Sari la conținut

Postări Recomandate

Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul.

Am inteles. Oricum nu mai pot umbla asa pentru ca daca aprind farurile imi consuma doar din baterie. O sa cumpar altul atunci. Sper sa se rezolve cu unul nou (nou pentru mine :) )

» Post actualizat in 16 Mar 2016 17:29

Azi am montat noul releu (nou pentru mine). Dupa cod nu e original de transalp, ci e de honda cbr, shadow, varadero si altele. L-am pus sus si . . . 13.9 V, cu faza lunga aprinsa, in turatie. La relanti aproape tot atata. Fara lumini 14,2 V, Asa incarcare constanta nu aveam cu celalalt nici cand functiona. Deci, din nou pregatita vacutza de drum. Va multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ciao;

 

Ieri a dat peste mine, la viteza destul de mica, un destept.

 

Ma intereseaza, va rog, la un pret decent:

- carenele laterale fata,

- carena care vine peste far

- aripa fata

- semnalizari spate (la una am bratul rupt);

- stickere fata (daca nu gasesc la culoare carenele)

 

m-am ales cu toate crapate.

 

Modelul meu e XL 600V din 1999, negru-gri, ca aici in josul paginii:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xl600v_99.htm

 

Contact: +40.751.082.653 sau PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie cel mai mult mi-a placut sub carena laterala spate stanga, ca in poza:

post-18136-0-29263300-1459246598_thumb.jpg

 

stima,

paul

 

 

are cineva scottoiler vsystem pe TA-ul de 650?

 

unde a pozitionat rezervorul de ulei (RMV)?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie.

Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei.

Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind.

 

https://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am gasit pe forumul XRV un manual al utilizatorului pentru Transalpul de 700 in engleza. Poate mai are nevoie cineva de el, de aceea poate fi descarcat din contul meu de dropbox.




Spor in toate cele,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteni dragi, o intrebare de incepator, am bateria de pe motor cu 3 ani vechime. in acest interval doar 2-3000km a facut. bateria a stat mai mult in casa si pe redresor, dar a stat o perioada f mare de timp fara strop de curent si cat a stat pe redresor a si fiert ceva (redresorul e de vina, nu eu :) )

cum imi pot da seama daca mai tine curent au ba. asta in conditiile in care nu vreaus a mai umblu cu cablurile dupa mine

post-43689-0-91503100-1459663057_thumb.jpg

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba tu ai fost de vina pt ca ai tinut-o pe redresor. Eu, de 2 ierni, o tin montata pe mobra, afara.

Ai putea sa o testezi cu un ampermetru puternic. Altfel, pune-o pe mobra, plimba-te prin cartier, si vezi cate de greu/repede porneste dimineata, pe racoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ignitech! exista 2 variante una programabila si unul normal. Daca nu ma insel -- poti schimba cele 2 cdi uri cu unul singur de la ignitech care face cat cele 2 initiale.

Cat despre baterie -- o baterie moarta....chiar goala, pusa pe redresor, pare sa se incarce foarte repede.

Daca inca este buna, si descarcata dureaza mai mult sa o incarci!

 

Cu aparatul de masura nu prea poti sa o verifici! poti sa vezi ce tensiune are la borne si cam atat. (asta iti spune cat e de incarcata)

Capacitatea se verifica folosind un tester special de baterii -- la magazinele de baterii poate iti pot face baietii un test.

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, daca intereseaza pe cineva am spre vanzare sistemul complet de kilometraj pentru Transalp 600 pana in 96 sau mai simplu cu un singur disc frana si anume: melc + cochilie +cablu(nou) potrivit DILLY POINT melcul este 130 ron iar cablul este 62 ron, se vinde cu 130 ron + 20 ron transport sau la schimb cu acelasi sistem dar pentru Transalp 650 sau 600(dupa 97)post-28564-0-24602500-1459780822_thumb.jpgpost-28564-0-62873300-1459780811_thumb.jpgpost-28564-0-89846300-1459780802_thumb.jpg

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5882-13MAWWEA-XL600VX-1999-F__0500-TRANSALP+600.html

 

nr 14 - jugul superior / vezi ca jugurile de pd10 si de pd06 difera intre ele

 

de pe la oameni care scapa de piese cred ca gasesti.

daca gasesti bucse de la suspensii cu ochi la capete. si iei bucsele pe dimensiuni / poate ai noroc ca lungimi...

eu nu am avut probleme cu alea niciodata si am avut ta din 89..

 

vezi rulmentii de la juguri cedeaza mai degraba - sa fii sigur sa nu ai nevoie de noi rulmenti apoi cauta piesa asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...