Sari la conținut

Postări Recomandate

@vishco nu pot reproduce exact virgulele, apostroful si intocmai spatierile. sunt pe la 90% la fel, dar daca pui foaie pe foaie se vad micile diferente (gen un "a" la 0.3mm diferenta). semnatura o pot reproduce aproape identic (este semnat peste "vanzator" si se vede aiurea gen blurred)



@pogor eu l-am dat pentru provizorii. ma duc la notar ca cica este o metoda sa iti declare ei ca esti proprietar prin actele si copiile actuale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sigur au la birourile care se ocupa cu acte de masini contracte pt italia, iti si completeaza cineva de acolo la orice rubrica vrei tu :)

deci renunti la contractul vechi de tot, si iti faci unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce treaba au provizoriile cu inmatricularea definitiva ? fa unul nou, nu trebuie sa semene cu cel vechi. eu am cumparat moto de la intermediar, fara nici un contract de vanzare cumparare. pe ala l-am facut eu, am copiat datele din cartea de identitate italiana. semnatura cum a iesit din pix



pai el are copie, deci stie cum sa scrie in contract chiar daca nu cunoaste italiana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu tii cont de sfaturile primite,de ce mai intrebi. Nu vezi cum au facut baietii inclusiv eu. Tot din Italia am luat motoru,am primit toate actele de acolo si cesa vezi tocmai contractul intre mine si vanzator NU.....Am luat un A4 am scris de mina ca eu cumpar macaronaru'vinde am semnat ca primaru apoi direct la politie. Sincer nu a masurat nimeni la ghiseu la d.r.p.c.i.v literele,spatiul intre cuvinte si alte prostii de genu'.

 

Omule fa un contract dupa copia ta cat mai real posibil si stai calm si dute rezolva cu actele sa poti sa mergi cu utilaju :)

 

 

Bafta

Editat de mihaistancu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pogor dai copie dupa contract, deci deja semnat. nu pot reproduce semnatura intocmai si sa fac contractul de la 0 nu cred ca mai pot, odata ce are politia o copie dupa el prin care am primit provizoriile. la asta ma refeream. am reusit sa refac actul cam 95% identic. difera virgulele care nu stiu cu ce font sunt facute, am gasit ceva asemanator si unele litere au o spatiere de cativa mm diferenta (daca pui foaie pe foaie se vede putin aiurea, nu se suprapun perfect). acum mai am sa chinui semnatura sa iasa la fel si cred ca fac ceva.

 

@mihaistancu nu este vorba ca nu tin cont. contractul de V-C deja a fost la politie la provizorii in copie, deci nu il pot face de la 0. am luat copia pe care o am si am incercat sa o refac in word. mi-a iesit aproape la fel cu mici diferente. acum ma chinui sa imi iasa semnatura (cred ca o copiez cu foaie de indigo de pe copie). asta zic, daca suprapui copia mea fata de cea facuta de pe original nu se suprapun identic. ies nitele diferente, si asta era frica mea. la politie sa nu stea sa caute nod in papura ca isi da seama ca nu sunt perfect identice (gen 2-3 litere sunt milimetric pe langa copia pe care o am, virgulele nu le gasesc in font, am ales ceva asemanator). deci zici ca nu sta nimeni sa le ia la puricat daca arata aproape identic? ca sa fac cum zici tu cu foaia A4 nu pot odata ce am dat o copie dupa act la politie la provizorii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci declara-l pierdut sau furat la politie si la monitorul oficial. Apoi mergi la inmatriculari si explici situatia si vezi ce raspuns primesti de la ei.Si de acolo te orientezi ce ramane de facut,ori cum zice organu' ori tii cont de ce se spune pe forum

 

 

Bafta



Ps. Marius S......,la o simpla cautare pe google,de pe jaful meu de laptop,am reusit sa aflu cine esti ,unde stai si cu ce te ocupi!!!!Nu am nici o treaba cu IT-ul. Deci nu iti fa griji de genul ca daca afla organu' numele adevarat, ca esti/suntem monitorizat/i de mult timp.

Relax si bucura-te de vremea de afara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu face obiectul prezentei discutii, tu m-ai identificat pentru ca ai avut suficiente elemente (numarul de telefon de la semnatura), pt ca eu nu am nimic de ascuns...

 

Insa nu uitati ca discutiile de aici au fost folosite de mai multe ori, uneori si ca probe in instanta...

