dragunov Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) pai de aia am si postat!mi s-a parut mie ca e ceva inedit! Editat Octombrie 4, 2011 de dragunov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. S-au poate esti tu foarte norocos ,ca si mie mi sa rupt bujia imediat dupa ce am cumparat motoreta la doar 6700 km Apropo voi ce bujii folositi ?m-am uitat pe net si am inteles ca NGK CR10E sunt recomandate pt modelul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. eu zic ca daca nu era stransa suficient , pierdea compresie si se auzea un suierat ceva... in cazul asta sigur a fost stransa de au luat-o dracii....ca era fisurata chiar de sus de la inceputul filetului... anyway...senzatia a fost destul de ciudata... si da...in ultima perioada e cam ghinionist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 S-au poate esti tu foarte norocos ,ca si mie mi sa rupt bujia imediat dupa ce am cumparat motoreta la doar 6700 km Apropo voi ce bujii folositi ?m-am uitat pe net si am inteles ca NGK CR10E sunt recomandate pt modelul nostru Eu mi-am luat bujii CR10EIX - NGK Iridium de pe motovip. Problema e ca de cand le-am schimbat (bine cred ca e o coincidenta am pus si filtru de aer original ca avea unu de hartie ) mi se pare ca merge un pic intrerupt cand o tin in turatie constanta de 4000rot/min. Pana acum nu am observat probabil pt ca nu prea merg constant de obicei... adik accelerez / decelerez repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Eu mi-am luat bujii CR10EIX - NGK Iridium de pe motovip. Problema e ca de cand le-am schimbat (bine cred ca e o coincidenta am pus si filtru de aer original ca avea unu de hartie ) mi se pare ca merge un pic intrerupt cand o tin in turatie constanta de 4000rot/min. Pana acum nu am observat probabil pt ca nu prea merg constant de obicei... adik accelerez / decelerez repede. vezi ca intreruperea asta de care vorbesti poate sa fie si de la carburatoare .... curata-le si sincronizeaza-le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) vezi ca intreruperea asta de care vorbesti poate sa fie si de la carburatoare .... curata-le si sincronizeaza-le... cum? e greu? merg curatate cu aditiv de benzina? Editat Octombrie 6, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Eu zic sa pui mai intai bujiile de le-ai dat jos sa vezi daca face la fel si cu alea. Bujiile Iridiu nu merg intotdeauna "Plug&play" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Eu zic sa pui mai intai bujiile de le-ai dat jos sa vezi daca face la fel si cu alea. Bujiile Iridiu nu merg intotdeauna "Plug&play" Le-am aruncat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Iata am profitat de vremea frumoasa si am facut aproape 2000 km in perioada asta. M-am obisnuit cu ea, am fost si la drum lung cu...monocilindrul, merge frumos, am combinat asfalt/macadam/ offroad/ cam tot ce se poate. Jos palaria, la banii astia am facut o buna afacere. Este o motocicleta polivalenta, fara pretentii deosebite dar plina de-un farmec aparte. Este comoda si usoara. Din pacate cu farul va trebui sa rezolv problema proiectorului care nu mai are practic oglinda, nu stiu ce a putut face fostul detinator de-a curatat-o de depunerea metalica. Probabil a incercat s-o curete cu ce nu trebuie. In plus are un bec de 60w/24 v (!) care cred ca-i muuult prea mare. Nu-i de mirare ca abia arde. Totusi soclul e ...potrivit. Sigur exista becuri de 35-40w/12v cu soclu identic. Lentila e ok, dar una mai curata n-ar strica. Asa ca merg momentan doar cu faza scurta si nu ma prinde noaptea afara din localitate. Cam nasol, dar asta e...Asa ca cei care aveti idei in sensul asta, puteti sa-mi sugerati tot felul de chestii. As putea instala un alt proiector cu totul, doar sa incapa la locul din far, sa caut unul second, care sa-l folosesc pana-l pun la punct pe celalalt, vreau sa-i fac rost de cric central si de bari laterale. Iata si motorasul meu, noua mea achizitie...Precum si peisaje de pe drum, cei care ma cunosc stiu ca pictez si motoarele (de regula enduro-touring) ma ajuta sa ajung in locuri pitoresti care ma inspira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Iata am profitat de vremea frumoasa si am facut aproape 2000 km in perioada asta. M-am obisnuit cu ea, am fost si la drum lung cu...monocilindrul, merge frumos, am