cristiaan Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Tinand cont ca numarul posesorilor de Freewid s-a inmultit, cred ca sunt si cunoscatori printre ei. De aceea indrasnesc sa intreb pe cunoscatori cum se regleaza jocul la supape. Doar daca sunt si cunoscatori in mecanica sau daca a indrasnit cineva sa umble si la motor nu doar sa se plimbe cu el. As prefera sa aud mai des astfel de discutii decat salutari sau urari de bun venit celor care intra in posesia unui Freewind Editat Septembrie 9, 2011 de cristiaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Salut, Voi ce ulei bagati? Ce nume? Sintetic ...etc. Si de unde luati filtru de ulei. Va intreb ca eu habar nu am... SI filtru de aer ma intereseaza. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Bine v-am regasit! Cristian, eu am reglat supapele la 64000 de km. Operatiune nu este foarte complicata. Mi-as fi dorit sa am si poze ca sa iti arat dar in momentul in care le-am reglat nu m-am gandit la asta. Cam cum se face: 1.Se dau carenele si rezervorul jos. 2. se scot bujiile. 3.Sunt cele doua capace ale culbutorilor pozitionate cam la 75 de grade (cred) care au cate doua suruburi. 4. desfaci suruburile si vei vedea culbutorii. Cele dispre carburatoare sunt supapele de admisie, iar logic celelalte sunt de evacuare. 5. pe partea cu schimbatorul de viteze exista acel capac cu un orificiu cu cap de imbus, acela se desface (destul de greu, si iti trebuie un imbus de buna calitate in asa fel incat sa nu se strice forma de imbus din capac.)NU UITA ESTE DIN ALUMINIU. 6. dupa ce vei desface acel capac, vei folosi o tubulara de dimensiunea piulitei din interior, 19 cred, si cu ajutorul unei surubelnite introduse in orificiul oricarei dintre bujii, rasucind cheia tubulara vei gasi punctul mort superior. NU UITA: schimbatorul va fi pe neutral. 7. Dupa ce aduci pistonul in punctul mort superior, poti face reglajul la supapele de admisie cu ajutorul unei lere si o cheie de zece. 8. Se desface piulita de 10, se introduce lera intre capatul supapei si surubul de reglaj, se potriveste la dimensiunea dorita si apoi se strange surubul de 10. Reglajul eu l-am facut la 0,10 pe admisie. 8. apoi vei proceda la fel pe evacuare. Reglajuleu l-am facut la 0,20 pe evacuare. Ulterior se monteaza toate in sens invers. Sper sa fi fost suficient de explicit. DUpa ce am reglat supapele, la un mers constant de 100-110 la suta mi-a consumat 3,7-3,9l/100km. Cristti5. Eu folosesc pe vara MOTUL 5100 15w50. si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Cristti5. Eu folosesc pe vara MOTUL 5100 15w50. si sunt foarte multumit. Ok. MOTUL. S-a notat. Merci. Bine v-am regasit! Cristian, eu am reglat supapele la 64000 de km. Operatiune nu este foarte complicata. Mi-as fi dorit sa am si poze ca sa iti arat dar in momentul in care le-am reglat nu m-am gandit la asta. Cam cum se face: 1.Se dau carenele si rezervorul jos. 2. se scot bujiile. 3.Sunt cele doua capace ale culbutorilor pozitionate cam la 75 de grade (cred) care au cate doua suruburi. 4. desfaci suruburile si vei vedea culbutorii. Cele dispre carburatoare sunt supapele de admisie, iar logic celelalte sunt de evacuare. 5. pe partea cu schimbatorul de viteze exista acel capac cu un orificiu cu cap de imbus, acela se desface (destul de greu, si iti trebuie un imbus de buna calitate in asa fel incat sa nu se strice forma de imbus din capac.)NU UITA ESTE DIN ALUMINIU. 6. dupa ce vei desface acel capac, vei folosi o tubulara de dimensiunea piulitei din interior, 19 cred, si cu ajutorul unei surubelnite introduse in orificiul oricarei dintre bujii, rasucind cheia tubulara vei gasi punctul mort superior. NU UITA: schimbatorul va fi pe neutral. 7. Dupa ce aduci pistonul in punctul mort superior, poti face reglajul la supapele de admisie cu ajutorul unei lere si o cheie de zece. 8. Se desface piulita de 10, se introduce lera intre capatul supapei si surubul de reglaj, se potriveste la dimensiunea dorita si apoi se strange surubul de 10. Reglajul eu l-am facut la 0,10 pe admisie. 8. apoi vei proceda la fel pe evacuare. Reglajuleu l-am facut la 0,20 pe evacuare. Ulterior se monteaza toate in sens invers. Sper sa fi fost suficient de explicit. DUpa ce am reglat supapele, la un mers constant de 100-110 la suta mi-a consumat 3,7-3,9l/100km. Cristti5. Eu folosesc pe vara MOTUL 5100 15w50. si sunt foarte multumit. Apropo... De unde stiu cand trebuie reglate supapele??? Ar fi bine de stiut...