Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, am un transalp din 1993 PD-06, wk trecut am facut 1200km cu ea din care 120km undeva pe langa Nadrag off road destul de hard pentru mine. Motorul m-a dus si m-a adus in siguranta insa am cateva probleme, la intoarcere a facut figuri adica turometrul se ducea la 0 si tragea greu de tot parca se ineca, saream in sa si isi dadea drumul. Cam asa am venit aproape 500km pana la Bucuresti, inainte de autostrada am dat saua jos si am umblat la mufele la cdi, cand miscam mufele la cdi-ul din partea stanga atunci se misca si turometrul, le-am scos si le-am bagat la loc insa la fel a facut, trebuie schimbat cu totul acel cdi? Sa schimb ambele cdi?

 

Trebuie sa imi iau niste crashbaruri, am dat de 2 ori motorul pe jos pe offroad si am julit putin carenele, deci trebuie sa le protejez, ce modele recomandati? De unde se pot procura?

 

Anvelope m-am oprit la enduro 3 Sahara de la Metzeller, imi trebuie ceva de on/off dar care sa sustina ceva enduro mai serios, acum am niste tourance cam tocite, asa am luat motorul, dar nu m-au ajutat deloc. Recomandati ceva in acest sens?

 

In urmatoarea perioada vreau sa fac service la furca fata si socul spate, s-a strambat putin ghidonul in urma cazaturi, cred ca se rezolva din suruburile de la pod, o curatare de carburatoare si o sincronizare. Recomandati un service in acest sens, eu ma orientasem catre cel al lui Cezar, de pe pascal Cristian nr.4 pe langa Giulesti, am citit ca lucreaza ok.

 

Va multumesc anticipat pentru indrumari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul il desfaci cu atentie, apoi refaci toate lipiturile. Isi revine garantat. E important sa refaci toate lipiturile, chiar daca nu par fisurate. Cumpara-ti suport orizontal de CDI, mobrele din '94 au avut asa. Costa 120 lei nou, sau 50-60 de lei de la dezmembrari.

Enduro 3 Sahara pe fata e dezastru pe noroi in ultimile mii de km. Pe fata, TKC80, e bun si la noroi si pe asfalt dar nu te astepta sa faca minuni.

Bare de protectie fac baietii din Cluj. Nici Givi nu-s rele.

Daca nu ma insel, amortizorul spate nu se desface. Poti pretensiona sau inlocui arcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu se incalzeste cu soc. Manualul zice ca socul se trage la maxim, se porneste motorul si dupa 15 secunde socul se inchide complet. Daca motorul nu sta la ralanti, se tine din acceleratie.

Iarasi, sa il tii cu socul tras pana se ridica temperatura apei, mie unul mi se pare ca depaseste cu mult cele 15 secunde. Ralantiul se regleaza la 1300 de ture cu motorul incins. La rece, imediat dupa inchiderea socului, in functie de temperatura de afara, motorul va sta la 900-1100 rot/min daca carburatoarele sunt sincronizate corect. Un ralanti reglat mai jos(1200, limita inferioara), va facilita intrarea in viteza 1.

 

Pentru un Transalp 600, 1991, imi poate confirma cineva ca ambii rulmenti ai butucului spate sunt 6203? Am gasit doua pagini care zic ca ar fi diferiti dar presupun ca informatia e gresita.

 

inca ceva pentru TheSaint. Ziceai ca pornirea e greoaie; incearca sa tragi socul la maxim, tragi PUTIN de acceleratie si apesi butonul. Ar trebui sa porneasca instant, sa nu apuce sa invarta de doua ori. Dupa ce inchizi socul mai ajuti din acceleratie cateva secunde doar daca este nevoie.

 

Exact ca in descrierea ta am procedat si se comporta exemplar, nu stiam ca socul trebuie tinut cateva secunde (banuiesc ca daca afara sunt 5 grade se tine mai mult de 15 sec)

Dupa ce am inchis socul relantiul s-a dus la 900 rotatii.

 

Multumesc pentru sfaturi, nu se repara motorete pe forum dar cu siguranta avem cate ceva de invatat. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma orientasem catre cel al lui Cezar, de pe pascal Cristian nr.4 pe langa Giulesti, am citit ca lucreaza ok.

