti trebuie facturi si chitante pe tot ce faci, piese si manopera, fara alea nu vezi despagubiri materiale daca repari mobra inainte de a se termina procesul. asigurarile au aprobat dosarul de dauna totala, bineinteles la un pret mult mai mic (costul reparatiei era dublu decat cel al motorului) dar cu conditia terminarii procesului. deci nu-i mai intereseaza ce fac eu cu motorul. dar vad ca e foarte greu cu piesele insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Daca ti-au dat dauna totala te-ai scos, moto era vreo 7300 EUR modelul 2004-2007 acum vreo 2 ani si chiar daca e din 2004 tot iti dau cam 50%. Cu 3600 EUR si chiar mai putin iei una in buna stare de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 totul minunat in teorie mai putin faptul ca procesul o sa dureze vreo 2 ani probabil si ca anul trecut in iulie cand am luat-o din showroom de noua, cu 9 km intr-adevar din 2005 am dat vreo 6300 euro.dupa 1000 km sa-ti spuna aigurarile ca valoreaza jumate din pretul de achizitie nu e chiar ok. quote name='AdrianB1' date='May 16 2010, 09:40 PM' post='2430764'] Daca ti-au dat dauna totala te-ai scos, moto era vreo 7300 EUR modelul 2004-2007 acum vreo 2 ani si chiar daca e din 2004 tot iti dau cam 50%. Cu 3600 EUR si chiar mai putin iei una in buna stare de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Neatza, Am efectuat de curand urmatoarele (30k KM): - inlocuit cauciuc spate cu Pilot Road 2 - diferenta majora fata de cele originale, merita banii - pret 715 RON - baterie noua Toplite 135 RON (daca imi aduc bine aminte) - Kit lant DID (in sfarsit asta nu mai rugineste)- 150 Eur - Rulment Jug ~35 EUR - Optimate (pentru mentinerea bateriei, merge automat dar e imposibil de inteles ce arata la diagnostic) - 100 Eur - cauciuc fata Pilot Road 2 - 553 RON (de fapt astept sa vina) Rulmentul Jug (daca va intrebati) producea trepidatii ca si cum ar fi fost cauciucul ne-echilibrat + uzura cauciuc inegala. Urmeaza GPS Garmin Zumo 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Neatza, Am efectuat de curand urmatoarele (30k KM): - inlocuit cauciuc spate cu Pilot Road 2 - diferenta majora fata de cele originale, merita banii - pret 715 RON - baterie noua Toplite 135 RON (daca imi aduc bine aminte) - Kit lant DID (in sfarsit asta nu mai rugineste)- 150 Eur - Rulment Jug ~35 EUR - Optimate (pentru mentinerea bateriei, merge automat dar e imposibil de inteles ce arata la diagnostic) - 100 Eur - cauciuc fata Pilot Road 2 - 553 RON (de fapt astept sa vina) Rulmentul Jug (daca va intrebati) producea trepidatii ca si cum ar fi fost cauciucul ne-echilibrat + uzura cauciuc inegala. Urmeaza GPS Garmin Zumo 660. - Acum 2 luni am luat Michelin Pilot Road 2 pe spate cu 605 RON. Fata era si mai ieftina. - kitul de lant DID rugineste daca nu e uns suficient sau dupa ploaie, nu are nici o protectie anti-rugina speciala - nu esti primul care schimba rulmentii de jug la CBF 600 Am mai schimbat si eu rulmentii pe spate, 27 RON la importator sau vreo 270 RON la service SKF 6204-2RH/C3, manopera zero, se schimba prea usor ca sa mergi in service. Sugestie: kit Xenon pentru faza scurta si leduri pe pozitie. Pe scurta se poate pune Xenon fara probleme, dar daca nu schimbi si pozitiile o sa para hepatice fata de far (prea galbene). Pret total pana in 150 RON, diferenta vizibila la mers noaptea, montajul se poate face acasa pentru ca nu trebuie decat sa pui mufa din becul vechi in intrarea balastului si sa legi balastul sub bord. Mesaj completat totul minunat in teorie mai putin faptul ca procesul o sa dureze