iulian86 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Va salut. As dori sa stiu cum pot pastra piesele de aluminiu curatate si slefuite in aceasta stare. Exista vreun lac sau ceva de genul ? Daca lasi piesele fara nici o protectie dupa slefuire acestea vor oxida indiferent cat de des le stergi. Ai putea aplica un strat de lac incolor in camp electrostatic. Cunosc pe cineva care face asa la profilele de aluminiu, insa acelea nu sunt lustruite. Lacuire clasica cu pistolul nu are rost sa dai fiindca va sari in cel mai scurt timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 lacul nu va rezista. Solutia ...curatare dupa fiecare drum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Cumpar cric central si cutia electrica cu tot cu cheie de ij 49 ,detalii pm sau 0744835877 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 A sosit si vremea ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Poa' sa vina cea mai fierbinte vara, cu asa preten.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Care sint cei mai calitativi segmenti pentru IJ 56? Si unde gasesc un set? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă. duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă. duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer Mai bine ziceai de lățime și adîncime, deși poate fi irelevant dacă pistonul nu-i original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 cumpar pentru IJ jupiter 3: pistoane si cilindri segmenti pinion fata 16 dinti pinion spate 42 dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Dacă pistonul nu-i original, bate în chiulasa. Nu cred că e cazul; iar dacă motorul a functionat, d-apăi bun aşa. Un segment se caracterizează prin 2 dimensiuni: diametru şi grosime. Se măsoară cu sublerul buza în buza şi apoi pe grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă. duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer Pistonul este original de IJ 56, cred ca e cota 3, treaba e ca nu vreau sa mai cumpar piese de 2 lei care te tin fix de 2 lei. Am experienta unui motor de Jupiter 5 la activ facut numai cu piese „originale” ....vai mama lui !!! Vreau niste segmenti cota 3 buni, eventual ceva din vechea garda. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 "din vechia garda" gasesti doar, daca ai noroc, pe la diferiti batrani care si-au facut stocul acum mai bine de 20 de ani. Segmentii ce se gasesc la Chisinau sau prin Ucraina sunt destul de buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am descoperit ca am la 56 bobina romaneasca de 12 v eu avand instalatia pe 6v. Sa o las asa sau sa caut de 6v ? Cabluri acceleratie, frana, decompresor eventual si ambreiaj gasesc la Gaspar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 daca merge cu bobina aia lasa asa. Poti folosi orice bobina pe 12 in firea ei, Cabluri - atentie cu alea de la Gaspar - nu sunt prea fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Eu am mers cu Mobra peste 10 ani doar cu o bobina de Dacia. Fara probleme. Nu stiu la Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Gaşpar a dat, Gaşpar a luat, Gaşpar v-a umplut de....... bucurie... Un motor ar putea merge şi cu o bobină de GAZ pe 24 volţi, ba chiar cu una de submarin cu reacţie pe un kilovolt. Ba chiar şi cu o bobină de aţă cerată de cusut pantalonii de kele. Nu contează că nu e de la locul ei... Fiecare bobină e calculată să producă câmpul magnetic optim la tensiunea şi intensitatea cu care este străbătută!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema: Ij Jupiter monociclindric! L-am intors pe toate partile: - schimbat garniturile la galeria de admisie (ambele) - bujii noi - aprindere electronica + reglaj proaspat avans Un cilindru nu vrea nici in ruptul capului sa mearga - scoate aer pe la toba de esapament si benzina nearsa pe la imbinarea dintre cilindru si cotul evacuarii. Un caz tipic de benzineste, scinteieste, dar nu porneste... S-a mai lovit cineva de asa ceva? Sa fie compresia? (in motor nu am umblat) De precizat ca porneste "la prima", nu face mofturi (per ansamblu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Nu exista IJ Jupiter monocilindric. Jupiter e cu 2 cilindrii, Planeta e cu un singur cilindru. Problema ta s-ar putea sa se datoreze ambielajului defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Aoleu! Dar ce poate sa aiba ambielajul? PS: Stiu ca Jupiterul poate avea doar doi cilindri, faceam biza de motorul meu (sic) Acuma serios, ce poate fi in neregula cu ambielajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii. si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema: Ij Jupiter monociclindric! Ai dreptate, nu sa discutat de Jupiter Monocilindru. Sunt ochi si urechi. Banuiesc ca are 1 cilindru in V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori? Reconstruirea bolturilor/manetoane pentru o cota de presare normala si schimbarea rulmentilor din biele ( asta recomand ) sau sudarea lor de contragreutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 @elm, ce bobine ai pe mobra acum? ...intreb si eu nu dau cu paru. daca ai posibilitatea pune bobine de Trabant DDR12v. si lasa ambielajele pe final dupa ce te convingi ca nu e alta cauza. stiu ca ambielajele de jupiter sunt de paie dar uite aici unul care a facut cateva mii de km asa cum a venit de la mami a lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Salut! Caut acte si cadru pentru Dkw nz/ Ij 49 sau alt model de Ij cu cadru paralelogram. Astept P.M sau tel. 0740977189 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.