Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Da, asa ar fi normal, sa primim un minima reducere daca ne adunam macar 5 care vrem set complet.

 

nu e normal !

 

Discount o sa faca:

1 daca e mic si are foame mareeee; dar in 99% din cazuri are marfa prosta sau e pe duca.

2 este istet si te prinde la vorba si ti da un 0.5%-2% si tu ai impresia ca l ai facut.

 

Discount se face daca ai un contract cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci @tud0r, eu am depus deja o intrebare la racingparts.ro (legat de stoc si dot).

 

O alta intrebare: Care este diferenta intre aceste doua module, daca stie cineva?

 

 

Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (75W) TL (t.c. R);

Metzeler SPORTEC M5 C INTERA.(75W) TL (t.c. R);

 

Le-am observat in postul lui @Killy si am intrat putin in ceata, nu stiam decat de M5 INTERACT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat eu @Killy si am intrebat ca ma rodea:

 

Din spusele domnului, se pare ca acea diferenta E or C reprezinta un derivat cu recomandarea Metzler pentru anumite motoare (din pacate nu a putut sa-mi confirme daca este chiar asa sau daca motocicleta respectiva ar fi un gsxr 1300 sau altceva).

Dar in principiu mi-a mai spus ca diferentele nu sunt atat de mari si ca pot ramane linistit in standard M5.

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) bine ca ai elucidat misterul

in alta ordine de idei, ce measeriasi sunt oamenii astia care se ocupa de comercializarea unei produs (aici poate intra orice produs) si nu stiu ce vand :)

 

apropo, ai intrebat si ce DOT-uri au gumele comercializate de ei?

Editat de Killy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, mi-a spus ca in mod normal livreaza dot 2012, daca nu exista pe stoc la furnizor, atunci semnaleaza clientul daca poate aduce mai vechi.

 

Bineinteles, eu am venit cu intrebarea: "Dar eu ma gandeam la dot 2013...", a raspuns ca in cel mai fericit caz 2012, pentru 2013 o sa pot sa-mi pun problema pe viitor de la 2,3 luni incolo.

 

Dar 2,3 luni inseamna, sper, deja inceputul sezonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) esti optimist, e bine

da, nu ma asteptam sa intre deja DOT 2013, trebuie sa consume din stocurile produse in 2012. Dar daca pot livra DOT din 2012 (eventual a doua jumatate a anului), eu zic ca este bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la conti stiu ca varianta C este pentru Bmw k12oo s si K pentru busa!!

presupun ca si metz face asa ceva...oricum nu-i mare deosebire...cred ca-i ceva marketing..si pret mai mare!!...

...

oricum....cautati sa luati la set...iesiti mult mai bine decat individual fata..spate!!

mie mymoto mi se pare a au preturi decente!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niste psihopati!! :eek:

oare ce gume au????

:cheers:

 

esti chiar nesimtit... te joci cu sentimente oamenilor ....dupa clipul asta si celelate 2 cu stunt care le-am vazut imi bat nevasta, poate si violez ceva intre timp, sparg laptopu` si .... stai ma ca nu`s casatorit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INCA!!!!!!!

....

auziti.....ca sa ne detasam un pic de stresul asta de dupa sarbatori...

Mai stiti bancul ala cu moartea???

:crack:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este-se duc repede.Cam 3-4000 spatele,fata tine dublu,dar se merita.Cat despre ploaie=cand am fost la Focsani ne-a plouat tot drumul si nu am simtit ca ar vrea sa plece desi nu am riscat.Faptul ca stiam ca pe ud se comporta ciudata ma tinea in frau cu gazul.Era o senzatie nasoala ca nu pot trage de gaz tare,dar si sa ai gume care tin la ploaie si sa gasesti o pata de ulei mascata de apa pe o curba nu e chiar placut si nu doresc nimanui.Am luat hotararea sa merg pe aceste gume dupa ce le-am testat.Eu sunt un pic de Toma Necredinciosul=cred doar dupa ce verific.Aceste gume au schimbat ciclistica motoretei,agata bine de asfalt cand tragi de gaz si mai ales la franare.Cat despre pret am preferat decat sa dau pe gume touring 230-250 e sa imi iau date pe pista,dar cu profilul ca nou si ies chiar mai bine la numar de km in acesti bani putand sa iau 5 gume(o fata se uzeaza la 2 spate schimbate) cu care sigur pot face peste 10kkm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylyo, majoritatea membrilor forumului aleg citind pe google. Mare pacoste citeodata si google-ul asta. Daca le spun ce zici tu, oamenii considera ca vreu sa vind niste anvelope uzate la niste fraieri, si ei nu-s fraieri. Cam asa functioneaza.. Nu te crede nimeni.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylyo, majoritatea membrilor forumului aleg citind pe google. Mare pacoste citeodata si google-ul asta. Daca le spun ce zici tu, oamenii considera ca vreu sa vind niste anvelope uzate la niste fraieri, si ei nu-s fraieri. Cam asa functioneaza.. Nu te crede nimeni.

 

daca tot insisti hai sa continuam discutia, nu ?

Discutia este folositoare si as aprecia daca renunti la atitudinea superioara si... Fi constructiv, pe subiect si nu muta discutia aiurea(fraieri,nefraieri).

Ca sa avem o discutie la subiect trebuie sa vedem cum isi folosesc posesorii Hayabusele. Vorbesc strict de Hayabusa nu de alta motocicleta pentru ca stim cu totii ca o guma nu se comporta la fel pe toate motocicletele. de ex Angel si-a facut treaba foarte bine pe VFR800 dar cand am pus pe Busa avea defecte de neiertat (grip naspa si pe franare emotii mari).

asadar, tu strigi insistent si tare gume race si chiar sh.

