Sari la conținut

Postări Recomandate

Contract v-c poti face si fara ca vanzatorul sa fie de fata, atat timp cat tu ai actele (talon/carte). Am asistat la 2-3 cazuri de acest fel. Daca motorul este de la acelasi model de motocicleta stiu ca trebuie o declaratie / sau o adeverinta de la un service agreat RAR cum ca a fost montat la ei. nervOptik stie mai bine, parca el a intampinat astfel de probleme. Problema ta adevarata este lipsa certificatului fiscal.

Salut. la mine a fost altceva. Seria cadrului avea 11 caractere, sau cate naiba are, iar pe acte aveam doar 10 (lipsea ultima cifra, in rest erau la fel). Apoi cei de la RAR mi-au scris in C.I. la rubrica "observatii" seria completa a cadrului.

 

La problema lui nu cunosc rezolvare decat din auzite ... (dovada service ca a fost schimbat motorul in conformitate normelor RAR)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce ti-a spus kato e varianta cea mai ok, si legal, si fara sa dai atentii in stanga si dreapta etc. or sa iti treaca cei de la rar seria de pe motorul care e acu. daca tot vrei sa-i schimbi culoarea, poti s-o duci gata vopsita, si iti mentioneaza noua culoare pe carte. fiscalul trebuie sa il obtii la ea, acolo daca ai noroc si ultimul care o are inregistrata la taxe si impozite nu are datorii, ti-ai inmatriculat-o pe numele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat un motor si niste acte care n-au nicio legatura intre ele (motorul cu actele) si crezi ca daca zgarii seria de pe cadru ai rezolvat problema ? :lol:

Sunt curios cu ce "zgarii" tu seria acolo si la ce RAR te duci dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ce solutii am?

 

Am cumparat o motocicleta in 2011 , si inca de cand am cumparat-o NU am reusit sa fac acte cu vanzatorul . (Nici macar o chitanta de mana-era un prieten al patronilor firmei unde lucrez ) .

Am tot incercat sa-l conving sa facem actele ,dar dorinta mea de a avea o motocicleta a fost mai mare decat rabdarea de a-l astepta pana imi face actele.Ma tot amana de cate ori discutam despre asta .Intr-un final mi-a dat motocicleta ,mi-a dat talonul ,mi-a dat cartea tehnica, -totul era pe firma respectivului (fara act de vanzare cumparare).

Am facut RCA -ul ,am facut ITP ul si asta a fost ...M-am bucurat de ea chiar daca era pe numele firmei vanzatorului , doi ani . In aceasta vara ,i-am innoit ITP ul pana in 2015 .Problema mare a aparut in octombrie cand mi-am pierdut toate actele .Aveam si talonul motocicletei in acte .Colac peste pupaza ,nici originalul de la cartea tehnica nu il mai gasesc. Am acum doar copii dupa talon ,carte tehnica.

Pot rezolva aceasta situatie?

Am tot incercat sa dau de fostul proprietar dar nu am reusit nicicum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o mica intrebare pentru cine a mai facut asa sau are idee.

Vreau sa imi radiez motorul de pe fosta adresa si sa il inmatriculez pe adresa actuala.

Cunosc procedura dar nu stiu exact cat timp pot sta cu motorul radiat pana sa depun dosarul de inmatriculare pe noua adresa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la politie sau la fisc? la politie nu e nevoie de radiere, se schimba doar talonul conform cu noua adresa (eu umblu de 1 an cu masina pe adresa veche), la fisc ai 30 zile calendaristice de la radiere pana la inmatricularea in noua localitate. poti sta si mai mult, dar risti o amenda de la ei.

oricare ar fi cazul...de ce ai vrea sa astepti? ia-ti o zi libera si fa-ti actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o inregistrata cum e acum, pana ai timp... interesul statului e sa-si ia banii, indiferent pe ce adresa. Cand ai timp, faci radierea dintr-o parte si inmatricularea la noua adresa in aceeasi zi (sau saptamana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! As dori si eu o informatie pentru inmatriculare Kawasaki zxr 750. Este adusa din Belgia. Cam cit costa CIV-ul la RAR?. Si restul de taxe pana la finalizarea inmatricularii.

