Sari la conținut

Postări Recomandate

ahh..nu sesizasem , dintre cvc si factura...e clar acum

nea dizzyy, deci cum e? ca si eu am luat motorul Second Hand, trebuie la inmatriculare sa vada aia si cat am dat pe ea? sau cum? eu nu prea cred.

 

sa stie tot boboru'

 

si acum tirul de intrebari:

1. cat costa identificarea la RAR?

2. ce inseamna ca la dosar anexez ultima fila din talon, vreti sa spuneti copie, nu? si are deja stampila ultimului ITP, care e valabil pana pe 25.11.2005, deci sa inteleg ca nu mai e nevoie de ITP, chiar daca o inmatriculez in alt judet decat e acum? (vanzatorul = bucurestean, eu din teleorman)

3. asigurarea(RCA) a expirat in decembrie 2004, deci momentan nu am voie pe drumurile publice cu ea, cum procedez la inmatriculare, ca trebuie s-o duc (si nu pe platforma ca ma usuca de bani) in teleorman? eu m-am gandit asa:

a)fac contractul de vanzare cumparare cu fostul proprietar + copie

b)fac copii dupa buletinul meu si al fostului proprietar si dupa cartea de identitate

c)fostul proprietar obtine de la adm. financiara viza cum ca nu are impozite neplatite la motor

d)fac RCA pe numele lui cu motorul asta ???

e) mergem la radiere, se radiaza, eu cer numere provizorii sa merg cu motorul in TR

f) acolo merg la adm. financiara pentru inregistrare la impozite

g) ce dreq fac cu asigurarea, fac alta?

h) cerere de inmat + fisa de inmatriculare + chitante pt ele, + taxa numere

i) carte de ident

j) merg la RAR pt identificare

k) depun dosarul si astept numere noi. intre timp sper ca pot circula cu cele provizorii

 

in legatura cu identificarea, am inteles ca la identificare, desi ar trebui sa se uite aia doar la serii, o mai si testeaza la lumini frane noxe, cam ca un itp, dar neoficial.

 

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. identificarea = doosute şi ceva de mii (parcă 230 mii)

 

2. la dosar se anexează chiar ultima filă ruptă din talon, pe care o primeşti de la poliţie când depui dosarul de radiere (care conţine talonul pe numele proprietarului anterior), şi NU mai e nevoie de ITP dacă are ştampilă valabilă

 

3. cu RCAul: atunci când faci radierea, ceri NUMERE ROŞII, care sunt valabile 30 de zile şi îţi dau dreptul să circuli pe drumurile publice. Tot cu aceste numere roşii poţi încheia o asigurare RCA valabilă PE O LUNĂ. Acum ai numere, ai asigurare, deci te poţi duce cu ea pe roţi unde ai nevoie.

 

4. la identificare nu se uită la nimic altceva în afară de seriile şasiu şi motor, pe care le şi fotografiază (eu m-am dus fără baterie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt RCA nu ai nevoie de nici un numar...doar de cartea de identitate ca sa iti treaca nr de identificare...

 

chestia cu identificare mi=a pus mie probleme..din cate stiam de la fostul proprietar, nu mai era nevoie sa mergi la RAR daca avei ultima fila din vechiul talon cu stampila ITP inca valabila...dar chestia asta cica s=ar fi schimbat in urma cu aprox 2 sapt...asa ca la orice vanzare-cumparare trebuie mers cu motorul la rar pt o noua identificare....

referitor la RCA, fara asigurare nu poti inscrie motorul..nici macar nr rosii nu obtii..copie dupa RCA e unul din actele [e care ti le cer la inmatriculare..

 

so,,in concluzie ..acte necesare inmatriculare:

 

-carte de identitate(original+o copie xerox)

-fisa de inmatriculare vizata la administratia financiara( fisa se face pe loc la chioschiurile alea de la udriste) si e necesara si fostului proprietar pt radiere

-asigurarea RCA(original+ o copie xerox)

-cele 2 chitante de la CEC :1.taxa inmatriculare:456.000 ( aici am eu o intrebare pt aia mai priceputi..eu nu am precizat cand am platiti taxa asta la CEC ca am moto...taxa se numeste taxa inmatriculare auto.e alta separat pt moto sau e taxa unica)

 

2.taxa certificat inmatriculare=290.000

-contract vanzare cumparere sau factura+copie xerox...