Le are omu. mergi fara grija.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde as putea sa gasesc 2 piulite invelite in cauciuc, cele de la prinderea parbrizului de carena, s-au deteriorat si acum trepideaza parbrizul mai ales ca e touring si are si deflector.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde as putea sa gasesc 2 piulite invelite in cauciuc, cele de la prinderea parbrizului de carena, s-au deteriorat si acum trepideaza parbrizul mai ales ca e touring si are si deflector.

Multumesc!

cred ca tie iti trebuie ceva de genul asta http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=2669

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am gasit si am luat de pe ebay din China la un pret super bun. Acum sper sa si ajuga.

Asadar daca mai vrea careva 1-2 buc. poate sa ma contacteze si daca vin il ajut. Setul contine 8 bucati iar eu am nevoie numai de 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu,multumesc de sfat!M-am documentat si eu putin:

 

 

History

1987/1988 - The Transalp was introduced in 1987. The 1987 model was available in white/blue, goldenbrown, silvergrey and white/red. It had a rear drum brake and a front disk brake. The 1987 and 1988 models were identical. Maybe the only difference was in the colour schemes.

1989/1990 - Identical to the 1987/1988 except for the number of horse power and the colouring. The noise/sound from the bike is more smooth.

1991/1993 - The rear drum brake had been replaced by a disk brake. It was available in blue/white and ... The 1992 model was light/dark maroon (dark red, purple red), light/dark green and light/dark blue. The 1991 and up models were never imported in the USA. The older 1987/1990 models were even brought to Europe as parallel imports because the appreciation of the Transalp was better. This does not mean that there are no Transalps in the US. There are several very dedicated (addicted?) Transalp owners. You can find some of them through the Transalp Mailinglist.

1994/1995 - The 1994-model has had some cosmetical changes. It got a nose-job, the head light changed shape in the process, the hand protectors are different, etc. From 1995 the rims are silver coloured instead of gold. The engine did not change. It seems that the 1994 model has smaller (bobines) then before. The 1995 model has larger (bobines).

1996 - The ignition changed. A throttle position valve was added.

1997 - The front break is a double-disk now. And the duo now has two grips/grasps beheind the buddy seat to hld on to.

1998 - The 1998 model has not changed compared to the previous year.

1999 - The 1999 model has not changed compared to the previous year.

2000 - The 650cc model was introduced.

 

Este oficial: /index.php?/topic/696065-dezmembrez-honda-transalp-pd06-1987-1996toate-piesele/

 

Informatiile acelea nu sunt complete.

 

Aici ai informatii mai importante: http://www.ta-deti.de/ta/mods.html

 

Cel mai importante modificari le citesti in rubricile 1989 si 1990. Eu unul le-am probat "live" am desfacut ambele tipuri de motoare si '87 si '91.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 3.000 km cu Transalpul in sezonul asta deja si pot formula deja niste concluzii:

Uleiul Fuchs Silkolene 20 W 50 semisintetic va ramane alegere mea in continuare, schimbat la 5-6.000 km, motorul se simte excelent cu el, schimba vitezele impecabil.

Cu "protectia" la vant am avut cele mai multe probleme, in felul urmator: parbrizul stock imi arunca tot aerul in casca, dezastru mare. Ce m am gandit eu, taiat cu flexul si vopsit negru, in felul acesta imi arunca aerul undeva in zona gatului, oricum mai suportabil decat in cap.

Ca sa nu zic ca nu am incercat, a urmat un Givi touring, pe care dupa 350 km intr o zi imi venea sa l sparg cu securea. Nu mi inchipuisem ca poate exista un parbriz mai prost decat cel stock, dar exista. Vajaielile infernale mi au mutat creierii. In seara aceleiasi zile revenisem deja la cel mic.

Cum un gand nu mi dadea pace, azi am manufacturat ceva: un deflector. reusita suta la suta, acum nu mai exista turbulente deranjante sau cel putin nu le mai aud. Scopul meu era sa cobor curentul de aer in zona pieptului sau chiar mai jos, de acolo si inclinarea atipica a aripioarei. Finisarile inca nu sunt definitivate iar aspectul e ciudatel, dar isi face treaba. Ca sa existe un punct de reper, mentionez ca am 182-183 cm inaltime.

Pun poze ca sa ilustrez etapele:

 

Pentru cei care au o problema cu "vantul" pe motociclete le-as recomanda sa probeze intai o motocicleta "naked" si apoi sa vada cum e pe Transalp cu orice fel de parbriz.

Daca tot nu sunt multumiti le recomand: automobil sau

 

vespa__lx_125_i_e_2010_1_lgw.jpg

 

:D

 

Vajaielile infernale mi au mutat creierii.