combinat asfalt/macadam/ offroad/ cam tot ce se poate. Jos palaria, la banii astia am facut o buna afacere. Este o motocicleta polivalenta, fara pretentii deosebite dar Arata bine motorul.... Cum ai reusit sa o feresti de zgarieturi, ca mi se pare foarte greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Arata bine motorul.... Cum ai reusit sa o feresti de zgarieturi, ca mi se pare foarte greu Am reusit pana duminica seara, cand in oras m-a lovit unu cu o dacie supernova la stop, din spate. Asta in timp ce eu stationam! Vorbea la telefon. Aud numa' o frana, si m-am si trezit saltat pe sus. Motocicleta a cazut pe dreapta, asa ca voi inlocui aripa din plastic, aia "ciudata", pedala si maneta de frana ( ambele strambe) lampa semnalizare dreapta, aparatoare toba, revopsit carena dreapta spate, suport numar. Sper ca nu s-a strambat ceva mai ascuns ( ax roata sau...cine stie, eu nu simt nimic diferit). Mi-a dat omu' asigurarea...acuma am factura proforma, care-i vre-o 3000 ron. Cu ea ma duc la asigurari. Eu am scapat cu bine, ma doare numai degetul mare de la picior, oi fi dat tare in ceva de si prin bocanc l-am lovit asa. Asta e...unii"e cascati"...noroc ca eram "blindat" ca tocmai veneam de la Zalau. daca eram in hainele de oras eram si julit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 In plus are un bec de 60w/24 v (!) care cred ca-i muuult prea mare. Nu-i de mirare ca abia arde. Totusi soclul e ...potrivit. Sigur exista becuri de 35-40w/12v cu soclu identic. Schimba becul cu unul 55/60 de 12 V. e un bec uzual, gasesti pe la orice magazin de piese auto sau chiar si la benzinarii. Nu stiu de ce dar motorul asta are ceva probleme la far, intra praf in el ca la balamuc. Baga un ghemotoc de carpa umed in far (prin soclul becului) si agita-l bine sa mai aduni din praf. Evident, asta presupune sa dai farul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Nu dati cu apa pe oglinda farului pt ca se va sterge poleala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Oglinda respectiva(la freewind) e o tabla cromata. Ca sa se stearga cromul de pe ea trebuie sa fie deja varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/_40b0d46cb3345714877777c7d240b571db/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&artnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 pai daca la asa ceva ai nevoie de sfaturi!ce sa spun succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 pai daca la asa ceva ai nevoie de sfaturi!ce sa spun succes! poate sunt unii care desfac motorete de la 2-3 ani.... eu nu am avut ocazia... de aia ma adresam colegilor .... imi cer scuze daca pe unii zei ai mecanicii ii ofensez cu umilele si penibilele mele cereri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/...tnr_gr=10019601 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele!insa am plecat de la o poza de la o intl.moto pe la pag.128 unde unul din fratiorii nostri avea asa ceva montat!si am dedus deci ca se potrivesc!dar cum socoteala de pe net nu se potriveste cu cea reala...ne-am luat-o! ei si dupa ce m-am uitat atent am vazut ca si Eliza are ceva la fel...cred ca o sa improvizam ceva,doar suntem romani,ne adaptam oricand si oriunde.dar totusi o idee nu strica!multamim! Editat Octombrie 10, 2011 de dragunov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele! Si eu am cumparat acum cateva luni de zile... dar nu am reusit sa le montez , pana la urma le-am stricat ( prea multe adaptari) si le-am aruncat. Se inchideau dupa maneta de frana si nu vreau sa risc. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele! Si eu am cumparat acum cateva luni de zile... dar nu am reusit sa le montez , pana la urma le-am stricat ( prea multe adaptari) si le-am aruncat. Se inchideau dupa maneta de frana si nu vreau sa risc. Bafta ! exact de asta si ceream opinii... si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/_40b0d46cb3345714877777c7d240b571db/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&artnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat Initial, am avut si eu asa ceva dar sunt naspa rau si le-am inlocuit cu http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10019646 si http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&page=2&artnr_gr=10019645 exact de asta si ceream