Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă.

 

duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer

Mai bine ziceai de lățime și adîncime, deși poate fi irelevant dacă pistonul nu-i original...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă.

 

duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer

 

Pistonul este original de IJ 56, cred ca e cota 3, treaba e ca nu vreau sa mai cumpar piese de 2 lei care te tin fix de 2 lei. Am experienta unui motor de Jupiter 5 la activ facut numai cu piese „originale” ....vai mama lui !!! Vreau niste segmenti cota 3 buni, eventual ceva din vechea garda. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"din vechia garda" gasesti doar, daca ai noroc, pe la diferiti batrani care si-au facut stocul acum mai bine de 20 de ani. Segmentii ce se gasesc la Chisinau sau prin Ucraina sunt destul de buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema:

Ij Jupiter monociclindric!

L-am intors pe toate partile:

- schimbat garniturile la galeria de admisie (ambele)

- bujii noi

- aprindere electronica + reglaj proaspat avans

Un cilindru nu vrea nici in ruptul capului sa mearga - scoate aer pe la toba de esapament si benzina nearsa pe la imbinarea dintre cilindru si cotul evacuarii.

Un caz tipic de benzineste, scinteieste, dar nu porneste... :-L

S-a mai lovit cineva de asa ceva? Sa fie compresia? (in motor nu am umblat)

 

De precizat ca porneste "la prima", nu face mofturi (per ansamblu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu! Dar ce poate sa aiba ambielajul?

 

PS: Stiu ca Jupiterul poate avea doar doi cilindri, faceam biza de motorul meu (sic)

Acuma serios, ce poate fi in neregula cu ambielajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii.

si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema:

Ij Jupiter monociclindric!

Ai dreptate, nu sa discutat de Jupiter Monocilindru.

Sunt ochi si urechi.

Banuiesc ca are 1 cilindru in V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori?

 

Reconstruirea bolturilor/manetoane pentru o cota de presare normala si schimbarea rulmentilor din biele ( asta recomand ) sau sudarea lor de contragreutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@elm, ce bobine ai pe mobra acum? ...intreb si eu nu dau cu paru.

daca ai posibilitatea pune bobine de Trabant DDR12v. si lasa ambielajele pe final dupa ce te convingi ca nu e alta cauza.

stiu ca ambielajele de jupiter sunt de paie dar uite aici unul care a facut cateva mii de km asa cum a venit de la mami a lui.

 

 

 

post-15361-0-82516800-1398485347_thumb.jpg

post-15361-0-92982800-1398485358_thumb.jpg

post-15361-0-69671900-1398485371_thumb.jpg

post-15361-0-51931400-1398485383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, nu sa discutat de Jupiter Monocilindru.

Sunt ochi si urechi.

Banuiesc ca are 1 cilindru in V.

 

:funny: nu, nu in V, e boxer!

 

Acum, revenind la oi serioase, problema pare a fi de la ruptorul mecanic: era distrus filetul de pe ruptor corespunzator surubului de stringere al reglajului deschiderii platinei - iar daca ala nu sta fix nici avansul nu poate fi corect (trebe precizat ca imediat dupa reglajul avansului la ambii cilindrii au mers amindoi, apoi, usor usor, in citeva secunde cilindrul sting a ramas fara explozie)

Verdictul final o sa fie cind pun alt ruptor

 

Multumesc tuturor pentru idei

 

@burg_man: bobinele sint cele originale pe 6V cu aprindere electronica de la Gotronic (cu led rosu) si scinteiaza de mama-mama (inclusiv la cilindrul care nu merge - cu bujia scoasa da scinteie la deschiderea contactului ruprtorului)

 

@lolo_id: daca la la jupiterul asta trebuie sa umblu in motor, o sa merg cu loganul pe doo roti si zic ca am japoneza... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

la cine as putea gasi un dinam de ij planeta 2 pe 6v ,sa fie cat de cat nou (rebobinat) cu tot cu carbuni ?

vreau sa il schimb pentruca nu imi incarca bateria ! problema poate sa fie din alta parte?

Editat de emster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou n-o sa gasesti, rebobinat nici atat. S-ar putea sa am eu ( SH ) dar trebuie, mai intai, sa verific.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

la cine as putea gasi un dinam de ij planeta 2 pe 6v ,sa fie cat de cat nou (rebobinat) cu tot cu carbuni ?

vreau sa il schimb pentruca nu imi incarca bateria ! problema poate sa fie din alta parte?

poate fi:

releu prost reglat sau cu pastilele compromise

Colector neconcentric

Carbuin care nu culiseaz bine sau au arcul prea moale

joc in rulmentii de la ambielaj - combinat cu cele de mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, ca sa nu deschis alt topic:

 

Ce dimensiune are farul de Ij Jupiter 3 intre prinderile de la far?

Nu mai am farul original si nu stiu dimensiunile sa caut altul (trebuie sa pun un far compatibil ca dimensiuni, dar simplu, fara vitezometru, contact, etc)

 

Mersic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...