 

Eventual poti incerca sa porti casca. :mellow:

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine Transul tau. Am gasit ceva stickere originale cam 120 euro tot setul, originale. Dar totusi parca e mult pentru 3 chestii. Am tot cautat pe net ceva logouri vectoriale pentru modeul 650, dar nimic. Voi aveți ceva cunoștințe care și-au făcut tot pentru transalp?

 

Thanks,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un transalp din 1993 PD-06, wk trecut am facut 1200km cu ea din care 120km undeva pe langa Nadrag off road destul de hard pentru mine. [...]

Salutări Silviu !

 

Pentru problema cu turaţia ai ca şi rezolvare posibilă ( nu garantată ! ) refacerea lipiturilor CDI-urilor, dacă doreşti să duci motocicleta în service poţi merge liniştit la Cezar. Iar pentru cauciucuri ţi-aş recomanda Heidenau K60, ţin mai mulţi kilometrii faţă de Sahara, iar profilul este asemănător. Sau dacă vrei mai sănătoase, erau spre vânzare pe forumul TA un set de Continental TKC80. Ţi-aş recomanda faţa - ţine foarte mult, iar pentru spate ( dacă nu ai nevoie de un asemenea profil, mai ales că se toceşte repede ) poţi merge cu un K60.

 

Crashbar poţi găsi fie la RomiC ( Codlea, Braşov - îl găseşti aici sau pe forumul Transalp ), fie la Heavy Duties ( Cluj Napoca - www.heavyduties.ro ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cine imi da o idee cu ce sa leg un topcase pe locul pasagerului? Nu am alta alternativa ieftina si rapida si am nevoie sa car lucruri pentru un drum mai lung. Topcase-ul care vreau sa-l pun acolo e un Kappa de 37L ar incapea intre mine si cel montat pe placa.

 

Multumesc anticipat!

post-67547-0-82164800-1370862871_thumb.jpg

post-67547-0-08867600-1370862894_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cine imi da o idee cu ce sa leg un topcase pe locul pasagerului? Nu am alta alternativa ieftina si rapida si am nevoie sa car lucruri pentru un drum mai lung. Topcase-ul care vreau sa-l pun acolo e un Kappa de 37L ar incapea intre mine si cel montat pe placa.

 

Multumesc anticipat!

 

cu sfoara e cam nesigur, dar cu o pereche de chingi (10-15 lei la Praktiker) sigur o scoti la capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si multumesc pentru raspunsuri, am inceput sa adun piese, pe fata am luat un sahara 3 iar pe spate un tkc 80, am luat un cric central de la baietii din Cluj, HeavyDuties si am dat comanda tot la ei de crashbaruri. O sa merg la Cezar pentru o revizie generala. Vreau sa mai iau niste HandGuards, insa nu prea stiu de unde. As vrea din acelea de aluminiu sa protejeze cat mai bine in urma unei cazaturi. Va rog sa imi dati un sfat. Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Handguards ieftine, sigure, care pot fi folosite împreună cu deflectorul original de vânt : http://motor-inn.ro/ro/piese-de-schimb/protectii-ghidon/tusk-aluminum-handguards-silver ( le aveam pe Africana la Nădrag ).

Ai fi ieşit mai bine cu un TKC80 pe faţă şi un Sahara 3 pe spate. O să ţi se tocească repede spatele, iar faţa n-o să aibă cine ştie ce control în offroad. ( dar pentru nivelul la care eşti acum, posibil să fie suficient ).

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si multumesc pentru raspunsuri, am inceput sa adun piese, pe fata am luat un sahara 3 iar pe spate un tkc 80, am luat un cric central de la baietii din Cluj, HeavyDuties si am dat comanda tot la ei de crashbaruri. O sa merg la Cezar pentru o revizie generala. Vreau sa mai iau niste HandGuards, insa nu prea stiu de unde. As vrea din acelea de aluminiu sa protejeze cat mai bine in urma unei cazaturi. Va rog sa imi dati un sfat. Multumesc mult

am eu ceva.Hai pe privat. adyfikus@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare băieți,

 

am și eu o dilema. Furtunul de scurgere de la cutia filtrului de aer are în capăt, adică sub motor, un dop ceva. Pentru ce e? ideea e ca surplusul de benzina care îl da în cutia filtrului nu se scurge. Aveam putina benzina acolo. Pe lângă asta, lipit de filtrul de aer mai e un filtru mic, ala pentru ce e?

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...