Eu am vazut ca aici se cere gume de mers stradal,sa tina km, sa se comporte cat mai bine pe ploaie si sa aiba un grip cat mai bun. Gumele race de care zici au doua neajunsuri; tin foarte putin si pe ploaie sunt naspa raude tot.

Eu sunt motociclist de weekend si de vacante, asa ca voi spune parerea despre gume in aceste conditii -excursii de-o zi 500-700 km, - de weekend 700 - 2000 km si vacante de 2-3 saptamani si in jur de 5000 km.

In aceste conditii ai nevoie in primul rand sa tina guma destui km ca sa nu fie nevoie sa o schimbi in cursul unei vacante deoarece implica timp si bani destui cat sa ridici costul vacantei nejustificat de mult. Ai nevoie si de comportament bun pe ploaie ca te prinde unde nu te astepti(serpentine,autostrada) si in loc sa mergi cu 100 km\h o sa mergi ca bable cu 50. Ai nevoie si de grip si aici clar au avantaj gumele race dar putem spune ca este un compromis pe care trebuie sa-l faci.

Eu nu pot sa fac compromis total adica sa merg cu gume race pentru grip extraordinar si sa schimb guma de 2 sau chiar de 3 ori iar cand vine ploaia sa ma opresc si sa astept sa treaca. Am ales un compromis,de ex M5 care e acceptabil pe ploaie( nu ca Angel),tine binisor(8-10k km) si are grip bunisor.

ce zici Jagi, imi recomanzi R10?

vreau ceva bun(nu sh,merit mai mult) dar vreau ceva pentru conditiile mele si daca ai testat R10 si zici ca-i bun probabil voi lua si eu si daca-i bun... chapeau

 

 

Emil, spune cum si la ce-ai folosit gumele sh race ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos subiectul acesta legat de alegerea anvelopelor ! Dupa cum cred ca nu este o surpriza pentru pasionatii de Moto GP , Valentino Rossi isi personaza singur profilul anvelopelor utilizate de el . Ceva care sa va puna cateva semne de intrebare pana aici ? Nu cred ! Pe scurt daca nu stii ce ti se potriveste motocicletei pe care o pilotezi in functie de propiul stil si alte cele , le recomand doritorilor sa nu se mai chinuie sa achizitioneze anvelope ! eventual sa vinda motocicleta . Din punctul meu de vedere daca nu esti in stare sa studiezi caracteristicele anvelopelor in ce priveste pilotajul motocicletei este un domeniu SF. Vanzarea motocicletei scuteste de alte necazuri si griji pe cel interesat de parerea altora cu privire la ajutorul in privinta achizitionarii anvelopelor. Iar pentru cei care nu stiu sa citeasca printre randuri si se pierd in amanunte un exemplu clar ar fi urmatorul : eu am o hayabusa caci daca nu stim pentru ce motocicleta vrem sa folosim anvelopele e grav. Dar pentru ca imi doresc sa calatoresc in Europa motiv pentru care am luat in calcul aprox 15 000 km ,garantat imi voi alege o anvelopa touring care nu are performante super sport este mai dura dar se uzeaza ceva mai greu. Sa nu uitam ca nu degeaba anvelopele destinate pistei e bine sa fie folosite pe pista iar cele destinate strazii sa fie folosite pe strada deoarece producatorii consacrati stiu ei cel mai bine cum si de ce le-au produs. Daca folosim anvelope de pista pe strada nimic rau pana aici dar uitam de indicii termici si nu cred ca atunci cand stam la terasa punem incalzitoarele pe anvelope sa pastram temperatura optima. Iar pentru cei care merg racing pe strada si se viseaza pe pista fac o alta greseala majora si nu cred ca s-a inventat vreo anvelopa care sa-i scape de necazuri si de capcanele strazilor motiv pentru care pata de ulei sau nisipul sau gropa sau mai stiu eu ce este doar o chestie de timp si de noroc pana sa o intalneasca. De restul trageti voi concluziile caci e simplu ! PS. Si sa nu-i uitam si pe cei care nu folosesc anvelopele recomandate de producatorul motocicletei, ca daca foloseste o anvelopa pe 200/55/r17 nu e nici o diferenta fata de 190/50/R17 context in care ciclistica motocicletei este serios modificate si alte cele . SA FITI DESTEPTI SI FARA FRICA ! EU , VA SALUT .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Jagi voia sa spuna ca cea mai potrivita combinatie intre aderenta si durabilitate este folsirea unei gume moi pe fata si a unei anvelope mai dure, mai rezistente pe spate. Si mie mi se pare compromisul ideal. In nici un caz folosirea unei gume de curse (race, cum i se tot spune pe aici).

Cu un cauciuc de curse (doar slick-urile sunt 100% de curse, scrie pe ele ca nu-s pentru mers pe strada) pe spate la o hayabusa nu faci drumul dus intors pana la mare in forja. Cu o guma durabila pe spate si una moale pe fata (Supercorsa, GP Racer, BT003RS, etc - e vorba despre cauciucuri sport, nu de curse), faci garantat peste 12.000 km chiar si pe hayabusa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent post-ul meu ai sa vezi ca ma refer la cauciuc rezistent pe spate si cauciuc moale si aderent pe fata.

Nu cred ca ai tocit o fata M5 pana la martori, in 10.000 de km.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti mai atent post-ul meu ai sa vezi ca ma refer la cauciuc rezistent pe spate si cauciuc moale si aderent pe fata.

Nu cred ca ai tocit o fata M5 pana la martori, in 10.000 de km.

 

cum adica, mint ? ai avut M5 si cat te-a tinut, 20k? mie nici la enduro turing nu-mi rezista 20k.

daca te rog frumos ne zici si noua secretul de-a economisi gumele ? vorbesc serios !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...