 

p.s. Eu beau doar doua marci de bere. Ce-ti spune laptopul tau despre asta?

 

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Datele problemei:

  • moto anii 70
  • numere noi si CIV pana in 2006
  • radiata la cerere (politie&fiscal) in baza declaratie notariala ca "dezmembrare pentru piese deoarece nu mai intruneste conditiile tehnice de a circulatie pe drumuri publice" (fara referire la revalorificare si/sau distrugere)

Ma intereseaza daca se poate "re-asambla" in vederea inmatricularii (RAR+politie)?

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR pentru a initia orice fomalitatea iti cere CV si un document oficial al atelajului (talon, CIV, etc).

 

In lipsa talonului (acte inmatriculare) trebuie sa obtii dovada de la Politie (am verificat acest aspect la ei chiar ieri).

 

Ideea este sa stiu cum procedez ca sa merg din start cu "Temele facute" - practic vreau sa folosesc acele piese sa refac atelajul.



nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am cumparat anul trecut, pe 7 martie 2013, sradul din dotare. Fostul proprietar a scos motocicleta de la impozit, am pus o pe numele meu si, pe langa civ si talon, mi-a dat si un rand de acte.

Ca sa intelegeti, ultimul proprietar din CIV si talon apare cu data inscrierii 2007. De atunci, motocicleta a mai avut 4 proprietari (inclusiv eu) care nu au inscris-o in circulatie. Am de la fiecare in parte contractul de vanzare-cumparare si fisa fiscala.

Stiu ca trebuie sa merg la Autentificare RAR si la DRPCIV pt a o inscrie pe numele meu (stiu si procedura). Avand in vedere situatia, eu ma duc cu toate actele aranjate cronologic, dar as putea avea probleme avand in vedere ca n a mai fst inscrisa de o mie de ani? Imi pot pune peidici? Retinerea actelor, amenda, stiu si eu.

Mai e o problema. In acte, motoreta e trecuta ca avand culoarea galben-negru, ori a mea e vopsita toata neagra. Cum trebuie procedat in atare caz? Si ca sa inchei, pentru autentificare: motoreta nu se prezinta prea bine optc: am un semnal rupt, rezervorul e patat cu benzina, am 2 scarite lipsa si xenon. Seria corespunde, toba e omologata. Sa risc sa merg la ei sau nu? Daca nu o inscriu, cum procedez cu rca ul si itp ul pt a merge legal?

 

Mii de multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi prin a te duce la primarie sa o inscri pe rol. Aici poti primi in cel mai rau caz o amenda de 80 ron (parca) ca nu ai inscris-o la timp.

Daca nu reusesti la primarie mai departe nu stiu daca mai conteaza...si nu are rost sa mai mergi/dai bani la rar. In teorie la rar nu ar trebuii sa se uite decat la serii daca ai itp-ul in valabilitate...dar in functie de persoanele (si cheful lor) s-ar putea sa ai surprize si sa te recheme. Cred ca ai sanse foarte mare avand in vedere cate bube are motoreta.

De fiecare data cand am inscris vre-un atelaj (si cred ca sunt la 6-7) s-au mai uitat si puricat. Nu pot sa spun ca au facut exces dar si eu am avut grija de fiecare data sa nu fie ceva prea saritor in ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi prin a te duce la primarie sa o inscri pe rol. Aici poti primi in cel mai rau caz o amenda de 80 ron (parca) ca nu ai inscris-o la timp.

Daca nu reusesti la primarie mai departe nu stiu daca mai conteaza...si nu are rost sa mai mergi/dai bani la rar. In teorie la rar nu ar trebuii sa se uite decat la serii daca ai itp-ul in valabilitate...dar in functie de persoanele (si cheful lor) s-ar putea sa ai surprize si sa te recheme. Cred ca ai sanse foarte mare avand in vedere cate bube are motoreta.

De fiecare data cand am inscris vre-un atelaj (si cred ca sunt la 6-7) s-au mai uitat si puricat. Nu pot sa spun ca au facut exces dar si eu am avut grija de fiecare data sa nu fie ceva prea saritor in ochi.

 

Da, e cam mare bataia de cap. Nu stiu cum sa procedez cu RCA-ul ca sa nu am probleme in caz de eveniment rutier sau chiar control de rutina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as face probleme mai degraba cu itp-ul....rca-ul poti sa-l faci online pe numele tau....si in cel mai rau caz vor comenta. Dar daca nu le spui ca motoreta nu e pe numele tau nu prea au cum sa verifice. Si daca il faci pe numele tau e perfect valabil si te acopera.