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 cauta un mecanic sau pe cineva care stie si se pricepe! altfel strici ceva precis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Multani de explicatie, deja sunt cu nasul in culbutori, explcatiile sunt foarte bune, problema este ca in continuare si dupa reglaj da rateuri pe decelerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Stie cineva de unde reglez ( daca se poate) farul. sa bata mai sus. am probleme serioase cu el, cred ca voi cumpara altul, proiectorul ( faza lunga, cea cu lentila) bate foarte slab si in jos iar faza scurta si ea bate aiurea. Posibil sa fiu nevoit sa-l inlocuiesc cu totul. Pana atunci- macar sa-l ridic nitel sa bata o idee mai sus...Mersi anticipat de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Stie cineva de unde reglez ( daca se poate) farul. sa bata mai sus. am probleme serioase cu el, cred ca voi cumpara altul, proiectorul ( faza lunga, cea cu lentila) bate foarte slab si in jos iar faza scurta si ea bate aiurea. Posibil sa fiu nevoit sa-l inlocuiesc cu totul. Pana atunci- macar sa-l ridic nitel sa bata o idee mai sus...Mersi anticipat de sfaturi! Trebuie sa dai jos carenele laterale fata, si acolo ai sa vezi 2 piulite in colturile farului, una regleaza pe inaltime iar cealalta stanga-dreapta. Daca ai modelul de motor 97-00 posibil sa fie prafuita oglinda interioara ( se prafuieste destul de des) atunci trebuie sa scoti becul si prin gaura aia daca poti sa il stergi in interior( din cate imi aduc aminte eu am luat jos farul cu totul si l-am spalat pe interior , cand am avut aceeasi problema) In alta ordine de idei , mi-am luat alt calut.... tot freewind doar ca e din 2001 . am sa pun si o poza cu el diseara. Prin urmare... am de vanzare un freewind din '97 , daca e cineva interesat. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 In alta ordine de idei , mi-am luat alt calut.... tot freewind doar ca e din 2001 . am sa pun si o poza cu el diseara. Prin urmare... am de vanzare un freewind din '97 , daca e cineva interesat. Salutare! Lamureste-mi curiozitatea, de ce ai dat freewindu pe freewind ? Ca diferentele intre cele 2 modele is vax (strict ceva plastic si faru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Stie cineva de unde reglez ( daca se poate) farul. sa bata mai sus. am probleme serioase cu el, cred ca voi cumpara altul, proiectorul ( faza lunga, cea cu lentila) bate foarte slab si in jos iar faza scurta si ea bate aiurea. Posibil sa fiu nevoit sa-l inlocuiesc cu totul. Pana atunci- macar sa-l ridic nitel sa bata o idee mai sus...Mersi anticipat de sfaturi! In carena farului ai cate o gaura de fiecare parte, introduci o cheie fixa de 10 si vei strange sau desface cele doua suruburi care iti vor pozitiona oglinda din far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Lamureste-mi curiozitatea, de ce ai dat freewindu pe freewind ? Ca diferentele intre cele 2 modele is vax (strict ceva plastic si faru). Vroiam sa-mi iau dl650 dar.. imi vor fi limitate iesirile pe offroad si atunci am preferat tot freewind....km mai putini, 4 ani diferenta , am gasit si o oferta bunicica la cumparare. Diferente stiu ca nu sunt intre ele decat farul , dar nu cautam diferente imi place asa cum e. Celalalt il vand pentru ca nu am ce face cu 2 motoare , e in stare buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) In carena farului ai cate o gaura de fiecare parte, introduci o cheie fixa de 10 si vei strange sau desface cele doua suruburi care iti vor pozitiona oglinda din far. Prin gaurile carenelor bagi surubelnita cruce nu cheie! Daca nu reusesti, sau nu mai merge mecanismul, poti incerca cu cheie(tubulara sau fixa)prin spatele carenelor (naspa). Nici Razvan nu a zis bine: nu trebuie demontate carenele pentru reglaj ci numai daca vrei sa demontezi farul si sa-l cureti. In cazul de fata, fiind far model nou e posibil sa existe suruburi separate pt. faza mare/mica. Manual nu ai ? Editat Septembrie 20, 2011 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Vin si eu cu cateva poze de la "Marea intrunire", mai bine mai tarziu decat niciodata Editat Septembrie 21, 2011 de stefanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Prin gaurile carenelor bagi surubelnita cruce nu cheie! Daca nu reusesti, sau nu mai merge mecanismul, poti incerca cu cheie(tubulara sau fixa)prin spatele carenelor (naspa). Nici Razvan nu a zis bine: nu trebuie demontate carenele pentru reglaj ci numai daca