Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, nu ai facut nici o afacere pentru ca ai asamblat toata motoreta pe cadrul asta nou. O sa iti trebuiasca un alt cadru + actele de rigoare(carte+fiscal,eventual si talon). Baiatul care ti-a vandut tie motoreta este scos din ecuatie. O sa ai treaba cu cel care iti va vinde cadrul,faci contract vanzare-cumparare cu el, demontezi toata motoreta ,o construiesti din nou pe cadrul pe care o sa-l cumperi si abia apoi te poti duce la RAR. Ajuns acolo spui ca ai schimbat motorul si ca vrei sa iti refaca cartea. Tot acolo faci si itp si toate cele. Cred totusi ca ai nevoie de o cunostinta la RAR ca sa scapi cu bine din aventura asta

» Post actualizat in 22 Feb 2015 22:03

Teoretic, daca mergi la RAR cu motorul schimbat dar sa fie pentru acelasi tip de motoreta(ninja zx6 2006) nu ar trebui sa intampini probleme. E putin mai complicat daca vrei sa pui motor de 3.0 pe masina cu motor de 1,6(ca exemplu). Sau o alta varianta ca sa scapi fara munca si cheltuiala, gaseste un nene care se ocupa de inmatriculari in BG si te rezolva cu motoreta asa 100%. Am fost in decembrie cu un prieten in Razgrad sa isi inscrie masina si nenea care a mers cu noi a inscris un Audi Q7 in cele mai ciudate circumstante. Masina era inmatriculata pe tara galilor,cel care a venit cu ea era roman iar inmatricularea a fost facuta pe numele unui italian doar cu o copie dupa un permis. Cred ca o motoreta e floare la ureche

Editat de duduistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dezaprob total acest gen de acțiuni şi mai ales trîmbițarea lor în mediul online. Nu m-aş mira să fiu oprit în trafic pentru a-mi fi verificate seriile cadru şi motor. Ceea ce, pentru mine n-ar însemna altceva decît o pauză de țigară la urma urmei.

Este doar părerea mea dar sînt sigur că mai sînt şi alții care gîndesc la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact .... Ai grija sa nu treci prea mult de ITP, si sa nu ajungi Doamne Fereste la Facultate..... Incredibil ce idei va trec prin cap...

 

Totuși...O sa sun azi la r.a.r sa vad..Mai qm varianta sa mut plăcută, iar apoi sa caut pe cineva cu niște pansoane sa le bata el.cu o spaga trec de itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rezolvat pot rezolva..Ori fac rost de o factura la un magazin moto (nu degeaba)..

O sa încerc azi sa fac rost de numărul lu ala de unde am luat moto poate are el ceva..totuși motorul care este pus pe ea nu am nici un act..Nu știu nimic despre el sau de unde e..Pot verifica seria undeva dacă este furat sau ceva?aveți idee? Sa nu mă duc acolo sa am surprize

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

Vineri 20.02.2015 am reusit in sfarsit sa depun actele la Politie pt inmatricularea unei motociclete aduse din Olanda.

 

voi incerca sa fiu cat mai scurt si cuprinzator cu actele necesare :

(ATENTIE - este vb despre inmatriculare in Bucuresti ) - difera de la judet la judet- este vb despre cum se interpreteaza legea...

 

Primul drum se face la RAR de unde se ia - carte moto + certificat autenticitate + ITP

- cost total aproape 600 lei - motocicleta mea este model American si se face si omologare - altfel este mai ieftin

 

2. - la fisc (Directia de venituri buget local )

- copie carte moto

- copie buletin

- copie contract V-C (vanzare cumparare) - eu l-am avut bilingv - posibil daca nu este si in romana posibil trebuie tradus

- fisa inmatriculare

- cerere

 

3. - ANAF

- de aici trebuie sa obtineti un certificat care sa precizeze ca nu platiti tva - atentie nu este vb despre taxa de poluare .....

- copie buletin

- timbru fiscal de 2 lei

- cerere tip

- copie de pe talonul strain (un card) + traducere legalizata - din traducere trebuie sa reiasa anul primei inmatriculari

- copie carte moto

- copie contract V-C

 

4. - Politie

- toate actele obtinute la fisc + anaf + rar

- taxa inmatriculare

- taxa talon

- actele motocicletei in original (cele starine - sunt 2 - o hartie si un card )

- copie de pe un talon al unei remorci sau dube - la ghiseu se va da o declarative cum ca moto a fost adusa pe remorca sau in duba - asta daca motoreta nu are numere - daca ati adus-o cu numere posibil sa difere

- copie contract V-C

- copie buletin

- copie RCA - sa fie valabil !

- la politie nu trebuie nimic tradus !

- la ghiseu veti plati si contravaloarea placutelor - eu nu am platit deoarece le aveam rezervate pe cele de la motocicleta veche !

