Sari la conținut

Postări Recomandate

L-am super verificat si tot est ok acolo si tot asa rau merge as dori si alti idei sau cineva care o mai avut problema asta.

Salut, am avut si eu problema asta la Africana. Carburatoarele sincronizate ca in carte si aerul reglat ca in carte, merga ca fânu', Stelia ne-a recomandat sa DEsincronizam carburatoarele si sa dereglam suruburile de aer. Poti incepe cu suruburile de aer, sa vezi in ce setari nu iti mai ramane turatia blocata dupa care sa incerci sa "sincronizezi". La sincronizat poti sa incerci s-o faci sa mearga rotund, nu neaparat sa te iei dupa ceasuri. Cred ca de vina e uzura din carburatoare si de aia nu poti sa faci reglajul si sincronizatul dupa carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mptocicleta are putini km si nu are uzura in carburator 43000 o ideie buna mi-o dat cineva sa desfac complet tot de pe carburatoare si sa la bag in carbusolv si dupa aia sa vad dacas-o desfundat tot va mai tin la curent cu evolutia si sa vedem daca mai are si cineva alta ideie sau daca o patit cineva exact acest simtom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are putini km si nu are uzura in carburator 43000 o ideie buna mi-o dat cineva sa desfac complet tot de pe carburatoare si sa la bag in carbusolv si dupa aia sa vad dacas-o desfundat tot va mai tin la curent cu evolutia si sa vedem daca mai are si cineva alta ideie sau daca o patit cineva exact acest simtom.

Editat de Bucea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii niciodata cum a fost tinuta,iar dupa ceasuri nu stiu cat m-as lua in ce priveste km. Si a mea are 56.000 sau poate 156.000. Vezi ca decarbusolv ai si la bidon si la spray. Ia eventual si si. Cu spray-ul dai prin toate gaurelele de la jet-uri si suruburi si aer si toate cele (grija mare la ochi si vezi daca ai rani pe maini,or sa te arda putin),iar in decrarbusolv de bidon bagi eventual ce demontezi de pe carburatoare (vezi sa dai jos tot ce inseamna cauciuc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Bucea .

 

Fiecare membrana are un cui . Vezi ca au dimensiuni diferite , un cui merge la cilindrul din fata si unul la cel din spate .

 

Verifica arcurile de la pastilele de soc din carb.

 

Incearca desincronizatul care ti s-a sugerat mai sus.

 

Aerul fals il verifici asa :

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut cu respect,
As avea doua intrebari la voi
Vreau sa elimin catalizatorul
1 Ce trebuie sa fac si modificat?
2 Ce efecte o sa aiba eliminarea lui?
Si a doua intrebare
Cand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demaraj
sau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cu respect:

1 Sa nu-l soti sau sa-l modifici.

2 Polueaza planeta.

Sunt niste norme mai nou ce trebuie respectate.

+ sistemul de evacuare si de admisie sunt gandite cu catalizatorul echipat.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demaraj

sau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??

 

Salut Zalaul! In 3 saptamani ajung si io p-aproape, pe la Cizer :D

Pentru rapoarte de transmisie site-ul asta-i cel mai bun: http://www.gearingcommander.com/ . Iti pui modelul de motor + ce raport vrei si-ti zice la fiecare turatie ce viteza o sa ai.

(Io am pus 16 pe fata si s-a calmat sesizabil, zici ca-i alt motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect,

As avea doua intrebari la voi

Vreau sa elimin catalizatorul

1 Ce trebuie sa fac si modificat?

-Poai, tai, sudezi, slefuiesti. Ahhh si sa masori inainte. ideea este ca practic scoti o sectiune din evacuare, sectiune ce o vrei inlocuita de un cot cu diametrul si grosimea tevii identice cu originalul..asta ca sa curga gazele cat de cat si sa obtii acei CP in plus

2 Ce efecte o sa aiba eliminarea lui?

-s-ar putea sa nu mai mearga atat de bine motorul(contrar credintelor poPULAre, vezi tu...gazele astea de evacuare is gandite sa aiba un anume traseu, o anume temeperatura si multe altele. risti sa arzi supapele de evacuare , se prea poate sa fie nevoie de alta harta de injectie si alta finala. e mult de studiu, gandita si lucrata bine scoti un 7cp in plus. Google sa vezi pt. ce au optat altii

Si a doua intrebare

Cand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demaraj

sau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??

-daca vrei viteza...tot turat vei merge...sapoi Transalpul nu prea e gandit sa fuga pe autobahn. vezi ce vrei de la saraca mobra si purcede la treaba

 

 

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:21

post-43689-0-90000000-1428322897_thumb.jpg

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:25

post-43689-0-03346100-1428323138_thumb.jpg

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:26

post-43689-0-70550500-1428323191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Cristos a inviat.Problema este de ordin electric,stopul spate se aprinde odata cu rotirea cheii in contact.Desi nu apas alt buton becul sta aprins si nici nu reactioneaza la apasarea franei fata sau spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ai vreun senzor de frana blocat. Pt. frana fata e situat de obicei sub maneta de frana, iar in spate e legat de pedala de frana. Probabil e unul din cele 2, le scoti alimentarea pe rand si vezi cand se stinge stopul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vedeti ca la paulmoto in TM (0724362852) s-a adus un moto la dezmembrat cu foarte putini km la bord (cred ca vre-o19k) si are ceva chestii bune la vanzare de care poate unii aveti nevoie:

far cu carena far, bord, cadru fier bord, suporti genti givi, cric central sw motech, toba carbon mivv (nu am fost atent daca e cu galerii cu tot dar sigur nu mai avea catalizatorul pe galerii) si altele.

 

Pun mai jos niste poze (sa nu ma injurati - asa stie el sa faca poze:D ):

post-18136-0-30207500-1429349343_thumb.jpgpost-18136-0-53292200-1429349347_thumb.jpgpost-18136-0-81049700-1429349351_thumb.jpg

post-18136-0-30712100-1429349360_thumb.jpgpost-18136-0-29733200-1429349365_thumb.jpg

 

Contact:

Paul - 0724362852

 

 

stima,

paul (altul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am purces la schimbul de ulei si am dat o tura cu bidiviul.

Intrebare :

Istoric-Am avut ulei in cilindrii , in fiecare iarna pun. De fel scoatea mult fum dar de data asta cilindrul spate nu a vrut sa faca aprinderea. Ideea este ca turometrul nu a vrut sa functioneze pana nu si a dat drumul si cilindrul spate(doar dupa ce am scos bujia si am curatat-o)

Unde este localizat senzorul turometrului si de ce este dependent de buna functionare a cil. spate?

 

Ps:pana sa calaresc mobra mea am dat o tura cu un f650 2003, mult mai tzapana si legata e hondita dpv ciclistica

» Post actualizat in 25 Apr 2015 10:57

Pps: observatie nefondata stiintific, uleiul a avut aproape 2ani in motor, doar 4000km umblati si a fost negru negru negru, extrem de mizerabil. Uleiul ce l am folosit intotdeauna e cel de la louis, probike ceva. Dar... de data asta am folosit filtrul de ulei Hiflo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...