Korben Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Unde gasesc stikere originale transalp . asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) va salut, puteti sa-mi spuneti va rog unde se afla sigurantele la transalpul de 650?multumesc. pana la urma ai trecut de la 600 la 650 cum am facut si eu, sunt curios ce ne vei spune eu personal nu am vazut mare branza din contra Editat Aprilie 28, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolo Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 multumesc,am gasit cutiuta am incercat cu alte sigurante dar farul continua sa nu functioneze...cred ca am sa cedez si am sa las specialistii sa se ocupe.legat de schimbare...mie imi place deocamdata chiar si pt simplu fapt ca e mai noua.o sa vedem la drum lung cum o sa fie prin oras deocamdata e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ E buna si o vectorizare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Unde as putea gasi kit de redus puterea la 27 de cai, pentru Transalp 600? Se compune din doua flanse de admisie cu diametru interior micsorat, doua jicloare principale micsorate si este specific motoarelor aduse din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Nu inteleg de ce, la o vaca gen TA, sa-i iei inaltatoare de ghidon de forma aia si la banii aia, cand cea mai simpla metoda e sa iei unele in forma de bucsa, care se pun fix intre actualele prinderi de ghidon si jug. Uite aici niste baieti de la noi din tara care fabrica asa ceva: http://www.ebay.com/itm/KTM-Handlebar-Risers-20-22-or-30mm-EXC-R-EXC-F200-250-300-350-400-450-500-530-/190763542792?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6a64a908&vxp=mtr Referitor la intrebarea daca trebuie schimbate conductele, testul e simplu: ridici vaca pe cricul central, tii apasat pe portbagaj astfel incat roata fata sa fie suspendata si vezi daca conductele tale iti mai permit o ridicare de 2 cm a ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Aici mai ieftine: http://www.motor-inn.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=product.tpl&Itemid=186&category_id=135&product_id=4348 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Si a montat cineva inaltatoare de ghidon? Am gasit astea pe Louis, SW Motech, la 20 si 25 mm. M ar interesa daca apare vreo problema cu cablurile si furtunasele de frana si daca trebuie si alea schimbate, ca atunci nu ma complic. http://www.louis.de/_20962ebcbe28efa2b699c895289d9f400b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021437&typ_id=PD10 Pe PD10 daca ai conductele de frana stock se poate ridica ghidonul maxim 25mm. Am avut o vreme inaltatoare de 25, a fost cam la limita si asa, cu 20 ar fi fost mult mai lejer. Cel mai mult te limiteaza conducta de frana care face legatura intre pompa de frana si tubulatura care distribuie lichidul pe canalele stanga/dreapta (care e ancorata pe juguri, deci macar e fixa, nu depinde de cat e de comprimata/relaxata suspensia).... e un furtunel foarte scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc vrei sa zici cel de 583 cc ^^ cica xl600v-ul ar prinde 174.6 km/h eu mai mult de 150 nu i-am dat ca mi se pare ca este supraturata deja la viteza aia, nu e vitezana pana la urma Editat Mai 2, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Domnilor va salut si va rog sa ma ajutati si pe mine. De curand am descoperit la transalp-ul meu ca ii lipseste asa zisul jigler de aer de la carburatorul din fata. Nu stiu cand sau cum s-a intamplat acest lucru , dar vreau sa rezolv problema. Daca are cineva asa ceva il rog sa ma ajute. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Multumesc la toti pentru raspunsuri! Deathu, sa inteleg ca acum nu mai ai inaltatoarele de 25? Le ai dat jos? Ai pus altele? Inaltatoarele de 25 au ajuns pe DR650 unde imi sunt mult mai necesare. Pe TA pe post de inaltatoare acum folosesc prinderile superioare ale ghidonului, puse invers (au undeva spre 20mm parca, si e numa bine). Asta e partea draguta cand cumperi o pereche de inaltatoare, ai pt 2 motociclete pt ca iti ramane o pereche de capace (prinderi superioare sau cum s-or numi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 da intradevar este fortata la viteza aia, e cam capat; eu iam dat -dupa bord- 180 si inca putin dar cam pe la 170 si ceva e realul, oricum se poate merge pe autostrada lejer cu el. Africana ajunge pe la 200, aia e vitezana mancatoare de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 cu Afrikana rd04 am atins maxim 175(pe centura, fara trafic) ceea ce e aproape de vit. max constructiva. 