 

 

sper sa nu fi omis nimic si de asemenea sper sa fie util si altora !

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sînt o gălăgie de mobre prin țară funcționale, cu acte în refulă şi la prețuri derizorii, de ce ai vrea să faci astfel de afaceri, naiba ştie...

:10:

 

 

eu nu as schimba nici placuta de pe cadru si nu as poliza nici seriile.....

nu cumva sa-ti puna astia serie de Gherla, Sighet, Poarta Alba, etc....

 

incearca pe cai oficiale la RAR, dar ma tem ca o sa coste o caruta de bani, timp, nervi..... si ar trebui acte de provenienta pe cadrul nou....

 

succes colegu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci asa cum credeam ... Ai un cadru si un motor .... ambele fara acte... Mai bine incearca in Bulgaria , cum a zis un coleg.

De rezolvat pot rezolva..Ori fac rost de o factura la un magazin moto (nu degeaba)..
O sa încerc azi sa fac rost de numărul lu ala de unde am luat moto poate are el ceva..totuși motorul care este pus pe ea nu am nici un act..Nu știu nimic despre el sau de unde e..Pot verifica seria undeva dacă este furat sau ceva?aveți idee? Sa nu mă duc acolo sa am surprize

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cadrul e noua trebuie batut seria de catre RAR poate. Asa se face de exemplu la motoare noi la masini care vin fara serie (sau se trece fara serie in carte). Si probabil ar ajuta o factura pentru cadru cel nou, ceva ce dovedeste ca nu e facut pe vapor.
Oricum, la RAR trebuie sa te informezi. Aici primesti pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce spui tu, daca ai cadru nou, ala a fost cumparat de la magazin, reprezentanta. ar trebui sa aibe factura la el, in care sa scrie ca e cadru pentru tipul ala de motocicleta.

daca el nu mai are factura ca a pierdut-o, te duci de unde l-a luat (banui ca nu e secret) si iti dau aia copie dupa factura, sau duplicat.

partea proasta e ca ai totul montat pe cadru, pentru ca in mod normal se merge cu cadrul gol + cadrul vechi la RAR si aia pansoneaza (sau poansoneaza, cum s-o scrie corect) seria pe cadrul nou, iar pe cel vechi trebuie sa il tai cu flexul, sau il taie ei, nu mai retin. dupa care asamblezi mobra si te duci iar la rar sa iti treaca in acte faptul ca s-a schimbat cadrul, pentru ca evident ca scrierea de la rar-ul nostru e cu alt tip de caractere decat cele originale si in functie de spatiu si pozitie, e posibil sa nici nu iti scrie seria in acelasi loc.

evident ca totul pleaca de la premiza ca mobra lovita are acte in regula iar cadrul nou a fost cumparat pe cai oficiale.

daca-s luate pe naspa, nu mai mai intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cadrul cu seriile și e strâmb. Îl pot lua pe ăla cu mine. acum sun sa văd cu spun la rar

» Post actualizat in 23 Feb 2015 13:40

Am sunat. Am vorbit cu un domn. Mi-a spus sa mă duc sa ne întâlnim (mutarea perfecta,mi-a dar numărul de telefon și ne întâlnim în particular,acolo vom discuta) mi-a spus ca se rezolva..Trebuie doar sa am câteva poze cu motocicleta lovită și în care sa se vadă seria (și am poze) o sa mă întâlnesc zilele astea și voi posta ce am rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am inteles toti. restul e important - ce e cu cadrul nou? si pana la urma era nou 0 km, sau ii zici tu nou, ca nu mai e ala vechi? a fost achizitionat pe bune? cu acte in regula si pur si simplu nu le mai are fostul proprietar? (ceea ce mi se pare o prostie, sa pierzi actele cu care trebuia sa iti faci treaba legal).

daca raspunzi doar ce vrei, o sa fi luat la misto si pe buna dreptate. lumea vrea sa te ajute, dar nu dai toate informatiile clare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul a fost nou (în cutie) eu L-am deschis primul..Doar ca nu am găsit nimic..Și am vorbit cu băiatul ăla de la care am luat moto și a zis ca avea ceva harti (de la curier și probabil și ceva de la cadru) o sa le caute. Sper sa le găsească și sa rezolv.

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aethys - cadrul nou nici nu trebuie sa aibe.

faptul ca a fost nou in cutie e bine. chiar daca nu gaseste el actele, cu siguranta stie de unde l-a luat si vanzatorul poate sa dea ceva acte. trebuie sa vezi la rar de ce ai nevoie la dosar, ca stiu ca-s un purcoi de hartii. mi se pare ca ai nevoie inclusiv de procesul verbal de la accident si de constatarea de la asigurari + service in care sa scrie ca vechiul cadru este stramb si nu mai poate fi utilizat. nu e usor. dar se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...