Ar fi de preferat sa incerci sa o inscri. Problemele la acte iti scad foarte mult valoarea motoretei in caz ca te gandesti acum sau in viitor s-o mariti.

A si apropo: in caz de control de rutina oricum sunt sase sa ai probleme....mai ales daca scrie pe talon....si trecand prin atatea maini e aproape imposibil sa nu fie trecut ceva pe talon.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as face probleme mai degraba cu itp-ul....rca-ul poti sa-l faci online pe numele tau....si in cel mai rau caz vor comenta. Dar daca nu le spui ca motoreta nu e pe numele tau nu prea au cum sa verifice. Si daca il faci pe numele tau e perfect valabil si te acopera.

 

Pana acum n am avut probleme, ii interesau sa am itp si rca valabile, nu m a intrebat nimeni a cui e motocicleta. Le spun eventual ca am imprumutat o de la varul meu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

3. faptul ca ai contractele de vanzare cumparare in ordine cronoligica si pusca numele, e un lucru foarte bun

4. itp-ul si rca-ul le poti face si daca nu e prezent proprietarul...o poti duce tot asa...mai nasol e daca vreodata se suspenda talonul...sau daca te prinde in trafic la control si pe talon scrie "instrainat catre" altcineva (nu tu)

 

eu zic ca cel mai simplu e sa iei legatura cu primul proprietar si sa faceti un contract vc direct intre voi...e mult mai simplu...apoi o pui la punct si mergi la RAR si apoi mai departe

 

alternativ, poti sa mergi si la un birou unde se fac acte de vc...in general aia au intalnit multe situatii si sigur stiu solutia cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

1. nu. amenda si-o ia ca nu a declarat-o la fisc la timp, dar aici nu e problema ca zice ca a declarat-o. Eu am inmatriculat la politie mobra la ~1 an dupa ce am luat-o si nu mi-am mai luat nici o amenda.

2. da. partial ai dreptate, dar te trage de urechi la SPIT. La politie cat timp ai toate fisele alea cu stampile de fisc (SPIT), inclusiv de la el, nu are probleme.

 

Horia, de inscris la fisc zici ca o ai, faci RAR-ul (ideal ar fi sa scoti xenonul si sa ii bagi un autocolant galben pe rezervor, daca tot zici ca e patat si in talon ai galben-negru, pui si tu niste semnalizari din vitan la 30 de ron perechea) si dupa te duci la politie. Nu iti face nimeni nimic, nu te trage de bile, nu ti le taie :P

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

3. faptul ca ai contractele de vanzare cumparare in ordine cronoligica si pusca numele, e un lucru foarte bun

4. itp-ul si rca-ul le poti face si daca nu e prezent proprietarul...o poti duce tot asa...mai nasol e daca vreodata se suspenda talonul...sau daca te prinde in trafic la control si pe talon scrie "instrainat catre" altcineva (nu tu)

 

eu zic ca cel mai simplu e sa iei legatura cu primul proprietar si sa faceti un contract vc direct intre voi...e mult mai simplu...apoi o pui la punct si mergi la RAR si apoi mai departe

 

alternativ, poti sa mergi si la un birou unde se fac acte de vc...in general aia au intalnit multe situatii si sigur stiu solutia cea mai buna

 

1. da, catre al doilea proprietar dupa cel din talon

2. n-as face asta, nu sunt toti din buc

3. am certificatele care expira intr o luna :)

4. da, ma gandeam sa fac pe numele celui din talon dar e belea cu suspendarea talonului si cu instrainatul ( n as putea taia numele aluia ca e scris cu pixul si sa il pun pe al meu? )) )

 

ori iau legatura cu proprietarul, ori ii fac rca, itp si multe cruci sa n am probleme si aia e, o vand.

ps. in iulie am avut accident dar pe politisti nu i au interesat chestiile astea, mi au dat inapoi talonul si actele

 

1. nu. amenda si-o ia ca nu a declarat-o la fisc la timp, dar aici nu e problema ca zice ca a declarat-o. Eu am inmatriculat la politie mobra la ~1 an dupa ce am luat-o si nu mi-am mai luat nici o amenda.

2. da. partial ai dreptate, dar te trage de urechi la SPIT. La politie cat timp ai toate fisele alea cu stampile de fisc (SPIT), inclusiv de la el, nu are probleme.