-cerere de inmatriculare (se ia de la udriste)

-copie buletin....

 

toate actele originale le primiti inapoi, la ei raman doar copiile xerox..

 

aceleasi acte se folosesc si pt nr rosii diferenta fiind la tipul cererii+ copie dupa fisa de inamatriculare....normal si alte taxe de platit..din cate am auzit una de 65000(platibila la CECu din sectorul in care ai domiciliu), una de 130000 la orice CEC si o alta taxa care se plateste la casierie la udriste de 320.000 din care la returnare nr rosii primesti inapoi 240.000.

 

cei mai priceputi daca au completari sa le adauge.....eu chestile astea le-am aflat acum 3 zile cand am stat pe la cozi la udriste...

Editat de dizzyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea dizzyy, deci cum e? ca si eu am luat motorul Second Hand, trebuie la inmatriculare sa vada aia si cat am dat pe ea? sau cum? eu nu prea cred.

 

 

3. asigurarea(RCA) a expirat in decembrie 2004, deci momentan nu am voie pe drumurile publice cu ea, cum procedez la inmatriculare, ca trebuie s-o duc (si nu pe platforma ca ma usuca de bani) in teleorman? eu m-am gandit asa:

a)fac contractul de vanzare cumparare cu fostul proprietar + copie

 

c)fostul proprietar obtine de la adm. financiara viza cum ca nu are impozite neplatite la motor

 

 

 

f) acolo merg la adm. financiara pentru inregistrare la impozite

 

 

 

1.oricum in cotractul de vanzare-cumparare e trecuta o suma.ca e cea reala sau nu , asta nu conteaza....daca ai cvc nu iti trebuie nici o factura...

2.asigurarea RCA, din cate stiu(poate gresesc-chiar existau multe discutii pe tema asta la cozile de la udriste), se face pe numele noului proprietar..chair daca vechiul proprietar avea asigurare care de ex expira in vara , aceasta nu mai e valabila, adica nu e transmisibila..desi asta e o tampenie pt ca, cand faci asigurare se asigura motorul si nu persoana..

3.cvc oricum se face in 3 exemplare parca..1 il ia vechiul proprietar si ii va folosi la radiere(cand merge cu fisa de inatriculare la adm financiara pt a se scoate de la platea impozitului..apoi acea fisa o fol la radiere), unu il fol tu la luare in evidenta a motorului, si unu se fol la inmatriculare( cu ala si ramai)..

4.la adm financiara fostul proprietar merge pt a se scoate de la plata impozitului pt motorul vandut..de acea ii trebuie un exemplar din cvc sa demonstreze ca nu mai e motoreta lui...dupa ce se scoate el din evidenta noul proprietar trebuie sa ia el in evidenta motorul in termen de 30 zile(din cate imi aduc aminte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treb uie neaparat sa aiba document de transport? daca iau de la nemti un nr provizoriu (2 sapt) si vin cu el in tara calare e vreo problema?am acte (brief si tot tacamul) de la proprietar si ce mai trebuie sa am? mult'am :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nota privitor la un posibil abuz, cu miros de spaga indirecta:

 

Intre actele necesare primei inmatricularii ale unei motociclete nu figureaza nici traducere legalizata dupa brief(sau cartea de identitate din tara de origine), nici identificare RAR, ba mai mult, pe pagina www.politiaromana.ro a IGP se specifica in mod clar ca la prima inmatriculare nu este necesara identificarea. Totusi, slujbasii de la inmatriculari, platiti din taxele si impozitele noastre, cel putin acei din unele locuri, pretind ambele hartoage.