opinii... si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Initial am avut si eu asa ceva... nu se potrivesc ne-am si pe langa asta trebuie sa tot tai din ele in special pe cea de la maneta de frana! Am renuntat la ele si am cumparat: http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/shop/shop_article_big.php?IMG=10019645_850_FR_07&TITLE=10019645 (atat handguarduri cat si acele "spoilere" cum le numesc ei) si sunt foarte multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 adevaru' e ca dai un ban dar stii ca face!sau vb.lu' raducanescovan dai un ban si nu-l mai ai!eh,asa mai invata omu'!alea le-am vazut din prima dar ne-a "speriat" un pic scoru asa ca am zis sa facem o incercare!mai bine intrebam...multumim oricum.numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wlaaad Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare tuturor! sunt si eu mandrul posesor al unui permis cat. A de vreo doua luni si al unui freewind din 2000 de vreo doua saptamani si m-am gandit sa ma dau si eu mare pe forumul asta deocamdata sunt in stadiul pregatirii pentru inmatriculare si al unor scurte plimbari prin zona ciolpani (caci acolo o tin deocamdata). am deja o tranta la activ (doar a motocicletei, eu am cazut in picioare ) si niste probleme cu pornitul ei dupa aceasta tranta, dar totul este ok acum. fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/...tnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat un mic sfat pentru cei care cumpara de pe louis.de: daca intrati la sectiunea "bike database" si alegeti modelul vostru de motocicleta va afiseaza toate produsele pe care le au ei pentru modelul respectiv. astfel aveti mai multe sanse sa vi se potriveasca piesele pe care le comandati asfalt cat mai uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Initial, am avut si eu asa ceva dar sunt naspa rau si le-am inlocuit cu http://www.louis.de/...tnr_gr=10019646 si http://www.louis.de/...tnr_gr=10019645 Initial am avut si eu asa ceva... nu se potrivesc ne-am si pe langa asta trebuie sa tot tai din ele in special pe cea de la maneta de frana! Am renuntat la ele si am cumparat: http://www.louis.de/...&TITLE=10019645 (atat handguarduri cat si acele "spoilere" cum le numesc ei) si sunt foarte multumit de ele. cred ca am sa-l conving si pe dragunov si facem o treaba buna cu acerbis-ul... initial si noi ne-am uitat tot la modelul asta pe care ni l-ai aratat dar , romani fiind , ne-am uitat intai la pret... merci de sfaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Bine v-am regasit! Cristian, eu am reglat supapele la 64000 de km. Operatiune nu este foarte complicata. Mi-as fi dorit sa am si poze ca sa iti arat dar in momentul in care le-am reglat nu m-am gandit la asta. Cam cum se face: 1.Se dau carenele si rezervorul jos. 2. se scot bujiile. 3.Sunt cele doua capace ale culbutorilor pozitionate cam la 75 de grade (cred) care au cate doua suruburi. 4. desfaci suruburile si vei vedea culbutorii. Cele dispre carburatoare sunt supapele de admisie, iar logic celelalte sunt de evacuare. 5. pe partea cu schimbatorul de viteze exista acel capac cu un orificiu cu cap de imbus, acela se desface (destul de greu, si iti trebuie un imbus de buna calitate in asa fel incat sa nu se strice forma de imbus din capac.)NU UITA ESTE DIN ALUMINIU. 6. dupa ce vei desface acel capac, vei folosi o tubulara de dimensiunea piulitei din interior, 19 cred, si cu ajutorul unei surubelnite introduse in orificiul oricarei dintre bujii, rasucind cheia tubulara vei gasi punctul mort superior. NU UITA: schimbatorul va fi pe neutral. 7. Dupa ce aduci pistonul in punctul mort superior, poti face reglajul la supapele de admisie cu ajutorul unei lere si o cheie de zece. 8. Se desface piulita de 10, se introduce lera intre capatul supapei si surubul de reglaj, se potriveste la dimensiunea dorita si apoi se strange surubul de 10. Reglajul eu l-am facut la 0,10 pe admisie. 8. apoi vei proceda la fel pe evacuare. Reglajuleu l-am facut la 0,20 pe evacuare. Ulterior se monteaza toate in sens invers. Sper sa fi fost suficient de explicit. DUpa ce am reglat supapele, la un mers constant de 100-110 la suta mi-a consumat 3,7-3,9l/100km. O intrebare de incepator:)... Cum adunci pistonul in punctul mort superior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.