varg-voshod Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Am venit de la mare pe autostrada, i-am dat constant 140-165 toata autostrada si mi-a papat doar 450-500 ml de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Deci Vee rubber nu mai recomand acum dupa 5000km parcursi chiar daca acum ceva posturi am recomandat. Nu stiu daca mai merg 4000 si o sa am slickuri. O sa trec pe Michelin Anakee 3 ca am auzit ca tin un pic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Salut. A venit vremea sa schimb si eu gumele ce imi recomandati sa aleg intre Michelin-Anakee, Metzeler-Tourance, Pirelli-Scorpion Trail. A comandat cineva de pe site-ul asta http://www.mynetmoto.com/ ? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Din punctul meu de vedere cele mai reusite cauciucuri de strada sunt anakee. Nu am avut pirelli ince celalate doua le-am avut pe mobre si anakee au fost cele mai stralucite. acum folosesc heidenau k60 si imi plac, parca nu simt la fel contactul ca asfaltul ca si cu anakee dar am reusit sa zgarii scaritele , pe ud am mers f cuminte cu ambele. sa vad cum se uzeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Consuma ulei destul de mult daca merg peste 5500 ture aproximativ 120/h, am auzit pe unu care si-a calat ta-ul de 600 ca nu a stat cu ochii pe nivel la un drum de 1500 deci poate sa fie o problema. Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp. Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm. Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia. A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp. Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm. Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia. A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? O sa schimb cu 15w50 dupa aia pun problema sa fac segmentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? Da, vezi topicul asta: http://www.transalp.ro/forum/foame-de-ulei-t448.html Poze incepand cu pag. 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 parca Belbody a ajuns sa schimbe acel motor!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Dacă te interesează segmentare TA în România, vorbeşte cu Unchiu' . E aproape de tine şi-o face ca la nenea Soichiro Honda acasă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Un alt motiv ar fii si simeringuri supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Un alt motiv ar fii si simeringuri supape. Am verificat compresia azi, cate o bujie scoasa si celelate doua fise scoase etc, Presiunea era de 7-8 bar dupa ce invartea de vreo 3 ori si ajungea la maxim 10 daca insistam mai mult cu pornirea. Am trecut la motul 15w50 momentan. daca fac setul si tot il fac la iarna daca e cazul. Editat Iulie 17, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Salut, Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj: 1. Scut touratech - 90 eu Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele. http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media 2. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu 3. stop spate - 25eu merci, paul Salut,Telescopul Wilbers o sa plece in Germania, saua s-a dat la Buzau acum ceva timp. Stima, paul Editat Iulie 22, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 are cineva sa-mi imprumute un parbriz de transalp 99 original, mic, vreau sa vad care este diferenta intre cel original si cel de touring (acum pe motor). Cu cel de acum iau tot vantu in casca si este oribil la viteze mai mari de 100 km/h Drept multumire am sa-l inapoiez polishat ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) eu am 1.84m, am vazut solutia ta, nu imi place din punct de vedere estetic (nu te supara) am mers fata parbriz si este mai ok din punct de vedere al zgomotului din casca, insa la viteze mari ma dor bratele din cauza ca trebuie sa ma tin mai tare de ghidon. Are cineva 1.8m si parbriz touring + deflector? cum este la peste 110km/h? multumesc Editat Iulie 22, 2013 de TheSaint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Încă n-a început producţia, dar cu cât o avea mai multe cereri poate începe mai devreme manufacturarea : RomiC are în plan un model de deflector foarte eficient ( peste MRA ), aşa că săriţi la el cu o cerere ( de poze, preţ, disponibiltate ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Am luat azi disc spate si placute noi http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=14&products_id=56 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=s1038w O sa le montez diseara, singur. Aveti ceva sfaturi sau avertismente cu greseli comune care se fac in situatii de genul asta? In principiu am scule, tot ce am nevoie. O sa ma iau dupa manualul luat de pe transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Torque values Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nou posesor de Transalp, am o intrebare pentru cei mai vechi in bransa: la viteze intre 60-70 km/h. roata fata are un moment in care incepe sa "sara" pe asfalt, intra intr-un fel de oscilatie se misca sus-jos pina trec de 70. Mentionez ca ghidonul nu oscileaza dreapta-stanga deloc la nici o viteza. Poate sa fie din furca sau din echilibratul rotii sau pur si simplu asa fac ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Este Transalp PD10 ( după 1996 ) ? Cele mai noi, ale căror jenţi sunt de culoare argintie, mai au unele probleme de fabricaţie, la punctul de sudură a inelului jenţii nu este polizată suficient sudura şi cauciucul nu se aşează ca şi pe restul inelului. Dar poate fi de asemeni şi cauciucul cu probleme ( poţi încerca să-l montezi într-o altă poziţie pe jantă ). De multe ori "aşa fac ele" , aşadar nu este un simptom alarmant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mailat calin Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 salut baieti, eu am un transalp 650 din 2000, am rotile echilibrate si nu vibreaza nu oscileaza deloc indiferent de viteza cu care rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu toate face, dar face care face şi nu e foarte periculosc că face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Este PD 10, 97 jenti argintii. Cauciucul este montat corect, o sa incerc sa fac o echilibrare sa-mi ies din pareri cu toate ca la mine in oras este greu de gasit o firma care face echilibrari la jante moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu ţine de echilibrare. Nu contează dacă este montat corect cauciucul, iar sfatul a fost de a-l monta într-o altă poziţie ( îl scoţi şi în întorci 90° de exemplu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.