vrei sa demontezi farul si sa-l cureti. In cazul de fata, fiind far model nou e posibil sa existe suruburi separate pt. faza mare/mica. Manual nu ai ? n-am manual, am downloadat de pe net ceva, inca nu m-am uitat. Cred ca mecanismul nu merge. De aceea eram asa de derutat. va trebui sa-l desfac sa vad ce-i acolo. Is curios cat o sa dureze. Si ca sa schimb becul din spate ( s-a ars pozitia) a trebuit sa demontez o granada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 n-am manual, am downloadat de pe net ceva, inca nu m-am uitat. Cred ca mecanismul nu merge. De aceea eram asa de derutat. va trebui sa-l desfac sa vad ce-i acolo. Is curios cat o sa dureze. Si ca sa schimb becul din spate ( s-a ars pozitia) a trebuit sa demontez o granada. Pentru becul din spate nu trebuia decat sa scoti garnitura de cauciuc din aripa spate! Si eu am luat aceeasi teapa ca tine am demontat multe si ulterior am vazut acel capac de cauciuc care iti permite sa inlocuiesti becul! Cercetand si demontand invatam cu totii! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 scurt. duminica,iesire offroad. 10 motorete - 3 nepre cu atas, 2 f650,2 pegaso,1 dominator si bineinteles 2 freewind-uri am dominat clar urcarile si coborarile de ziceai ca avem aripi in loc de roti. un f 650 si cele 2 pegaso au avut probleme electrice din cauza vibratiilor... freewind-urile noastre n-au avut nici pe dreaq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 scurt. duminica,iesire offroad. 10 motorete - 3 nepre cu atas, 2 f650,2 pegaso,1 dominator si bineinteles 2 freewind-uri am dominat clar urcarile si coborarile de ziceai ca avem aripi in loc de roti. un f 650 si cele 2 pegaso au avut probleme electrice din cauza vibratiilor... freewind-urile noastre n-au avut nici pe dreaq. Frumos va distrati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 multumim!chiar a fo fain de tot!iar suzele...no comment! p.s. respectele mele si multa multa sanatate celui mai nerabdator dintre cei care am fo duminica! domnului cu dnepra care ne zorea de mama focului cu toate ca avea numai vreo 70 si de anisori!e bestial nenea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salutare, Filtru ala de aer (buretele) chiar trebuie uns cu ulei? L-am schimbat acuma ca aveam unu de hartie (nu era original) si l-am pus asa uscat. Am schimbat si bujiile am pus cu iridium. Totusi de cand am pus filtru de aer mi se pare ca merge intrerupt cand o tin in turatie constanta de ex. 4000 ture. Sa fie de la filtru? De unde stiu daca amestecul aer/benzina e corect??? Relantiul e pe la 1600 ture. Am fost ieri pe transalpina. Bestial. O sa pun niste poze aici. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) filtrul de aer, da, trebuie uns cu ulei de motor. Il scufunzi in ulei, si apoi il storci bine prin presare Editat Octombrie 3, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 fratilor am avut parte azi de prima problemuta cu suza!mi s-a rupt bujia fix de unde incepe filetul ei.senzatia e de nedescris...am crezut ca mi-a aruncat roata din fata vreo bucata de asfalt iar zgomotul...de nedescris! tocmai il depaseam pe raducanescovan cand buuuum!am gasit pana la urma o bujie de la o honda si am putut pleca.nu mai stiu ce natie era da va zic cand mai incolo ca a ramas la tipu' care mi-a schimbat-o!recomandati-mi una tzeapana va rog! desi cred ca ala care a montat-o a strans de au luat-o dracii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 filtrul de aer, da, trebuie uns cu ulei de motor. Il scufunzi in ulei, si apoi il storci bine prin presare Ok. Are vreun suport... ceva... filtru asta de aer? Ca la mine se prinde doar cu un surub mai lung...Ma gandesc ca poate lipseste vreo piesa...de plastic pe care se prinde filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 p.s. senzatia aia naspa a venit de la decompresie!am simtit o lovitura nasoala in genunchiul stang!defectiunea in comparatie cu senzatia e un fleac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 p.s. senzatia aia naspa a venit de la decompresie!am simtit o lovitura nasoala in genunchiul stang!defectiunea in comparatie cu senzatia e un fleac! Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ok. Are vreun suport... ceva... filtru asta de aer? Ca la mine se prinde doar cu un surub mai lung...Ma gandesc ca poate lipseste vreo piesa...de plastic pe care se prinde filtrul. Da, buretele este asezat pe un schelet de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.