Salut! Mi-am permis sa-ti corectez cat de cat postul pana nu erai luat in colimator pe aici. Zgaria retina la maxim. Invata te rog sa fii logic cu intrebarile si o gramatica cat mai decenta. Si ca raspuns, asa informativ: daca umbli tu cam 700 lei, CIV-ul care e totula cu vizita la RAR (aici nu mai trebuie ITP, automat la identificare si CIV nou ai ITP 2 ani), numere, asigurare 6 luni. Fara numere rosii, alea costa cam 130 lei. daca vrei preferentiale mai pui ceva, nu stiu cat e acum, eu am platit 40 lei. Doar sa cauti in baza de date sa nu fie deja in circulatie. Daca vrei sa scapi de alergaturi la un birou de intermedieri cu totul dai cam 1000 lei, doar la RAR te prezinti cu mobra. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu sunt autorul celor scrise mai jos dar am trecut prin tot ceea ce scrie aici zilele trecute,depinde ce acte ai in momentul de fata,eu am avut cateva din ele restul am facut exact ca in cele enumerate mai jos,cine nu a mai inmatriculat un motor pana acum de aici isi poate face o idee cam despre ce si cum. Inmatriculare permanenta motocicleta SH importata din Italia prin firma intermediara

Recent am fost in situatia de a inmatricula o motocicleta SH importata din Italia printr-o firma intermediara din Romania.

Procesul de inmatriculare se desfasoara trecind prin aparatul birocratic de pe plaiurile mioritice, cu tendinte timide de imbunatatire, dar care mai are totusi cale lunga pina sa devina usor de digerat.

Voi descrie pasii pe care i-am urmat, de la achizitia motocicletei pina la preluarea numarului de inmatriculare (inmatriculare permanenta) in Suceava. Procedura poate fi diferita de la un judet la altul.

 

 

1. M-am prezentat la firma care pune in vinzare motocicleta, unde dupa verificarea corespondentei seriilor acte/sasiu si efectuarea platii motocicletei, am plecat cu motocicleta pe platforma si urmatoarele acte:

 

- factura fiscala si chitanta pe numele meu de la firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- copie contract de vinzare-cumparare incheiat intre vinzatorul italian si firma romaneasca intermediara, cu stampila si inscrisul "conform cu originalul",

- CARTA DI CIRCOLAZIONE in original, cu mentiunea de anulare pentru export definitiv in tari UE,

- CERTIFICATO DI PROPRIETA in original, cu mentiunea de incetare a dreptului de circulatie in vederea exportului in tari UE,

- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat pentru firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- copie certificat de inregistrare a firmei romanesti, cu stampila si inscrisul "conform cu originalul",

- declaratie de transportare din Italia fara numere de inmatriculare, pe platforma.

 

2. Programare si prezentare la Registrul Auto Roman. Aici m-am prezentat cu motocicleta (adusa pe platforma) insotita de urmatoarele acte:

 

- foaia cu datele programarii,

- cartea mea de identitate (buletin),

- factura fiscala si chitanta pe numele meu de la firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- CARTA DI CIRCOLAZIONE.

 

La finalizarea procedurilor RAR (verificare, identificare, omologare, achitare operatiuni), am obtinut urmatoarele acte:

 

- CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI, cu folia de securizare aplicata,

- CERTIFICAT DE AUTENTICITATE, valabil 60 zile de la data eliberarii,

- ANEXA LA CERTIFICATUL DE INMATRICULARE (inspectii tehnice periodice), cu inspectia tehnica in regula si folie de securizare.

 

3. Completare FISA DE INMATRICULARE tipizata. Este necesara completarea cu masina de scris (cel mai bine se face la un birou pentru acte auto), cu datele de pe actul de identitate personal (buletin, CI) si CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI.

Tot la biroul de acte auto se poate completa CERERE INMATRICULARE.

 

4. Traducere si legalizare documente straine. In unele judete poate nu este necesar, insa la mine da. Acte de tradus si legalizat:

 

- CARTA DI CIRCOLAZIONE,

- CERTIFICATO DI PROPRIETA,

- Contract de vinzare-cumparare incheiat intre vinzatorul italian si firma romaneasca intermediara.

 

5. Luare in evidenta a motocicletei la administratia financiara (Primarie) si plata impozitului pentru mijloace de transport. Acte necesare:

 

- DECLARATIE FISCALA/DECIZIE DE IMPUNERE, DEPUSA PENTRU DOBANDIRE MIJLOACE DE TRANSPORT (formular tip, de la ghiseu, se completeaza pe loc),

- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat pentru firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- factura fiscala si chitanta pe numele meu de la firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta, original si copie

- CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI eliberata de R.A.R., original si copie,

- actul de identitate al contribuabilului (buletin, CI), original si copie,

- FISA DE INMATRICULARE, original.