Ce interes au functionarii statului sa imbogateasca societatile private care fac si legalizeaza traduceri? O fi cumva unii din ei pe statele de plata ale acestor birouri de traducere? Ce interes au aceiasi functionari sa te trimita la RAR si daca nu trebuie? O fi primind si ei cota din spagile invartite in situatii d'astea?

Teme bune pentru niste controale care nu vor avea loc niciodata. Cel putin atata timp cat traim in Romania, si , vorba unui mare clasic, inca in viata "asta ne ocupa tot timpul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota privitor la un posibil abuz, cu miros de spaga indirecta:

 

Intre actele necesare primei inmatricularii ale unei motociclete nu figureaza nici traducere legalizata dupa brief(sau cartea de identitate din tara de origine), nici identificare RAR, ba mai mult, pe pagina www.politiaromana.ro a IGP se specifica in mod clar ca la prima inmatriculare nu este necesara identificarea.

Cred ca e vorba de niste scapari. Probabil ca nu-i nevoie de identificare pentru autovehiculele noi (care nu au mai fost inscrise nicaieri) iar traducerea legalizata nu este necesara in aceleasi cazuri.

Daca tot te freaca legalitatile astea, mai cauta si in alte locuri decat situl politiei romane, care este destul de slabut totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez ca azi am verificat la politie, pe afisele tiparite expuse la inmatriculari, care mentioneaza clar actele de pe pagina IGP, a aparut scris ad-labam si obligativitatea identificarii RAR.

Oricum, nu-mi inchipui, daca e intelege mafiota, ca ar fi opera unor maruntzi fu.k.eri de la ghisee. Probabil e o idee nascuta la un chef comun al unor sefi de la RAR si baietzii in albastru, unde care s-a discutat ineficienta spagii in balcanica mamii ei de tara. Pana cand legile sunt prost facute de niste imbecili care dorm in Parlament platiti de noi, si aceleasi legi sunt manjite cu excremente de niste slujbasi nesimtiti care iau leafa pe spinarea noastra si iau spaga ca hamesitii, sta-le-ar in gat, pana atunci ramanem aceeasi tara frumoasa, pacat ca-i locuita.

Cred ca daca s-ar fi legiferat dreptul de port-arma, s-ar fi schimbat nitel treburile, poate ca unora le-ar fi frica sa jefuiasca la drumul mare, ca niste talhari ordinari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amice ... te ataci degeaba... pai daca ar fi asa cum vrei tu... iti dai seama cate vehicule ciordite din vest s-ar inmatricula la noi in tara?

ca nu te costa mare lucru sa manaresti o serie ca sa fie aia care-o ai pe brief-u de la o cazatura luata cu 200 de euroi

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost azi la politite sa o inscriu si pot confirma faptul ca mi-au cerut actul de transport pe care nu am avut de unde sa i-l dau..... dannymotors pls help!

 

wizzie daca ai inspectia tehnica valabila trebuie sa te duci la RAR doar pentru identificare

daca nu ai venit pe motor pe tranzitul care l-ai facut la vama este specificat intr-o rubrica milocul de transport cu care ai adus motorul;partea proasta e ca tranzitul ti-l ia dupa ce ai platit vama definitiva deci daca ai o copie e bine. daca nu dai o declaratie la notar despre modul cum ai introdus motorul in tara(pe trailer,in microbuz etc) si asta o sa-ti ajunga la politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Cat costa de Facut r.a.r.?

Am cumparat un motor care nu mai are r.a.r. valabil!

RAR nu are termen de valabilitate. Aia este ITP (inspectia tehnica periodica) si nu costa prea mult. Vizita la RAR se face la schimbarea proprietarului sau la efectuarea altor modificari in cartea de identitate.

 

Va salut! Io am un motor la care nu am absolut nimik!!!!!!!!Ce trebuie sa fac ca sa-l inmatriculez?  Va rog spuneti-mi si mie ca fac cinste dak rezolv  !Hai bafta! 

