Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Va salut. As dori sa stiu cum pot pastra piesele de aluminiu curatate si slefuite in aceasta stare. Exista vreun lac sau ceva de genul ?

Daca lasi piesele fara nici o protectie dupa slefuire acestea vor oxida indiferent cat de des le stergi.

Ai putea aplica un strat de lac incolor in camp electrostatic. Cunosc pe cineva care face asa la profilele de aluminiu, insa acelea nu sunt lustruite. Lacuire clasica cu pistolul nu are rost sa dai fiindca va sari in cel mai scurt timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă.

 

duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer

Mai bine ziceai de lățime și adîncime, deși poate fi irelevant dacă pistonul nu-i original...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afli simplu: măsori pistonul la exterior şi grosimea canalului şi ne spui şi nouă.

 

duminică o să fac şi un stoc de segmenti că văd că se cer

 

Pistonul este original de IJ 56, cred ca e cota 3, treaba e ca nu vreau sa mai cumpar piese de 2 lei care te tin fix de 2 lei. Am experienta unui motor de Jupiter 5 la activ facut numai cu piese „originale” ....vai mama lui !!! Vreau niste segmenti cota 3 buni, eventual ceva din vechea garda. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"din vechia garda" gasesti doar, daca ai noroc, pe la diferiti batrani care si-au facut stocul acum mai bine de 20 de ani. Segmentii ce se gasesc la Chisinau sau prin Ucraina sunt destul de buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gaşpar a dat, Gaşpar a luat, Gaşpar v-a umplut de....... bucurie...

 

Un motor ar putea merge şi cu o bobină de GAZ pe 24 volţi, ba chiar cu una de submarin cu reacţie pe un kilovolt. Ba chiar şi cu o bobină de aţă cerată de cusut pantalonii de kele.

Nu contează că nu e de la locul ei...

 

Fiecare bobină e calculată să producă câmpul magnetic optim la tensiunea şi intensitatea cu care este străbătută!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema:

Ij Jupiter monociclindric!

L-am intors pe toate partile:

- schimbat garniturile la galeria de admisie (ambele)

- bujii noi

- aprindere electronica + reglaj proaspat avans

Un cilindru nu vrea nici in ruptul capului sa mearga - scoate aer pe la toba de esapament si benzina nearsa pe la imbinarea dintre cilindru si cotul evacuarii.

Un caz tipic de benzineste, scinteieste, dar nu porneste... :-L

S-a mai lovit cineva de asa ceva? Sa fie compresia? (in motor nu am umblat)

 

De precizat ca porneste "la prima", nu face mofturi (per ansamblu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu! Dar ce poate sa aiba ambielajul?

 

PS: Stiu ca Jupiterul poate avea doar doi cilindri, faceam biza de motorul meu (sic)

Acuma serios, ce poate fi in neregula cu ambielajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca din 1958, de la constructia IJ-ului Jupiter 1 , ambielajul a fost fabricat incorect. Se dezcentreaza dupa o scurta exploatare a motorului. Asta e singura problema a motocicletelor IJ Jupiter. Ambielajul dereglat duce la o functionare defectuoasa a motorului descentrand aprinderea, stricand avansul s.a. Eu ti-am zis ca S-AR PUTEA sa fie asta cauza defectiunii.

si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, nu stiu daca s-a mai discutat, dar revin si eu cu o problema:

Ij Jupiter monociclindric!

Ai dreptate, nu sa discutat de Jupiter Monocilindru.

Sunt ochi si urechi.

Banuiesc ca are 1 cilindru in V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in situatia asta ce e de facut pt remedierea acesti erori?

 

Reconstruirea bolturilor/manetoane pentru o cota de presare normala si schimbarea rulmentilor din biele ( asta recomand ) sau sudarea lor de contragreutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@elm, ce bobine ai pe mobra acum? ...intreb si eu nu dau cu paru.

daca ai posibilitatea pune bobine de Trabant DDR12v. si lasa ambielajele pe final dupa ce te convingi ca nu e alta cauza.

stiu ca ambielajele de jupiter sunt de paie dar uite aici unul care a facut cateva mii de km asa cum a venit de la mami a lui.

 

 

 

post-15361-0-82516800-1398485347_thumb.jpg

post-15361-0-92982800-1398485358_thumb.jpg

post-15361-0-69671900-1398485371_thumb.jpg

post-15361-0-51931400-1398485383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...