 

Dupa achitarea impozitului se obtine FISA DE INMATRICULARE stampilata de organul financiar.

Tot la Primarie se mai platesc: taxa de inmatriculare auto - 60RON (se poate plati si la CEC), taxa de timbru - 4RON.

 

6. Se achita la CEC contravaloarea taxei pentru CERTIFICAT INMATRICULARE - 37RON.

 

7. Se face asigurarea de raspundere civila auto, pe o perioada de minimum 6 luni.

 

8. Ne prezentam la D.R.P.C.I.V. pentru a depune actele de inmatriculare permanenta. Nu se cere dosar pentru acte, dar se pot introduce intr-un dosar plic de carton pentru a le mentine in ordine pina la prezentarea la ghiseu.

Actele se aranjeaza in urmatoarea ordine:

 

- FISA DE INMATRICULARE,

- CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI,

- CERTIFICAT DE AUTENTICITATE,

- ANEXA LA CERTIFICATUL DE INMATRICULARE,

- dovada de plata CERTIFICAT INMATRICULARE (chitanta CEC),

- dovada de plata taxa de inmatriculare auto (chitanta Primarie sau CEC),

- copie dupa asigurarea de raspundere civila auto,

- copie act de identitate personal (buletin, CI),

- factura fiscala si chitanta de la firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- copie certificat de inregistrare a firmei romanesti, cu stampila si inscrisul "conform cu originalul",

- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat pentru firma romaneasca de unde am achizitionat motocicleta,

- traducere legalizata CERTIFICATO DI PROPRIETA,

- traducere legalizata CARTA DI CIRCOLAZIONE,

- traducere legalizata Contract de vinzare-cumparare incheiat intre vinzatorul italian si firma romaneasca intermediara,

- CERTIFICATO DI PROPRIETA,

- CARTA DI CIRCOLAZIONE,

- Contract de vinzare-cumparare incheiat intre vinzatorul italian si firma romaneasca intermediara,

- declaratie de transportare din Italia fara numere de inmatriculare, pe platforma,

- CERERE INMATRICULARE,

- copie CARTEA DE IDENTITATE A VEHICULULUI.

 

La ghiseu se achita contravaloarea placutelor de inmatriculare si se primeste chitanta - 17RON placa moto.

 

9. In urmatoarea zi se ridica pe baza actului de identitate placutele de inmatriculare si dovada inlocuitoare pentru CERTIFICAT INMATRICULARE, care va fi trimis ulterior prin Posta Romana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

extrem de multa birocratie la noi. In nicio tara din Europa prin care am fost nu exista asa ceva la inmatriculari-radieri si alte chestii legate de autovehicule. Normal ca acest sistem trebuie tinut cu bani pe care ii scot de la noi din toate hartogaraiele inutile care costa. La nemti in 20 min, am radiat si inmatriculat auto, cu numere cu tot. Un singur birou, doar cele cu numere era la 10 m, numere care le face pe loc. Apai sa nu-ti vina sa dai cu tara asta de pamant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!...am nevoie de un sfat...intentionez sa cumpar un motor care este inmatriculat, are carte de identificare, talon, dar actualul proprietar nu a trecut-o pe numele sau. A cumparat moto in toamna, si atunci a primit de la proprietarul vechi si fisa de identificare fiscala, dar nu a facut nimica cu ea...fise care dupa 30 zile expira.

Acum el, proprietarul actual nu mai doreste sa faca nimica pentru a trece motorul pe numele lui, sau orice alt demers, care sa ma ajute pe mine viitor proprietar sa o trec pa numele meu.

Sincer sa fiu nici io nu am chef sa il caut pe primul proprietar...nu am nr de tel, exista doar o adresa si un nume...un fel de "cotam-a la gara".

Intrebarea ii: pot folosi motoru' asa cum ii...adica sa nu il trec la finante pa numele meu, cred ca ITP si asigurare ii pot face. Ce risc daca folosesc moto asa cum ii?, adica sa nu il trec la finante pe numele meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te complica daca ala nu vrea sa rezolve lucrurile ca la carte. O sa ai probleme la revanzare si daca iti pierzi talon, carte, stai si te uiti la ea, ca fara imputernicire de la cel din carte nu le poti scoate.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform legii actul de vanzare-cumparare este nul in lipsa certificatului fiscal. Il dai in judecata pentru inselaciune, banuiesc ca ti-a spus ca-ti va inmana certificatul la o data ulterioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...