vreo 2 ani probabil si ca anul trecut in iulie cand am luat-o din showroom de noua, cu 9 km intr-adevar din 2005 am dat vreo 6300 euro.dupa 1000 km sa-ti spuna aigurarile ca valoreaza jumate din pretul de achizitie nu e chiar ok. Nu te lasa usor, daca e cumparata noua in 2009 si inmatriculata in 2009 nu conteaza cand e fabricata, in talon apare data inmatricularii. Trebuie sa iti dea vreo 90% din pretul de pe factura, daca iti ofera mai putin si accepti e teapa ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 - Acum 2 luni am luat Michelin Pilot Road 2 pe spate cu 605 RON. Fata era si mai ieftina.- nu esti primul care schimba rulmentii de jug la CBF 600 Sugestie: kit Xenon pentru faza scurta si leduri pe pozitie. Pe scurta se poate pune Xenon fara probleme, dar daca nu schimbi si pozitiile o sa para hepatice fata de far (prea galbene). Pret total pana in 150 RON, diferenta vizibila la mers noaptea, montajul se poate face acasa pentru ca nu trebuie decat sa pui mufa din becul vechi in intrarea balastului si sa legi balastul sub bord. Salut, Da, probabil ca preturile pe care le-am avut eu nu au fost neaparat cele mai ieftine. Rulmentul de jug, nu ma mira la ce drumuri avem. Kit Xenon de unde? A si vroiam sa-i pun si sistem de ungere automat al lantului pentru drumul pana in Franta, stiam ca pune cineva de pe forum unul care are control electronic? Cele de pe Louis sunt mecanice din ce am inteles eu in Germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusromila Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 pai nu ma las, deocamdata sa se termine cu procesul.dar vreo sugestie de piese second?merci Nu te lasa usor, daca e cumparata noua in 2009 si inmatriculata in 2009 nu conteaza cand e fabricata, in talon apare data inmatricularii. Trebuie sa iti dea vreo 90% din pretul de pe factura, daca iti ofera mai putin si accepti e teapa ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Kit Xenon de unde? A si vroiam sa-i pun si sistem de ungere automat al lantului pentru drumul pana in Franta, stiam ca pune cineva de pe forum unul care are control electronic? Cele de pe Louis sunt mecanice din ce am inteles eu in Germana. Sistem de ungere electronic - vorbeste cu Bogdan Harea (are user pe forum chiar cu acest nume). Se pare ca s-a apucat sa faca vreo 50 de bucati si cei care au dat feedback erau multumiti. Xenon - 120 RON aici: http://www.freemotor.ro/product_info.php?c...a7f5d2ab98b355e. E cam confuz ce scrie pe site, adam a luat cu 120 RON, mie mi-au cerut 150 RON si cand le-am zis ca pe site scrie 120 RON mi l-au dat cu 120 RON, daca vrei sa iei de pe ebay e 5$ balastul slim si in RO vreo 60 RON becul H7 4300k. Culoarea recomand sa fie 4300K, mai sus e albastra si nu te ajuta sa vezi mai bine, mai jos e prea galbena. Balast poti lua unul slim sau unul normal, dar e mai simplu de gasit loc pentru cel slim si cred ca e si mai usor. Daca pleci in Franta nu stiu daca poti merge cu Xenon, legislatia spune ca se poate monta pe masini doar daca au sistem de stabilizare - pe CBF sigur nu e asa ceva si s-ar putea ca in tarile cu apa calda sa verifice asa ceva, risti o amenda. Dar la cat de usor se monteaza si demonteaza poti sa mergi cu el pana la granita si sa schimbi becul cu halogen si continui drumul. Cum vrei tu. Diferenta de lumina noaptea e sesizabila. Poti pune si pe faza lunga daca vrei, dar ii ia vreo 2-3 secunde sa lumineze bine si atunci nu prea merge sa dai flash-uri. Daca mergi cu el permanent pornit e fantastic, numai sa poti sa faci asta fara sa orbesti pe toata lumea. Mesaj