 

PAi daca n-ai absolut nimic, inseaman ca este "neanmatriculabil". Trebuie sa ai ceva totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am nevoie de ajutor.. Daca mi-a expirat ITP si motocicleta a fost radiata saptamana trecuta cum fac sa o inmatriculez? Inca o mentiune: am radiat-o in Tg Mures si eu sunt din Cluj. Nu am primit numere rosii din Tg Mures pentru ca nu am fost de fata la radiere. Cum pot sa fac sa primesc numere cat mai repede ca sa pot calari motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutor.. Daca mi-a expirat ITP si motocicleta a fost radiata saptamana trecuta cum fac sa o inmatriculez? Inca o mentiune: am radiat-o in Tg Mures si eu sunt din Cluj. Nu am primit numere rosii din Tg Mures pentru ca nu am fost de fata la radiere. Cum pot sa fac sa primesc numere cat mai repede ca sa pot calari motorul?

Iti faci dosar pt numere provizorii la Hikaru SRL (pe stradutza unde e si Serv Circulatie) ridici numerele, mergi la RAR si-ti faci identificarea si ITP-ul (te bagi in fatza, adica intrii pe acolo pe unde ies masinile si nu te opresti decat intre primele doua coloane din hala; alegi pe unul care ti se pare mai simpatic si-l rogi sa te ia; te cearta, te trimite la poarta dupa numar, te mai cearta si la poarta odata si stai apoi cuminte pe margine pana i se face mila de tine si te ia -cam dupa doua trei masini din momentul in care i-ai zis ca ai numar)

 

Vezi sa nu treaca mai mult de 30 de zile de la data inscrisa in contract fara sa faci inregistrarea la finantele locale (pe Eroilor unde-i si Starea Civila) ca altfel platesti 600.000 lei amenda.

 

Dupa ce ai identificarea, te intorci la Hikaru SRL si-ti face dosarul pt inmatriculare.

Hint: cand iti face dosarul pt numere provizorii, spune-i sa nu-ti faca asigurare pt o luna ci direct pt sase luni. Ea face pt o luna si desi rezolvi RAR-ul repede nu ti-e buna acea asigurare si la dosarul pt inmatriculare.

 

Succes! Daca te misti repede, maine poti avea numerele provizorii. Sa nu mergi la Serv Circulatie dupamasa ca-ti blestemi zilele. Mergi in zilele cand au program de diminetza (L,Mi,Vi) cam pe la ora 11h45 - 12h

 

P.S. in loc de Hikaru SRL poti merge la Mircea SRL in cladirea Serv Circ. Vezi tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt din rep.moldova,dar acum sunt in buc-student.am motorul peste prut si vreau sa-l aduc aici . ce acte sau alte kestii trebuiesc pentu al trece vama si pt a circula prin ro?

Pai daca ai cetatenie moldoveana si iesi periodic din tara iar motorul este inmatriculat in Republica Moldova, cred ca poti circula fara probleme cu numerele de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca decat sa-ti bati capul cu inmatricularea,mai bine treci periodic motorul prin vama ca ma gandesc ca oricum te mai duci pe acasa.Parerea mea!

 

@Fane30.Poti sa incerci la omologari artizanale(asa mi se pare ca se numeste departamentul de la RAR), adica sa incerci sa inmatriculezi moto ca si cum ai face-o din piese,doar ca nu ma intreba ce sanse de reusita ai si cat te costa, ca nu as sti ce sa-ti raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Acum o luna am cumparat si eu un motor din Galati (eu sunt din Constanta). Norocul meu ca omul s-a ocupat de radiere. Mi-a trimis prin posta urmatoarele acte:

1. cartea de identitate

2. ultima fila a certificatului de inmatriculare cu viza ITP valabia pana in 2006

3. fisa de inmatriculare pe care sunt trecut si eu si fostul proprietar

4. certificatul de radiere pe care este specificat ca motorul a fost instrainat catre mine.

Intrebarea mea este urmatoarea: imi mai trebuie factura sau cvc la dosarul pentru inmatriculare daca motorul este deja radiat ? (factura a ramas la fostul proprietar pentru radiere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...