Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut. Un prieten de-al meu si-a luat un Transalp XL700V an 2009 din Italia. Ar vrea un manual de utilizare, ceva. Cel de la care a cumparat-o nu avea nimic la ea. Imi spunea ca are o groaza de chestii la bord care nu le intelege. Il poate ajuta cineva cu un manual de Transalp XL700V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

Are cineva idee cam la cati km se schimba lanturile de distributie la transalp 2001? Mersi :)

La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k)

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 650 undeva pe la 6-6,5 mm intindere masurata pe intinzator...(numarul de km este irelevant din pacate, dar ai putea lua in calcul ceva intre 60-80 k)

Mersi mult. deci intre 60 - 80 de mi. A mea are in jur de 35000 dar am impresia ca incepe sa fie mai galagioasa la revenirea din turatie. As mai avea o intrebare... care este cel mai bun ulei pentru transalp urmarind mai mult protectia motorului si aici ma refer la brand si vascozitate... intreb pt. ca eu vin din zona Hard Enduro si nu prea cunosc mai nimic la Touring. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta.

 

Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea, 80.000 km e putin pentru niste lanturi de distributie. A mea din '88 are 80.000 km si lanturile sunt intinse la un sfert din cat zice manualul ca ar fi limita maxima. Am mai avut una din '91 cu 170.000 km si lanturile erau pana in jumatate. Un '89 model de America pe care l-am avut acum 4-5 ani, la 75.000 km se auzea ca nou. Un '93 al unui prieten la 120.000 km e perfecta.

 

Chestii care tin doar 80.000 gasim la BMW-uri.

Am inteles. si totusi despre ulei... Cineva m-a indrumat sa-i pun 15W 50 pe timp de vara si 10W40 pe inceput si sfarsit de sezon... voi ce credeti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de service e pe forumul transalp la sectiunea download. Cel al utilizatorului, in italiana, il gasesti aici:https://www.dropbox.com/s/gt03ojr6ysx4655/Transalp_manualo_del_uso.pdf?dl=0

Dupa aprox. un an si 15000 de km, abia acum am descoperit ca avariile merg si fara cheie in contact. Deci nu trebuie sa stii chiar tot ca sa mergi cu mobra asta. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe 15w50 all year round.... uite te pe graficele de temperatura la acel 15w de la ce temperatura in jos nu mai e utlizabil. Una peste alta daca merg din februarie pana prin noiembrie -- 15w50 e foarte bun....

In manual arata numai despre 20W50 20W40 10W40 10W30, si 10W40 se incadreaza aproape la toate temperaturile... si persoana de la care am cumparat-o tot ca tine mi-a spus, dar manualul nu spune de 15w50... tu asa pui in a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees"

O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ...

 

 

Deci...

 

P.S.

Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees"

O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ...

 

 

Deci...

 

P.S.

Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult...

Deci... eu maine ma duc sa cumpar ulei :)), poti te rog sa-mi recomanzi un ulei cu vascozitatea perfecta sau considerata de voi cea mai buna pentru RO si Brandu-l care e cel mai promovat pt tipul asta de motocicleta? repet, eu vin din zona hard enduro la noi e cu nr de ore, uleiuri pt motoare super solicitate si nu au nici o legatura cu touringurile, d'asta nici nu vreau sa risc ca nu prea cunosc. Mersi.

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmebrez Honda Transalp PD06 1989 ,frana tambur pe spate.Toate piesele valabile.

Ce e tavalit sau lipseste si care-i pretul pe toata gramada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat?

Vezi sa nu intri in categoria celor care li se par ca nu mai trag motocicletele la sf de sezon!?!

Acum lasand gluma la o parte, stiu ca se intampla destul de des, ca la inceput de sezon sa ti se para ca motorul trage f tare, si pe la sf sezonului, dupa ce te-ai dat f mult cu el, sa ti se para ca nu prea mai trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am mobra, adica de anul trecut din Noimbrie si de aproximativ 15000 de km. L-am curatat o data, dupa aproximativ 2 schimburi de ulei dar sunt convins ca nu era absolut necesar. Intradevar e mai complicat pana dai carenele laterale jos, dar dupa un pic de exercitiu am prins miscarea. Saltarea rezervorului si schimbarea propriu-zisa a filtrului e simpla. Atentie la solutia de uns si curatat, eu recomand pe aia de la K&N, ini nici un caz solutie spray pentru uns filtrele de burete. Cu cel oem nu am experienta, l-am aruncat fara sa ma uit la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai fost reparat destul de neprofi de samsarii de la care am cumparat motocicleta acum un an.

 

A inceput sa curga tare fara sa-i fac nimic. Am scos-o din garaj, am incalzit-o un pic si am mers 300m pana la Peco, unde cat stateam langa pompa sa-mi vina randul a inceput sa piarda antigel intai putin, apoi dupa cateva minute efectiv tasnea in toate directiile.

 

L-am scos de pe mobra si se vede cum a mai fost reparat. Sincer, nu am incredere sa-l repar si sa ma lase departe de casa undeva pe coclauri, ba sa mai fie si intuneric ca sa fie treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...