200 foarte greu si doar cu pinioane schimbate in conditii ideale cred ca reusesti! cu Transalpul am reusit 165 prin plimbarile mele de acum prin trafic doar ca greu tare am reusit sa ajung de la 150 la 160 si mai departe. nici drumul nu a fost indeajuns de lung si aveam ceva vant din fata. Acesta e motivul pt care vreau sa stiu ce viteza a-ti reusit voi sa atingeti cu ele, varfuri evident si mai mult ...conditiile ahh, si juninca mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc Fara bagaje(deranjeaza la tinuta), fara pasager urca la 180, conditia esentiala sa nu ai vant travers sau frontal, ideal fara vint deloc si motorul in mintile lui... Sorela la a mea...'92 Editat Mai 2, 2013 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc Fara bagaje(deranjeaza la tinuta), fara pasager urca la 180, conditia esentiala sa nu ai vant travers sau frontal, ideal fara vint deloc si motorul in mintile lui... Sorela la a mea...'92 Cu TA de 600 din '92 prindeam putin peste 175 km/h in max 3 km , iar cu cel de 650 foarte chinuit 160 + km/h . astea se intamplau fara bagaj lateral , in conditii obisnuite de vara . Concluzia mea ca alea vechi (japoneze de la mama lor ) is mai bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 si eu am obs ca greutatea conteaza f mult la fel ca vantul. Am 60 kg dar cu 2 persoane pe moto mai mult de 140 nu urca. Si intradevar nu iti trebuie multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Vitezele astea din ultimele postări nu-s în topicul care trebuie, muta-ţi-le la "Motociclete de viteză" . Nu mai ştiu Transalpul până la ce turaţii reuşea să urce, dar Africana nu urcă peste 7600rpm, transmisie standard. În km/h nu ştiu cât vine asta, i-am scos melcul de kilometraj de când am luat-o pentru a nu-i creşte odometrul, vreau s-o vând tot cu 38000km în bord . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu4141 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 seaua refacuta de darianvopsitoria facuta de ionut sal,asa a iesit a mea motoreta dupa iernat,multumiri ptr. vopsitorie lui Ionut de la motosoft http://www.motosoft.ro/General/Contact.html un super baiat de cuvant,a mai reparat si carenele unde au mai trebuit,stiker tot el le-a pus in aceiasi bani si a lui Darian ptr. sea, acum mai am o intrebare,in talon este trecuta neagra,cand o sa fac actele pe numele meu,la rar o sa ma puna sa schimb si culoare in negru + rosu ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) transalpul me de 600 urca pe la 170 iar el de 650 pana pe la 180 , doresc sa precizez faptul ca atunci cand stateam la semafor mie acul km-trajului i-mi statea la 10km/h nenea, nenea!! da cat prinde ? mere tare ??? ma iertati dar nu m-am putut abtine cand am vazut vitezele descrise mai sus Editat Mai 3, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) transalpul me de 600 urca pe la 170 iar el de 650 pana pe la 180 , doresc sa precizez faptul ca atunci cand stateam la semafor mie acul km-trajului i-mi statea la 10km/h nenea, nenea!! da cat prinde ? mere tare ??? ma iertati dar nu m-am putut abtine cand am vazut vitezele descrise mai sus nu am nici un interes sa mint . nu se castiga nimic din asta, iar la vitezele astea am ajuns de cateva ori asa ... din curiozitate . pentru mine viteza de deplasare cu motocicleta este in jur de 100km/h si acolo ma simt eu si mocicheta confortabil . Editat Mai 4, 2013 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) io am transalp de 600 ,an 98 cu toba sport arow (nu stiu daca conteaza ceva ) si 49 mi km motorul ....fara bagaje si pasager 185 km/ ora pe ceas real 174/ora pe gps ....la plin cu pasagera si cutii laterale pline max 160 km/ora pe ceas real 151 km /ora gps incercate doar o data in rest cuminte Editat Mai 4, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica, eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic , prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 IMAG0051.jpgseaua refacuta de darianIMAG0044.jpgvopsitoria facuta de ionut sal,asa a iesit a mea motoreta dupa iernat,multumiri ptr. vopsitorie lui Ionut de la motosoft http://www.motosoft.ro/General/Contact.html un super baiat de cuvant,a mai reparat si carenele unde au mai trebuit,stiker tot el le-a pus in aceiasi bani si a lui Darian ptr. sea, acum mai am o intrebare,in talon este trecuta neagra,cand o sa fac actele pe numele meu,la rar o sa ma puna sa schimb si culoare in negru + rosu ???? Eu zic ca nu trebuie sa faci nicio modificare in talon. negru e fata, si o mare parte din rezervor. E ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.