 

Horia, de inscris la fisc zici ca o ai, faci RAR-ul (ideal ar fi sa scoti xenonul si sa ii bagi un autocolant galben pe rezervor, daca tot zici ca e patat si in talon ai galben-negru, pui si tu niste semnalizari din vitan la 30 de ron perechea) si dupa te duci la politie. Nu iti face nimeni nimic, nu te trage de bile, nu ti le taie :P

 

Ai vorbit pe limba mea, jefe, thanks! Inca o treaba, la autentificare nu pot sa ma duc fara itp si la ei nici mort nu il fac. O sa il fac la concept car si ma rog sa nu mi dea cu revenire. Ar fi bine sa o bag pe numele meu, pot sa o vand mai usor pe urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu primeste nicio amenda de la "primarie", a scris in prima fraza ca a inscris-o pe numele lui la Adm. Financiara. Si oricum nu are legatura cu mentiunea de pe talon.

2. nu e nevoie

3. daca ai toate cvc, nu sunt probleme. Poti inmatricula mobra cu actele astea.

 

RCA poti sa-i faci "in vederea inmatricularii", pe numele tau, fara numar de inmatriculare. iar ITP-ul si autentificarea la RAR le faci si tu dupa ce cosmetizezi putin mobra. Semnalizarea aia se lipeste... nu e chiar atat de greu. Xenon-ul se da jos si se pune halogen. Si scaritele... banuiesc ca lipsesc cele pasager, nu?

Legat de culoare, poti sa o lasi complet neagra si ceri schimbarea culorii in talon cand te duci la RAR. Oricum platesti un talon nou si taxa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu primeste nicio amenda de la "primarie", a scris in prima fraza ca a inscris-o pe numele lui la Adm. Financiara. Si oricum nu are legatura cu mentiunea de pe talon.

2. nu e nevoie

3. daca ai toate cvc, nu sunt probleme. Poti inmatricula mobra cu actele astea.

 

RCA poti sa-i faci "in vederea inmatricularii", pe numele tau, fara numar de inmatriculare. iar ITP-ul si autentificarea la RAR le faci si tu dupa ce cosmetizezi putin mobra. Semnalizarea aia se lipeste... nu e chiar atat de greu. Xenon-ul se da jos si se pune halogen. Si scaritele... banuiesc ca lipsesc cele pasager, nu?

Legat de culoare, poti sa o lasi complet neagra si ceri schimbarea culorii in talon cand te duci la RAR. Oricum platesti un talon nou si taxa...

 

ia uite cum ai anticipat tu toate intrebarile mele :) Discutam in privat despre lipire, halogen vad eu de unde iau si unde il montez iar scaritele se cumpara.

Cum vad eu situatia:

1. Duc motoreta la mecanic pentru nevoile ei de servisare

2. Scarite pilot am doar ca sunt deplorabile ( pe dreapta am suportul rupt si sta cam intr o rana ). Pasager nu as mai lua, las monoppostul si aia e; iau sau imprumut un bec halogen.

3. Fac rca in vederea inmatricularii ( cat e valabil?) si itp-ul la Concept car service

4. Ma duc cu actele necesare la Autentiicare si ma rog la doamne doamne sa nu ma respinga( if so, imi da cu revenire, nu ma trezesc ca mi opresc motoreta pe acolo, nu?)

5. Ma duc cu toate actele la drpciv, scot talon si civ pe numele meu si ii modific culoarea in talon.

 

Cu toti pasii acestia, nu mai e evoie sa iau legatura cu vreun fost proprietar, sa fac alt cvc sau chestii de genul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cei care au avut de tradus acte de curand (provenienta ITalia) si au efectuat aceasta operatiune in Bucuresti imi pot da ceva recomandari ? Cam care a fost costul si timpul necesar traducerii actelor ?

Sunt cam la limita cu timpul si din pacate plecatul zilnic (si des) de la munca nu este o optiune :(

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da. dar cum faci asta fara itp si rca valabile?

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

3. pe 6 luni am facut eu, la emag.

4. revenire, normal

5. modificarea culorii o face RAR-ul, cu ei trebuie sa vorbesti cand te duci. drpciv-ul doar face modificarile in hartii, respectiv talonul nou si carte.

 

Pai daca ai contractele vechi, ai contractul tau cu fostul prop, ai inscris-o la fisc... nu, nu mai iei legatura cu nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...