completat Btw, cand pleci in Franta si pe ce ruta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Btw, cand pleci in Franta si pe ce ruta? Franta: (Tura in alpi cu Vlad). Multumesc de informatiile tehnice, o sa execut intocmai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Franta: (Tura in alpi cu Vlad). Multumesc de informatiile tehnice, o sa execut intocmai. Am uitat: mai vinde kituri Xenon si un user ovidius de pe-aici. Nu il cunosc, dar avea o oferta decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Zi-mi si mie de unde ai luat rulmentii. Tre sa-i schimb si eu cat mai repede... Inteleg ca ala e codul ? Am mai schimbat si eu rulmentii pe spate, 27 RON la importator sau vreo 270 RON la service SKF 6204-2RH/C3, manopera zero, se schimba prea usor ca sa mergi in service. Editat Mai 19, 2010 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 http://www.badi.ro/ - prin Bucurestii Noi. Pe spate sunt 3 rulmenti, 2 sunt 6204 (SKF 2 fabricantul francez, 6204 e o dimensiune standard 47x20x14 iar -2RH inseamna 2 capace de cauciuc, unul pe fiecare parte, C3 inseamna auto - rezista la vibratii si socuri), mai e un al treilea pe partea cu lantul cu dimensiuni foarte ciudate (45mm exterior, 22 interior) pe care nu l-am gasit acolo, dar nici nu a fost nevoie: langa rulmentul ala ciudat era un 6204, cel care pica e acel 6204 care e singur pe dreapta. Pe cel de pe stanga l-am inlocuit doar pentru ca a fost nevoie sa il scot ca sa il scot pe cel din dreapta, asta e operatiunea si daca bati in rulment cand il scoti e recomandat sa il schimbi. Operatiunea de inlocuire am facut-o dupa manualul Haynes, nu se pot scoate cu presa pentru ca sunt bagati in niste adancituri, se bat prin teava interioara. Trebuie sa ai mare grija la bucsele care sunt puse peste rulmenti, la service se inlocuiesc si alea, dar daca nu le strici se pot refolosi fara probleme. Nu am vazut bucsele ca piese separate, asa ca ori ai grija de ele si schimbi rulmentii cu 27 RON ori cumperi tot setul de la Honda (rulmenti si bucse) si platesti 300 RON. Cine stie dimensiunile la rulmentii de la furca? Doar de curiozitate vreau sa vad cat costa la BADI, la Louis sunt 170 RON (echivalent), iar la Honda 300 RON. Cel normal cred ca e doar 10-15 lei, cel conic s-ar putea sa fie mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) Codurile pentru rulmentii de jug sunt 32005-cel de sus si 32006-cel de jos. Pret pentru ambii rulmenti 80 de lei la Badi-skf. Codurile sunt aceleasi pentru cbr 600 si horneturi.Pentru cbf dupa 2008 inclusiv, nu am gasit nimic. By the way in poza cu rulmentii de la Louis daca dati zoom scrie pe ei 32005x si 32006x,rulmentii fiind nsk. Bafta! Mesaj completat PS: eu nu i-am schimbat, am facut doar un search pe net pentru a gasi codurile. Editat Mai 20, 2010 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut la toata lumea. Cam multa liniste in ultima vreme pe acest forum. Cand facem o ieseala ? Vremea s-a indreptat si cred ca ar trebui sa aranjam o intalnire.Propun in Bucuresti in weekend, eventual in piata Constitutiei, urmata apoi de un suc ... ce ziceti ??? As avea nevoie de ajutorul vostru : vreau sa imi iau un topcase de 45 L, ceva mai incapator fata de cel pe care il am in prezent (35L).Nu m-as duce peste 50 L deoarece am senzatia ca este prea mare in comparatie cu motocicleta. As prefera Givi sau Kappa... Pe net nu am gasit nimic interesant, ori prea folosite, ori la peste 200 Euro. Stiti vreo sursa cu ceva preturi mai acceptabile ? Multzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.